Rosa; Wat een vervelend nieuws weer zeg.. Dikke knuffel! Mink; Gefeliciteerd meis! Hij is echt positief hoor! All; Sorry weinig tijd, ben echt kapot door al dat gezeur op het werk! Dikke knuffel van mij! xx
Hey Juffie; haan reageerde heel blij, maar ook verrast, omdat het zo snel is.. Lin; thanks. Meissie was jij nou nog bezig met een andere baan? niks aan zeg dat gezeur!!
@ mink gefeliciteerd meid!!!! ziet er goed positief uit!! @ iedereen slaap lekker! @ ego, all, misschien ligt het aan mij, maar heb het idee dat ik in dit topic niet zo erg welkom ben, sinds ik zwanger ben. sommige mensen reageren nooit meer op mij, alsof ik iets verkeerd heb gedaan. ik wil bij deze toch even zeggen. als er iets is. zeg het me dan. misschien verbeeld ik het me, maar zit er toch een beetje mee. dus vandaar dat ik het toch maar zeg.
Bubsie ik denk dat je het je verbeeld. Maar dat weet ik niet. Je bent hartstikke welkom meis!! Dikke knuffel
Bubsie... aaaaaaaaaaah nee meissie... jij bent nog steeds welkom hier hoor. Het is misschien kl*te gezegd maar er is niks als slecht nieuws en misschien dat de meiden met goed nieuws hierdoor achteruit gezet voelen maar dat is niet zo hoor! Het zijn je hormonen dat je dat zo voelt... die vliegen nu alle kanten op en je trekt je eigen meer dingen aan... wat heel normaal is hoor. Ik zal er in ieder geval rekening mee houden dat ik ook gezellig tegen jouw klets. Dikke knuffel meis
ok, nou ben blij dat ik het toch ff gezegd heb. en dat dat dan uit de wereld is. ja weet ook wel dat het misschien aan mn hormonen ligt. maar wilde het toch ff zeker weten en gewoon maar eerlijk zeggen hoe ik me voelde. nou slaap lekker voor straks meiden!
gewoon vragen of zeggen wat je dwars zit meis... ook hier kan dat! gelukkig begrijpen we elkaar en dan is het probleem zo opgelost! Slaap lekker Bubs Ik ga ook stoppen meiden... wou nog even film kijken maar trek t toch niet! Diegene die t nog laat maken vanavond wens ik n fijne avond toe en voor strakkies slaap lekker en diegene die lekker gaan slapen daar zeg ik slaap lekker tegen.
Psstt... sneak preview van mijn shoot van zondag op mijn site.. (zie voor link onder mijn banner..) Heb echt totaal geen tijd voor forum deze week.. ben deze week erg druk met werk, en 's avonds ben ik nu bezig met de foto's te sorteren en bewerken enzo.. Maar... i'll be back soon! --- Ohja, las wel vlug allemaal nare berichtjes.. bah.. een hele dikke knuffel voor jullie. Sterkte allemaal.. En Mink, jij van harte met je zwangerschap! Geniet ervan! Xx
Ola! Bubsie; Neeeee meis! Je bent hartstikke welkom hoor! Hihi, ik hoor je hormonen hier helemaal Had ik ook hoor! Mink; Ik zou wellicht naar een andere vestiging gaan, maar blijf toch bij mijn huidige klant omdat ik met werktijden makkelijker zit dan.. Maar ben ondertussen wel verder aan het kijken hoor, want ik trek het allemaal heel slecht hier! Dit is gewoon geen baan voor een werkende moeder, wil liever 3 dagen werken en wat dichter in de buurt! Hoe gaat het met jouw bedrijfje? QB: Ga zo eens een kijkje nemen! Ben wel erg benieuwd geworden hoor! Rest; Sorry dat ik zo weinig tijd heb, maar zit ook alleen de afgelopen en komende weken en werk me een slag in de rondte! Maar denk wel aan jullie en lees wel keurig mee! xx
Bubsie; meis je bent hartstikke welkom hier... Om heel eerlijk te zijn reageer ik vaak niet op iedereen, omdat ik vaak weer iets vergeet en eigenlijk niet de tijd heb om dan heel rustig alles te lezen dus eigenlijk heeft dat niks met jou te maken. De laatste tijd is het hier ook een stuk rustiger, dus dat zal ook wel meespelen. Lin; dat zou wel beter zijn idd, dat je lekker 3 daagjes kan werken enzo...Bedrijf gaat hertstikke goed. Bijna te druk hihihih Wendy; Thanks meis, dat geeft vertrouwen. Vanmorgen nog stiekum een testje gedaan en ook deze was al donkerder en positief. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben. Ik ga effe mijn banner aanpassen en dan werken
Heey kippetjes..... Hoe gaat het hier met iedereen? @ Rosa, Wat naar om te lezen dat het nu weer fout is gegaan. meis dikke knuffel. @ Miranda, wat vervelend dat je gisteren zo'n stressdag hebt gehad. Ben benieuwd naar wat je baas ervan zal zeggen.. En heel erg bedankt voor je lieve woorden weer!!! Maar ik vind het voor jullie ook zo naar dat het steeds verkeerd gaat. Zou het ook voor jullie zo graag anders willen. En tuurlijk snappen we wat je bedoeld. Mar ik denk dat het emotioneel voor jullie ook zwaar moet zijn. Ik vind het nu in ieder geval echt slopend. Probeer toch ook wel te genieten als het begint te schoppen enzo, maar spannend blijft het wel . Wanneer moet jij ook alweer naar de gyn? @ Juffie, wat fijn dat Nathan zonder helm mag!!!!! Hoe is het de afgelopen nachten gegaan met slapen? Wel een lekker gevoel denk ik dat alles nu bijna weg is? Het ergste is achter de rug!! Ik kan me je gevoel wel voorstellen, je moet het toch een plekje geven. Gauw op naar de volgende ronde, al zul je dit vlindertje natuurlijk nooit vergeten!!!!!! Dikke knuffel. @ Mink, meis, die test is idd goed positief. Het kan natuurlijk alle kanten nog op, maar je maakt in ieder geval hcg aan. Gefeliciteerd!!!!! Zo zie je maar soms kan het toch nog best snel gaan..... Gaaf hoor en idd zo vlak voor Zoë's eerste verjaardag.... En moet zeggen dat het ook wel lekker is dat we weer eens goed nieuws hebben hier!! Dus goed dat je het hebt verteld. Mijn moeder zei gisteren ook al dat het daar zo had gesneeuwd. Hier hebben we nagenoeg niets gehad. Wat een verschil dan weer in zo'n kikkerlandje . @ Elise, hoe is het afgelopen nacht gegaan met jullie mannetje? Vervelend dat ze dan zo verkouden zijn he? Hoop dat de kuur snel aan slaat en hij snel weer de oude is. Je hebt groot gelijk hoor dat je weer naar de ha bent gegaan. Zij kunnen Luca tenslotte helpen!!!!Wat grappig dat hij echt een lievelingsknuffel heeft! Vind hij het niet erg als hij dan uitgewassen is? Je hoort toch ook wel dat kinderen daar op reageren. Hoe is het met jou? Merk je dat de verkoudheid al beter wordt? @ Bubsie, wat vervelend dat je niet beter uit de voeten kan dan nu? Het bekken speelt je dus behoorlijk parten.... Krijg je ook iets van fysiotherapie? En meis natuurlijk ben je heir van harte welkom. Iedereen is hier welkom!!!!!! Vervelend dat je het gevoel had dat dat niet zo is, maar zo zie je maar dat het goed is om je gevoel te vertellen!!!! Dsus gewoon gezellig hier blijven tokken hoor. Dikke knuffel. @ Dagdromer. dikke knuffel voor jou. Als je weer tijd hebt kom je maar gauw weer tokken!! @ Linda, pas goed op jezelf hoor meis. Kan me voorstellen dat het je allemaal even wat te veel wordt, maar onthoud dat je niet meer kan doen dan je best!! Erg vervelend zeg dat gezeur op je werk, je hebt het toch niet voor niets gevraagd? Mss toch nog eens een gesprek aangaan met je baas?? Hoe gaat het nu met je haan? @ Wendy, hoe gaat het nu meis, ben je al weer aan het werk of zit je nog in de ziektewet? @ QB, druk druk druk dus. Pas goed op jezelf he hihi. En mijn complimenten voor de prachtige foto('s)!!!!! Wou dat ik dat zo kon.. @ Pooh, hoe gaat het met jou meis? Lukt het allemaal nog een beetje? Slaapt Ryan al op zijn eigen kamertje of zijn jullie nog aan het oefenen? @ Deli, zijn ze al begonnen met het bouwen van jullie nieuwe paleisje? Hoe gaat het met Wesley? Hier gaat het naar omstandigheden goed. Tussen 10 en 12 uur kan ik het ziekenhuis bellen voor de uitslagen van de onderzoeken van vorige week. Ben benieuwd. Met Thomas gaat het goed, alleen ook de nachten weer aan het spoken, wordt dan hard huilend wakker en is helemaal overstuur. Vannacht maar lekker bij ons in bed gepakt en toen heeft hij geslapen tot half 8, dus dat is wel lekker!! Kom straks nog wel even weer kijken, ga nu ff met Thomas spelen, want die wil nu graag aandacht Dikke knuffel Liena
Hee Liena, Ik zit nog steeds in de ziekte wet. LAst van mijn rug en nek. Maar komt goed. Door de zwangerschap mag ik natuurlijk ook geen pijnstillers slikken en das balen soms Maar ook door een steeds dikker wordende buik worden de rug klachten straks waarschijnlijk steeds erger. We zullen zien en blijven positief.
Liena... Ik heb vanmorgen gelijk mn baas gebeld. Ik kreeg hem aan de telefoon en brandde maar gelijk los! Ik zeg: ik was gisteren boos op Dutax. Hij zei: ooow vertel. Dus ikke heel t verhaal verteld dat ik dus vrij gevraagd had ivm examen... dat ik toch nog n ritje kreeg op t laatste moment... met die sneeuw binnen 40 minuten +/_ 80 km afleggen... trillend aan t examen begon en schreeuwende koppijn had. Dat ik mede hierdoor gezakt was... (misschien n flauw excuus maar kon gewoon niet meer goed nadenken). Hij zei: ik plan jouw examen niet meer in op de woensdagmiddag maar doordeweeks op n normale tijdstip. Dan zal ik hier op tijd laten weten dat jij examen moet doen en dus niet rijdt. En ik zal die receptionistes hierover op aan spreken want dit kan niet... je moet rustig naar je examen kunnen gaan! Wat was ik blij toen ie dat zei! Ik moet 5 maart naar de gyn. Ben heel benieuwd. Over mijn "lieve" woorden... ja t is idd ook voor ons zwaar slopend als t keer op keer of n enkele keer mis gaat. Tuurlijk hakt t er in en op dat moment maakt t ook niet uit hoe ver je zwanger bent. All... heb net de gyn gebeld en alle bloedonderzoeken zijn goed!!! Ik heb n vervelende klierende vent achter me zitten die me gek zit te maken dus ik kap ermee. Doei
@ liena, ja klopt ik krijg fisio voor mn bekken. en daaar ging het gister op zich wel mee, maar nu gaat het weer over in buikkrampen en pijnen als ik iets te veel doe, dus das ook niks. @ all, fijne dag, ik ga voorzichtig beetje stoffen, heb ik toch nog het idee dat ik wat doe in t huishouden. enne.. thanks voor jullie reacties op mijn onzekerheid. voel me weer helemaal welkom!
Bubsie... was erg nieuwsgierig en heb op je beebiesite gekeken. Wat lief zeg! Heb je nog n recentere buikfoto? Vinden wij altijd leuk om te zien. Wanneer moet je schoonzus (was toch je schoonzus?) nu eigenlijk bevallen want dat is ook al snel volgens mij??? All... Wij (uhhh eigenlijk ikke) zitten na te denken over IVF. Ik zat gisteren te denken... t eitje en t zaadje matchen blijkbaar niet met elkaar dus er gaat iets mis in de eicelverdeling. Ik raak wel zwanger maar ook weer niet! Nu dacht ik: bij IVF doen ze t eitje en zaadje samen brengen en dan pas inbrengen bij de vrouw. Misschien is dat nog n optie voor ons. Mijn interesses zijn gewekt hierin. Heeft er iemand hier ooit mee te maken gehad??? Wie heeft er ervaring mee en kan mij hier mee helpen? Chris zn interesse was denk ik ook wel meteen aangewakkerd want ik kreeg geen negatief antwoord ofzo. Ook geen raar gezicht of opmerking. Ga even speuren op internet.