[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Halloooo

    Heb een heel positief gevoel bij het gesprek. Werd meerdere malen herhaald dat het zo fijn was dat ik uit ervaring sprak en dan ik in het begin verlegen was maar na een paar minuten al heel open was en zo gauw ik over kindjes begon te praten mijn ogen begonnen te sprankelen...... haha teveel positieviteit voor mij....
    Ook vroegen ze dat als ik het toch niet zou worden voor de vacature ze me mee mochten nemen bij andere vacatures.
    Maar het voelde goed het gesprek dus nu afwachten.
    Begin van de week krijg ik meer te horen....

    Wen ik duim voor je dat het snel gaat beginnen!

    Deli hoe is het met jou meis?

    Miran bij jullie alles weer beetje "rustiger"...

    Daydreamy gefeliciteerd! Leuk dat jullie gaan trouwen!
     
  2. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... Chris had vanmiddag gesprek bij de arbo op t werk. Op zich n goed gesprek maar ze verschoten er wel van. Chris heeft aangegeven dat als ie de concentratie niet te pakken kan krijgen vannacht of ie dan naar n andere machine mag en dat vond de baas prima. Chris zei: niemand heeft er wat aan als ik fouten ga lopen maken nu. Daar was de baas t wel mee eens. Dus dat ie dan naar n andere machine gaat is goedgekeurd. Chris zelf heeft ook in de gaten dat als hij hier langer mee blijft tobben dat ie dan zelf ook even hulp gaat zoeken. Kijk... zijn broer is sinds gisteren weer thuis maar heb van niemand gehoord of hun iets weten. Vind t erg moeilijk voor Chris. Hij zei: ik weet hoe mijn broer zich voeld... ik had dat precies tzelfde MAAR ik had om de 2 weken 2 kinders n weekendje bij mij en hij heeft NIEMAND! Dus ja... dat maakt t n stuk moeilijker! Daarom zit Chris er zo mee want hij kan zijn eigen helemaal in zijn broer inleven nu! En ook ik kan dat niet dus ja.
    Ik laat Chris maar n beetje betijen en we zien wel. Zaterdag gaan we naar ons buurjongetje die wordt 2 jaar en dat wordt op de camping gevierd. Er komen 30 man, zijn taptafels, springkussen voor de kids, en n grote bbq. Misschien dat ie dan even zijn gedachtes kan verzetten.
    Dus rust is er nog niet echt... ik zit er niet zo dicht tegen aan en kan me niet voorstellen hoe t voor Chris en de moeder moet zijn. Ik kan t me wel voorstellen MAAR niet inleven!
    Snap je? Ik kijk er iets anders tegenaan!

    Even over je gesprekje... dat ging dus goed. Wat als ze je volgende week bellen en zeggen dat je wat hun betreft aangenomen bent? Ga je dan overstappen naar hun toe?
    Ik zal veren voor je meis!!!!
     
  3. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja ik denk wel dat ik de overstap maak als ze me willen.....vind het wel heel erg spannend!
     
  4. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    spannend Yojo. Wel super dat het gesprek zo goed ging.
     
  5. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja moest ook wel lachen. Het meisje voor me werd in de deuropening gezegt van hier rechtdoor de deur door en dan met de trap naar beneden. Dan kom je weer bij de uitgang. En ik werd begeleid naar de uitgang hahah
    Ach weer een ervaring rijker!

    Ik ga avondje bankhangen!
    Tot morgen lieve schatten!
     
  6. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran ik voel me idd een stuk beter dan gisteren. 1,5 kilo aangekomen tot nu toe is niet veel. Ik tot nu toe 6 das ook niet veel natuurlijk. Bij Jesse 14 kilo.

    Yo fijn om te horen dat het gesprek zo positief was!
     
  7. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    zo das weinig aangekomen wendy. ik zit nu al op 4 ofzo. Ben er bij Nathan 20:) aangekomen maar uiteindelijk ook allemaal weer kwijtgeraakt.
     
  8. Dagdromer

    Dagdromer Fanatiek lid

    29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kom even weltruste zeggen. Spring ff onder de douche en dan meteen mijn bed in. Ben nog steeds zooooo moe. En helaas inmiddels ook aardig ziek dus weinig fut om hier mee te kletsen.
     
  9. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... beterschap meis en uhhh die vermoeidheid had ik ook verschrikkelijk erg tot de 12e week en toen was t ineens over. Kop op meis nog maar n paar weekjes!!!
    En... geeft niks dat je geen puf hebt dat heeft niemand als ze net zwanger zijn of net bevallen zijn! Schaam je niet!!!

    Wen... dat is ook niet echt veel zeg! 6 kilo in 9 maanden???? Knap van je! Heb je daar nu ook echt op gelet of heb je gewoon gedaan en gegeten waar je zin in had? Ik moet zeggen dat ik de eerste 3 maanden niks kon eten (tenminste niet veel) en drinken lukte me ook bijna niet en nu... ik eet 4x per dag! Avondeten is een goed gevuld bord. S'avonds rond half 10 kan ik nog wel eens 2 broodjes gaan zitten eten. en s'morgens en tussen de middag eet ik ook brood. En achter de pc snoep ik ook nog wel eens.
    Maar t is gelukkig verders allemaal gezond wat ik eet. Ik eet bijna geen fruit en dat deed ik in t begin wel.
    Dus snap niet dat t maar 1,5 kilo is wat ik aangekomen ben!
    Maar bij de vk... wegen ze jouw daar? Bij de gyn wegen ze mij helemaal niet. Ik ga iedere keer bij de buuf op de weegschaal staan! Stom hoor... ze kijken wel naar bloeddruk maar niet naar t gewicht!
     
  10. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ook die 20 kilo maakt niet uit hoor. Er zijn vrouwen die zelfs 30 of 35 kilo aankomen. Ik weet niet waar t aan ligt maar ik ben klein en best slank dus ik denk dat je dan ook echt niet veel aan komt. Daarbij had ik met die andere 3 zwangerschappen n stress leven. Dat scheelt natuurlijk ook al n hele hoop he. Het meeste wat ik aangekomen was van die zwangershappen was 13 kilo bij de jongste. Ach... misschien komen mijn kilo's nog met kerst hahahaha!!!!!
    Meis... maak je je niet druk over die kilo's en ga er ook niet echt opletten. Zo lang jij lekker in je vel zit en de kleine groeit goed enzo is er niks aan de hand toch?!
    En trouwens 4 kilo aangekomen in bijna 4 maanden tijd is toch kei netjes!!!! Dat is 1 kilo per maand! Teken ervoor dan ben je met de 9 maanden maar 9 kilo aangekomen!
     
  11. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, dikke knuffel! Ik denk veel aan je.

    Miran, fijn dat je zwager weer uit het zkh is.

    Mink, gefeliciteerd. Een babyboy!

    Yojo, fijn dat je gesprek goed verlopen is. Nu afwachten, komt goed!

    Daydreamy, mooie locatie!

    Wen, oh.... misschien toch voortekenen. Spanned!

    @all, fijn nacht!

    Wij gaan slapen heb een rustige verjaardag gehad. Niet echt gevierd.
    Volgende week wordt Ryan 1 dis dan is het feest!
    Me eigen verjaardag vind ik nooit zo bijzonder,. Weer een jaartje erbij hihi

    XXX
     
  12. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... had je op je hyves gefeliciteerd meis!
    Maar zal t hier nogmaals doen... je bent nog n halfuurtje jarig hahaha
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

    Wat m'n zwager betreft... t is idd fijn dat ie uit t ziekenhuis is maar zoals Chris t dus zegt... wie houdt hem nu in de gaten dat ie t niet nog n keer doet. Hij moet t zelf doen en wij moeten hem hierin weer vertrouwen maar komt goed... alles op t gemakkie!
    Chris is er ook gekomen toch! Hij heeft dan wel nooit zijn eigen iets aangedaan maar liep ook 9 maanden bij n psychiater nadat zijn vrouw was vreemdgegaan. Hij was zo kwaad op die vent omdat die zijn vrouw en voornamelijk zijn kinders ingepikt had. Dat laatste had hem nog t meeste pijn gedaan EN NOG!!!!
    Ach... t komt wel allemaal... positief blijven he!

    All.. ik ga maar eens naar bedje toe denk ik zo maar eens hahahha ik zie ineens dat t al half 12 is!
    Ach... morgen laatste vakantiedag! Nog 1 avondje genieten!
     
  13. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    goedemorgen.
     
  14. bubsie

    bubsie Fanatiek lid

    1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hallo allemaal!

    miran: thanks voor je berichtje op de babysite!
    sorry maar heb gewoon geen tijd om hier steeds te komen.
    zit nog wel soms op het juli topic. maar kan het allemaal niet bijhouden joh
    zo druk met die kleine meid.
    gister is ze weer voor controle geweest naar de kinderarts.
    ook moesten we bloed prikken omdat ze nog een beetje geel ziet wat een ellende was dat. mama moest ook huilen.
    ze kregen ht bloed er niet uit. eerst hiel toen arm en daarna weer het andere hieltje. kind gilde alles bij elkaar toen ze dr arm probeerde en toen had ik het niet meer waardoor ik ook ging huilen. hopelijk hebben ze genoeg bloed, want wil dit nit nog een keer voor dr or. arm kind.
    nou ben weer weg ff snel douche voor djesslyn weer wakker is.
     
  15. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

    Bubs... bij ons Giuliano konden ze nooit adertje vinden in de arm dus prikte ze bij hem via de vingertopjes. Tuurlijk is dat hartstikke zielig voor zo'n klein ding. En als ze dan ook nog 3x moeten prikken omdat t niet lukt... tja dan ga je als moederzijnde wel meehuilen. Lijkt me niet meer dan logisch hoor. Daarbij zitten je hormonen nog lekker te vervelen in je lichaam. Ben benieuwd wat de uitslag is van dat geelzien. Laat je t ons nog wel weten meis?

    Deli... meis... kan er niks aan doen maar jij bent momenteel de hele dag in mijn gedachten. Hoe gaat t met je? Is t voor jouw/jullie gevoel "netjes en goed" geregeld? Ik hoop voor je dat t n "mooi" afscheid is zodat je er met n goed gevoel op terug kan kijken. Slaap je wel een klein beetje?
    Nogmaals meis... sterkte!

    All... hier schijnt t zonnetje. Chris heeft de nacht gewoon volgehouden en ik was er dankzij mijn dochtertje al om 8 uur uit. Zij was zo aan t stuiten want haar vriendje (buurjongetje) is vandaag jarig en zij mocht er al om half 9 heen in haar pyjama. Mijn vriendin zou haar douchen en omkleden en dan mag ze mee naar de camping feest vieren! Had gisteren "Bumba in Afrika" gedownload en gebrand zodat ze vandaag niet met lege handjes aan kwam want dat vond ze maar niks. Het grote kado mogen Giuliano en Gyani voor de verandering geven! Maar wij gaan morgen naar de verjaardag.
    Dus heb vanmiddag maar 2 kids in huis en vanavond komt mijn stiefzoon weer... Jippie! (maar niet heus!!)
    Ach... t is maar voor 2 daagjes. Kom ik wel overheen!

    Tok later
     
  16. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!

    Hoe is het hier?
     
  17. miranda200375

    miranda200375 VIP lid

    29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... n hele stress ochtend achter de rug! hahahaha ik kan wel gif spuien zo chagrijnig ben ik op t moment en zo weinig kan ik hebben. Mijn bloed kookt letterlijk en figuurlijk. Ik tril helemaal en ben ozo moe. Chris heeft nachtdienst gehad en normaal bellen ze nooit smorgens en nu stond de telefoon roodgloeiend... superfijn voor Chris!!!
    Ik vind dat zo verschrikkelijk he... kon zelf al niet uitslapen tot 9 uur omdat mijn dochtertje zo nodig al vanaf half 7 5x mijn kamer op kwam om te vragen of ze naar mijn vriendin toe mocht. Dus om 8.15 uur maar opgestaan van ellende en vanaf dat moment is t verkeerd gegaan en niet meer opgehouden.
    Ik ga zo maar eerst eens gal spuien bij mijn buuf/goede andere vriendin. Moet nog zoveel maar heb totaal geen zin!

    Zo.. dat is er uit!!!! *zeg ik opgelucht*
     
  18. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @Miran HEt weinig aankomen heb ik niks voor hoeven doen. Ik was bij Jesse verlaafd aan broodjes kroket en nu aan fruit. AL wordt dat nu ook steeds mee een big mac! haha...
     
  19. wendy1983

    wendy1983 VIP lid

    27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow ja heeft iemand van jullie ook tv via UPC en hebben jullie beeld nu? Hier doet hij het niet :(
     
  20. yojo66

    yojo66 VIP lid

    27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik was net bij mijn moeder en die heeft UPC en daar viel het internet steeds weg. Ze had wel beeld op tv....
     

Deel Deze Pagina