[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow ze hebben vertraging wordt nu dinsdag pas....

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie.. wordt wel moeilijk om te vertellen he meis! Heel veel sterkte de komende tijd! Let je wel ook op je eigen?!!!

All.. alles goed?

Met mij gaat t wel... morgen naar de gyn!!!!

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

ja is erg moeilijk, wou dat ik nooit op die hyves had gekeken. dan had ik het ook nog niet geweten. nu slaap ik slecht tot mn ouders weer thuis zijn en ze het ook weten. denk dat het dan wel beter gaat.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubs... ik hoop voor je dat als je t je ouders hebt verteld dat je dan echt beter gaat slapen want je hebt je slaap en energie echt hard nodig voor je kleine kindje! Heel veel suc6 en sterkte meis!

All.. ik ga slapen ben nog steeds moe en afgepeigert.
    Ow en morgen komen ze mijn bus omwisselen van de zaak uit... hij begon vrijdag met mn voorgloeispiraal die begon te knipperen. Was op zich nog niet erg maar na n 10 minuten begon mijn motortekentje (soort helikoptertje) te branden. Ik weer gebeld maar ook dat was nog niet erg want hij was/is nog geel... als ie rood zou zijn dan mocht ik er geen meter meer mee rijden. Nu heb ik t gisteren aan chris laten zien en wat bleek nou... als dat voorgloeilampje begint te knipperen ( begint pas als je 120 km/p/u rijdt.) dan heb ik ook geen trekvermogen meer. Dus als ik op dat moment 80 km/p/u/ rijdt dan kan ik de gaspedaal helemaal intrappen maar kan ik absoluut niet harder dan 80. Dat is dus niet goed! Nu kan ik morgenvroeg gewoon nog de kinderen ophalen en naar school brengen en dan moet ik de zaak bellen en naar de persoon vragen die ik dus gisteren aan de telefoon had en hij gaat regelen dat hij met n busje hiernaartoe komt en dan wisselt ie bij mij dat busje en neemt mijn busje mee terug naar de zaak om m na te kijken. Wij mogen nog geen lampje verwisselen zelf. We mogen nog geen band verwisselen dus dat is wel erg lekker. Daarom heb ik nu ook gebeld en gezegd dat ik niet durf te rijden!
    Ik zal zien wat ze morgen gaan doen!

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mir: succes morgen bij de gyn

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja dank je Mink!!!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bubsie, dikke knuffel voor jou meid!

Miran, succes bij de gyn morgen!!

hier weer een snotterige Ryan, laat de zomer maar weer komen!

probeer morgen weer ff te komen tokken.

ff een vraagje aan jullie meiden, hoeveel uur werken jullie in de week?

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... ik werk gemiddeld 26 uur per week... de laatste 2 weken werk ik 36 uur per week! Is wel pittig met n man in 5-ploegen en 4 kinders!!!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran succes morgen bij de gyn!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... thanks, heb al opgeschreven op papier de miskramen en de vraag waarom ik miskraam na miskraam krijg... wat is er aan de hand en of t aan t ijzer/vitamines/progesteron/B-vitamines of dergelijke kan liggen.
    ben ik nog iets vergeten?

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames... ik ga slapen, kom morgenvroeg nog even spieken voordat ik naar de gyn ga!
    TRUSTEN

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker Miran

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen dames....

Ikke ben best zenuwachtig eigenlijk over wat de gyn gaat zeggen.
    Maar als ik terug ben kom ik t hier wel melden oke!

Fijne dag iedereen!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda heeeeeel veel succes bij de gyn
    Hoop zo dat hj een oplossing heeft voor jullie .

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Miran, suc6 bij de gyn straks! Knuff voor jou!

---

Mogguh allemaal!

Ben vannacht tot 2u met Britt bezig geweest.. (en de wekker van hubje ging alweer om 6.15u!).. steeds huilde ze wat, had ik haar weer rustig, een half uurtje later huilde ze weer.. Ze had wat koorts, dus heb maar een zetpil gegeven, luuf gesmeerd omdat ze zo hoest, hoestdruppels en iets voor haar tandjes.. je probeert wat he... Heb haar na 2u nog 1 keertje even gehoord, was ze ook zo weer stil, nu slaapt ze nog. Hoop maar dat ze niet ziek wordt...

Zou vandaag eigenlijk moeten werken, maar zit nog steeds met een zieke schoonmoeder.. ze heeft bronchitis.. vriendin van mij kon alleen vanmiddag oppassen, dus breng ik de kids daar vanmiddag heen, begin ik om 13u met werken, beter 4 uurtjes nog ff werken dan 8 uurtjes vrij.. nog ff en mijn uren zijn al weer op, hihi!

Xx

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Morguhh!

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Goedemorgen!

Alles goed hier?

@QB, vervelend zeg voor Britt, hopelijk blijft het bij 1 nachtje en zal ze zo weer de oude zijn.
    Beterschap in ieder geval.

@Miran, succes bij de Gyn! Ik hoop voor jullie dat ie iets kan betekenen. *knuff*

@Dag, Gefeliciteerd met de nieuwe auto! :D

Kevin is gelukkig weer zo goed als de oude, heeft wel een zwaar weekend gehaad, veel spugen en buikpijn :(
    Nu is ook m'n haantje ziek en ligt op bed, ik werk vandaag thuis zodat ik voor beide een beetje kan zorgen ;)

Liefs Sandra

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Day...druk met de zieken dus! Gelukkig is Kevin al wat beter!

QB...Ook beterschap daar!! Is niks aan, ziek bah!

Miran...suc6 bij de gyn! Ben benieuwd

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran succes vandaag! Hoe laat moest ze er zijn weet iemand dat?

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Miran: succes bij de gyn vandaag!
    pooh: ik werk 16 uur in de week.
    Day: fijn dat het weer beter gaat met Kevin, maar nu is haantje de klos... Succes met je ziekenboeg!
    Dag: gefeliciteerd met je nieuwe auto!
    QB: vervelend is dat hè, zo'n nacht? Wij hadden het 2 weken terug 2 nachten achter elkaar en ik heb nog steeds geen idee wat er nou aan de hand was... Succes met je ogen open houden vandaag!
    All: hier gaat alles zijn gangetje. Nu druk met het huishouden en boodschappen enzo... Even een vraagje aan de mamma's van kindjes met reflux: hoe gaat dat nu bij jullie? Bij Luca is het weer mega-erg op het moment. De ka had gezegd dat het rons het eerste jaar over zou zijn, maar het lijkt de laatste tijd weer erger te worden, dus hij heeft nog steeds Zantac. Ik moet woensdag weer met hem naar de kinderarts.

Deel Deze Pagina