[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

mooie foto's qb prachtig

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rosa: fijn dat er tot nu toe niets uit de onderzoeken gekomen is. vind het trouwens echt super dat je zo lang bv geeft! petje af! Nathan kan ook echt een driftkoppie zijn hoor. vanmorgen was hij ook niet te genieten doordat hij zo vroeg wakker was. ligt er dus alweer een uur in..

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

dank je juffie ben ook supper trots:)
    even een vraagje stop met zwanger worden in de maand dat nathan (verwekt) is.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Dank jullie voor de felicitaties. Ik had er n hard hoofd in maar goed het is goed gekomen.

Hier n moe, stressvol, hongerige en vaak plassende kippie!
    Ik ga stoppen want ik moet naar de kapster.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankjullie! :D

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee stop niet met zwanger worden. jullie wel??? Wil graag weer zwanger worden en de kans lijkt mij heel klein dat ik precies uitgerekend ben op Nathans verjaardag ofzo. verder is dec. niet zo handig maar zwanger wroden kun je toch niet plannen. Zou al heel dankbaar en blij zijn als het weer lukt!

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ff snel. Luca is hier nog steeds aan het spoken, wordt er echt moe van (letterlijk). Hij wordt wakker en dan duurt het 2 uur voordat hij weer in slaap valt. Hij probeert in die tussentijd wel te gaan slapen, maar er is iets waardoor het hem niet lukt. Het maakt niet uit of hij bij ons of in zijn eigen bed ligt. De huisarts heeft net zijn waterpokken bekeken en denkt dat hij nog erg veel jeuk heeft; vooral die die onder zijn luier zitten zien er nog gemeen uit. Ik moet nu gaan smeren mer zinkzalf en toch weer slaapmiddel gaan geven. Daar sta ik eigenlijk niet echt achter, maar ik moet nu ook echt zelf even aan mijn rust toe gaan komen... Gaat dus niet super hier. Ik laat de kippendag ook even afhangen van hoe Luca dan slaapt, want zoals ik me nu voel durf ik niet lang in de auto te gaan zitten...
    Juffie: wij hadden hier hetzelfde toen we stopten met de avondpap. Het ging een paar dagen goed en toen steeds onwijs vroeg wakker. Ik geef het nu gewoon weer en dat helpt wel; vanochtend was het 8:00. Ze zullen het nog wel nodig hebben!

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

hey juffie

volgende maand slaan wij een ronde over omdat ik dan als ik zwanger wordt op de precies de zelfde datum als rosalina ben uitgerekend.

miran gefeliciteerd meis!!!

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

elise sterkte meis

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes

Wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben, maar internet is weer eens aan het stieren.
    Zodra ik een poosje online ben dan val ie uit terwijl de dongel vol bereik aangeeft en er ook gewoon een wereldbolletje in beeld is:(.

Als het lukt kom ik straks zeker nog even tokken. Ben nu aan het schoonmaken, maar schiet niet echt op, heb niet zoveel zin:).

Mss tot straks
    Dikke knuffel Liena

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    elise: balen zeg dat slechte slapen.:( Ga vanavond ook maar weer pap geven dan kijken of het werkt.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: succes met soppen. ga hier ook zo weer verder. heb gedweild mar de vloer is droog dus kan weer verder.

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    even hallo zeggen.:D Ga zo werken dus fijne dag allemaal

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden, is er rond deze tijd ook weer een sprongetje ofzo;)? Nathan hangt echt aan me en zelf spelen wil al helemaal niet..

Mink: werkze!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey hallo!

Heb niets teruggelezen, SORRY!! Kwam alleen even zeggen dat we vanavond wel even komen reageren.

Gisteren heerlijk gezwommen!! En vanmorgen op controle geweest voor zijn hartje maar aangezien meneer echt niet met hem liet sollen is er niet 1 van de onderzoeken goed gelukt. Nu pas over 2 jaar terug komen. Aangezien het toch niets ernstigs is wachten we tot hij wat ouder is en het hem wat makkelijker uit kunnen leggen.

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Juffie; dat kan heel goed. Weer terug bij mama fase hahaha

Moet zo alweer werken :( ben echt wel moe hoor!! wel een verschil met de zwangerschap van Zoë maar goed, ga niet zitten klagen...

Fijne avond allemaal...

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: haha die Stan. Nou fijn dat jullie pas over 2 jaar hoeven terug te komen!!

Mink: werkze meis! Lijkt me ook zwaar hoor, vooral de avonden werken. Maar ja je hebt je eigen bedrijfje natuurlijk dus minder werken is minder inkomen en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.. Dikke knuf!! Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt?

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Juffie: hier kan ik Luca af en toe ook echt achter het behang plakken en hij hangt als een klit aan me (letterlijk), dus er is vast een sprong op komst...
    Mink: werk ze! En heerlijk zeg, zo'n huishoudster! Zou ik ook wel willen, maar is hier eigenlijk onzin aangezien ik maar 2 dagen werk:).
    Liena: blinkt alles weer in huis?
    Miran: ik wilde je even heel veel succes wensen met je kijkoperatie morgen!
    All: het was erg slecht weer hier vandaag. Ben met mijn moeder en Luca naar de Intratuin geweest en dat vond hij erg leuk. Zat naar alles te wijzen wat hij zag en daar lekker wat gedronken en een plak cake op. Mijn ouders bleven gezellig eten en Luca was helemaal blij. Hij ligt nu lekker te slapen; ben benieuwd hoe het zal gaan vannacht...

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Miran, suc6 morgen!

---

Tjeuh, me is heppie! Heb na het plaatsen van de foto's van mijn 1e shoot al 4 meiden in mijn mail die ook willen! De eerstvolgende staat al gepland op 28 maart as! Jeej!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: zal inderdaad een sprongetje zijn dan.

QB: wow goed hoor!!

Miran: ook van mij heel veel succes/ sterkte morgen!

ga de laptop uit doen.

Fijne avond en tot morgen.

Deel Deze Pagina