[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve meiden, ontzettend bedankt voor al jullie reacties. Dat doet me ontzettend goed!

@ Mink, bedankt voor deze prachtige tekst. Ik heb 'm opgeschreven. Misshcien doe ik er wat mee donderdag.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve mink, ik ga je tekst nu al gebruiken op m'n hyves... Ik wil zo graag toch iets doen. Slaat nergens op.... Maar gevoelsmatig...

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mink hele mooie tekst!

En Deli groot gelijk dat je em gaat gebruiken!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb 'm alleen verkeerd overgenomen op hyves maar ja, laat het maar zo staan, staan al reacties bij dus kan het niet verwijderen...

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hij staat heel mooi op hyves!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dank je yoo

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moet al de hele avond aan je denken

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Deli, nogmaals een dikke knuff van mijn kant.. zit net als Yoo ook steeds aan je te denken.. vind het zo erg..

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja meiden, ik ben zelf ook nog helemaal vol van alles. Heb afg. nacht amper geslapen maar wil nog niet naar bed. Wil wat doen, ben nu van me af aan het schrijven.

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat werkt bij mij ook altijd Deli! Heel goed van je!
    Je kan nu alles opschrijven wat je voelt enzo en later is dat ook weer mooi om terug te lezen....

Ik heb boeken vol geschreven de afgelopen anderhalf jaar....daarvoor ook maar niet zoveel als de afgelopen tijd.

Sterkte meis!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Het van je afschrijven werkt bij mij ook altijd goed. Zo kan je alles rustig verwerken..

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... idd van je afschrijven werkt heel goed. Heb t menigmalen gebruikt, dat schrijven bedoel ik dan.
    Ook aan deze kant van t land is mijn gedachten de hele tijd bij jouw meis!
    Geef t verwerkingsproces wel de tijd he meis!
    De grootste klap komt met de begrafenis/crematie. En super van je dat je die tekst van Mink gebruikt om er iets mee te doen. Het zijn heuse en eerlijke en steunende woorden die Mink gebruikt heeft!
    Krijg je wel veel steun van de familie? Ik bedoel met alles te regelen?
    Sterkte nogmaals meis!

All... Chris was blij dat ie naar t ziekenhuis was geweest bij zijn broer. Die ex was er ook en zag Chris aankomen en stapte gelijk op! Chris zei tegen zijn broer: wie kan ons garanderen dat als je terug naar huis gaat dat wij dit dan niet meer meemaken?
    Niemand!! Dus neem dit alsjeblieft serieus en maak afspraken met de psychiater zodat je zeker 1x in de week erna toe gaat als je straks naar huis mag. Neem dit niet te licht op! Chris moest even zijn gal kwijt. Hij blijkt dus de hele nacht en ochtend gepiekerd te hebben. Daarom ben ik toch wel blij dat ik hem naar t ziekenhuis heb gestuurd om even bij zijn broer langs te gaan. Hij is om kwart over 6 gegaan en om half 9 was ie pas thuis... terwijl t ziekenhuis n 15 minuten rijden is. Dus ze hebben zeer goed met elkaar gesproken. Ook de vriend die zijn broer als laatste heeft gezien was er met zijn vrouw. En mijn schoonmoeder. Maar met hem komt t gelukkig allemaal wel goed al heeft dat nog n hele tijd voor de boeg!
    Ik wil er van de week ook even heen gaan maar weet nog niet precies wanneer.

Fijne avond allemaal en Deli jij sterkte meid!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ga offline hoor, slapen.. morgen aan het werk, en de motivatie is weer eens ver te zoeken..

Trusten allemaal!

Xx

En Deli, hoop dat je toch een beetje kan slapen vannacht.. je zal wel hartstikke moe zijn.. knuff..

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dank lieve schatten! Ik ben moe maar heb toch ook behoefte om nog op te zijn en te praten. Dat hebben we net samen gedaan, haantje en ik. Nu gaan we zo samen naar bed als hij terug is van de hond uitlaten.

@ Miranda, m'n broer en ik proberen zoveel mogelijk samen alles te regelen met de tantes die haar ook verzorgd hebben. We weten allemaal een beetje hoe ze de dingen wilde dus samen lukt het wel. Vandaag hebben we alleen de crematie besproken en wat kleine dingen. Morgen komt de rest. Gelukkig zijn de mensen die er tot het laatst bij zijn gebleven geweldig dus we hebben zeker veel aan elkaar!

Nogmaals meiden, allemaal bedankt! Ben blij dat ik jullie heb!

Knuffel!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... je hoeft ons niet te bedanken! Wij weten allemaal dat we elkaar nodig hebben in de dingen die ons dwars zitten en dan is t alleen al fijn dat je je verhaal kwijt kan!
    Wij steunen elkaar door dik en dun. Soms is dit beter dan "een vriendin". Wij hebben elkaar! Probeer maar wat te rusten meis al zal dat moeilijke nacht worden voor je!
    "Gelukkig" doen jullie t samen... je broer, je tantes en jij!
    Fijn dat je er met iemand over kunt praten en maak er voor je mams iets moois van meis! Jij bent zo'n sterke vrouw dat je dit ook aan kunt! Ik weet t gewoon. Heb onwijs veel respect voor je! Ondanks dat je veel dingen zelf wil doen voor je mams... probeer ook op zn tijd rust te nemen en even aan je eigen en Wesley te denken he!

Trusten meiden!
    Ik ga nog even bij mijn schatteke zitten... zie dat die er ook doorheen zit!

Tok morgen!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve Deli,

Heb er geen woorden voor... Misschien heb je iets aan dit gedichtje:

Je moeder, blijft je moeder
    Zo eigen en vertrouwt
    Je wilt haar echt niet missen
    Omdat je zoveel van haar houdt
    Maar eens komt de dag
    Dat je haar moet laten gaan
    Je hart zegt dat het goed is
    Maar in je ogen blinkt een traan.

Heel veel sterkte lieve Deli! Een dikke knuffel van mij!

En kom gewoon lekker van je afkletsen hier, dat lucht hopelijk een beetje op!

Sterkte de komende tijd lieverd!

Dikke kus Lin

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli hoe gaat ie nou meis? Beetje kunnen slapen?

Linnie hele mooie woorden!

Miran hoe is het met Chris?

Hier weer hoofdpijn.....al sinds zaterdag weer....ben zo blij als straks die pil weg is....ben echt af aan het tellen.
    Vandaag nog lekker een dagje vrij. Vanmiddag komt er een vriendinnetje van school vroeger.
    En volgens mij wordt het weer vandaag weer een stuk beter als de afgelopen twee dagen.....dat was echt niet leuk....

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguhhhh....

Deli... hoe is je nacht geweest meis? Hopelijk heb je iets kunnen slapen. Vannacht was ik wakker omdat ik naar de wc moest en kon niet slapen... moest steeds aan jouw denken. Heb wel n uur wakker gelegen.

Lin... dat is een lief gedichtje! Hoe is het met jouw meis? Alles goed en met Liv?

Yo... balen zeg van je hoofdpijn. Kan me goed voorstellen dat je nu dan ook echt aan t aftellen bent!
    Met Chris gaat t wel goed. Hij heeft zondag zijn zegje gedaan tegen zussen en moeders, die hem wel gelijk gaven achteraf, en gisteravond heeft ie zijn woordje gedaan tegen zijn broer. Hij was er gisterochtend op t werk wel maar zijn gedachten waren er niet. Gisteravond is ie dan naar zijn broer gegaan en dat heeft wel wat goed gedaan. Ik laat hem maar lekker zijn gangetje gaan... gelukkig komt hij toch altijd met mij praten. Als ie bij zijn moeder is geweest zegt ie wat er voor gevallen is. Ook t gesprek van t ziekenhuis heeft ie kunnen uitspuien tegen mij. En dat heeft zijn broer niet en dat speelde dus ook mee! Chris is nu wat afwezig maar dat komt wel weer goed alleen is hij bang dat zijn broer straks n geweer in handen te pakken krijgt (als ie te vroeg uit t ziekenhuis word ontslagen en als ie niet naar die gesprekken blijft gaan) dat ie zijn eigen dan écht vermoord. Gelukkig had ie dat nu niet bij de hand.
    Zijn moeder zat er alleen langs met de medicijnen. Het waren 29 oxazepampillen, 3 plastabletten en dan 30 diclofinactabletten. Ze konden zijn maag niet meer leeg pompen omdat t al in t bloed zat... vandaar dat ie aan allerlei slangen en monitoren lag!
    Maar gisteren zat ie alweer beneden koffie te drinken dus komt wel goed... zolang dat ie maar weet dat hij familie zat heeft om uit te kunnen spuien. Ook al zit ie alleen!
    Zijn broer had er ook moeite mee dat als ie s'nachts moest werken dat zijn hond dan alleen thuis was... Chris zei: dat is geen excuus! Jij ligt nu hier... en je hond?... daar wordt nu toch ook voor gezorgd!!! Dus ga dat niet als excuus gebruiken. En als je dat zo erg vind dan breng je hem de nachten maar naar ons!
    Zo had ie meerdere excuses. Dus Chris is daar gisteren even heel fel tegen ingegaan! Misschien opent dat een beetje zijn ogen.

Nee... dit komt wel goed al duurt t misschien nog heel lang!
    Zelfs mijn eigen gedachten zitten nu meer bij Deli. Tuurlijk sta ik klaar voor mijn eigen familie maar hier ben ik er even voor Deli!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow Miranda het komt zeker wel goed daar bij jullie! Alleen heeft het heel veel tijd nodig!

Ik ga even een paar boodschapjes doen....

Krijg net een mail van de vrouw van dat stel waar ik laatst de bruidsreportage heb gedaan...die gaan scheiden...

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, hoe was je nacht? Knuffel!!

Ff heel wat anders....
    Heb zojuist de eerste echo gehad en alles was goed. Zelfs al een mooi hartje gezien. Dus wij zijn erg blij dat mijn gevoel niet klopte. Verder al wat afspraken gemaakt en ook alvast bij een voedingsdeskundige. Schrok van mijn gewicht en mijn BMI is nu ook al te hoog. Ik wil deze zwangerschap niet zo collosaal worden als met Stan want dan blijven er straks weer kilo's hangen. Dus we gaan met goede moed aan de slag samen met de voedingsdeskundige :D

Deel Deze Pagina