Hey meiden Sorry Sorry dat ik zoooo lang niet ben geweest, weet niet of het echt is opgevallen maar toch haha..ik had er ff een tijdje geen zin in, ook heeeel druk geweest en veel gebeurt bij mij prive en in de familie dus tja...maar goed er is weer enige rust ( op een paar grote dingen na) dus hoop weer af en toe meer langs te kunnen komen. Ik heb zo ff globaal wat gelezen en las dat er weer wat nieuwe zwangeren zijn....leuk man!! allemaal gefeliciteerd!! Mer Rayven gaat het heel goed, wel heel veel ziek geweest maar alles is weer ok op een flinke verkoudheid en rochelen na...ze heeft inmiddels wat tanden en groeit als kool, volgens het CB zelfs teveel maar ja ze krijgt niks extras dus kan haar moeilijk uithongeren lijkt me...verder weigert ze om ook maar iets van kruipen, lopen of staan te proberen dus hoop dat ze dat binnenkort toch maar eens gaat proberen... Nou meiden idereen een hele dikke knuffel en tot snel!!
Eten; tja ik maak ook geen strijd van het eten. De ene dag eet ze super en de andere dag bagger. Maar ze groeit goed en is er niet vervelend onder, dus ik ga daar ook geen energie in stoppen. Juist beloon ik haar als ze wel goed eet. Zoë krijgt soms ook nog potjes hoor, is gewoon makkelijk en ook omdat wij nog wel eens laat eten. Ze eet wel steeds meer met ons mee, maar dan eet ze ook pas om kwart voor 6 of later. Mir; dat is een hele goeie, van het stoeltje en dat ze daar even boos mogen zijn. Kinderen mogen ook best wel even boos zijn, een ander hoeft daar geen last van te hebben en dat werkt idd altijd erg goed Jammer dat je dan niet kunt... Succes morgen en vertrouw op jezelf, je hebt al zoveel stappen gezet, dus dan zou dit toch een eitje moeten zijn...
riddle; je bent zeker gemist meis. Ik hoop dat je snel wat rust vind en vaker weer langs komt. Dat kruipen komt wel goed hoor!! ieder kindje doet dat op zijn eigen tempo, misschien slaat ze het kruipen wel over. Heb je de box al naar beneden, dat helpt voor een kindje om te gaan staan. Dan kunnen ze zichzelf makkelijker optrekken.
goedemorgen meiden, hier was het vanmorgen weer heel vroeg Nathan was tot zijn pyjama kleddernat. na schone luier/ pyjama wilde hijj niet meer slapen. Zelf vannacht ook alweer slecht geslapen dus gaap straks een vriendin halen en vanavond lekker naar de sauna Rid: fijn dat je er weer bent meis! Wat Rayven betreft. komt inderdaad wel goed hoor. Het zoontje van mijn collega;s is 2 wk jonger dan Nathan en kruipt nu net een paar weekjes. Elk kind heeft zijn eigen tempo. Rayven is misschien weer vlot met kletsen. Miran: succes!! je kan het meis! fijne dag allemaal! xxx
Riddle dalijk als je kleine gaat kruipen /lopen enz dan gaan er ook weer veel kilootjes af hoor ze gebruiken dan meer haha zo hier erg moe van 7 uur smorgens tot 11 uur savons weg geweest werk/vergaderen + reistijd dus pfff trek dat echt niet meer . Nu hier ff wat iopgeruimd dus lig weer ff lekker en dalijk de boel soppen .
Juffie...lekker sauna melanina...rustig aan hoor! Rid...alles op zijn tijd. Stan kroop pas rond zijn eerste verjaardag. Daarvoor alleen wat buikschuiven waarmee hij niet echt vooruit kwam. Van de ene op de andere dag valt ineens het bekende kwartje en dan kunnen ze het. Fijn dat we weer wat van je gehoord hebben. Maakten ons al een beetje zorgen..... Miran, SUCCES!!!
bedankt voor de lieve reacties...en Mink nee heb de box nog niet naar beneden omdat ze dus nog niet staat en ik anders zo'n eind moet bukken om haar op te tillen en ze is al zwaar genoeg...ruim 11 kilo Kletsen probeert ze inderdaad al heel veel te doen en als het niet lukt kan ze ook ontzettend boos worden hahhaa
Goedenavond allemaal... IK BEN GESLAAGD VOOR MN PRAKTIJKEXAMEN!!! Die papieren heb ik in ieder geval binnen nu nog mn theorie! Als ik mn theorie haal dan krijg ik die week nog n brief binnen dat ik mn taxipasje op kan halen bij postkantoor en mn diploma thuis gestuurd! Mijn stress is bijna helemaal weg. Nu nog volgende week vrijdag die kijkoperatie en dan is mn stress weg tot 22 maart voor mn theorie-examen! hahahaha zo blijven we doorgaan. Riddle... fijn om weer van je te horen meid. Ach dat kruipen enzo bij Rayven komt allemaal wel meis... maak je je nog niet al te zorgen. Als je dat toch doet dan moet je even CB bellen en vragen of t normaal is dat kindjes dat niet kunnen. Giuliano deed dat ook niet en die had met de 6 maanden al fysiotherapie ervoor gekregen anders had ie t nooit niet gedaan en dat kan ook niet! All... wie heeft dat ook dat je voor je menstruatie zo vaak moet plassen en ook kleine beetjes. Mijn boobs doen niet zo zeer. Mijn buik krampt wel wat en ben weer zoooo moe he! Of voorjaarvermoeidheid of ongi zit er aan te komen!!! We zullen wel zien.
Riddle; wij hebben de box bewust naar beneden gezet omdat ze dan juist makkelijk kunnen gaan staan. Mijn schoonouders hadden de box al naar beneden en wij niet en bij hun trok ze zich zo op en dat had ze bij ons nog nooit gedaan. Vandaar dat ik dat vroeg Mir; gefeliciteerd Joepie Zie je wel dat je het best kan. Hahah had niet anders verwacht, wel super gaaf voor je... Moest alleen veel plassen toen ik er achter kwam dat ik zwanger was. Juffie; heerlijk naar de sauna. Geniet er maar lekker van
miranda: gefeliciteerd!!!! Goed gedaan hoor! All: goede morgen! sauna was gisteravond heerlijk! Toen ik thuis was om half 10 direct door naar bed en meteen in slaap gevallen Geslapen tot 10 voor 6 want toen werd Nathan wakker Gelukkig met speen nog volgehouden tot 7 uur maar vraag me af of het vroege wakker worden komt door de avondpap die hij niet meer krijgt De eerste week zonder ging prima, maar nu wordt het steeds vroeger Vandaag rustig dagje thuis. Ben verschrikkelijk verkouden en mijn hoofd bonkt dus blijf lekker in huis rommelen. Fijne dag allemaal. xxx
hih vul net mijn FF in die geeft al een gestippelde lijn aan. maar geloof dat neit helemaal want ben niet helemaal lekker dus vandaar waarschijnlijk mijn wat hogere temp.
Mogguh allemaal! Alles goed met iedereen? Hier alles helemaal ok! Eergister zijn de foto's van mijn 1e shoot door het 'model' opgehaald, ze vond ze supermooi! Gelukkig! Was er nerveus voor.. Er staan een aantal foto's op mijn site voor de nieuwsgierige kippies onder ons.. Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx @Miran, gefeliciteerd hoor, goed gedaan! @Rid, hooooooi!
Hoi juffie hier alles goed,ben maandag bij de gyn geweest en die hebben wat onderzoeken gedaan,alles zag er goed uit nu de bloedonderzoeken afwachten.ze denken dat het waarschijnlijk puur toeval is geweest,maar ben wel blij dat ze me serieus nemen. Met rosalina gaat het heel goed een klein drift kopje en ze wil nog niet lopen ze kan het wel hoor hihi.ze sliep door maar de laatste week komt ze snachts weer voor de borst. hoe is het met jou? en nathan?