[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dagdromer, ik had het met Thomas ook. Bij ons was he ook iets sneller weer raak dan we hadden gedacht, maar we vonden het wel heel gaaf. Kan me voorstellen dat als je aan de pil bent het nog weer iets anders is. En idd het komt vaak ook wel wer goed mocht je wel zwanger zijn. Het duurt dan in ieder geval nog even, dus heb je de tijd om er aan te wennen. Blijft nog even afwachten dus. Maar met de pil weet je in ider geval wel wanneer je ongi zou moeten worden dus dat scheelt.

En je wilde weten wat we krijgen;).........????????
    Dan zal ik het maar verklappen he hihi, hebben de anderen geen keuze meer of ze moeten nu stoppen met lezen:D

Volgens de vk is het voor 80% zeker dat we een meisje krijgen, allleen was het wel een beetje moeilijk te zien. Met de pret-echo kan ze ons straks meer zekerheid geven en die hebben we met ong. 26 weken. Het blijft dus nog even spannend:D......

@ Yojo, heel veel plezier vandaag!!!! Geniet ervan.

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena...wat leuk een meisje. Een echt koningsgezin straks dan! 80% zekerheid is toch wel veel toch? Wisten jullie het bij Thomas ook?
    Ik moet straks toch naar kruidvat dus dan neem ik voor de zekerheid maar een testje mee. Word ik morgen gewoon ongi dan blijft die voorlopig nog wel goed. Willen na de zomer zoieso voor een tweede gaan dus dan komen ze vast nog wel van pas.

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    80 % is idd best veel, maar goed het kan dus zijn dat de kleine met een armpje of iets ervoor zit waardoor het piemelje dus is verstopt.
    Als we slim zijn wachten we dus nog even met kleertjes kopen tot na de pret-echo. Moet wel zeggen dat ik dat wel lastig vind hoor:).
    Maar goed als ik meidenkleren ga kopen en ht wordt toch een jongetje hebben we er niets aan dus dat schiet niet op.....

Je kan idd gewoon even een paar testjes halen. Ze blijven nog best een poosje goed idd, dus ze komen vast wel weer van pas. Best spannend hoor hihi.....

Heb je het nog steeds zo rustig op je werk?
    Is het nog steeds carnaval bij jullie?

Moet zeggen dat ik eigenlijk best wel eens weer zin heb om een kippendag te plannen:D. Ben best nieuwsgierig naar Stan, Zoƫ, Nathan en alle andere kuikentjes:)......

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Het is vandaag de laatste dag van de carnaval. Officieel is het vandaag askruisje halen in de kerk en dan niets meer. Maar er is op veel plekken nog haringhappenbal. Maar dat laten wij allemaal aan ons voorbij gaan. Het is inderdaad nog steeds heel erg rustig! Baal ik echt van. Neem nu steeds vrij als ik klaar ben met mijn werk maar vind het erg zonde om daar mijn dagen aan op te maken. Blijf vandaag dus ook gewoon tot 12.00 uur terwijl ik echt niet meer kan verzinnen wat ik nog moet doen.
    Vind het een goed plan om een kippendag te plannen. Vond het de vorige keer ook echt leuk om ervaringen te delen. En het was nog eens supergezellig ook! En nu vinden de kindjes het inmiddels ook leuk om iets te bekijken.

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ffies heel ego hoor:): mijn mannetje heeft de waterpokken:(. Het heerst op het kdv en vannacht was Luca heel onrustig en toen ik hem uit bed haalde zag ik ze zitten. Moet zo nog de huisarts terugbellen omdat Luca ook nog antibiotica heeft en omdat hij nog zo klein is. Ik weet nu wel wat hem dwars zat de afgelopen dagen, maar zielig blijft het...
    Dag: jij dus ook een ziek mannetje. Die prik staat erom bekend; ik zie nu al op tegen volgende maand als Luca hem moet krijgen.
    Liena: fijn dat alles goed is meis en wat leuk een meisje!
    Wendy: succes vandaag bij de vk. Laat je even weten hoe het was?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... ik ga weer heel hard veren dat t ook echt n meisje is!!!! Zo leuk en zo anders dan n jongen *spreekt ze uit ervaring*.
    Die meisjes zijn sneller en wijzer en kattiger! hahahaha
    Ben blij dat alles goed is met die kleine. Het is al echt n eigenwijs kind hahahaha
    Ik heb t ook verder maar laten rusten over dat akkefietje met mn ex... iedere keer als zij papa (chris) aan de telefoon krijgt wil ze naar huis en begint ze te huilen dus dat zegt voor mij meer dan genoeg!

Dag... leuk man dat jij nu ook voor de 2e gaat. Zijn er al best veel he die al zo snel weer n 2e erbij willen. Ik dacht dat ik snel was hahaha Gyani was 2,5 jaar toen Giuliano geboren werd en die was op zijn beurt weer 18 maanden toen Ebony geboren werd. Toen ik zwanger raakte was Giuliano dus pas 9 maanden oud... dat was wel slikken want Giuliano en Ebony zijn allebei niet gepland. Wel heel erg gewenst hoor van mij kant uit. Nu plan ik en nu lukt t niet! Ik blijf maar in spanning zitten over die kijkoperatie! Wil dan ook gelijk t IVF aankaarten bij de gyn.

Wendy... suc6 meis en alles komt goed schatje! Je hebt als t goed is al de echo gehad toch?
    Ik weet niet meer hoe laat je nou moest. Nou goed... mocht je nog moeten gaan dan bij deze... suc6 meid en geniet van jullie kleintje. Ben je al geweest... dan willen wij alles weten!
    Foto???????

All... hoe is het daar?
    met ons is het heel relaxt. Lekker uitslapen. doodsestilte in huis. Ach... ik heb net met Gyani op hyves gezeten en bleek dat Ebony en Giuliano weggelopen waren bij opa en oma. Nou zat Ebony achter n poesje aan (hoe kan t ook anders, Ebony is n echte kattemens net als de mama) en opa zag ze niet meer. Dus toen heb ik ze maar even gebeld dat ze niet weg mocht lopen. Dat schatje mist gewoon haar katje. Als Ebony verdrietig is neemt ze altijd Kawasaki (haar poesje) in haar armen en dan is t verdriet zo over! Zoooo lief!!!

Ik ga even met Chris in onderhandeling over onze bouwproject!!!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEEJ mijn echo was SUPER!!! 2 armpjes, 2 beentjes en een hartslag!!!!

Liena jij ook gefeliciteerd met je goede echo!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    GEFELICITEERD meis! Super! Ben heel blij voor je!
    Dus jullie willen dadelijk ook t geslacht weten? Wat denk jij zelf?
    Heb je al n gevoel over wat t wordt?

Ik had dat wel en ik had bij alledrie goed!!!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

Euhhh miran, ik ga niet bewust voor een tweede:) Pas einde van het jaar in de planning. Maar voel wat dingen die aardig op "de" kwaaltjes lijken. Dus stiekem valt me af en toe de gedachte binnen dat ik heel misschien (door de pil) heen zwanger ben. Ga er niet van uit hoor, maar na de zwangerschap al vaak doorbraakbloedingen en zo gehad en vertrouw die pil niet voor 100%. Ik heb het vermoeden dat de pil inmiddels te licht is voor mij. Ook al een paar keer daar de ha voor gebeld maar die willen niet zomaar een zwaardere pil geven.
    Maar waarschijnlijk ben ik morgen gewoon ongi :p.
    Snap dat je de kijkoperatie spannend vind! Ik ga heel hard voor je veren! Komt al dichtbij toch? Was begin maart als ik het goed heb??

Wendy...wat fijn dat alles goed was. Heerlijk is dat om even naar je kindje te kunnen gluren daarbinnen!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben afgewerkt....en er dus snel vantussen! Zsm naar mijn zieke mannetje. Misschien tot straks! Fijne middag allemaal!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... sorry dat dacht ik! Nou geeft toch ook niks als t nu al zou zijn. Het is n echt wonder om zwanger te raken dat heb ik inmiddels wel door! En ja 5 maart is die kijkoperatie. Vind t doodeng maar ben voorbereid dat ie niks kan zien. Ook al gaat er af en toe n gedachte door dat ie iets engs zal vinden! We zullen moeten wachten en zien wat er gaat gebeuren.
    Hoop voor je (tenminste als jij dat ook wil) dat je morgen niet ongi wordt! En dat je binnen nu en 1 week positief test hahaha

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou lady's mijn baas is geweest.
    Hij kwam, idd zoals mijn gevoel al zei niet alleen voor de gezelligheid. Mijn regio ligt bijna volledig op zijn gat (logisch natuurlijk want ik werk niet. Al heeft hij mij wel altijd gezegd dat er een hele goede vervanger was. Maar die is al 65 en houd het niet meer vol helaas.)

Hij moet nu een vacature open gaan zetten en vroeg eigenlijk of ik na mijn ziekte periode op zoek wilde gaan naar een andere baan. Toen gevraagd of hij wilde bekijken of ik het niet parttime kan blijven doen 3 dagen en dan een ander erbij voor 2 dagen in de week. hij zou erover nadenken (moet eerlijk zeggen dat ik daar niet veel vertrouwen in heb.) Maar goed toen werden ik (en mijn vader, want die zat in de keuken haha mee te luisteren want die zouden op Jesse passen)een beetje fel en toen heb ik gezegd dat ik zwanger ben. Hij reageerde vrij relaxt maar geloof maar dat hij er van baalde op de terug weg naar de zaak haha.....Dit wil natuurlijk zeggen dat hij mij tot ik geloof 2 maanden na mijn verlof niet mag ontslaan. Mocht hij mij willen ontslaan kost het hem ook 2 maandsalarissen omdat ik er 4 jaar werk plus dat ik recht heb op minimaal 6 maanden een uitkering dus tot eind 2011 hoef ik me financieel niet druk te maken en voor die tijd heb ik wel iets anders gevonden mag ik hopen haha....

Nu ga ik de roze wolk op en kan hij de schijt krijgen!!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo is het wendy! Bazen genoeg! (Voelt wel een beetje als een opluchting of niet?) Je zag er toch wel tegenop om hem over je zwangerschap te moeten vertellen toch? Nou, nu weet iedereen waar hij aan toe is. Opgelost ;)

Miran...nee, zou zeker niet erg zijn. En ook zeer gewenst! Maar begin nu al een beetje buikpijn te krijgen dus zal wel loos alarm zijn. En wat je kijkoperatie betreft. Ik hoop niet dat ze iets engs vinden maar ik hoop wel dat ze iets vinden wat de oorzaak kan zijn en wat dan ook goed op te lossen is. Anders weet je nog steeds niets. We blijven veren!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dag het voelt idd een beetje als een opluchting!

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Juffie, met mij gaat het wel goed, mag niet klagen met de standaard kwaaltjes. Ik zie dat je een mk gehad hebt :( sterkte meid.. Hoe voel je je verder??...

@ Miran, krijg je een kijkoperatie? Zie dat je weer een mk gehad hebt :( jij ook sterkte.. Verschrikkelijk zeg.. Hoe gaat het verder met je?

@ Liena, fijn dat de echo goed was :D en nu genieten! En 80% een meisje :D dat is echt veel % dus ik ga er stiekum gewoon van uit dat jullie een dochter krijgen hihi. Ja we hebben de pret echo gehad maar het is me wel erg tegen gevallen.. Alles voor het gezicht wat je er maar voor kunt krijgen. Hebben maar 1x bijna het hele gezichtje kunnen zien dus ik baal wel. En de dvd haakt, verder hebben we dus geen echte leuke foto's. Erg jammer dus.. Heb het ook gezegd dat het tegenviel omdat alles voor het gezichtje lag steeds maarja we mogen dus niet terug komen.

@ Wendy, fijn dat het bij jullie ook een geslaagde echo was!!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... idd schijt aan je baas. Tot eind 2011 is ie nog niet van je af!!! hahahaha dat moet lekker voelen! En als je eerder iets vind heb je dubbel inkomen dat voelt ook wel lekker denk ik!
    Geniet nu maar lekker van Jesse en van de kleine in je buik!

Dag... ik hoop ook dat ze niks engs vinden maar dat ze wel iets vinden. Alhoewel ik er toch niet gerust op ben, denk nl dat ze niks vinden... maar dan kan ik nog altijd over IVF praten en misschien heeft hij wel n andere oplossing! Ik geef mn kinderwens nog niet op!
    Dank je meis voor t veren!

Myprecious... ik krijg idd n kijkoperatie (niet dmv n sneetje maken en dan "kijken" maar op de manier als n inwendige echo) omdat ik nu al 4 miskramen heb gekregen. Heb al bloed laten testen en dat was allemaal hartstikke goed. 5 maart is de dag dat ik voor n kijkoperatie mag! Ik heb die miskraam op 4 februari gekregen en die dag en dag erna was ik niet te genieten... chris heeft die dagen eigenlijk alles uit mijn handen genomen... verders gaat t gewoon goed met me. Ik heb nergens last van als dus iedere keer n steekje jaloezie als er iemand zwanger raakt of net bevallen is of juist op t punt van bevallen staat. Maar dat is logisch. Neem t me dus ook niet kwalijk. Die momenten zijn echt moeilijk om toe te geven dat mijn lichaam t zo laat afweten.
    Deze week hebben chris en ik de tijd aan ons eigen! Vanaf afgelopen vrijdag tot aan a.s. vrijdag zijn alle kinders weg... uit logeren. Heerlijk saampjes! Ik mis wel de drukte in huis hoor! Maar als ik de drukte weer in huis heb mis ik al snel weer de stilte. hahhahaa het is ook nooit goed he!
    Hoe gaat t met jouw meis? Weten jullie wat t wordt of hou je t nog geheim of willen jullie t zelf niet weten?
    Nog maar n paar maandjes en dan mag je je kleine vasthouden.
    Geniet nog maar even van t samen zijn!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier alles goed, enge dromen waren gelukkig niet waar.
    de echo van vandaag was goed gelukkig! was zo zenuwachtig!
    en de kleine uk heeft de neus van mama!:D

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubs... weet je t geslacht of wil je die niet weten? Sorry als je daar al antwoord had gegeven! Gelukkig dat die enge dromen voor niks waren! Genieten dus meis!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena, bubs en wendy: gefeliciteerd met jullie goede echo!!!!:D

Liena: wat leuk een meisje. Leuk shoppen straks;):D

wendy: pff wat een opluchting dat je het je baas nu verteld hebt.

Miranda: 5 mrt dus kijkoperatie. ben benieuwd wat daar uitkomt. Schiet ook al weer op 5 mrt. en deze ronde even rustig aan of toch weer bewust er mee bezig?? Ik merk dat haan en ik heel graag weer zwanger willen zijn en er dus wel meer mee bezig zijn nu.

Dag: zou wat zijn zeg, zwanger door de pil heen.. Ben benieuwd of je ongi wordt morgen;)

Meiden fijne avond!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... wij zijn gewoon bezig voor kinderen. maar weet toch dat t niet lukt.

Deel Deze Pagina