[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden.

Ik heb een beetje terug gelezen maar niet veel.

@ Liena, wat gaaf een meisje! Maar nog fijner dat alles er goed uit zag zover, lekker genieten! Ik ben HELEMAAL VOOR kippendag! Staat 10-04 al vast?

@ Wendy ook fijn dat jou echo goed was!

@ all, hopelijk gaat het met jullie allemaal goed! Met mij gaat het wel goed. Wesley doet het verder ook prima alleen eet hij slecht, dat is wel vervelend maar ik hoop maar dat dat vanzelf over gaat als ik er geen strijd van maak verder.....

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Hier een kippetje met een lekker dagje vrij. Ga zo op zoek naar een witte kikker voor ons mam d'r aquarium....
    En dan weer es gezellig naar m'n mams toe....ben al een week niet thuis geweest...slecht hoor!

Hoe gaat het met jullie??

xx

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes......:D

Ik kom straks ff reageren hoor, maar zag dat kippies niet meer precies weten wanneer we kippendag hebben gepland:$, ja en dat kan natuurlijk niet hahaha.

Dus bij deze nog een keer;)......

zaterdag 10 april kippendag!!!

Schrijf dus gauw in je agenda:D:D:D

Tot nu toe staan op mijn lijstje:

* Juffie
    * Mink
    * Dagdromer
    * Liena

Wie willen en kunnen er nog meer mee????
    We hebben nog geen locatie afgesproken. Wel is al geopperd op naar Ballorig te gaan....

Wie heeft er nog meer ideeen??

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Wat heerlijk zeg een huishoudster. Hokje helemaal schoon echt ik ben zo blij :D

Deli; hallo!!! zwaait heel hard hahahaha Strijd met eten verlies je altijd, dus negeren en als hij wel eet belonen.

Liena; Wat leuk zeg een meisje. Voel jij je al wat beter?

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo daar ben ik weer :D.

@ Mink, we hebben idd 80% kans op een meisje, vind het ook erg leuk, maar straks met de pretecho (ong. met 26 weken) kunnen we het beter zien, het kan dus nog een jongetje worden haha......

Hier gaat het verder op zich best goed, alleen last van de Astma en bandenpijn. O ja en de misselijkheid komt weer terug;). Ach het zijn allemaal dingetjes die niet zo heel erg zijn. Heb nog geen bloedverlies weer gehad en daar ben ik echt heel blij mee:D. Vandaag 21 weken!!!

Hoe gaat het met jou dan? Lukt het allemaal een beetje?

@ Deli, wat fijn dat het met Wesley een stuk beter gaat. Van het eten idd maar geen strijd maken hoor, dan wordt het vaak alleen maar erger. Thomas heeft het op het moment ook en wil hij niet eten nou ja dan maar niet. Hij is wel gek op boontjes en doperwtjes gelukkig, maar aardappelen etc wil hij niet. Ook gemalen, geprakt eten en potjes weigerd hij bijna helemaal De keuze is nu dus niet reuze;). Komt vanzelf wel weer, ze hebben toch vaak zo'n periode? Als hij maar wel goed drinkt!!! Heb je toevallig ook nog een recente foto van hem, ben zo benieuwd naar hoe hij eruit ziet:).

Zo ga nu even verder lezen en dan straks weer reageren , doe het vandaag in etappes haha

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

zaterdag 10 april kippendag!!!

Schrijf dus gauw in je agenda:D:D:D

Tot nu toe staan op het lijstje:

* Juffie
    * Mink
    * Dagdromer
    * Liena
    * Delilah

Ballorig

Maar ideeen zijn welkom!

Wie willen en kunnen er nog meer mee????

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, lekker hoor! Ik heb net 3 kwartier was zitten vouwen, bleh! Maar heb over het algemeen geen hekel aan huishoudelijke taken. Kan er wel van genieten om het weer lekker fris en opgeruimd te maken. Alleen jammer dat niet iedereen door heeft dat zulke dingen niet vanzelf gaan (haanlief) ;)

@ Liena, nouuuuuuuuuu ik wil wel mee naar kippendag hoor! Ben zo benieuwd hoe het met jullie allemaal is en hoe de kids eruit zien! Wesley ziet er eigenlijk nog hetzelfde uit als de laatste foto's op m'n hyves. Misschien een beetje groter. Zal straks eens een foto maken van nu. Wesley at de potjes altijd wel goed, toen at hij op een gegeven moment sommige dingen die ik zelf maakte ook; sperziebonen, bloemkool, spruitjes maar nu niet meer. En we willen van die potjes af dus zijn nu begonnen met eten wat de pot schaft maar hij eet amper... Bij jullie gaat het dus ook niet super :( vervelend is dat he... Ik wil zo graag dat hij lekker smult maar hij is heel moeilijk met eten. Zelfs patatjes vindt hij maar niks! Hij houdt gewoon niet van stukjes denk ik... Ach, komt wel goed schatje ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Voor kippendag vind ik Ballorig wel leuk, in houten he? Daar ben ik met de aug. mama's ook een keer geweest.

ChimpieChamp in Oosterhout vind ik persoonlijk ook erg leuk. Misschien iets leuker zelfs. Maar mij maakt het niks uit.

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Yojo, hoe was het van de week op de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs?
    En een witte kikker voor het aquarium, gewoon een beeldje?
    Wat gaaf dat jullie straks gaan samenwonen, maar wel jammer dat de verkoop van het huis met zoveel gezeur moet. Hopelijk ben je er snel vanaf.
    En jullie gaan op vakantie naar Thailand??? GAAAAFFFFF. Ik ben er ook geweest en het is daar zo ontzettend mooi, dat ik er zo naar terug zo willen!!!

@ My Precious, wat goed dat jullie weer heen hebben gebeld!! Wanneer mogen jullie nu terug komen? Heb je ook foto's? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor:).
    Wij laten met 26 weken ong een pret-echo maken. Hopelijk kunnen ze ons dan ook wat meer zekerheid geven over het geslacht;).
    Weten jullie ook wat het wordt?

@ Juffie, gaaf he dat ze steeds meer gaan begrijpen. Gaat echt ontzettend snel. Wat een gave foto van jullie mannetje zeg!! Stoere knul 8). Hier gaat het ook goed. Thomas eet idd ook lekker met ons mee, het enige probleem is dat hij alleen maar stukjes wil eten en geen geprakt eten of gemalen(zelf gemaakt en potjes). Dat maakt de keuze wel een beetje beperkt want veel groente als bloemkool, broccoli vind hij zo niet zo lekker en hij knijpt het fijn;). Maar goed, hij is gek op boontjes, erwtjes, worteltjes dus dat scheelt. Eet Nathan ook met jullie mee?
    Thomas krijgt de ene avond nog wel een fles voeding en de andere avond een flesje gewone melk. Ligt er een beetje aan hoe het warm eten ging!!!!
    Heel veel plezier vandaag bij je paps en mams....

@ Miranda, wat fijn dat Chris zo met je meewerkt met evt. IVF. Hoop zo voor je dat de gyn jullie kan helpen!!!
    Ik zal eens kijken naar een recentere foto van ons manneke:D. Die foto's van jou zijn ook super zeg!! Kan me voorstellen dat je trots op je ventje bent!!!
    Hoe gaat het nu met je dochtertje? Heb je het nog met haar over haar actie gehad? Ik zou ook laaiend zijn hoor, rare streken.....
    En meis, heel veel suc6 vandaag met je examen, ik zal voor je veren.

@ Melanina, mooie buikfoto zeg!! Mag je idd best trots op zijn;).
    Gaat het verder allemaal goed met je?

@ Elise, wat fijn dat de waterpokken nu beginnen in te drogen, kan het zijn dat hij nu weer lekkerder kan slapen 's nachts. Arm manneke....... Hoe gaat het met jou? Kom jij een beetje toe aan je nachtrust?

@ Wendy, en de studieboeken inmiddels binnen? Wat voor studie ga je doen? Alles verder goed met je? Heb je nog weer wat van je baas gehoord?

@ Bubsie, hoe gaat het met je meis? Heb je nog weer last gehad van krampen? Vervelend hoor!! Wanneer moet je weer naar de vk?

@ Mink, wat hadden jullie een gave taart zeg en Zoë is ook veranderd zeg, wat een heerlijk meissie om te zien!!!:D.

@ Pooh, wat naar dat Ryan zo'n last heeft van doorkomende tandjes:(, gaat het inmiddels alweer wat beter met hem? En kippendag staat voorlopig gepland op 1 april, kun je dan ook mee???
    Ik hoop dat het gesprek tussen jou en haantje geholpen heeft en het nu weer wat beter gaat. Er veranderd zoveel met een kleine in huis en tijd voor elkaar vinden is dan idd lastig. Hoop dat jullie er een beetje uit kunnen komen en idd soms eens iets plannen voor jullie samen!! Dikke knuffel!!

@ Linnie, wat fijn dat het goed gaat met jullie meissie. Hoe gaat het nu met je haantje? Begint zijn been al te genezen? Wanneer mag het gips eraf?
    Ik ben idd ook erg nieuwschierig naar hoe het met riddle gaat, ze is hier al heel lang niet geweest. Hoop dat alles goed gaat.....

@ Dagdromer, wat lastig dat Stan je zo aan het uitproberen is, zal wel de leeftijd zijn;). Thomas kan er af en toe ook wat van. Maar voor jezelf idd erg frusterend!!! Je kunt zo het gevoel krijgen dat je alleen nog maar moppert he? Tenminste dat heb ik af en toe wel hoor en ik denk dat het dan logisch is dat je hem wel achter het behang kan plakken!!! Dikke knuffel

Nou ik stop er eerst maar weer eens mee. Thomas zal zo wel wakker worden denk ik ( hoop ik want krijg echt honger nu:);)).

Tok snel!!
    Dikke knuffel Liena

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ liena, volgende week mag ik naar de verloskundige voor controle.
    gister wezen zwemmen was lekker. maar was vanmorge versleten heb dan ook uitgeslapen tot 11 uur haha.
    maar verder gaat het goed hier or. soms wat krampen maar dan weer ff stap terug en dan gaat het wel. kan gewoon niet veel doen, dus zal dat moeten accepteren alles voor de kleine.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...dat chimpie champ ziet er inderdaad ook erg leuk uit. Maar vind Ballorig ook prima. Ik hoor het wel waar we naar toe gaan. Ben in ieder geval van de partij!

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Lieve dames, ik wil heeeel graag komen op de kippendag, maar ik kan geen 2 uur met Zoë in de auto zitten :) Helaas is dat wat minder. Ze houdt er echt niet van... Dus voor mij is regio utrecht, amersfoort wel het max wat ik kan rijden. Ik hoop dat er zoiets leuks te vinden is, zodat iedereen kan komen :)

Oosterhoud is brabant toch? dat is voor ons echt te ver...

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hahaha lees net dat het in Gelderland ligt en ik even googelen en dat is anderhalf uur dus Ik ben er dan ook :D:D
    hahaha ziet er leuk uit en eigenlijk leuker als Ballorig :)

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gelukkig maar Mink! Ik vind het er ook wel leuk uit zien maar weet niet hoe dat qua reistijd voor de rest is??

Miran..heb je lijstje teruggestuurd hoor op hyves.

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Zoals ik het kon zien, ligt het mooi in het midden, dus wel goed te doen voor iedereen hahahah bepaal ik even voor iedereen haha. Als iemand het te ver vindt, moeten we gewoon kijken naar andere opties toch?

Mir; Ik vind je heel erg lief, maar ik vul dit soort lijsten nooit in :)
    Ik krijg er zoveel en ik begin er niet meer aan. Ik hoop niet dat je het erg vind...

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het maakt mij niks uit, ik wil ook naar Ballorig komen dat is in Houten he?

Ik ben daar al eens geweest. ChimpieChamp zit bij mij om de hoek (2 min. rijden) daar was ik laatst en vond het persoonlijk leuker dan Ballorig maar ik vind het niet erg om een eindje te rijden dus zoeken jullie het maar uit hahaha...

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey deli, ik dacht dat jij veel verder woonde? hahaha

Ik hoor het wel waar we naar toe gaan. Als ik maar niet zo heel lang hoef te rijden :)

Ik ga zo werken, dus fijne avond allemaal

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... geeft niks hoor dat je niet terug stuurt. Ik had ook zomaar eigenlijk n aantal van mn hyves gepakt en diegene waarvan ik wel dacht dat ze toch niet terug stuurde omdat ze er niet aan meedoen die heb ik geen gestuurt. Dankje dat ik lief ben hhahahaha

Liena... nee heb niet meer gehad over die actie van haar, diezelfde avond/dag heb ik t er met haar over gehad en verders niet meer! Leuke foto's he? Ik kijk wel heel erg uit naar de foto's van onze kuikentjes!!!
    Had je ook nog foto's van de echo?? Of waren die al voorbij gekomen. Ik heb wel echo's voorbij zien komen maar weet niet meer van wie.

Dag... Dank je voor je reactie terug hahhaha.
    Hoe gaat t nu met Stan? Nog steeds erg driftig? Weet je wat je ook kunt doen... ergens op n stoeltje in de gang zetten en lekker uitlaten razen. Ik deed dat met Giuliano.. als die zo'n driftbui had dan pakte ik hem op en zei tegen hem: als je klaar bent met boos zijn kun je weer terug de kamer in komen, mama is niet boos! Dat werkte wel binenn 10 minuten was t rustig!

Deli... heey meis... leuk om weer van je te horen. Hoe staat t met je huisje? Zijn ze al begonnen aan jullie nieuwbouwhuisje?
    Ben heel benieuwd! Hoe is eht met Wesley? Hoe gaat t nu tussen jullie?

All... mijn proefexamen ging heel erg goed. Hij zei als ik morgen ook zo rij dan slaag ik gelijk. Dus ben heel benieuwd. Moet wel zeggen dat ik op ben van de zenuwen morgen. Als dat achter de rug is dan krijg ik alweer zenuwen voor volgende week vrijdag.
    Jeetje t is zwaar irritant die zenuwen!!!

Ga lekker bankhangen met manlief

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow... over kippendag... dat is te ver weg voor mij. Dat is bijna 2 uur rijden. En ik kan die dag ook niet.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oosterhout is voor mij ruim anderhalf uur rijden. Vind ik nog net te doen. Is chimpiechamp ziet er wel leuk uit!

Nu nog even wat andere reacties

Deli: vervelend he dat eten. Tot nu toe gaat het hier redelijk. maar soms wil Nathan ook niets eten hoor, vanmiddag bijvoorbeeld ook geen brood. Maak er ook maar geen probleem van gaat het vast wel weer over.

Liena: lastig dat Thomas niet zo veel lust. nathan is zowiezo dol op macaroni, lasagne, bahmi enz. dat eten we ook regelmatig dus dat is al makkelijk. Verder gaat de ene groente beter dan de ander. Potjes eet Nathan nog wel eens. Zoals vanavond na zo'n dagje weg. Hier gaat fruit trouwens minder goed. Appel in stukjes gaat maar de rest wil hij niet. Geef hem nu nog wel eens een potje, gaat een stuk makkelijker:)

miranda: succes met je examen! komt vast goed.

nou dat ws het even. Was erg gezellig vandaag maar ben het zat.. Toch altijd een reisje zo heen en weer.

fijne avond!

xxx

Deel Deze Pagina