miran: het moet toch een keer lukken meis? Niet opgeven hoor! Maar kan me ook oorstellen dat je zegt, nu even niet.. tot alle onderzoeken achter de rug zijn.
Nou het was een storm in een glas water. Heb nu bruinverlies en net op het toilet al wat rood. Dussehhh geen zwangerschap voor mij. Is het dus toch een griepje onder de leden . Ergens toch wel een beetje jammer. Miran...niet opgeven hoor! Het is moeilijk maar wacht nu ff je kijkoperatie af voordat je de moed in de schoenen laat zakken. Kop op! Je bent sterk. Bubsie...wat fijn dat de echo goed was. Gefeliciteerd! Het is voetbal dus ik ga onder de douche en dan onder de wol! Truste voor straks!
effe hoi zeggen!! heb een drukke dag gehad vandaag en ben dan ook net terug van werken... ga zo lekker naar bed, gezien Zoe ons al een paar nachten wakker houdt effe wat slaap pakken. Mir; meis ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik er over kan zeggen, alleen dat ik jullie zo graag een zwangerschap en een beebje toewens. Ik hoop dat er 5 maart wat meer duidelijkheid voor jullie komt. Juffie; meis ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Liena; super nieuws zeg!!! daar worden we blij van... Wendy; eigenlijk gewoon lomp van je baas om dit van je te vragen. Scheelt wel dat je financieel er wel uit komt. Goed dat je gezegt hebt dat je zwanger bent!! Nu lekker gaan genieten en er komt vanzelf wat anders op je pad. dag; pff weer effe spannend dus, maar goed lees net dat je toch ongi bent geworden. Hihihi begint het stiekum alweer te kriebelen...
Goede morgen dames!! Zoe heeft vannacht beter geslapen. Ze was om 12 uur wel wakker en weer huilen, maar toen hebben wij de riem uit haar slaapzakje gehaald en toen weer in bedje gelegd. Ze sliep beter, want ze kan nu draaien en waar vonden wij haar vannochtend helemaal rond onderin haar bedje, zo schattig!!
Pff net bloed laten prikken dat hebben we ook weer gehad! Dat is het minst leuke van de zwangerschap whahah...
wendy; dat is ook zo, was ik alweer vergeten. hahaha ik heb er geen moeite mee hoor, moet het regelmatig doen hahaha maar toch een dikke naald in je arm is nooit leuk gaat het verder beter?
@ miran, nee we weten niet wat het wordt, hebben ons in kunnen houden! ga vanmiddag ff foto's plaatsen van ons kindje met de neus van mama.haha
Heey kippies @ Dagdromer, ik vond de vorige keer de kippendag ook erg gezellie. Zal straks eens kijken voor wat data's. Miss is het leuk om in april te doen. Ik hoop dat het weer dan een beetje mee wil werken. Hoe is het nu met je mannetje? Nog steeds ziekjes? Ik kan me voorstellen dat het toch wel jammer is dat je ongi bent geworden. Ws ben je er och al meer mee bezig dan je eigenlijk dacht of niet? @ Elise, wat sneu voor je ventje dat hij de waterpokken heeft. Wat heeft de ha gezegd? Kun je wel gewoon doorgaan met de AB-kuur? @ Wendy, wat fijn dat alles goed was bij de vk!! En wat een gedoe met je baas zeg, maar er zijn idd gelukkig meer bazen..... Maar goed volgens mij vond je je werk wel leuk dus dan is het best jammer dat het zo moet natuurlijk. Maar hij weet dus in ieder geval ook al dat je zwanger bent, hoef je daar niet meer tegenaan te hikken. Komt allemaal vast goed!! @ Miranda, en ben je er gisteren een beetje uitgekomen met Chris over jullie bouwproject? Meis ik kan me voorstellen dat je af en toe moedeloos wordt van het feit dat de zwangerschappen steeds uitdraaien op miskramen, maar laat je hoofd niet zakken. Kop op, er zijn voorlopig nog een aantal dingen die jullie kunnen proberen en de gyn. kan je mss nog helpen!!! Probeer je daar eerst aan vast te houden, opgeven kan altijd nog!!! Dikke knuffel!! @ My precious, wat jammer dat je pret-echo zo tegengevallen is. Wel jammer dat ze jullie dan niet de kans geven het nog een keer over te doen, want dat hoor je dan toch ok best vaak. Maar jullie hebben de kleine in ieder geval weer even gezien en dat is wel leuk toch. Nu je nieuwsgierigheid bewaren tot na de bevalling!! @ Bubsie, wat fijn om te lezen dat alles goed was, wat een opluchting is dat dan weer he? Voel je je verder een beetje goed? Kun je je een beetje vermaken? @ Juffie, thanks, heb ook al helemaal zin om te shoppen, maar toch eerst nog maar even de pret-echo afwachten...... Hoe gaat het met je temp? En met Nathan ook alles goed? @ Mink, wat fijn dat Zoë beter geslapen heeft vannacht!!!! Is ze morgen mss een beetje uitgerust om haar eerste verjaardag te vieren. Hoe gaat het met jou? Wil het allemaal een beetje lukken? Hier alles zijn gangetje. Merk dat ik toch iets meer rust heb nu de 20-weken echo goed was. Tuurlijk blijft het spannend, maar we houden de moed erin. Ben net even lekker wezen wandelen met Thomas. Hij vind het echt heerlijk buiten. Nu ligt ie lekker te slapen. Meestal slaapt hij ong. 1 uur en 15 min. dus ben benieuwd. Hoe vaak en veel slapen jullie kids eigenlijk nog? Nou ik ga even weer wat doen, kan mooi nu Thomas in ruste is. Kom zo mss nog wel even langswippen... Dikke knuffel Liena
Welke kippies hebben zin om mee te gaan met kippendag?? Zal ik gewoon eens een datum tokken?? Wie kunnen er 10 april 2010 mee met kippendag????????????????
even heeeeel snel een reactie. ik wil wel 10 april!!! Lijkt me heel gezellig jullie weer eens te zien. Locatie komen we vast wel uit. misschien een leuke (indoor) speeltuin ofzo?? ga nu weer weken. tok later
Juffie, ik heb jou naam alvast op mijn lijstje gezet. Mss is dat makkelijker dan hier een lijst maken want vaak wordt dan de verkeerde overgenomen. Werk ze nog!!!
Zaterdag 10 april is een mooie datum. Volgens mij kan ik dan ook! Zet mij er maar bij. Bubs...mooie foto's!!
hahaha bubsie wat een grappige echo foto Liena 10 April is goed hoor op een vrijdag kan ik ook wel. Ik neem aan dat de kids mee gaan? Een indoor iets vindt ik ook een goed plan... Verder voel ik me wel goed, ga niet zitten klagen. Ben nog steeds verbaast over deze zwangerschap, maar het is toch echt zo hahaha Tja en hopen dat Zoe vannacht beter slaapt en morgen idd haar eerste verjaardag. Ze loopt nog niet los, wel aan de hand of achter een karretje Werd jij dit keer ook sneller dikker bij je buik. Mijn darmen zetten al helemaal op en broek zit nu al niet meer lekker Ik ben aan het werk, dus ga weer effe verder