[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen Juffie en de rest allemaal!

Even klagen...
    zou blij zijn als t maandag is, mijn rug is killing me!!
    Heb nu zo'n doek om maar ook die werkt nu niet meer. Als ik zit en als ik opsta/loop doet t zo'n verschrikkelijke pijn. Niet hele dagen maar echt nog maar met vlagen gelukkig dan. Maar opstaan en zitten wel. Hoop echt niet dat t erger gaat worden!

Verders voel ik de kleine veel in de avonduren! Zo net na t eten.

Heb gisteren mijn busje opgehaald en heb nu n nieuwe rit gekregen. Heb 4 kinders waarvan 2 van eigen dorp en ik ken ze goed! Dus dat wordt makkelijke rit!
    Ben alleen benieuwd hoe hun schooltijden zijn. De ene ben ik gisteren al geweest en de andere ga ik dadelijk om 11 uur heen. Die andere 2 komen van 3 dorpen verderop! En daar ga ik maandagavond en dinsdagavond kennis mee maken. Vanmiddag gaan Chris en ik mijn route rijden vanuit ons dorp naar de 3 scholen! Ik moet de snelste en makkelijkste weg hebben. Ben benieuwd de eerste week!
    Als ik t laatste kindje op moet halen dan kom ik langs mijn huis dus kan ik zien of mijn kids t goed doen hahahaha
    Volgens mij heb ik dit jaar een hele rustige bus. Die 2 kinderen die ik ken zijn heel rustig... tja en die andere dat moet ik nog maar bezien!
    Het is alweer zo november toch! hhahahaha
    Nu dat de scholen weer gaan beginnen vliegt de tijd zo om! Het is alweer bijna oktober en dan hebben ze alweer herfstvakantie!
    Dan is t alweer bijna kerst en ga zo maar door.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi miran,
    wat naar van je rug zeg:(
    Fijn dat je al 2 kindjes kent. En die andere 3 komt vast ook wel goed.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie.. dat zijn er 2 andere. Ik rij dit schooljaar maar 4 kinderen en die gaan gelukkig naar de middelbare school alle4 dus die zijn rustig die kids. Hahaha geen kleintjes meer!
    Ergens vind ik t wel jammer dat ik mijn andere kids niet meer heb maar dit lijkt mij n rustigere bus en dat is wel zo prettig nu!

Zo vanmiddag met Chris de volliére maar eens uit doen want dat is hoognodig!!! Heb al beukensnippers gehaald en voer en lekkernij voor die beestjes. Moet ze n beetje verwennen omdat...
    1) er een héél oud beestje in zit. Zij blijkt al ruim 10 jaar te zijn en vliegt overal tegenaan! Kei zielig is dat!
    2) ik 2 vogeltjes heb die de vleugels gekortwiekt zijn en dus niet kunnen vliegen maar wonder boven wonder er wel komen!
    3) ik weer 3 nestjes met eitjes heb. Chris keek gisteren in 2 broedkastjes en bleek dat er in de 1e al 7 eitjes lagen en in de 2e al 5!!!!!!
    Hopelijk komen er nu wél jonkies uit!

Dus nu heb ik voer met ei gehaald en lekkere snoep/fruit!
    Dus vanmiddag samen even de volliére doen en dan is t ook zo klaar! We hebben nu geen kinders dus dat scheelt!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Hoe'st hier? Heb helaas niet terug kunnen lezen nog.. solly..
    Druk weekend voor de boeg, weer met 2 verjaardagen.. ;)

Xx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    We zijn net ff wezen winkelen met z'n drietjes. Jesse ligt nu ff in bed te slapen en daarna gaan we bij mijn schoonouders op bezoek. Vanaf daar gaan we Jesse naar mijn ouders brengen want hij gaat logeren bij mijn ouders. Wij gaan dan uit eten en kunnen morgen vroeg een keer uitslapen (als dat lukt).

Morgen begin van de middag Jesse weer ophalen En dan de verjaardag van de buurvrouw die wordt 60. Lekker druk dus :D

Enne Yo tot vanavond!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wen... veel plezier vanavond samen met Yo en de haantjes! Geniet er nog maar even van en dan lekker morgen uitslapen! Dat heb je nu hard nodig!
    Leuk dat je even tijd neemt voor t samen zijn.
    Ik heb met Chris ook gepland dat wij vanavond lekker uitgebreid samen gaan badderen en dan heerlijk bankhangen met n goede film of leuke series of n mooie komedie!
    Gewoon even lekker samen zijn. Ik mis de sex nu wel hoor. Hij heeft er niet zo veel behoefte aan als ik blijkt wel. Maar dat komt vanavond ook wel weer goed hahahahaa

QB... wanneer houden jouw verjaardagen op? hahaha jij hebt iedere weekend wel 2 verjaardagen. Dat is wel duur!
    Veel plezier meis!

All... net kennis wezen maken met meisje hier van t dorp (kon haar al maar gewoon even mijn gezicht laten zien en vertellen hoe t gaat reilen en zeilen) Ik hoef de maandag tot nog toe maar 2 kids naar school te brengen en misschien helemaal geen!
    Dat zou lekker zijn!
    De vader vond t erg prettig dat ik persoonlijk langs kwam. Dat was dus n pluspunt voor mij hahahaha
    Ik vind dat zelf ook prettiger dan alles telefonisch af te handelen!
    Zou ik ook niet leuk vinden als ze zo kennis deden maken met mij.
    Ik heb nu eigenlijk wel zin om aan de slag te gaan! Heb nog 1 weekje vakantie en dan mag ik weer... JIPPIE!!!
    Ik ga nu even boodschapjes halen hier op t durp!

tok zo!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Uhm.. na volgend weekend eerst! Komend weekend zijn we een weekendje weg, op zaterdag gaan we naar Beesd, zoveel-jarig huwelijk van een oom en tante van haantje, en zondag vieren we de verjaardagen van mijn schoonouders met de hele familie in het park waar we zitten komend weekend.. Dusse.. nog ff! ;)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag!

Joep en ik zijn net gezellig samen naar de stad geweest. Gezellig! En vanavond gezellig met Wen uit eten! Heb er zin in!
    Morgen naar Bavaria Open Air!! Ook leuk!

HOe is het met jullie?

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zwaai !!! en fijne avond allemaal. ben het hele weekend werken :( maar ga wel zwemmen morgen, das wel weer leuk :D

all tok laters

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hier ook eem mega druk weekend, vanochtend een tweedehands babykamertje opgehaald die we voor een leuk prijsje op de kop konden tikken dus ja die kon ik dan niet laten liggen...daarna rayven opgehaald bij mijn schoonouders daar had ze geslapen, tien minuten laten stond andere opa voor de deur met zijn vriendin en gisteren en vanavond elke avond 3 uur overgewerkt thuis en morgen verjaardag van de buurjongen die wordt 4, en dan weer werken en maandag extra werken en dan dinsdag visiste van het nichtje van haantjeen dan natuurlijk mijn normale 3 dagen werken dus ben blij als het volgend weekend is en hopelijk wat rustiger:$

iedereen hele fijne dagen gewenst!!!

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    zwaai zwaai

tok snel!

dikke kus!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    riddle wat goed zeg een babykamer weten te scoren

hier heerlijke luier dagen gehad
    haantje gaat morgen weer werken
    en ik ga met kuikentje ff naar mijn werk om me ontslagbrief voor 1 dag in te leveren
    nog 2 maandjes en ik ga weer werken na 6 maanden

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

wat een drukte bij de meesten dit weekend zeg.. Hier vandaag helemaal niets. Vanmorgen liet Nathan ons eerst al uitslapen tot half 9, lekker hoor! Net lekker croissantjes gebakken en zo maar eens aankleden.

fijne dag allemaal!

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heerlijk hoor kan niet wachten tot ik ook tot half 8 kan door slapen of dat zoey om half 9 gaat slapen ipv 22:00 haha
    Nou druk weekend heb ik niet hoor .
    Zoey heeft zoveel prikkels gehad de afgelopen week dat ik ff een weekje niks gedaan heb .
    Vanaf morgen is het weer ff druk en dan weer rustig.
    En ik vind dr ineens groot worden zeg jeetje het echte new born is nu echt afgelopen en er komen steeds meer ontwikkelingen erg leuk.
    Ook kleren staan haar nu echt steeds leuker .
    Heb gelukkig genoeg haha vrijdag weer een lading gekregen met mega leuke jasjes .
    ze heeft bijna een inloop kast nodig voor alle kleren .
    Gelukkig allemaal net iets te groot dus dan doet ze er wel ff mee .

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag!

Vandaag eigenlijk Bavaria Open Air maar als ik de vooruitzichten zie denk ik dat ik lekker thuis ga blijven... Heel erg balen maar ga met noodweer en onweer echt niet op een open veld staan....

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Middag...

Hier ook heel rustig. Heb al gestoft en stof gezogen. De vaatwasser staat al aan. De was is al gewassen en gedroogd en ligt alweer terug in de kast. De wc uitgedaan. Katjes eten gegeven.
    Had n nachtmerrie gehad en schoot dus vanmorgen vroeg wakker. Ben niet helemaal lekker opgestaan en ben dus maar wat gaan doen. Dadelijk komen de kindjes weer thuis en dan is mijn huis zo weer omgetoverd tot n gaos!
    Ben nu wel verschrikkelijk moe. Voel me gewoon blêgh! Stond net voor de spiegel en keek eens goed naar mijn buik maar die staat écht in n punt naar voren!
    Een heel klein fijn voetbalbuikje. hahaha

Yo... hoe was t eten gisteren met Wendy en de haantjes???
    Gezellig? Waar zijn jullie wezen eten? Tilburg/eindhoven of ergens anders?

Melanine... leuk he.. nu begint Zoey meer dingetjes te ontdekken en dat is geweldig om te zien. Qua kleertjes betreft hebben ze voor meisjes nu eenmaal vele mooiere dan voor jongens... dat is 1 ding wat zéker is!
    Geniet lekker van haar!!!

Riddle... n goedkope babykamer op de kop getikt?... dus jullie gaan toch gewoon voor n tweede? Super meis!!!!
    Het staat toch niet op de meubeltjes dat t 2ehands is meis! Maakt toch ook niet uit! Je kan toch niet meer geld uitgeven dan dat je maar te besteden hebt hoor. Heb je nog geinformeerd over ouderschapsverlof?
    Wanneer stop je met de pil en ga je voor t eggie?

Juffie... lekker hoor dat Nathan jullie uit heeft laten slapen! Hier ook n heel rustig weekend gehad.
    Morgen begint de drukke week weer en dan is t wel lekker dat in t weekend lekker rustig is!

All... gisteren met Chris lekker bij de Mac wezen eten. Daarna samen gekeken waar dat de scholen liggen van mijn rit en hoe ik er t beste naar toe kan rijden! Dat was wel lekker want nu weet ik waar ze zitten ALLEEN moet ik nog kijken wie er als eerste op school moet zijn enzo!
    Komt goed.

Mijn moeder belde net en ze rijden nu pas weg uit Helmond dus rond half 3 zijn ze pas bij mij. Dan komt Chris ook thuis van t werk dus ik heb nog een uurtje. Wat zal ik doen? Ff op de bank hangen of gewoon mijn eigen even bezig houden met van alles en nog wat?
    Het huishouden is gedaan dus dat hoeft niet meer. Tja en verders heb ik weinig om te doen!
    Ach... ga ff spelletje spelen!

Tok straks!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We zijn naar Etenstijd geweest hier in Tilburg. En het was erg gezellig en errug lekker!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Sorry meiden...

Ga afsluiten hier, krijg net klote nieuws te horen en de familie hier staat helemaal op zijn kop!
    Chris zn broer heeft gisteren zelfmoord proberen te plegen. Is met loeiende sirenes afgevoerd naar ziekenhuis en ligt op IC!
    Heb net Chris opgebeld want die staat op t werk. Mijn schoonmoeder is ook helemaal van haar patje af!
    Mijn schoonmoeder doet de speeltuin runnen maar die sluiten wij de komende week. Zij gaat daar niet zitten terwijl haar zoon in t ziekenhuis ligt.

Jullie horen nog hoe t verders gaat. Mijn buik staat wel erg gespannen maar komt allemaal wel goed. Had alleen niks niet verwacht want had vrijdag nog dolle pret met hem!
    Zo zie je maar dat t snel kan gaan!

Tok later

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte Miran!

Deel Deze Pagina