Goedeavond! Hoe'st hier? @QB, met Kevin gaat het alweer een stuk beter gelukkig hij was alweer boekjes aan het 'lezen' en met blokjes aan het gooien
hey meiden, kom alleen even hoi zeggen. Mijn zusjes zijn er dit weekend. Mijn ene zusje is er al en we hebben net gezellig samen gesport. Mijn andere zusje kan elk moment komen. morgen samen leuke dingen doen! Verder alles goed hier hoor! Wel veel honger/ misselijk gevoel maar dat hoort erbij. ook veel steekjes in mijn buik maar dat hoort vast ook! Fijn weekend! Kom een andere keer weer reageren hoor. Dikke knuf
net te horen gekregen dat mn oom ongeneeslijk ziek is. en ze er niks meer aan kunnen doen, alleen maar chemo voor verlenging. bah. en ik mag niks tegen mn ouders zeggen want die zitten nog op vakantie in het buitenland. en dat willen ze niet verpesten. maar dit is zo'n dubbel gevoel. moest het echt even kwijt. kwam er achter via hyves. toen maar ff gebeld en ja hoor ging indd erg slecht. de verhalen klopte helaas dus wel.
Goedemorgen! @Bubsie, wat een naar nieuws sterkte! @all, Kevin heeft goed geslapen, vannacht wel 1 keer even huilend wakker geworden, maar weer snel in slaap gevallen. Vanmorgen weer goed gegeten en veel water gedronken. Hij was wel wat huiliger dan normaal, nog niet helemaal de oude blijkbaar.. Liefs Sandra
Hoi meiden, ik heb het nieuwe hokkie ook gevonden. Alleen kan ik het oude hokkie niet meer vinden, dus heb de laatste reacties daar niet kunnen lezen. Kan iemand me even bijpraten? @Bubsie: heel veel sterkte meis! @Juffie: Veel plezier dit weekend met je zusjes! @Daydreamy: welkom terug en leuk om weer wat van je te horen! Fijn dat het met Kevin weer wat beter gaat! @Miran: pak maar even lekker je rust als het kan, want dat heb je volgens mij wel nodig! @QB: lekker geslapen met je haantje weer veilig thuis? @Pooh: moeilijk is het soms hè? Je vindt vanzelf de weg die het beste bij je past. Ik had hier laatst 's nachts nog een heel dilemma over wat te doen. Uiteindelijk heb ik mijn gevoel gevolgd en kwam het goed. @auto's: haan rijdt in een Renault Laguna en die bevalt prima en ik rij in een Ford Fïësta 5-deurs en ik ben helemaal verliefd op mijn auto. Hij is makkelijk, de wagen past er goed in en hij rijdt super. @All: Luca is gisteren met haan naar het kenningsmakings gesprek op het kdv geweest; per 1 februari gaat hij daar op vrijdag heen omdat haan een nieuwe functie heeft waarbij hij niet meer op vrijdag vrij kan zijn. Luca ging er meteen vandoor daar en ging in een groep zitten spelen terwijl haan het gesprek had. Hij vond het superleuk en de leidsters waren helemaal weg van hem. Blijf het spannend vinden, maar in ieder geval een goed begin. Dinsdag- en vrijdagmiddag gaat hij wennen en dan vanaf volgende week start hij...
Mogguh! --- @Rosa, heej! Daar waren we! @Dag, suc6 met het vinden van de juiste auto! @Mink, nog niet iedereen is hier geland.. mis sowieso Deli en Linnie nog.. zullen vast snel om het hoekje spieken! @Day, fijn dat het alweer beter gaat met Kevin! Is niks als ze ziek zijn he, ben je het liever zelf... Zolang hij goed eet en voornamelijk goed drinkt, is hij vast zo weer de oude! @Melanina, koekkoek! @Juffie, veel plezier met je zusjes meis! @Bubsie, ah bah... wat rot zeg.. En vervelend dat je dat dan via hyves moest ontdekken.. @Elise, ja heerlijke nacht gehad! ( ) Vind het maar niks dan in m'n uppie... gewoon thuis en 's avonds vind ik het niet erg, alleen de nachten vind ik echt 10x niks.. Klinkt goed voor Luca zeg! Gaat vast helemaal goedkomen! --- Zo, ff snel beetje optutten en naar de kapper, wordt weer tijd... Iedereen een hele fijne zaterdag vandaag! Xx
Bubsie, sterkte meid! idd erg dubbel kan ik me voorstellen.... Moeilijk dat je ouders op vakantie zijn. Blijven ze nog lang weg? Elise, fijn dat Luca het al zo leuk vond op kdv. Dat maakt het voor paps en mams ook wat makkelijker. Haantje ging gisteren stappen, dus heb ryan nog maar even met z'n wiegje naast mijn bed gehouden. anders moest ik er uit als hij wakker werd en we waren alleen thuis, vind ik nooit zo prettig. Maar we blijven proberen, komt goed. Bij me ouders heeft ie ook een eigen kamer met ledikant en daar slaapt ie ook prima. Heb vanmorgen het hele huis al gesopt etc. haantje ligt op bed (denk met een kater) haha
Hey pooh Rosalina slaapt ook nog naast ons en ik vind het heel moeilijk als ze naar haar eigen kamer gaat. ze wordt nog een keer per nacht wakker voor de borst. mijn haantje wil dat ze een dezer dagen naar haar eigen kamertje gaat. heb het nu al moeilijk hihi ik meer dan zij denk ik.
Mooie auto, dag! Rosa, ik herken het. ik vind het ws ook moeilijker dan ryan... haha Haantje heeft dus echt een kater.... hij ligt al heel de dag op bed. hoofdpijn, spugen etc. Ik ben met ryan ff naar het centrum geweest en ga zo met hem naarme ouders, aan paps hebben we nu even niks hihi
Hallo allemaal... Had net n heel verhaal getikt MAAR mn computer schakelde zn eigen uit en startte zn eigen weer opnieuw op. Dus weg verhaal. Waar t op neer kwam was dat ik nog altijd lui en erg moe ben. Ben ook erg nerveus voor mn examens, moet 10 februari op voor theorie en 24 februari voor praktijk.. dus heb nog even. Maandag a.s. moet ik om 10.10 uur bij de gyn zijn. Chris gaat mee. Vanavond kwam ie terug van zn maat en vertelde dat zn maat weer papa wordt. De vriendin is 13 weken zwanger nu en hebben in augustus jl pas n kleintje gekregen. Ik zeg tegen Chris dat ik wel jaloers ben. Bij haar gaat t zo snel en bij ons wil t niet vlotten. Snap er niks meer van! En zij is nog ouder als ikke. All... ik zeg tegen iedereen hoi... alles goed? Kom morgen wel reageren op jullie!
HIer gaat het wel goed. Jesse en ik hebben alleen een gigantische snot neus Vandaag boodschsppen gedaan en toen Heeft mijn moeder op Jesse gepast en ben ik met mijn vader en Bart gezellig ff de std in geweest en naar de office centre. Ik heb vanmiddag van mijn vader een nieuwe minilaptop gekregen. Ideaal voor op de bank. Ben er heeeel blij mee
Hoi kippies, hier liet Luca ons heerlijk uitslapen tot 8:30 en hij was supervrolijk wakker. Gisteravond zijn we naar een verjaardag geweest en hebben mijn ouders opgepast; mogen ze vaker doen als Luca dan uitslaapt, hihi! Er ligt hier weer een pak sneeuw trouwens...
hey meiden, hier ligt ook weer een pak sneeuw. net gesleed met Nathan. mijn zusjes zijn weer naar huis nu, was erg gezellig! Wendy: wow een minilaptop gekregen. mooi cadeau zeg. miranda: spannend zeg die examens! Elise: lekker tot half 9 slapen. bij ons was het gisteren ook half9, vanmorgen kwart over 7 maar wel vrolijk wakker gelukkig. Nou ik ga strijken en was opvouwen. er ligt hier echt een berg xxx
@ pooh ze komen morgen thuis dus dan zal het wel niet zo gezellig zijn als we langs gaan bij hun, bah.
bubsie; sterkte meis, zulk nieuws komt altijd hard aan... Juffie; gezellig hoor met je zusjes elise; dus weer sneeuw. Ben blij dat het hier even niet gevallen is zoe wordt ook al 3 dagen pas om half 9 wakker. Heerlijk hoor...