[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx meiden, we hebben zaterdag ff flink gejankt allebij en frustraties naar elkaar besproken.... lucht wel op maar moeten echt ons best doen om er voor elkaar te zijn. allebij druk met werk, het huis, haantje z'n auto opknappen pffff kost al zo veel energie. En dat valt zwaar zeker nu ryan zo'n last van z'n tandjes heeft.

mooie foto van een stoere bink zag ik voorbij komen hihi

ik ga ryan op bed leggen, was om half 6 er al uit.

knuffel!

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    miran, klinkt als een heerlijke dag voor je mannetje, ben benieuwd naar foto's!

vorige week spiraaltje laten zetten, viel wel even tegen maar hij zit haha. mag 5 jaar blijven zitten zei de gyn.... maar zolang hoeft niet zei ik gelijk, hij lachen hihi

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo meiden,

Een goeie morgen deze morgen :D

Ik probeer zo even bij te lezen maar ben op mijn werk en even aan het bijkomen van een kind met woede aanvallen. Op het moment vind ik mijn eigen kindje even niet zo lief :) en kan hem wel achter het behang plakken. Nu eerst maar eens een kopje koffie en uitrusten op mijn werk :p.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Eerst even n korte reactie...

Pooh... ook wij bespreken gelijk onze frustraties. Nu komt t niet zo heel vaak voor hoor, maar als ik ergens niet mee eens ben dan zeg ik t gelijk op dat moment. Of ik geef Chris n blik dat ie gelijk weet "oke, ik doe iets verkeerd" of "oke, wat ik nu doe is niet goed". Zo fijn dat Chris mij meteen begrijpt en zo goed kent! Hij kent mij beter dan dat ik mezelf ken. Ook als hij vind dat ik iets verkeerd doe zegt ie t ook gelijk. Dus dan is t er gelijk uit en je krijgt geen woede-aanvallen. Maar weet je wat je t beste kunt doen... (zou mijn voorstel zijn en ook iets wat ik zou doen) kijk eens in jouw agenda wanneer jij niet een zaterdag avond of vrijdag avond hoeft te werken, ga dan stiekem iets regelen voor jullie met zn tweetjes, regel opa en/of oma of Ryan daar kan blijven logeren voor 1 nachtje, en maak er dan n gezellige/leuke/spannende avond met je haantje van! Wedden dat dat jullie relatie alleen maar ten goede brengt.

Juffie... goede morgen meis en ook jij n fijne dag gewenst.

LindaS... ja idd Gyani had n supergeweldige dag!
    Mama was apetrots op haar kind en had zelfs af en toe n brok in haar keel. Iedereen loopt ook met hem weg.... hij is zoooooo gemakkelijk en vind alles maar best. Dat is ie van baby af aan al zo geweest!

All... nu ga ik de beloofde foto's opzoeken!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Komen ze...

Hier zie je hem... hij is de kleinste hahahaha even warming-up met de mannen doen.

Uhhh... dit kan ik niet... ik ben te klein en heb te korte beentjes om jullie na te doen hahahaha

Even partijtje voetbal spelen als soort van warming-up

Nog voor de wedstrijd begon even snel n groepsfoto gemaakt (ik ben die kleine vooraan met de bal)

Ik mocht de eerste aftrap nemen en...

YES... ik heb t eerste doelpunt gescoord voor t eerste elftal!!!

Hier mocht ik de lootjes trekken voor de verloting. Helaas had ik niet goed getrokken want mama had geen prijs hahaha

En als laatste kreeg ik mn verrassing... n bal met alle handtekeningen van de spelers!!! En natuurlijk n zakje snoep.
    Ik was op van de zenuwen deze dag en dat heeft mama s'avonds ook wel gemerkt!

Zo meiden.... leuke foto's he???
    Die foto van dat Gyani in de dug-out zit heb ik wel maar helaas te ver weg om t te kunnen zien!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran...mooie foto's! En tuurlijk apetrots. Hoe kan het ook anders!!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... dankje meis.
    Trouwens over die woede-aanvallen van Stan... maak je je niet zo druk erover. Dit is nog maar t begin hahahaha dadelijk als ze 3 zijn krijgen ze ook n fase nl de peuterpubertijd!! De jongens hebben die gehad en Ebony heeft alles gehad van babypubertijd tot aan peuterpubertijd en nu zit ze in de kleuterpubertijd! Hopelijk valt de "normale" pubertijd dan heel erg mee alhoewel ik mn hart al strak vast houd.
    komt allemaal wel goed moet je maar denken... en daarbij heb jij nog afleiding want je kan op je werk even energie opladen. Ikke zat toen hele dagen thuis omdat ik nog niet werkte. Ik werk nu pas n maand of 3.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou Miran , dan staat me nog wat te wachten. Stan heeft altijd al veel temperament gehad maar nu :( . We wachten maar af en proberen rustig te blijven. Hij loopt gewoon echt paars aan en houd het makkelijk een half uur vol. Hoop dat hij zich donderdag wel gedraagt want dan moeten we voor de laatste keer op controle voor zijn hartje. Dan moet hij toch even lief zijn anders kunnen ze niets horen. Maar ja, wie dan leeft wie dan zorgt.....:)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ons Ebony heeft ook van kleins af aan veel temperament gehad... als t haar niet zinde dan gooide zij haar eigen ook tegen de grond. Trouwens dat kon ons Giuliano ook en nu nog moet ik zeggen maar die heeft ook n vorm van autisme.. dat is toch anders!
    Ach... we laten t maar over ons heen komen zoals t komt toch?
    Probeer je geduld te houden en blijf consequent dat is t enige dat je niet moet laten varen want dan hebben ze je! Hoe klein ze ook zijn.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Tja, miran iets anders zit er niet in. Gewoon maar over me heen laten komen inderdaad.

Verder nog niemand wakker/tijd?

11. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    wij zijn vanochtend al druk geweest met de boodschappen en in huis...
    @Dag: ik merk dat Luca ook steeds meer zijn eigen wil ontwikkelt. Luca is ook nogal temperamentvol, dus er staat me nogal wat te wachten denk ik... Ik merk wel dat het een voordeel is dat ik erg extreem gedrag gewend ben van de kids van mijn werk; ik schrik er niet zo snel van en heb een hele trucendoos met pedagogische manieren om ermee om te gaan:D. Maar het gevoel van hem even achter het behang te willen plakken herken ik wel hoor!
    Juffie: kan me voorstellen dat je het even moeilijk had met de echo van je schoonzusje. Die Nathan wordt ook al een hele vent zeg! Wel heerlijk dat hij zo goed slaapt (me is jaloers:)).
    Linnie: Luca heeft ook zo'n periode gehad dat hij geen fles wilde rond die leeftijd. Hij vond al het andere eten gewoon veel lekkerder en interessanter. Als Liv minder dan 500cc opvolgmelk binnen krijgt, moet je vitamine d bijgeven.
    All: de waterpokjes beginnen uit te drogen en volgens mij zijn er vannacht geen nieuwe bijgekomen. Luca heeft nog steeds wel veel last van jeuk en ligt om de 2 uur te huilen, maar slaapt dan zelf weer verder. Gisteravond heeft hij mijn zwangere vriendin en haar man lekker in zitten pakken. Hij hing echt de clown uit, zo grappig!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo Nathan en ik hebben vanmorgen lekker gezwommen. de laatste keer zwemmen was geen succes, brullen. Vanmorgen ook eerst bang en huilen. maar toen de ballen tevoorschijn kwamen begon Nathan het leuk te vinden. Na het babyzwemmen nog even in het recreatiebad gezwommen en toen vond hij het echt leuk. gelukkig maar want half maart gaan we eenw eekendje naar CP en dan willen we wel zwemmen natuurlijk.

Pooh: fijn dat jullie goed gepraat hebben. even bij elkaar uithuilen helpt echt!

Dag: hier ook een driftkikkertje hoor. is echt de leeftijd volgens mij. Ze ontwikkelen hun eigen willetje en kunnen nog niet zeggen dat ze iets willen of juist niet. Wij negeren het oz veel mogelijk en dan is het meestal bij Nathan heel snel weer over.

Miran: leuke fotos!!

Elise: Fijn dat er geen nieuwe waterpokjes te ontdekken zijn. Dan hebben jullie hopenlijk het ergste achter de rug en worden de nachten hopenlijk ook beter!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo iedereen!!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi yojo!!

ik ga vaker met Nathan zwemmen. vanmiddag heeft hij bijna 4 uur liggen slapen:D Lekker hoor.. ik heb heel lui met een boek op de bank gezeten. morgen een dagje naar texel met Nathan. Even bij mijn ouders op bezoek.

fijne avond allemaal!

xxx

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Bedankt voor alle lieve complimenten :D:D

Mir; wat geweldig zeh die foto's!! hoe trots kun je zijn hahaha echt super hoor :D

Pooh; knap hoor dat jullie het besproken hebben. Het is soms ook gewoon moeilijek. Dat merk ik hier ook wel :) Zo druk met alles en als ik dan even niks hoef, dan wil mijn haantje aandacht en tja dat gaat soms even niet. Maar idd soms even met zijn tween weg dat helpt zeker. Wij hebben nu ook een huishoudster en ik hoop dat dat ook helpt. Hihih daar gaan hier de meeste discussies over haha

Juffie; lekker hoor even zwemmen. Morgen naar je ouders, geniet er maar lekker van!!!

Dag; Dus een driftkoppie, das niet makkelijk. Blijf vooral consequent en beloon goed gedrag. En rust uit op je werk hahaha ik ken dat hahah soms ben ik vermoeider door de hele dag bij Zoë te zijn, dan dat ik aan het werk ben hahahah

all; ik ga effies bankhangen en naar bedje. Vannacht was Zoë weer aan het spoken :x

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wat lekker!! En met een boek op de bank....HEERLIJK!
    Wij gaan woensdag lekker zwemmen bij center parcs. Mijn broertje is daar en dan gaan Stan en ik lekker op visite.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mink: ooh een huishoudster. jaloers;) hier gaan de conflicten ook vaak over wie wat wel of niet doet:) maar valt hier nog wel mee hoor. lijkt me echt lekker een huishoudster. wij werken ook best veel allebei dus moet altijd 's avonds of in het weekend.

Dag: lekker hoor zwemmen in CP!

Nathan was vanmorgen kwart over 6 wakker van een diareebroek. Alles onder:( Nu ook jengelig want te kort geslapen vannacht. Nou ja misschien slaapt hij straks in de auto even. Hij staat nu voor de tv naar k3 te kijken:D Kon ik mooi alles inpakken.

Fijne dag allemaal!

xxx

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Juffie; Hahah ze is nu mijn badkamer aan het poetsen en echt zo heerlijk :D wordt er blij van!!!
    Veel plezier vandaag bij je ouders :) Misschien moeten we de kippendag in de zomer doen bij je ouders? hihihi lekker naar het strand enzo hahhahaha;)

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben ook de luxe van een huishoudster mink heerlijk he?

Hier gaar alles goed alleen een beetje erg moe ;)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Ook hier ben ik meestal diegene die tegen Chris loopt te stieren. We hadden allebei vorige week vakantie en toen heb ik in 3 ochtenden mn hele huishouding gedaan en nu.... meneer ligt alweer 2 ochtenden op de bank te slapen en dus kan ik niks doen. Had al gezegd GA DAN TERUG NAAR JE BED maar nee... tuurlijk niet wnat ik wil dwarsliggen. Dit vind ik zoooooooo frustrerend! Maar goed vandaag komt er dus ook niks meer van en morgen ook niet dus dan donderdag en vrijdag maar!
    Ik zit nu heerlijk op mn lappie voor Gyani de foto's op zijn hyves te zetten en ik probeer t filmpje erop te krijgen maar heb niet de juiste software.

verders gaat t goed heb wel veel buikkrampjes en moet ook erg veel plassen. Gisteravond was ik misselijk even weet niet of t komt omdat ik nog honger had. Of van de spanning!
    Ik moet nl vanmiddag proefpraktijkexamen doen. En morgen moet ik de praktijk dus afleggen. Zie er eigenlijk best tegenop als ik eerlijk ben!

Ga nu even kijken hoe t met de foto's staat...
    tok dadelijk

Deel Deze Pagina