[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mir; ik heb echt geen idee wat betreft IVF, maar hier op het forum wordt er vast wel over verteld?

bubsie; doe maar rustig aan meis; wat niet wil, dat wil niet toch?

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heeeeejjjjjjjjjjj :D

Mink...van harte meid! Fijn om goed nieuws te horen.

Rosa...hoe gaat het nu meissie?

Bubsie...Niet welkom?? Tuurlijk wel :D Fijn dat de lucht geklaard is en je je weer welkom voelt. Iedereen is welkom hier.

Liena...Laat je even weten als je de uitslagen hebt? Kan je zelf wel een beetje slapen? Stan spookt nu ook 's nachts. Ik denk zelf dat hij heel erg aan het dromen is. Hij is heel hard aan het huilen maar lijkt wel gewoon verder te slapen. Doet zijn ogen ook niet open. Als ik hem over zijn bol aai wordt hij rustig en slaapt hij meteen verder. Maar ik moet dat nu wel ongeveer 3x per nacht gaan doen. Gaat al op de automatische piloot dus heb er weinig last van gelukkig.

@ de rest....weet al niet meer wat ik gelezen heb. Maar iedereen een hele fijne donderdag gewenst! Ik ga even aan de poets. Morgenavond lekker carnaval vieren :D

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran, ja ik heb nog wel een recentere zal er 1 plaatsen van 18 weken.
    en mn schoonzus is 10 juni uitgerekend. 3 weekjes eerder.

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mink, ja indd wat niet gaat dat gaat niet, maar wel moeilijk or.
    net beetje gestoft maar na een tafel en een kast kreeg ik alweer krampen. pfffff. maar goed we moeten er mee doen.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... je hebt n geweldig mooi buikkie. Dit is iets om trots op te zijn meis. Ben benieuwd wie van jullie 2tjes eerder bevalt!
    Willen jullie trouwens t geslacht weten of niet? En weet jouw schoonzus ook al wat t wordt of wordt dat n verrassing?
    Je bent bijna op de helft.

All... ben net bij vk geweest en mn baarmoeder is weer gesloten en er was nergens bloed meer te bekennen. De vk vind dit heel apart want t zou geen problemen moeten geven omdat we allebei al kinderen hebben nl. Gek hoor dat t bij ons samen niet wil lukken. Even kijkoperatie afwachten en dan zien we wel verder!!!
    Ga kinders in de douche gooien en dan door naar bed... ben ze helemaal zat met hun geruzie. Ben blij dat t morgen vrijdag is en dat ze opgehaald worden door oma. Klinkt heel cru maar heb even zat aan mn hoofd wat ik deze week rustig allemaal n plaatsje kan geven!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

eerst maar eens wat reacties

Bubs: Natuurlijk ben je hier nog welkom hoor! Ik reageer ook lang niet altijd op iedereen :)maar lees wel alles hoor. Soms gewoon zo druk dat ik alleen op het laatste reageer. Echt een prachtige buik heb je trouwens al! Maar wel vervelend dat je zo snel last van je buik hebt. Echt harde buiken al?? Wat zegt de vk er van??

QB: druk bezig met foto's dus.. Heb net weer eens een kijkje genomen op je site. Mooi hoor!

Lin: succes met alles meis!! Het meekletsen komt wel weer als het wat rustiger is voor jullie.

Mink: leuke banner!!:D Echt super dat je zwanger bent..

Liena: hoe waren de uitslagen? Vervelend dat Thomas 's nachts weer aan het spoken is. Ook dromen? of tanden/ kiezen? Hoe dan ook erg vermoeiend;) Wel fijn dat hij tussen jullie in gewoon wel lekker verder slaapt. dat scheelt weer!

Miran: weet het ook niet zo over IVF. Zou het gewoon met de gyn bespreken. Lijkt me trouwens wel heftig IVF. Zit je wel echt in de medische molen natuurlijk. Maar als het jullie kan helpen om samen een kindje te krijgen zou ik er voor gaan!! Fijn de vk geen bloed meer kon zien.

Dag: heel veel plezier met Carnaval vieren. Ik mag morgen ook op school:D

Rosa: Hoe is het met jou?? Veel bloedverlies en buikpijn of valt het mee? En emotioneel?

nou nog even ego dan;)
    Het slapen zonder helm gaat tot nu toe best goed. De eerste nacht 2 x wakker en vanmorgen vroeg ook even wakker. Nu ligt hij al een half uur te kletsen bed maar laat hem nog maar even.
    Het bloedverlies is gelukkig ook echt aan het afnemen nu. Kan het nog net neit af met alleen een inlegkruisje maar hopenlijk morgen wel. Ga binnenkort ook weer starten met tempen. weet ik in iedergeval wanneer ik mijn ongi kan verwachten.

Ga lekker op tijd naar bed en daar nog even tv kijken.

xxx

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    kom ff snel gedag zeggen, heb vandaag weer voor het eerst gewerkt sinds mijn ziek zijn en het was een heftige dag, dus ben best moe nu...
    Mink: gefeliciteerd meis!!! Echt super en wat snel zeg!
    Bubsie: je bent echt wel welkom hier hoor meis! En ik heb precies dezelfde klachten gehad tijdens mijn zwangerschap als jij, dus weet hoe je je voelt... Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren en probeer maar te accepteren dat je zolang je zwanger bent niet zoveel kan. Dikke knuffel meis!
    Liena: Luca heeft vannacht doorgeslapen tot 5:30 en toen tot 6:30. Wel met slaapmiddel/hoestdrank. Luca doet dus hetzelfde 's nachts als Thomas en nu vertelde Dag ook al dat Stan dit ook doet. Zou het dan toch aan de leeftijd liggen?
    Dag: fijn dat Stan al rustig wordt van een aai over zijn bol. Een tijdje geleden had Luca zo'n periode, maar nu wil hij echt bij me...
    Juffie: leuk, met school naar de ijsbaan. Wij wilden vandaag sleeën met de kids, maar er lag net niet genoeg sneeuw.
    Miran: ivf is puur voor het zwanger worden volgens mij en dat gaat wel goed bij jou. Ik hoop dat de gyn een oorzaak kan vinden waarom je lichaam het steeds af stoot en dit op kan lossen. En wat een rotdag had jij gisteren zeg! Kan me voorstellen dat je boos was!
    Wendy en QB: zwaai!!!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran, thanks! ben er ook trots op. lijkt wel met de dag te groeien nu.
    en wie er eerder bevalt. ja. das de vraag... we zullen het zien.
    ik krijg trouwens een neefje. en wij willen het niet weten. houden het een verrassing.

@ juf: het zijn volgens mij niet altijd harde buiken or. maar gewoon krampen en steken. de verloskundige had me vorige week geadviseerd me ziek te melden. werkte toen nog halve dagen. dus sinds dien werk ik dan ook helemaal niet meer. en volledig de ziektewet. en rustig aan doen.

@ elise, ja indd gewoon rustig aan doen dan maar. soms wel moeilijk zeker nu met mn schoonmaak uitspattingen haha.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden slaap lekker. xxx

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!!

Elise...hoe is het vanacht gegaan. Lekker geslapen? Gaat Luca lief slapen als hij tussen jullie in ligt? Stan wil echt niet tussen ons in liggen. Lijkt me af en toe best fijn om lekker met zijn 3tjes in bed te liggen maar dat zit er bij ons helaas niet in. Ik hoop dat dat ooit nog veranderd want wil best een keer op zondag terug mijn bedje in :p.

Wendy...gaat het wel al beter met je nek? Daar had je ook flink last van toch?

Miran...heb geen verstand van IVF. Maar volgens mij is dat inderdaad voor mensen die niet zwanger worden en daar zit de knoop niet bij jullie. Nog een paar weekjes en dan heb je al kijkoperatie. Misschien wordt je daar wijzer van.

Bubsie..doe je wel rustig aan met die buikpijn?

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dag: het gaat hier redelijk. Het is idd vooral mijn nek en rug.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise en Dag... nee bij mij zit idd de knoop niet in t zwanger worden MAAR t eitje en zaadje botsen samen en dus nestelen zij zich nooit niet in en daar is IVF toch ook voor???? Dan zetten ze toch n bevrucht eitje terug? Verder zou t geen problemen opleveren als t maar eenmaal bevrucht is! Ik raak alleen maar zwanger van windeieren! En die stoot mijn lichaam dus af... gelukkig maar ook!
    Ik heb er vanmorgen nogmaals met Chris over gehad en krijg geen definitieve NEE en ook geen twijfelachtige NEE. Hij zei gewoon niks, maar ik merkte dat ook hij erover nadacht op dat moment! Ik zal t eens vragen aan de gyn als we daar zijn voor die kijkoperatie. De vk zei dat ik dat idd wel kon bespreken maar er zit alleen n heel lang traject aanvast. Ik zeg maar ik loop al bij de gyn en heb al onderzoeken gehad dus misschien helpen ze mij nu sneller!
    Wie niet waagt wie niet wint.
    Ik kan wel merken aan mn eigen dat die wens mijn leven begint te beheersen... ik moest er nooit over nadenken over IVF en IUI, maar nu t allemaal niet lukt denk ik daar steeds meer aan.
    Hoe graag wil je n kind????

Bubsie... leuk n neefje. Ik hoop voor jouw dat t n meisje wordt én dat je eerder bevalt dan je schoonzus. Zij deed in t begin ook zo raar tegenover jouw dat jij nu wel "gemeen" terug mag doen!
    Ik had trouwens ook al vroeg harde buiken (met 29 weken)... luister daarom extra goed naar je lichaam anders nemen ze je op in ziekenhuis tot aan de bevalling toe en dat wil je niet wel? Ik mocht op 1 voorwaarde naar huis en dat was als ik n huishoudelijke hulp inschakelde voor mijn huishouden en mijn kinderen zodat ik alleen maar van bed naar bank ging en dus ook meer niet deed! Anders nam ie mij op in ziekenhuis en dat wou ik niet want mijn ex lette niet eens op op zijn eigen kinderen dus ik wou thuis blijven zolang als ik kon.
    Neem je eigen in acht en doe niks teveel. Laat iemand anders voor je lopen meis. Ik weet t je doet t liever allemaal zelf maar wat niet gaat gaat niet!!!!

All... nog 4 uurtjes en dan komt opa mijn kinders ophalen en chris zn ex mijn stiefzoon. Vanavond eten we lekker met zn tweetjes en dan zijn wij "vrij" tot volgende week vrijdag! Ik weet nu al als we thuis blijven dat ik chagrijnig wordt en als we weg gaan voel ik me tot rust komen!!

Ik kom strakkies nog even tokken

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, weet niet of bij jullie de bevruchting mis gaat hoor. Heb er niet zo veel verstand van maar je lichaam gaat pas HCG aanmaken waardoor je positieve testen krijgt op het moment dat de innesteling plaats vind. En dan is de bevruchting al gebeurd. Maar nogmaals.....ik ben geen expert. Als het een oplossing zou kunnen zijn is dat alleen maar fijn. Zou het aankaarten bij je gyn.

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mir; je kan het altijd aankaarten en ze zullen je dan alles wel uitleggen!! en wie weet is er wel een andere behandeling die minder ingrijpend is? geen idee... Heerlijk een vrij weekje :)

Dag; hoe is het meis. Heb nog niet teruggelezen :)

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Juffie; wat fijn dat nathan nu al redelijk goed zonder helm slaapt.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mink...hier gaat het prima hoor! Alles zijn gangetje :)
    En jij? Al last van de kwaaltjes?

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat een rust vandaag

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dag; ja ik ben licht misselijk en heb de heledag honger!!. Maar dat had ik bij Zoe ook. Ik wacht alles eerst maar af. het is allemaal nog zo pril..

Ik ga nu werken doei doei

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Joehoe weekend!! :D

ga even neit uitgebreid reageren. Moet zo nathan ophalen bij de go. Nu even snel een bakje thee en dan weer op de fiets..
    reageren komt later wel.

xxx

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nog heel evne ego.:) ga zo even gezellig met Nathan spelen.
    Nathan snapt echt al best veel. hij had net een doosje rozijntjes op en hij kwam met het lege doosje. Dus ik zei: doe maar in de prullenbak. En ja hoor hij loopt er heen en gooit het in de prullenbak:D trotse mama;)

vanavond kom ik reageren hoor

Deel Deze Pagina