goedemorgen meiden, miran: fijn dat chris je zo steunt nu hiermee! Moeilijke beslissingen allemaal maar een gynn kan je hier vast goed in begeleiden. melanina: heb je hem wel kleiner gemaakt. ik doe het altijd via www.tinypic.com kun je zo een linkje neerzetten met de foto. werkt perfect. Ben wel heel benieuwd!! All: vanmorgen om 5 uur Nathan wakker. speen er in en weer door slapen maar kwart over 6 wilde hij dus neit meer. nou vond ik dat dus wel erg vroeg Heb hem bij me genomen, haan moest er uit om te werken en hij viel gewoon weer in slaap!! Wist niet wat me overkwam. sinds Nathan een paar weken oud was heeft hij niet meer bij ons in bed geslapen en nu hebben we gewoon heerlijk tot half 9 geslapen! Of nou ja Nathan geslapen en ik wat gedoezeld want Nathan snurkt toch Ga me nu even aankleden en dan opruimen want het is hier weer eens een rommeltje fijne zaterdag! hier sneeuwde het net weer trouwens Wil wel eens voorjaar. xxx
Melanine... Gave buik heb je zeg!! Echt iets om trots op te zijn. Juffie... af en toe wel lekker als ze nog doorslapen bij jouw in bed! Hier was t vanmorgen 7 uur!!! En mijn dochtertje is helemaal gek geworden... staat verdorie gewoon tegen de deurpost van haar slaapkamertje te plassen. Express!!!! Mama kei boos natuurlijk. Jeetje en die rotzooi weer in huis... had ik alles net opgeruimd en is het weer zo'n teringzooi. All... wij hebben net VGZ gebeld en idd alles wordt vergoed. IVF de eerste 3 pogingen worden vergoed en IUI elke behandeling volgens dat vrouwtje. Zo zei Chris dan weten we dat ook weer! Nu weten we het tenminste en dan kunnen we er verder op door gaan.
miran: watt een actie van je dochter zeg. zou ook laaiend zijn! fijn dat de behandelingen vergoed worden!
@Mel, mooie buik meis! @Miran, oh, je kunt ze op zaterdag bellen? Ben ik blij dat wij dat dan weer niet doen, hihi! Geruststellende gedachte he, dat de kosten onder je verzekering vallen! En wat een actie van je dochter zeg, zou ook pisnijdig worden. Oeh.. grappige woordspeling, dat dan weer wel..
heb net zwangerschapstesten binnen gekregen. 9 stuks dus kan weer even vooruit meteen maar eentje gedaan om te kijken of het inderdaad negatief is nu, en gelukkig geen streepje meer te bekennen.(klinkt ook raar trouwens) drink mijn kopje thee nu op en ga dan weer poetsen. Nathan hing nogal aan me vanmorgen dus dan komt er weinig van poetsen. xxxx
Hoi kippies, Mink: nog van harte gefeliciteerd met Zoë! Ik lees dat jullie een leuke dag gehad hebben. Hoe gaat het met haar verkoudheid? Juffie: Luca sliep eerst ook nooit bij ons in bed, maar tegenwoordig vindt hij het heerlijk. Ik doe het ook vaak als hij vroeg wakker is; ik ben niet zo'n ochtendmens en zo kan ik nog even blijven liggen. Werkt jouw haan altijd op zaterdag? De mijne sinds 3 weken niet meer en ik moet eerlijk zeggen dat ik een heel weekend met z'n drietjes wel heerlijk vind! Yoyo: gaaf zeg, naar Thailand! Lekker van genieten! Miran: wat een actie van je kleine meid zeg! Hoe komt ze erop?! Zou ook heel boos zijn! Melanina: wat een mooie buik zeg! Veel plezier op de negen maanden beurs. Ik ben vorig jaar geweest en vond het toen erg leuk! All: Luca zit inmiddels van top tot teen onder de waterpokken; het ziet er niet uit. Toch is hij nog best vrolijk en deed het super gisteren op het kdv. Vannacht 1x wakker geweest van de jeuk, maar ging weer lief slapen na een zetpil en zalf. Tot 7:45, dus dat gaat ook weer de goede kant op. Ik geef hem tegenwoordig weer een volle papfles voor het slapen gaan; deed steeds een halve maar dan wordt hij om 6:00 met berehonger wakker. Hij heeft hem blijkbaar dus nog nodig. Kwam net een bekende tegen met een kindje wat naar hetzelfde kdv gaat en die zat ook helemaal onder de waterpokken, dus het heerst hier behoorlijk!
hmm keek nog eens en zie nu toch nog een heeeel dun schaduwlijntje. Dus toch nog wat hormoon in mijn lichaam. Balen want wil graag verder. zal wel een lange ronde worden vrees ik.
elise: mijn haan werkt niet elke zaterdag maar regelmatig helpt hij een zaterdag op de boerderij van een vriend. gelukkig maar dat Luca wel vrolijk is! en de waterpokken heeft hij straks maar weer gehad!
goede middag; Juffie; ik hoop dat het mee gaat vallen en dat je snel weer ongi wordt of natuurlijk weer zwanger. Ben je nu al aan het tempen? Wat fijn dat Nathan zo lekker kan slapen. Zoë slaapt niet bij ons in bed, ze gaat dan alleen maar spelen hahaha. Elise; zoë is nog steeds verkouden, maar ze hoest gelukkig weer wat minder. Maar nummer 11 verschijnt regelmatig onder haar neus hahaha Jeetje de waterpokken, das niet niks. Goed dan heeft ie dat maar weer gehad. Mogen kindjes met waterpokken gewoon naar het KDV? Mir; Ohhh ik zou ook heel boos worden :x Bah zeg!! Fijn dat alles vergoed wordt en ik ben benieuwd wat de gyn zal gaan zeggen. Mel; wow dat is al een mooie buik zeg!! yoyo; echt super gaaf hoor Thailand wie weet gaan wij nog een keer als Zoë wat ouder is..
mink nog gefeli met zoë ja ze mogen naar het kdv als de pokken droog zijn alleen raden wij het af omdat sommige kinderen er nog erg last van hebben
ff snel: hier mogen ze gewoon naar het kdv; ook met blaasjes. Ze moeten er natuurlijk niet ziek van zijn. Ik had er nog voor gebeld, want op werk moet ik ze naar huis sturen. Als Luca er ziek van zou zijn geweest had ik hem thuis gehouden hoor. En had ook doorgegeven dat ze gelijk moesten bellen als het niet ging. Maar het was prima gegaan. Hij heeft het daar ook opgepikt en het halve kdv loopt met pokjes...
Ben stiekem erg trots op me buik hahah loop ook echt met kleren dat je het kan zien Iedereen mag weten dat er een nieuw wereldwondertje geboren gaat worden. Alleen sommige denken zelfs dat ik al bijna moet bevallen haha en tja ik moet nog 4 maanden Dus dat word wat
Helleuuwww Pff wat een drukke dag vandaag. vanmorgen wel heerlijk even met z'n drietjes in bed geknuffeld en toen snel aankleden en eten. Daarna zijn e koffie wezen drinken bij mijn schoonouders. Daarna naar oosterhout want mijn nichtje is jarig.....Toen boodschappen gedaan en gegeten. Nu liggen we lekker op de bank HEERLIJK!! Hebben ze trouwens vandaag aan de deur gestaan met mijn studie boeken waren we niet thuis moet ik wachten tot maandag! Shit
goedemorgen!! Melanina: zo'n mooie buik mag je ook trots op zijn. Liep toen ik zwanger was ook altijd in mooie strakte truitjes zodat mijn buik goed opviel Wendy: drukke dag gisteren dus?? Vandaag lekker rustig aan dan maar? of ook weer veel plannen? Mink: hoe gaat het met jou?? Veel kwaaltjes? Ben inderdaad weer begonnen met tempen. tot nu toe nog neits te ontdekken maar als ik van mijn normale cyclus (+/- 42 dagen) uitga duurt dat ook nog wel even. Mijn temp is wel super constant trouwens, 36,5 of 36,6. Dus das makkelijk. als er wat veranderd is het wel snel duidelijk Fijne dag allemaal! xxx Oh ja kippendag. Heb nog even gekeken op internet. Ballorig schijnt vanaf 1 jaar ofo al wel leuk te zijn. ballenbak, beetje klimmen, glijden. Zit overal in Nederland. Is dat wat? Wat betreft tijd is het misschien wel wat lastig? Slapen alle kindjes nog maar 1 x tussen de middag?? dan kunnen we bijvoorbeeld ;s ochtends af spreken.. Nathan slaapt echt niet meer in de kinderwagen helaas.. Ik hoor het wel!
Goede middag Juffie; weinig kwaaltjes. af en toe misselijk en moe maar verder wel oke Fijn dat je temp constant is, dan hoef je daar niet over te twijfelen. Mel; logisch toch, hij is ook prachtig en iedereen mag dat zien Wen; lekker druk daggie gisteren, vandaag lekker bijkomen? Ballorig: Opzich wel een leuk idee, kunnen ze in de ballenbak hahaha alhoewel Zoë nog niet loopt, maar goed misschien dan wel hahaha Voor mij zou misschien de middag handiger zijn i.v.m reistijd. Maar opzich slaapt Zoë overal wel, dus dat maakt niet uit... Hahaha lekker duidelijk he? hahaha Maar is omgeving Utrecht etc... weer een optie of voor de meeste nog te ver?
omgeving utrecht is wel prima. andere ideeen zijn ook welkom hoor! Wel makkelijk dat Zoë overal slaapt. Nathan slaapt soms wel in de auto.