[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    sterkte miranda!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Sterkte miran, heel naar nieuws idd

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Chris en zijn moeder zijn bij zijn broer in huis om alles te controleren. Chris zet op de pc van zijn broer n nieuwe wachtwoord omdat de ex nog steeds de sleutel heeft van dat huis en vanmiddag doodleuk achter die computer zat! Mijn schoonmoeder doet de katten verzorgen. Iedereen is in rep en roer en er moet van alles geregeld worden. Mijn schoonbroer slaapt veel nu... is zelden wakker. Ligt aan slangen en dergelijke monitoren in zkh. Chris denkt eraan om zijn broer naderhand hier in huis te nemen als dat nodig mocht zijn de eerste tijd. Ik sta helemaal achter hem. Vind t verschrikkelijk wat er gebeurd is. Chris is vanmiddag bij zijn moeder ook uitgevallen tegen zijn zussen en moeder over t feit dat de ex van zijn broer gisteren nog verkondigde dat ze niks meer met hem te maken wil hebben en vandaag stond ze in ziekenhuis aan zijn bed dat ze nog zo veel van hem houdt. Chris flipte helemaal toen ie dat hoorde. Zijn stoppen sloegen helemaal door. Hij zei: zeg maar dat ze op moet passen want anders kom ik die kant op!
    Chris is iemand die meteen klaar staat voor zijn familie en ze ook echt niet laat stikken. Dat waardeer ik zeer in hem. Hij zal ze ook altijd helpen waar ie kan! Al moet ie zelf bij wijze van spreken geld lening afsluiten maar helpen doet ie. En omdat te moeten horen dat zijn enigste broer zijn eigen bijna van het leven beroofd heeft dat doet zeer bij hem. Ik zie t gewoon aan zijn ogen. Tranen staan in zijn ogen. Ik praat iedere keer met hem hierover. Help hem in alles... probeer mee oplossingen te zoeken en ik sta in alles wat ie doet achter hem. Vanmiddag ook... heel mijn huis vol visite (mijn ouders/mijn kids en mijn oom en tante met hun kleinkindje) die blijven altijd eten. Net tegen etenstijd moet Chris gewoon even rondje familie doen om te weten hoe en wat. Ik heb hem gewoon laten gaan en ik zag wel hoe laat ie terug kwam. Mijn ouders heb ik t gewoon tegen gezegd. Mijn oom maakte n opmerking maar wist nog niet wat er aan de hand was dus zei ik... hij is weg om familie-omstandigheden. Mijn moeder legde uit zonder dat mijn kids t hoorde van Chris zn broer. Ze hielde dus ook hun mond dicht en maakte geen opmerkingen meer. Erg plezierig was dat!
    Ik heb t zo te doen met Chris en zijn familie! Het is zo'n close familie he! Altijd staan ze voor elkaar klaar.

Ik ga even mijn kleine ventje uit de douche halen en mijn meissie in de douche zetten.
    Dadelijk om 20.00 uur mijn gedachten even verzetten en met de kids "so you think you can dance" kijken.

Tok later

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, sterkte meis!!!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, heel veel sterkte!! Ik denk aan je!
    je weet me te vinden hƩ!!!!!! dikke kus

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Het was idd kei gezellig en voor herhaling vatbaar!:D

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje Miran ik lees je verhaal met kippenvel. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Klein beetje bijgelezen..

Miran; Heel erg veel sterkte meis! Wat een verhaal zeg! Komt het wel weer goed met hem??

Ga nu even snel iets doen op mijn werk!

Tok later!

xx

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Sterkte Miran! Hoe'st nu?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Mijn schoonbroer blijkt zaterdag naar n feestje te zijn geweest bij ons op t dorp. Daar heeft ie 2 biertjes genomen en NIEMAND die ook maar iets aan hem kon merken. Wel hadden ze zoiets van "hij is stiller, komt minder naar feestjes enzo", maar verders niks aparts. Daarna is ie naar huis gegaan en heeft alle pillen die hij in huis had liggen gepakt. Diazepam en weet ik wat nog meer. Hij had blijkbaar nog even n helder moment en had n collegaatje gebeld. Zij had gelijk 112 gebeld en die zeiden: kijk eerst maar even hoe je hem aantreft en bel dan gelijk terug! Dus zij kwam bij mijn schoonbroer aan... hij deed de deur nog zelf open, schuim stond al rond zijn mond, en toen is ie volgens mij van zijn eigen af gevallen. Ziekenwagen kwam met loeiende sirenes en dat collegaatje had alle doosjes van de pillen die hij genomen had meegenomen naar t ziekenhuis. Hij lag dus zaterdagavond en zondagmorgen op IC en gistermiddag is ie verlegd naar de PAAZ afdeling. Gisteravond liep ie al wankelend weer rond zeiden mijn schoonzusjes die daar op bezoek waren geweest. Het blijkt dat op t werk alles tegen zat... hij deed werk wat ie eigenlijk met 2en moest doen en hij stond er iedere keer alleen voor. Dan zijn ex die vreemd gegaan was en hem steeds aan t lijntje hield. Thuis was ie maar alleen... niemand om hem heen. Als ie moest werken zat zijn hond alleen en dat vond ie maar niks. Hij is n echte dierenvriend en zijn huisdieren zijn zijn kinderen. Dus alles bij elkaar gepakt zat ie met n hoop dingen. Hij deed al niet meer rommelen in de schuur/garage en dat is al niks voor hem dan is t al niet goed! Nu krijgt ie vandaag intake-gesprekken met psychiaters en dergelijke. Ze houden hem minimaal 3 dagen maar nu moet dus uit die gesprekken blijken hoe lang ze hem gaan houden. Zijn vader en moeder zijn vrij nuchter eronder. Chris wou hem in huis nemen tijdelijk MAAR hij zei ook: dat doet mijn broer toch niet want die wil terug naar zijn eigen huis. Die wil niemand tot last zijn. Gelukkig praat Chris veel met mij en kan ik hier ook gewoon een gesprek aankaarten. Zoals t er gisteravond voor stond lijkt t goed te gaan. Ze mogen alleen s'avonds op bezoek dus misschien wil Chris vanavond wel gaan met zijn zus of moeder/vader. Hij is gisteren bijna heel de dag op en af naar zijn moeder gelopen. Ik heb hem zijn gang maar laten gaan en s'avonds ben ik gaan zitten en kon ie verhaal doen. Hij was vrij nuchter maar t deed zeker wel wat met hem. Ik kon t zien aan zijn ogen. Hij is nu gewoon werken en als er iets is zou ik hem bellen.
    Meiden... dank jullie wel voor jullie steun! Ik moest t gisteren even kwijt.
    Ik zit zo over zijn huisdiertjes in he!
    En over zijn ouders. Maar mijn schoonbroer moet t zelf nu allemaal gaan doen... hij moet t op een rijtje zien te krijgen. Wij kunnen daar niet veel aan doen/helpen!

Meiden... ik ga naar schoonmoeder auto ophalen en dan rij ik naar t ziekenhuis moet om 10.50 uur bij de gyn zijn en ik neem alle3 de kiddo's mee! Mogen ze nog even kijken naar de baby!

Kom strakkies wel weer tokken!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    pff heftig allemaal Miran...sterkte met alles want dit zal nog wel even gaan duren. Maar gelukkig wil hij wel geholpen worden want anders had hij zijn collega niet gebeld. Mijn oom heeft wel zelfmoord gepleegd die wilde niet meer geholpen worden. Ik denk dat het met hem wel goed gaat komen! Maar het zal heel veel tijd kosten. Sterkte!

12. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hey miran,

heel veel sterkte meis wel fijn dat de familie zo hecht is en voor je schoonbroer klaar staat.
    heel veel sterkte de komende tijd.
    en succes bij de gyn.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, succes bij de gyn! Veel kijkplezier! En wat fijn dat je familie zo goed met alles om gaat. Knuffel!

Nog 1 nachtje slapen en dan de 1e echo. Ben zo benieuwd of alles goed zit. Ben best zenuwachtig. Weet niet waarom maar heb steeds het idee dat het niet goed zit. Vorige keer heb ik dat gevoel nog niet 1 keer gehad. Maar ja, positief blijven denken.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hallo hallo...

Ben weer terug van de gyn. Mijn bloeddruk was 115/70 dus perfect! De buik voelde ook goed dus mijn baarmoeder is denk ik wel gegroeid, dat weet ik niet want daar heb ik niks van gehoord. Toen mochten de kiddo's meekijken op t schermpje. De kleine was enorm druk! De vrouwelijke gyn (had ik voor t eerst, is invaller voor mijn eigen gyn) vroeg: weet je al wat t wordt?
    Ik zeg: de gyn dacht n jongen. En in Rotterdam dachten ze ook n jongen. Toen zei ze: ze kunnen wel zien of er alles op en aan zit MAAR ze kunnen t geslacht niet zien?!!! Ze keek eerst naar t hartje/baarmoeder/vruchtwater dat was allemaal goed. Flink actief natuurlijk. Daarna keek ze of ze kon ontdekken wat t geslacht was. Ze deed dat ding zo leggen zodat ze tussen de beentjes kon kijken MAAR HELAAS! Ze kon alleen maar de navelstreng ontdekken. Ze zag wel iets erlangs maar kon t niet met zekerheid zeggen. Dus zover als nu... weet ik nog niet 100% zeker wat t geslacht is!!!! Nu laat ik t maar als verrassing komen hoor! Ik wil t al niet meer weten. Het is zover als ze kunnen zien GEZOND en dat is t belangrijkste!

Met mijn schoonmoeder gaat t wel. Moest daar de auto ophalen vandaag. Ze wist me te vertellen dat Chris gisteren erg boos/kwaad was. Ze zei t alsof ze er nog van schrok! Ik zeg: je moet niet aan Chris zn familie komen want dan heb je n kwade aan hem. Volgens zijn moeder had ie 29 diclofinactabletten, 3 plastabletten en n hele strip (30 tabletten) andere merk tabletten waar ze de naam niet meer van weet ingenomen!
    Gisteravond liep ie nog te wankelen. Maar hij is nog niet van de kamer afgeweest. Vandaag komen de therapeuten en vanavond gaat moeders weer naar ziekenhuis. Ik zeg: ik denk dat Chris wel mee wil!!! Zijn moeder is wel rustig maar ik merk dat t haar helemaal niet goed zit. Ik hou haar wel meer in de gaten want het kan van binnen heel erg knagen. Toen mijn schoonbroer geboren werd lag ie al t eerste 1,5 jaar kantje boord. Nu dit er weer bovenop! Is wel 40 jaar later maar toch!
    Dit gaat bij moeders niet in de koude kleren zitten. Ik zei tegen haar dat Chris zijn broer in huis wou halen. Toen zei ze: dat moet je niet doen... als t zover komt ga ik daar slapen!!

Verders gaat t naar omstandigheden goed.
    Ik ga nog ff wat doen voordat Chris zo thuis komt!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Komt goed Dag! Hoe laat moet je morgen?

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Miran; Pfff, wat een pillen zeg... Eigenlijk een wonder dat hij er nog is dus! Nou veel sterkte!

Dag; Spannend, eerste echo! Wel een naar gevoel zeg... Hopelijk is alles gewoon goed! Komt goed! :)

Yootje; Nog over de verhuisplannen gehad met je lover? ;)

All; Zoooo geen zin meer! Heb hele erge last van mijn nek en daardoor al de hele dag hoofdpijn! Gelukkig ga ik vanavond lekker naar mijn vriendin, samen op de bank Grey's Anatomy kijken! :) FIJN! :D

xx

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou dat huisje wat ik in eerste instantie graag wilde heb ik nog eens over nagedacht en wil ik toch niet. Want er is bijna geen bergruimte en ik wil graag een huisje waar ik met kind(eren) ook kan blijven wonen. Dus nu even verder kijken. Maar definitief weet ik nog niks...

Zijn vandaag lekker allebei vrij en eens bezig met de grote schoonmaak. Ook wel eens lekker om dat samen te doen...

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    11.20 uur mogen we.

Jammer Yo, dat het toch niet helemaal is wat je zoekt.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Dag!

Ja moet wel goed nadenken hoe en wat. En daarbij zal eerst dit huis verkocht moeten worden....lijkt me in deze periode wel slimmer. En aangezien er in Someren genoeg te koop staat hebben we wel efkes. Zal vanavond eens vragen wat de plannen zijn. Hij is nu naar de stort dus gaat niet.....

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, gezien de huidige markt is het wel handig als je je eigen huis eerst verkocht hebt. Hoop voor jullie dat jullie het snel eens worden en op jacht kunnen. Dan start je toch samen iets en is het meer van jullie samen.

Nog 2 uurtjes en dan is haantje weer thuis :D Nog eventjes werken en dan boodschapjes doen en Stan ophalen. Heb vrijdag een shirt besteld met stoer ik word grote broer. Hoop dat die al binnen is. Als morgen dan alles goed is dan kunnen we het tegen de opa's en oma vertellen. Mijn collega had vandaag de primeur. Gelukkig kan die t nog even stil houden. Eind deze week mijn baas maar eens inlichten. Klein bedrijf en veel contact dus echt lang kan ik t toch niet verbergen. Als t mis gaat komen ze er ook wel achter.

Deel Deze Pagina