dag: fijn dat alles goed is Gefeliciteerd... Deli; meis ik hoop dat jij je rust wat kan pakken, al hoewel het wel moeilijk zal zijn. Fijn dat jullie zo veel steun krijgen. knuf.. Lin; prachtig gedicht Mir: fijn dat Chris met zijn broer heeft kunnen praten. Wel zwaar allemaal. kan me indenken dat het nu moeilijk is voor Chris om zijn broer alleen te laten. dat vertrouwen is natuurlijk weg en dat zal tijd kosten idd. Yoyo: bah weer hoofdpijn. Goh die mensen houden het kort vol zeg!!
Ja zeg dat wel.....wat er allemaal gebeurd is hoef ik niet te weten maar het zal nogal wat zijn.... Als ik mijn geld maar krijg hahaha dan vind ik het wel best...
Deli, wat is het snel gegaan..... Je mag trots op jezelf zijn hoe je alles geregeld hebt afgelopen tijd! Fijn dat jullie bij haar waren en dat ze geen pijn meer had! Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt die jou en je broer helpen met alles wat er nu moet gebeuren. Hoe voel je je verder, let je wel op jezelf!! Tekst staat echt super mooi op je hyves! De tranen liepen over me wangen toen ik het last, wist gelijk wat je bedoelde. Dikke knuffel voor jou en je gezinnetje! Mink en Lin, mooie teksten dames! Yojo, jeetje das ook vreemd om te horen lijkt me. Heb je een mooie reportage gemaakt en zijn ze nu niet meer samen.... Weet zeker dat jij en Joep JULLIE droomhuisje zullen vinden en alle puzzelstukjes in elkaar zullen vallen! Dag, fijn dat de echo goed was Gefeliciteerd meid! Heb verder niet zo veel te melden, weet het ff niet meer..... Deli, meid je bent in mijn gedachten!!! Miran, hoe is het bij jullie? Knuffel!
Lieverd ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
deli: moet steeds aan je denken.. Red je het allemaal een beetje? Dag: gek deze berichtjes na elkaar maar hoort ook bij het leven.. Gefeliciteerd met de goed echo!
Deli meis, fijn dat iedereen zo goed helpt en dat alles samen geregeld wordt. Uit je berichtjes op te maken ben je een hele sterke vrouw, niets dan respect voor jou. Dikke knuffel..
Dag... gefeliciteerd meis met je goede nette echo! Hoop dat t nu wel voor je meevalt met de kilo's! Hier pas 1,5 kilo a 2 kilo aangekomen. Mink... idd is t even raar dat leven en dood zo dicht bij elkaar is. Maar we leven met iedereen hier mee... zowel de leuke dingen als de minder leuke dingen. Gelukkig kan dat hier ook!! Deli... meis, wil je gewoon even laten weten (nogmaals!) dat ik veel aan je denk. Yo... die hebben t zeker niet lang volgehouden samen. Geeft ook niks zolang jij idd je centen maar krijgt! Idd chris en de familie komen er wel. Ik hoorde Chris net wel tegen zijn zus zeggen dat ie gisteren eigenlijk zijn broer n stomp op zijn bek (sorry even grof gezegd maar dit zijn de woorden van Chris) wou geven. Daar verschoot ik wel even van. Ook als zijn broer dit nog een keer zou doen en weer er zo van af komt dat zijn broer voor zijn gevoel zijn broer niet meer is. Chris is heel hard geworden sinds de scheiding van zijn ex-vrouw en de kids. Maar met de broer gaat t goed en komt morgen naar huis. Wel gaat ie naar de therapieën toe... dat is voor de familie al heel wat gelukkig! Meiden... ik ga even wat eten en nog n spelletje spelen. Ow, weet iemand wat je tegen brandend maagzuur kan doen ipv rennies! Ik heb me toch n brandend maagzuur na mijn avondeten. Vandaar dat ik nu n broodje met kaas zit te eten. Wie kan mij helpen aan tips? Fijne avond all!
QB... ik had van GAVISCON kauwtabletten gekocht vanmiddag maar dat is ook pepermuntsmaak. Durf alleen niet zo goed in te nemen. Weet wel dat t geen kwaad kan maar dacht laat ik eerst gewoon met ander voedsel proberen. Misschien zometeen voor t slapen toch maar even n gaviscon in nemen.
Goedemorgen allemaal... Hier n nog niet uitgerust kippetje. De kleine van mijn vriendin stond al vanaf 8 uur op t balkon naar mijn dochtertje te roepen! En ben vannacht al verschillende keren wakker geweest voor de wc. Gelukkig wel minder last gehad van maagzuur. Wen... hoe gaat t meis? Hoe zwaar zijn deze laatste loodjes? Yo... wanneer gaan jullie nu op vakantie? Waar gaan jullie ook al weer heen? Deli... hoe gaat t met je? Ik denk iedere minuut van de dag aan je meis! Kun je wel n beetje slapen? Overige meiden... denk ook aan jullie! Hoe gaat t met jullie? Alles nog goed? Tok later!
Pfff wat ik nu ineens had vanmorgen... Vannacht niks aan de hand en vroeg in de ochtend ook niet en ik draai me om in bed en ik krijg me ineens buikpijn..Toen echt giga aan de diaree en overgeven ook 1 keer. Nu lig ik op de bank te ontbijten en mijn moeder is onderweg om me te helpen vandaag.
wen, misschien wel voortekenen? Deli, meis we denken aan jullie! Juffie, hoe gaat het werken en zwanger zijn? Is fulltime nu niet zwaar? Miran, gaviscon kan idd geen kwaad. Ik heb bij de apotheek toen een vloeibaar maagzuurmiddel gehaald. Dat was echt super en er zijn heel wat flessen doorheen gegaan, haha!
Wen... kan idd wel n voorteken zijn zoals Dag zegt. Hoop t voor je! Hou ons op de hoogte he! Dag... nee ik meende mij nog te herinneren dat ik die bij mijn oudste zoontje ook gebruikt heb gehad. Maar nu is de maagzuur zo erg dat ik er toch ook weer aan moet geloven denk ik zo. All... mijn schoonbroer gaat vandaag naar huis! Hij houdt wel zijn therapieën aan dus dat is al iets van houvast voor ons. We hebben nu wel zoiets van "we gaan nu de eerste tijd even met n smoesje langs om te kijken hoe t is met hem." Bijv Chris om te kijken hoe t gaat met klussen in de schuur of hoe t met zijn computer gaat. Zijn broer is niet zo goed met de pc's als Chris. Iedereen komt trouwens met pc-problemen bij Chris. En als we boodschappen gaan doen komen we langs zijn broer zijn huis gereden ipv dat we er nu langs rijden, stoppen we nu ook even voor n kopje koffie. Tuurlijk kunnen we dit niet blijven doen maar wel de eerste tijd even! Puur voor onszelf! Wij moeten hem weer opnieuw gaan vertrouwen dat hij dit niet nog n keer gaat doen! Ook voor de familie is dit heel moeilijk! Maar hij heeft 1 collegaatje die hem dus gevonden heeft en iedere dag in t ziekenhuis bij hem op bezoek gaat/ging. Zij gaat dadelijk ook bij hem thuis langs. Zij zei al tegen hem: je moet niet denken dat je dit nog eens kunt flikken want ik houdt je in de gaten. De familie heeft zijn leven aan haar te danken! Zij was er toen hij iemand nodig had! Maar hopelijk heeft ie hiervan geleerd en komt t allemaal wel goed met hem!
ik kreeg ook graviscon of hoe het ook heet voorgeschreven maar voor iik het goed en wel ging gebruiken was zoey dr al
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Jesse slaapt nu mijn moeder doet de strijk beneden en ik lig boven op bed met de laptop en een drukke beeb in mijn buik.
Hoi kippies, Deli: gecondoleerd meis; ik weet niet wat ik moet zeggen. Opende net mijn hyves en zag je tekst en wist meteen wat er gebeurd was. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!!! Dag: gefeliciteerd met je goede echo en fijn dat je gevoel niet klopte! Wendy: zou heel goed een voorteken kunnen zijn; spannend hoor! Miran: ik gebruikte in mijn zwangerschap ook gaviscon tegen het maagzuur. En wat heftig wat jullie nu weer meemaken! Ook jij een dikke knuffel en heel veel sterkte! Juffie: hoe gaat het met je? Hier grote stress zo aan het begin van het schooljaar, ben al 2x een dag extra gaan werken voor de administratie... Hier gaat alles zijn gangetje; heb van het weekend mijn ei gehad. Ik was echt heel erg opgeblazen en had mega-buikpijn. Wat wel een voordeel is van zo duidelijk je ei voelen is dat ik precies weet wanneer mijn NOD is. Met Luca gaat alles prima; we hebben net lekker een stuk gefietst samen en vanmiddag gaan we naar de kinderboerderij.
Elise... t is niet te bevatten hoor. Ik sta er niet zo dicht bij als Chris. Het is zijn broer en het is wel mijn familie maar toch ook weer anders. Maar goed leuk is het niet. Het komt wel goed en iedereen let even n beetje op hem. Leuk hoor met Luca naar de kinderboerderij. Die hebben wij hier niet in de buurt! Dat is wel jammer hoor. Wat heerlijk dat je je ei gevoeld hebt. Heb je ook goed geklust? Fijn dat Luca t zo goed doet nu!
hoi allemaal heb wel alles gelezen maar ff geen puff om te reageren. wel wil ik deli heel veel sterte wensen in deze moeilijke periode gecondoleerd meid heel veel sterkte voor jullie familie.
Miran wij vertrekken 11 september naar Thailand en komen 25 september weer terug! Whoei Wen! Dat klinkt spannend! Deli hoe is het met jou meis? Knuff!