[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hier ook n goede middag allemaal...

Kippendag... voor wanneer staat ie nu "gepland"?
    Of is er nog geen dag vastgesteld?

Melanine... je kunt met recht trots zijn op je buik hoor!

Bubsie... hoe is het meis? ik heb je al n paar dagen niet meer gehoord!!! Hoe gaat t met jouw buikie?

Juffie... mooie temp heb jij. Is idd wel makkelijk vast te stellen wat er aan de hand kan zijn dan. hahahaha als ie hoger wordt en blijft weet je t al gelijk hahaha.
    Ik temp niet meer! Hopelijk dat je nu weer gelijk zwanger bent en dat t nu wel goed zit!!!

Mink... leuke verjaardag gehad ja. EN tuurlijk flink verwent die kleine! Leuk is dat he? Heeft ze ook haar eigen verjaardagstaartje gehad of niet?

Liena... alles goed meis? Heb je n recentere foto van Thomas? Ben benieuwd hoe die er nu uitziet!

Wendy... Hoe gaat t met jouw meis? Voel je je nu wat geruster nu je het verteld hebt gehad? Moet vast wel n zware last van je schouders gevallen zijn! Hoe gaat t lichamelijk met je?

All... hier alles oke! Hoewel ik die bende die de kinderen met zich meegebracht hebben niet prettig vind hahahaha maar goed... ze zijn weer thuis. Ook wel lekker hoor... gisteren hadden ze disco. Ebony ging helemaal opgedoft (rokje/legging/truitje/n spijkerjasje zonder mouwen en haar laarsjes aan) en natuurlijk lipgloss op naar de disco want haar vriendje was daar ook. hahahaha en Giuliano ging er heen om zn vriendinnetje te zien. Helemaal geweldig man!!! Om half 9 waren ze thuis en toen moesten ze lekker naar bed. Nouja toen hebben ze nog wakker gelegen tot half 11. Mama zat vol ergernis en papa loste dat wel even op. Vanavond moeten ze op tijd slapen want morgen moeten ze weer naar school! Mama morgen weer werken.

Weet deze ronde niet wanneer mn eisprong is geweest... heb m niet gevoeld... heb wel mega last van mn vergroeiing onder in mn wervelkolom in mn rug, straalt uit naar mn benen. Verders niks. Ja tuurlijk gestresst voor praktijkexamen en natuurlijk komt nu de kijkoperatie dichterbij. Vind t toch wel eng want je weet niet wat ie precies gaat doen. Ik heb wel n idee hoor... ik heb n jaar of 10 geleden n soort van onderzoek aan eierstokken gehad. Toen moest ik ook n pijnstiller van te voren innemen... in t zkh deden ze mn baarmoeder vacuum trekken en toen spoten ze contrastvloeistof door mn eileiders heen om te kijken of er geen eitje vast zat. Het duurde maar 10 sec dat contrastvloeistof MAAR t leken wel 10 minuten en n pijn dat ik had!!! Dus hoop dat dat nu niet op zo'n zelfde manier gebeurt.
    Maar goed we gaan er maar niet vanuit!

Ik ga stoppen... de kids n boterham geven en dan moet ons Gyanieke naar t voetbalveld want die is pupil van de week. Moet daar om 14.00 uur zijn en duurt tot ongeveer 17.00 uur!!!

Ik kom vanavond wel weer tokken!
    Fijne dag iedereen

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Mir;
    Fijne middag gewenst en wat heerlijk voor jullie mannetje zeg :D

Kippendag: uh ik dacht 10 April? Maar weet het niet meer zeker hahahaha

Juffie idd super dat ze nog overal slaapt. Maar ja ik weet ook niet voor hoe lang dat nog duurt hahaha

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran, gaat goed hier or.
    ja klopt ben 2 dagen niet geweest en jeetje wat moet je dan veel bijlezen.
    ben gister naar de 9 maandenbeurs geweest, gelukkig hadden we een rolstoel meegenomen, want ik had het nooit vol gehouden. had nu zelfs savonds thuis rare buikkrampen. dat ik dacht. dit zijn toch geen weeen he... maar na een tijdje is het gelukkig opgehouden.
    wel leuke dingen gekocht op de beurs. maar wat was dat druk daar zeg! verschikkelijk!

Fijne dag! (allemaal trouwens)

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dit was de taart van Zoë

Dit was haar muts :D en ze liet hem ook op haar hoofd hahah

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    bubsie; dat is wel minder dat je het niet vol kunt houden, maar goed zo heb jij je ook geret prima toch!!
    Daarom ga ik niet naar dat soort beurzen. Ik wordt daar helemaal kriegel van

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mink, wat een leuke foto's en heerlijke taart! lekker bekkie heeft ze zeg! alsnog gefeliciteerd!!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    oh oh, niet alles bij kunnen lezen nog. ben er zo lang tussen uit geweest SORRY!!!

Veel gewerkt, druk met opruimen van de zolder etc.
    En een weekje ziek geweest, buik griep, gelijk een paar kilo-tjes kwijt haha

Maar was jullie echt niet vergeten hoor, het kwam er gewoon niet van.

Ryan heeft nog erg veel last van z'n doorkomende tandjes....

Tussen haantje en mij was het ook niet altijd even gezellig.... zo'n kleine erbij verandert toch het een en ander waar we allebij aan moeten wennen en vooral ook tijd voor elkaar blijven houden.

heeft iemand een korte up-date?

zag weer wat nieuwe banners GEFELICITEERD!

Kippendag al gepland?

knuffel!

8. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    heel weer een rotnacht gehad helaas. Luca had zo'n ontzettende jeuk, dat hij er steeds wakker van werd. Hij ligt nu al voor de tweede keer op bed vandaag, want hij is erg huilerig. Hij heeft weer meer waterpokjes erbij gekregen; ik hoop wel dat het eind nu een beetje in zicht is, want ik vind het zo zielig voor hem!
    @Pooh: herkenbaar hoor, dat je relatie even wat minder gaat soms. Hier net zo; vooral als Luca zoals nu uit zijn doen is en slecht slaapt, lopen we soms snel op elkaar te vitten. Pappa en mamma zijn is niet altijd even makkelijk!
    @kippendag: Ballorig lijkt me erg leuk. Luca slaapt nog 1x per dag en ochtend lijkt me prima. ik moet alleen nog steeds even de datum checken:); 20 april was het toch?
    Mijn beste vriendinnetje komt zo eten met haar man. Wilde eerst uitgebreid koken, maar na vannacht heb ik besloten dat we maar gewoon lekker patatjes halen!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Net bezoek gehad van schoonzusje, zwager en neefje. Ze had 1e echo mee. Wij zouden nog geen 2wk schelen. Bah had het er wel even moeilijk mee! :( Maar goed komt hier vast ook wel weer!

Mink: leuke foto's!!

Bubs: leuk zeg naar de 9 mnd beurs. Vervelend dat je zo'n last had.

Miran: Wat leuk zeg voor je kids. Lijkt me ook heel spannend zo;n kijkoperatie. vooral omdat je niet precies weet wat ze gaan doen..

Elise: arme Luca. Hopenlijk zijn de waterpokken snel weg!

Wij gaan zo bij een ander schoonzusje eten.

xxx

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh pooh ben jou vergeten.. Is inderdaad super wennen opeens met zijn drieen.. Arme Ryan dat hij zo'n last van zijn doorkomende tandjes heeft.:(

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even spammen

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lekker ding juffie!!! Heel begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt. Je wordt dan wel weer geconfronteerd. Dikke knuf meis.

Pooh; zo herkenbaar. Alles verandert en je moet echt tijd voor elkaar maken. Soms heb ik daar gewoon even geen zin in. Zeker met mijn hormonen op dit moment :):)
    Daarnaast werk ik veel en dat is best vermoeiend, maar wel belangrijk dat je het blijft bespreken.

Elise; balen zeg, ik hoop dat er snel weer rust bij jullie komt, arm mannetje :(

Kippendag; wanneer is deze ook alweer? :):)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve meiden!

Mink; Nog gefeliciteerd met Zoe, wat een leuke foto's! Wat een heerlijk ding zeg! :) Hoe voel je je verder??

Juffie; Leuke foto van Nathan, wat een bink zeg! Snap dat het zien van zo'n foto even steekt, maar jullie tijd komt ook zeker wel snel!

Bubsie; Hihi, lekker rondgereden worden in een rolstoel! Heb je ook wel nodig op zo'n drukke beurs als je zwanger bent! Gaat het goed verder?

Miran; Spannend een kijkoperatie! Ik ben erg benieuwd wat eruit komt!

Elise; Ahhh, arme Luca! Maar gelukkig heeft ie het dan wel alvast gehad moet je maar denken.. Succes meis!

Pooh; Heel herkenbaar hoor, het is ook erg wennen! Zeker als je weer gewoon aan het werk bent, het is erg vermoeiend! Wij pakken 's avonds onze momentjes samen, gewoon lekker samen op de bank ofzo! En breng Ryan een keer een nachtje weg, dan kunnen jullie ook een avondje van elkaar genieten! Hoe is het verder met Ryan??

Verder heb ik nog niet bijgelezen, sorry! Iedereen een dikke knuffel uiteraard!

Met Liv gaat het goed, het is een echte meid hoor! Een heerlijke driftkop! Als ze haar zin niet krijgt, dan kun je je bergen ;) Maar we genieten enorm van haar!

Ze wil trouwens overdag geen fles meer... Ik geef haar nu gewoon maar pap 's ochtends en gelukkig komt ze om half 12 nog voor een goede fles! Is dat wel genoeg? Heb haar vandaag maar een paar slokjes gewone melk uit mijn glas laten drinken, want mevrouw wil graag zelf drinken ;) Hahahaha! Verder eet ze echt ALLES, wel makkelijk hoor!

Ze ligt nu alweer lekker op bed, het was een lange dag voor haar! Vanochtend werd ze om half 8 wakker, dus papa en mama konden uitslapen! HEERLIJK! :)

Nou meiden, ga zo lekker chinees halen (ohhh, slecht!) en de bank op!

Dikke knuffel

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb trouwens een tijdje niets van Rid gehoord, zal alles wel goed gaan?

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Lin;

Zoë krijgt smorgens pap en ook smiddags broodje met een fles melk.
    S'avonds voor het slapen gaan nog melk en dit wil prima.
    Liv mag toch ook al een broodje smiddag's, dan is het niet erg hoor als ze minder melk drinkt, want dat compenseert ze met het broodje.
    Tussendoor geef ik Zoë roosvicee.
    Verder gaat alles goed hier.:D

Riddl; hoe is ie meis? druk druk druk?

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Linda: Nathan dronk ook al heel snel geen fles meer. Alleen de laatste dronk hij dan nog goed. Slapend dronk hij dan in no time een fles leeg. Verder gaven wij hier dus ook maar pap en later inderdaad een broodje..Lekker zo;n makkelijke eter!

Nathan had vandaag echt veel te weinig geslapen en was dus ook niet te genieten net. Eten wilde hij bij mijn schoonzusje ook niet dus heb hem net maar pap gegeven. Heb geen zin in een kind dat morgenochtend om 6 uur wakker is van de honger:) Pap ging er met wat afleiding nog wel in.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... heerlijk even ertussenuit. En wat maakt t uit dat je in n rolstoel rond gereden wordt... je moet naar je eigen gezondheid en dat van JULLIE kind kijken meis.

Pooh... idd je moet echt n avondje alleen met je mannetje plannen en iets leuks samen doen. Of uit eten óf bioscoopje pikken óf idd lekker thuis filmpje pikken en t gewoon heerlijk knus en gezellig maken. Breng Ryan naar opa en oma of naar n broer of zus van 1 van jullie. Maar jullie zijn ook nog belnagrijk voor elkaar. Blijf wel aan jullie relatie werken meis. Je bent meer dan alleen maar mama of papa he?!
    Dikke knuffel meis.

Juffie... wat n knap ventje zeg! Heerlijke toet staat erop. En wat is ie al groot of lijkt dat nu zo?????

Mink... hahahaha wat moest ik lachen met die foto van Zoë. Ze kijkt zo verontwaardigd erop. En dan die mooie blauwe ogen. Ik zag trouwens dat Nathan die ook heeft. Dan heeft ze ook nog zo'n prachtige mooie grote taart. Wat zal dat meisje genoten hebben die dag! Het is een knap meisje! Laat papa maar alvast n knuppel achter de deur zetten voor de jongens strakkies hahahaha

LindaS... nee hoor is niet te weinig melk lijkt mij. Ik zat gisteren nog te rekenen en terug te denken aan toen die van mij nog heel klein waren. Ze hebben geen van drieën na 1 jaar nog van die opvolgmelk gehad volgens mij. Ik deed s'ochtends brintapap... dan tussendoor fruit of ligakoek... middaguur boterhammetjes of broodje... dan tussendoor weer fruit of liga (lag eraan wat ze s'ochtends als tussendoor hadden gehad)... dan avondeten rond de klok van 17.00 uur en rond 19.00 uur nog n pyjamapapje en dan heerlijk slapen!!! Dus ik deed niks meer met opvolgmelk. Je moet doen waar jij je eigen goed bij voelt met je kindje.
    Als je echt twijfelt kun je ook contact opnemen met CB.

All... Gyani heeft de dag van zn leven gehad hahahaha.
    Hij kwam op t veld en mocht gelijk de bestuurskamer in. Daar kregen wij koffie en werd een en ander uitgelegd wat van hem verwacht werd. Na de bestuurskamer mocht ie naar de scheidsrechter en trainerskamer. Daarna moest ie met t eerste elftal mee warming-up doen. Zie je zo'n klein manneke lopen tussen al die grote gasten. Maar hij hield ze goed bij. Na de warming-up foto maken met elftal voor doel. Daarna mocht Gyani met 1 van de spelers de aftrap doen en toen werd van hem verwacht dat ie de bal in doel van de tegenpartij trapte. Ja hoor daar ging mn kleine grote ventje recht op t doel af en.... GOAL!!!!! Toen riep de trainer van ons eerste elftal... de pupil heeft jullie laten zien hoe t moet NU jullie!!! En Gyani ging bij de trainers en wisselspelers in de dug-out zitten en genieten van de wedstrijd. In de pauze werd ie weer in bestuurskamer verwacht en daar kreeg ie drinken en mocht ie de lotnummers trekken. Na de pauze ging ie weer terug naar dug-out. Einde van de wedstrijd bleek dat ons eerste elftal met 2-1 gewonnen hadden MAAR dat dit de eerste wedstrijd was wat ze wonnen dit seizoen. Dus Gyani had geluk gebracht! Weer werd ie verwacht in bestuurskamer de scheidsrechter kwam erbij en de trainer van t elftal. Daar kreeg Gyani nog n lekkere warme chocomel met slagroom ( mama gelukkig ook want die vernikkelde van de koud en papa warme koffie) en hij kreeg me toch n leuke en supermooie verrassing als herdenking aan deze dag... n VOETBAL met de handtekeningen van de spelers en trainers erop! Super gaaf!!! Wij hebben foto's gemaakt en video gemaakt.
    Zal dadelijk wel even fotootje spammen!!!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Thanks voor de tips! :)

Liv eet 's ochtends pap, later een fruithap, 's middags een broodje, 's middags liga of soepstengel met diksap, 's avonds een potje groente en een danoontje en dan om half 12 een fles van 170 cc. Tussendoor proberen we dan nog weleens een flesje, maar daar drinkt ze dan maar een paar slokken van! Ach, ze ziet er prima uit verder en het voelt wel goed zo! :)

Miran; Wat leuk zeg dat je zoontje zo'n leuke dag heeft gehad! Echt genieten dan he?! :)

Mink; Zat net nog even op hyves je foto's te bekijken, wat een lekker ding is Zoe! :) Willen jullie het geslacht van dit beebje weten?

Juffie; Vind ik ook hoor, dan maar pap! Zoiets heb ik nu ook, ga er geen fles melk inproppen als ze het niet wil! Voel je je trouwens weer helemaal goed? Geen bloed meer verloren? En gaan jullie er meteen weer voor?

xxx

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    groot gelijk! Heb me ook heel druk gemaakt over dat Nathan niet genoeg melk binnenkreeg maar dat helpt toch niets;) Heb vorige week maandag voor het laatst wat bruin verloren. dus dat is over gelukkig. Wij gaan er wel weer direct voor. Ben ook aan het tempen dus weet ik in iedergeval wanneer mijn NOD is.

Meiden ga even aandacht aan haan geven.;) Lekker samen op de bank hangen.

Tok morgen weer!

xxx

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Een fijne dag allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina