Zoë, Mink en Haan gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! Miran hoop dat het werkt!!! Rosa ik ben ook toe aan groene blaadjes aan de bomen....rustig aan he meis!
Heey kippies. @ Juffie, dan wordt het voor jou dus niet echt iets om kippendag op een andere dag te plannen...... We zullen kijken wat de anderen vinden... Hoe gaat het verder? Alles goed met jullie grote vent? @ Yojo, hoooiiiiiiiii. Al druk bezig met de voorbereiden van de verhuizing? Wanneer ga je die kant op, of duurt dat nog een poosje? En jij hebt het dus ook toe aan het voorjaar? Kan ik me helemaal in vinden. Wil zo graag eens weer lekker naar buiten..... @ Elise, zou leuk zijn als je ook mee kan met de kippendag!!! Laat het maar even weten. Is idd erg leuk dat Thomas kan lopen. maar soms ook niet hoor. En bij Luca komt het ook vanzelf, ieder kind doet het op zijn eigen tempo. Hij vind het ws nog prima zo hihi. Gaat het verder weer een beetje met hem? Beginnen de waterpokken al in te drogen? @ Rosa, wat fijn dat je meteen al langs kan voor bloedonderzoeken. Mss is het wel niks, maar kan me voorstellen dat je het graag wilt weten. Het heeft ook tijd nodig voor je het een plekje hebt kunnen geven. Dikke knuffel. @ Miranda, ben je vandaag dan naar de gyn. geweest of heb je je door anderen voor laten lichten? Zou fijn zijn als ze je kunnen helpen zodat de innestelling wel goed zal gaan. @ Dagdromer, wat gaaf de eerste schoentjes!! Het is idd heerlijk, kunnen jullie lekker naar buiten. Toen Thomas de eerste pasjes los liep was het maar even en hij sjouwde het hele huis door!! @ Bubsie, wij sparen ze niet en komen ook niet vaak bij de AH, maar mocht ik ze wel krijgen zal ik aan je denken..... Hier de douche etc weer schoon, altijd wel lekker als het weer aan kant is. Morgen maar weer verder. Ga zo lekker met haan even de deur uit. Mss wel even bij zee kijken. Geen bijzonderheden hier verder, lekker weekend vanaf nu heerlijk!!!!! Groetjes Alina
Euhh Yootje, volgens mij was ik dat die typte over groene blaadjes aan de bomen. Of misschien rosa ook wel maar daar heb ik dan overheen gelezen. Bubsie...ik kom vrijwel nooit bij de AH maar ik zal aan je denken.
Whahah Dag zo zie je maar hoe erg ik toe ben aan groene blaadjes........ @ Liena de meeste spullen van me staan al hier (Tilburg) ben ook al een hele tijd van donderdag tot maandagochtend in Tilburg en dan weer drie nachtjes bij paps en mams slapen. Ik zit eigenlijk te wachten op de afspraak bij de notaris met Barry dat ik eindelijk van het huis af ben. Nog een hoop gezeik daarover....als dat klaar is wil ik echt hier gaan wonen!
@ Miran, ik ben blij voor je dat er straks verder wordt gekeken hoe het nou kan met de mk-en.. Wel spannend lijkt me zo'n kijkoperatie en al over 2 weekjes. Ik wil je good luck toe wensen!! Heerlijk dat je even een week rust had maar wil wel geloven dat je je de kinders dan ook wel weer mist hoor. Met mij gaat het wel goed ik mag niet klagen. We weten idd wat het wordt en we hebben het nog steeds voor ons kunnen houden tegenover iedereen. Het gaat echt snel idd maar ik kijk er ook wel naar uit ookal zal ik het getrappel en m'n buikje missen als het eenmaal geboren is. Ik ga voor je duimen en aan je denken op 5 maart!! Heel veel succes alvast! En IUI zou super zijn, hoor er veel goede verhalen over idd dat het niets engs is. @ Liena, ja je hoort het ook vaak dat mensen terug mogen komen het is toch veel geld wanneer het niet lukt. Maar we hebben het nog kunnen regelen achteraf dat we toch nog terug mogen komen hebben gewoon daar weer heen gebeld! Gaan jullie ook een pret echo laten maken? @ Elise, de tijd vliegt echt he, vind ik zelf ook! Met mij gaat het wel goed ondanks de kwaaltjes die erbij horen mag ik niet klagen . Hoe gaat het met jou? Echt leuk zeg dat je vader zo gek is met Luca en andersom natuurlijk. @ Rosa, ik lees je onderschrift..... Sterkte..!! ZOE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!! Papa en mama ook gefeliciteerd natuurlijk .
miranda: hoop met je mee dat IUI inderdaad DE oplossing voor jullie is! Bubs: wij hebben hier geen AH. Kom er dus ook bijna nooit. Liena: lekker dat alles weer schoon is. Echt weer om naar buiten te gaan is het nu niet. Zijn jullie nog weggeweest?? Hier gaat alles goed hoor. Nathan begint ook steeds meer te begrijpen. Zo leuk is dat Verder gaat eten, drinken, slapen ook allemaal prima dus een tevreden mama Nathan is sinds een week van de avondpap af. Hij krijgt nu alleen nog een toetje en dan slapen en naar bed. Hoe gaat het met Thomas?? Eet hij ook al lekker met jullie mee?? Yojo: hoop dat jullie snel samen kunnen gaan wonen! En al kriebels voor een beeb? Dag: Wat super dat Stan ook al een beetje los loopt. Daar horen nieuwe schoentjes bij inderdaad. Nathan heeft ook schoentjes maar op leren slofjes loopt en speelt hij nog lekkerder. Maar buiten zijn echte schoentjes handiger. Heb trouwens vakantie nu Lekker hoor een weekje vrij!
Haha nou woensdag op die negen maanden beurs had ik wel zoiets van dat wil ik ook...maar goed we wonen nog niet eens officieel samen en zijn net een maand of 8 bij elkaar....dus nog beetje vroeg he! Eerst in september maar es samen naar Thailand!
Miranda ik hoop zo dat IUI werk ik zal duimen!!! Zoe GEFELICITEERE MET JE VERJAARDAG!! Yo Ik stopte met de pil toen Bart en ik 10 maanden samen waren het duurde wel 6 maanden voordat ik zwanger was haha...
haha inderdaad misschien wat vroeg maar als het goed voelt, waarom niet Wow naar Thailand das echt super lijkt mij!
Zoe, je ligt nu vast heerlijk te slapen! Hoop dat je een hele leuke en gezellige allereerste verjaardag hebt gehad en goed verwend bent! Xx
Goedenavond allemaal... Even nog n laat berichtje... mn ouders zijn n halfuurtje geleden weggegaan en toen ben ik met Chris n gesprekje aangegaan over t IVF en IUI gebeuren. Hij wist me te vertellen dat ie zijn kwakkie gerust wil laten onderzoeken als mij dat gerust stelt. En hij wil ook meewerken aan IVF of IUI mits t geen geld gaat kosten want dat heeft ie er niet voor over + we hebben t gewoonweg niet omdat we ook midden in n supergrote verbouwing zitten. Ik heb net op de VGZ-site gekeken en IVF wordt tot 3 behandelingen vergoed en andere fertility-onderzoeken worden volledig vergoed. Ik hoop zo dat de gyn mij nu verder kan helpen. Chris heeft in ieder geval gezegd dat ie mij hierin steunt. Hij zei: jij weet net zo goed als ik dat n kleine hier welkom is. Ik zei: voor mij is het meer dan welkom! Maar ik wil weten waar ik aan toe ben. Niet de ene dag wel en de andere dag niet. Hij zei: bel morgen nou maar eerst naar VGZ om te kijken of t in t pakket zit en dan kunnen we altijd nog met de gyn afspreken. Oooow wat n spanning en stress. Ik ben ineens niet meer onzeker over die kijkoperatie. Het geeft nu niks als er niks aan uitkomt want dan is er nog altijd n optie. En wie weet wil ie eerst Chris zn zaad controleren. Ow mijn mannetje heeft zonder dat ie t echt beseft mij heel gelukkig gemaakt. Hij geeft t toch nog n kans en dat vind ik SUPER!!! Ow alle kinders zijn weer thuis. oma heeft nog staan wii-en met de kinders en met mij. En oooooow niet te vergeten... GYANI WORDT ZONDAG DE PUPIL VAN DE WEEK bij voetballen! Hij wordt om 14.00 uur verwacht in de bestuurskamer met t eerste elftal. Dan mag ie de toss doen of de eerste aftrap. Hij mag met de trainers en wisselspelers in de dug-out zitten. Daarna mag ie met de spelers in de kantine drinken. Hij mag op de foto met t eerste elftal en na afloop krijgt ie ook nog n verrassing. MAMA IS HEEL TROTS OP HAAR KLEINE VENTJE!!! Morgenvroeg moet ie wedstrijd voetballen en zondag moeten we dus weer naar voetbalveld! Maar dat vind ik niet erg! Sorry voor mijn ego-verhaal... morgen kom ik weer reageren!
Goedemorgen Miranda wat fijn dat je mannetje er zo in steunt en het moet toch lukken want zwanger worden lukt gewoon dus er moet toch iets bestaan ?? Hier ff heeel drukke week gehad en vandaag rust dag morgen 9 maanden beurs jippie Gisteren avond etentje gehad en me schoonzus heeft gelijk een buikfoto gemaakt haha Maar mag hem hier niet neer zetten want die optie pakt ie niet
Miran, ik werk op een adminstratiekantoor waar wij oa de volmacht hebben over een aantal VGZ-collectieven. Conform de polisvoorwaarden behorende bij de basisverzekering bestaat er recht op vergoeding van de kosten van maximaal 3 pogingen IVF. Hiervoor moet je wel een aanvraag bij je verzekeraar indienen opgesteld door je behandelend gynaecoloog of uroloog, een medische verklaring zeg maar, indienen. Overige fertiliteitsbevorderende behandelingen komen volledig voor vergoeding in aanmerking.
Dank je QB!!! Ik wist t! Mijn buik he... die is op van de zenuwen. Zondag Gyani pupil van de week... woensdag praktijkexamen... t volgend weekend blijven wij bij mijn ouders logeren en is mijn petekind jarig... en dan die vrijdag is mijn kijkoperatie. En ergens tussendoor moet ik ook nog ongi gaan worden! Melanine... er komt n kleintje bij alleen wanneer is nog niet duidelijk. Ik ben zo gelukkig met mn ventje. All... weet je wat Chris gisteravond in bed vroeg na mijn gesprek over IVF en IUI?... hij zei: met IVF heb je n grotere kans op meerlingen zoals tweeling of drielingen. Ben jij bereid om beslissingen te maken? Het is namelijk jouw keuze, ik kan er niet over beslissen. Ik zeg: lichamelijk gezien kan ik n drieling niet dragen. dus dat is al teveel, maar n tweeling dat gaat wel. En als ik dan 1 kindje moet weg laten zuigen.. tja dan moet dat maar. We zitten dan met plaatsgebrek + we hebben er al 4 rondlopen en financieel is dat ook niet echt haalbaar. Hij zei: informeer je eigen hier goed over meid... ik kan niet beslissen voor je en ik weet hoe moeilijk zo'n beslissing moet zijn voor je aangezien je nu ook iedere keer zegt... verdorie anders was dit mijn bevallingsweek geweest of nu zou mijn eerste miskraam (curretage) dat kindje anders 1 jaar geworden zijn. Hij zei: het is voor jouw ingrijpender en moeilijker dan voor mij dus laat je eigen even goed informeren zodat je voorbereid bent! Heel lief van hem dat ie daar rekening mee houdt. mijn nichtje moest eigenlijk 10 februari bevallen zijn en ik zou de 17e februari uitgerekend zijn... van de week (woensdag) was ik flink chagrijnig en toen zei ik dus: dit was eigenlijk de dag dat ik uitgerekend zou zijn. Vandaar dat ie nu wil dat ik me goed voorbereid. Niet dat ik dadelijk 1 kindje moet weg laten halen en iedere verjaardag of met de geboorte zeg... anders waren t er 3 geweest! Erg lief dat ie daar allemaal aan denkt en ook mee bezig is! Een tweeling zou ik niet erg vinden en in de meeste gevallen met IVF of IUI komen toch meer tweelingen tegen dan drielingen. En de kans zo op n normale manier op n tweeling is ook heel groot want aan Chris zn familiekant komen tweelingen voor en aan mijn kant ook + dat ik zelf al n tweelingzwangerschap gehad heb. Dus tweeling is ook erg welkom. Maar snap Chris zn punt wel! Moet er idd eens goed over nadenken óf ik die keuze zou kunnen maken! Ik ga voetballen kijken... naar mijn beste verdedigertje waar ik zo trots op ben!
Hallo allemaal! Bedankt voor jullie lieve felicitaties. We hebben een enorme leuke en drukke dag gehad. Zoë is erg verwent. Bubsie; sorry kom nooit bij de AH yootje; nog even en je bent er vanaf!! dan lekker je nieuwe stekkie. Heerlijk hoor... Juffie; geniet maar lekker van je vakantie meis.
Goeiemorgen! Hahah ja Wen....das natuurlijk ook weer zo....hmmz haha nee nu nog ff niet. Eerst Thailand en dan kijk ik wel ff verder. Ga ik EINDELIJK naar Thailand wil ik er niet ziek zwak en misselijk zijn. Ja QB naar Thailand. Moeten nog boeken maar de reis is al helemaal uitgezocht! Lekker Boedha's kijken!! (haha en de rest van Thailand natuurlijk....) Miran dikke knuffel voor jou!