[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Deli...meisje gecondoleerd, ik leef met je mee, helaas weet ik hoe moeilijk dit is!...neem de tijd om alles te verwerken en praat erover als je daar behoefte aan hebt...ik sta voor je klaar als je me nodig hebt...

@de rest...hier belachelijk druk met werk dus verder niet bijgelezen...sorry maar denk aan jullie:)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Dag: vind het tot nu toe nog prima te doen hoor zwanger zijn en fulltime werken. Voel me op wat moe zijn prima dus dat scheelt. Hopenlijk blijft dat zo want moet ong wel even natuurlijk;)

wendy: spannend!

Miran: fijn dat je zwager weer naar huis mag.

Elise: op het wachtbankje dus, spannend:)

All: ik ben vanmiddag weer tante geworden van een jongetje, Niek. Alles is prima gegaan begreep ik en we gaan natuurlijk snel even kijken. Mijn schoonouders hebben nu 5 kleinzoons. ben benieuwd of wij ze een kleindochter gaan geven;)

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    juffie; willen jullie het geslacht eigenlijk weten? gefeliciteerd met je neefje :)

All: wij weten het geslacht en hebben het de meeste inmiddels verteld hahaha we hebben dit lang stil gehouden, maar we vinden het eigenlijk wel leuker om te delen. We weten het sinds de xtra groie echo die we met 30 weken hadden :) hihihhi we zijn gezegend met een jonge zoon :D:D

Deli: ik wil je nog ontzettend veel kracht toewensen voor morgen... een hele dikke knuffel vanuit hier.

Wendy: oei een buikgriepje of een beginnende bevalling hmmm.... spannend hoor

elise: handig dat je je ei goed voelt en nu maar wachten

all; ik ga een training geven en tok jullie laters weer...

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... gefeliciteerd met je koningsgezinnetje dan!!!
    Leuk hoor n jongetje. Wij weten t nog niet! Ze denken t een maar hebben ons nog niks gegarandeerd dus nu wil ik t ook niet meer weten ook niet!
    Ik zie t wel met de bevalling. De kleine gaat er net verkeerd voor liggen iedere keer.
    Nu al stronteigenwijs! Past bij de vader en zijn familie hahahaha

Juffie... gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk voor je schoonouders dat jullie hun n kleindochtertje kunnen schenken.
    Wat mijn zwager betreft... hij moet niet blijven en is dus ook uit eigen vrije wil vandaag gegaan. Wij kunnen alleen maar hopen dat ie t niet nog een keer in zijn kop haalt. Maar ik dacht altijd dat deze mensen dit maanden van te voren plande maar dat blijkt niet zo te zijn. Het blijkt n momentopname te zijn... zo van NU zie ik t niet meer zitten en doe ik mijn eigen iets aan! Dat wist ik dus niet maar dat vertelde mijn schoonzusje gisteren. Die kan net als ik niet bevatten dat mensen dit hun eigen aan kunnen doen. Maar t zou nu goed moeten komen met hem.

All... ik ga nog even spelletje spelen. Ben pas n uurtje thuis van kennismakingsgesprek. Chris is toch maar niet gaan werken vannacht. Hij was toch zo verstandig om zijn baas op te bellen en uit te leggen wat er gebeurd was. Hij moet morgen wel even naar de arbodienst om te kijken wat nu t beste voor hemzelf is!
    Het heeft toch n grotere impact op hem gehad dan dat ie zelf verwacht had en laat blijken. Ik zag t wel aan hem maar ook hij moet t op zijn manier verwerken.
    Dus hij is wel erg verstandig geweest vind ik!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Hier toch wel een beetje zenuwachtig voor het gesprek vanmiddag....maar komt goed!

Fijne dag allemaal!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Mink: wow leuk hoor een jongen! (zeg ik uit ervaring:D) Ik denk niet dat wij het willen weten maar misschien kan ik me wel niet inhouden hoor bij de 20 wk echo want ben super benieuwd. Denk trouwens ook bij ons weer een jongen. Geen idee waarom maar voorgevoel.

Wendy: en, en, en... Ondertussen wat aan de gang?

Yojo: succes!

All: ga weer werken. tot vanavond!

xxx

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Succes vandaag meid hoe laat moet je?

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha juffie hier is alles nog rustig helaas ;)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik moet om half twaalf....dus nu ff snel omkleden en gaan!!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    juffie: hihi ik dacht in eerste instantie bij ons weer een meisje, maar toch een jongen :D

Yoyo: en hoe is het gesprek gegaan?

Deli; meis sterkte voor vandaag. Het klinkt raar, maar ik hoop voor jullie dat jullie tevreden naar het afscheid terug kunnen kijken en dat het een mooie dienst is geweest. Jullie hebben ontzettend jullie best gedaan.

Mir: hahaha nu al eigenwijs, maar ik denk haantje hihihih

wendy: hahah dus toch een buikgriepje. Grappig he dat je nu toch ook gaat wachten op weer de kenmerken van de bevalling. Kan me nog herinneren dat ik dat toen bij Zoe ook steeds deed hahaha
    Hoe voel jij je verder?

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tja griep is het ook niet geweest want ik heb het overdag gisteren niet meer gehad en vandaag ook niks meer.
    Verder voel ik me wel goed. Ben wel snel moe maar ja dat hoort erbij. Ik hoop dat ik snel mag bevallen maar de vk denkt dat ik over tijd zal gaan, omdat ik dat heb Jesse ook deed. Volgens mij maakt dat niet veel uit en is het gewoon een gok van haar. Ach dat hopen we dan maar ;)

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Wendy: ik had het laatst ook trouwens ineens misselijk overgeven en diaree? ook maar 1 keer. Misschien wat verkeerds gegeten ofzo...
    Idd hoop ik voor jou dat je eerder mag bevallen. Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee he. Athans ik hoop niet dat ik overtijd loopt. We zullen wel zien. Plannen gaat toch lastig.

All ik ga op huisbezoek en spreek jullie later weer

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoe lang heb je gelopen bij Zoe?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Yo hoe is het gegaan vandaag heb voor je geduimd hoor!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga Jesse halen. Ik doe het heerlijk makkelijk vandaag hij krijgt een potje en dan lekker in bad en daarna slapen om 7 uur. Dan eet ik daarna op mijn gemak alleen voor de tv. Want Bart is later thuis want die ging bij een collega eten. En die jongen helpen met de ledikantjes in elkaar zetten voor hun tweeling. De vriendin van die jonge is nu 28 weken zwanger maar ligt al bijna haar hele zwangerschap in het ziekenhuis. Overmatig overgeven en totaal verzwakt en 15 kilo afgevallen. Zo sneu ook voor die jongen. Dus Bart had aangeboden om te helpen met de babykamer.

Niet erg heb ik heerlijk de tv voor mij alleen

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi allemaal,

Ben hier al een tijdje niet geweest, druk druk druk met alles (met name de bruiloft ;) )

Maar wilde even reageren op het bericht van Deli :(
    Meis ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en de familie! Had tranen in m'n ogen toen ik het las.
    Nogmaals sterkte!

Liefs Sandra

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeey Day... wanneer gingen jullie ook alweer trouwen?
    Is dat fotootje van jullie huisje? Hoe is het verders met jullie? Hoe doet Kevin t allemaal?

Wen... erg sneu dat ze al de hele zwangerschap in ziekenhuis ligt. Dan zal t nu ook niet heel lang meer duren denk ik voordat de 2ling geboren wordt neem ik aan. Erg lief van Bart dat ie hulp heeft aangeboden. Hoe is het nu met je? Gaat t nu beter dan gisteren? Ik heb dat ook wel eens zo hoor... n dagje diarree en dan is het ook over. Je kan t beter nu hebben dan dadelijk met de bevalling hahaha.
    Ik hoop voor mijn eigen dat ik nu geen vuile bevalling krijg. Heb dat bij de oudste gehad en werd daarna ook echt voor de gek gehouden. Chris heeft dat nog niet meegemaakt en ik weet dat zou ie het meemaken dat ie ook in n scheur ligt! Dus nee om schande te voorkomen zou ik dat niet willen maar dat hebben we helaas niet voor het zeggen he!

All... ga nog ff bij Chris zitten. Die moet dadelijk weer werken in de nachtdienst. Gelukkig alleen maar vanavond en morgenavond en dan heeft ie weer weekend!
    Ik ga er ff vandoor meiden.... kom strakkies weer!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ik vergeet jouw helemaal... hoe was je gesprek vandaag gegaan? Was t positief?
    Laat t ons weten!!!

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Miran! zie dat je alweer 23 weekjes zwanger bent!! super zeg :D

We gaan 13-08-2011 trouwen en het plaatje in m'n avatar is de trouwlocatie ;) (kasteel Wijenburg)

Kevin doet het heel goed! :) hij begint lekker te praten, heerlijk om te horen :)

@alle zwangeren: Gefeliciteerd allemaal! zie dat de meeste alweer voor de 2e zwanger zijn (of zelfs al bijna bevallen ;)
    Wij wachten tot na de bruiloft met de 2e, na lang nadenken daar toch voor gekozen :)

Liefs Sandra

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Day... wat n prachtige locatie zeg!!!
    Dat wordt n sprookjeshuwelijk! *zegt ze heel jaloers hahaha*

Ja lekker he... nu begint t te komen hoor. Ben pas 1,5 kilo aangekomen in 5 maanden tijd. Maar moet zeggen dat ik de eerste 12 weken ook niks kon eten en drinken omdat ik er te misselijk voor was. Dus misschien ben ik toen wel n aantal kilo afgevallen. Maar alles is tot dusver hartstikke goed met de kleine dus ik maak me nergens niet druk om.

Lief he... dat praten! Nu begint ie echt mooi te worden. Ons overbuurjongetje wordt morgen 2 jaar. Hij staat iedere ochtend om 8 uur s'morgens op t balkon te roepen: NANI (zo noemt ie mijn dochtertje Ebony).
    geweldig gewoon... t is zo'n lekker knap ventje. Zaterdag gaan we feest vieren op de camping. Heb n tent gekocht van BUMBA! Ben benieuwd wat ie ervan vind.

Weet je trouwens ook dat er al n paar bevallen zijn van de 2e?!

Ik ga even rustig zitten want heb n disco-dancer in mijn buik die nu aan t swingen is!
    hahahahha

Deel Deze Pagina