[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: morgen ben ik nog vrij. hihi zwanger zeker??;) gezellig een verjaardag en fijn dat Zoë het ook prima deed!

fijne avond allemaal!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

WIj hebben idd n druk maar supergezellig weekend gehad.
    Gisteren met mn moeder de stad ingedoken en heb ik voor de communnie van mn neefje en tegelijk ook voor de trouwfeest van mn nichtje nieuwe kleren gekocht! Ik zag n heel mooi grijs jurkje met van die lagen onderaan. Daarover heen n mooi grijs bijpassend bolerootje. Ik trok m aan maar had natuurlijk geen legging eronder aan en vond dat ik te dikke benen had voor die jurk dus vond ik m al niet mooi meer. Maar toch gekocht! Voor mn zoontje had ik n nieuwe spijkerbroek gekocht en voor mn dochtertje had ik ook alvast wat nieuws gekocht want die zijn allebei begin april jarig! Toen nog even de H&M binnen gelopen voor babykleertjes... daar had ik n heel mooi blauw/wit gestreept bloesje gekocht van Tijgertje. Mijn moeder had n bijpassende tuinbroekje van spijkerstof gekocht! Echt helemaal geweldig!!! S'avonds op kraamvisite geweest. Ik wist niet waar ik moest kijken... t is n heerlijk klein ventje... helemaal perfect ondanks dat ze ruim 42 weken gelopen heeft. Ik was op slag verliefd op die kleine. Ebony mocht Tommie vasthouden... daarna mn moeder en toen heb ik t nog even vastgehouden. SUPERLIEFFFFFF!
    Na kraamvisite ebony terug gebracht naar mn vriendin en zijn we bij mijn ouders gaan kaarten. Om half 2 s'nachts zijn wij naar bed gegaan en vanmorgen heb ik ebony opgehaald bij mijn vriendin en zijn wij naar de verjaardag van mn petekindje gegaan! Om 15.00 uur vanmiddag zijn wij terug naar huis gereden en ik was zoooooooo moe dat ik in de auto in slaap gevallen ben! Gistermiddag had ik ook al last van vermoeidheid.
    Nu zit ik lekker met mn lappie op de bank nadat ik heerlijk samen met chris in bad heb gehangen.
    Heb nog geen ongi en heb ook nergens last van! Wel heb ik net meedere "bultjes" ontdekt op mn tepel en de aders liggen dik bovenop mn tepels. Ook zijn ze in mn borsten heel zichtbaar. Moe ben ik en met vlagen merk ik dat ik wat flauw wordt maar meer niet!

Ik kom morgen reageren op iedereen oke?!!!

Fijne avond allemaal

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Meid, ik duim voor jullie dat hij thuis mag blijven! Knuff!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo...ik duim voor je!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Miran: dat was een lekker druk maar ook erg gezellig weekend dus!! :D

all: fijne dag!

xxx

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    duim ook voor je mee Yojo!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ik ga ook heel hard duimen dat Joep niet mee hoeft naar Afghanistan! Kunnen jullie lekker samen gaan wonen!!!

Goedemorgen allemaal!!!!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo heb alle was al opgevouwen, nu nog rapporten schrijven:(

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie...rapporten schrijven op je vrije dag??? Bah, geniet nog wel even want schijnbaar schijnt hier en daar het zonnetje vandaag. Hier nog niet te merken maar misschien bij jullie?

Miran...druk weekend maar wel leuk dus? Als je nu zwanger bent gaat de operatie vrijdag niet door of wel? Ben je al zenuwachtig?

Yojo...laat je ons ook weten als je weet of joep weg moet of niet?

QB...murning! drukke dag vandaag?

@all...ik zit me wederom te vervelen op mijn werk. Opperhanen zijn de deur uit dus ik kom ff lekker kletsen. Heb nog wel wat werk liggen maar dat spreid ik maar over de dag uit. Moet tot 16.45 uur vandaag en heb denk ik nog voor een uurtje of 2 werk liggen. Niet te hard werken dus!! Ik vind het wel vervelend dat ik in de baas zijn tijd zit te nixen maar ik ga ook niet al mijn vrije dagen opmaken. Aangezien ik deze rust in november al aan zag komen en geadviseerd had om voor mij deeltijd ww aan te vragen maar hij dat niet nodig achtte. Dus nu heb ik ook wel weer een beetje zoiets van .....eigen schuld dikke bult! ;)

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik ben al klaar met stoffen en stofzuigen. Nu even n bakkie thee en wat eten en strakkies doe ik de was vouwen.

Dames... t lijkt wel zomer zo lekker is die zon!!!
    Wat wil ik graag dat t zomer is zeg!

Hier nog geen ongi of iets wat gaat lijken op n aankomende ongi.
    Heb wel veel dorst en bloedheet. Geen last van boobs of wat ook. Nu maar wachten... als ik vrijdag ongi ben dan moet ik sowieso aflassen die kijkoperatie. En als ik zwanger ben ook!
    Dit is niet leuk... ik had gehoopt op n ongi afgelopen weekend maar helaas.

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meiden

hier even een kort berichtje.

rosalina heeft een buikgriep opgelopen,ik heb sinds vanochtend haar al 4 keer verschoond ze spuugt alles eruit.

@all hoop dat het goed met jullie gaat?

liefs rosa

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... idd dan kan ik de kijkoperatie wel uitstellen ja. En ja... ik ben superzenuwachtig. Een zaterdag bij mijn moeder had ik al vreselijke zenuwen in mn buik. Gek maar komt omdat je niet weet wat je te wachten staat natuurlijk!
    Ik hoop niet dat ik nu weer zwanger ben want dan schiet t ook niet echt op zo!!!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran..heb je niet nog een testje liggen? Dan weet je wel meteen waar je aan toe bent.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rosa....griep, wat naar!! Heel veel beterschap! Dat wordt voorlopig even veel wassen draaien na al die verschoningen! Succes meid!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee Dag... ik test donderdagmorgen of misschien woensdag al maar niet eerder! Ik wordt gek iedere keer want hij geeft telkens aan zwanger en paar dagen later komt t er weer af dat is niet leuk meer. Dus als ik nu gewoon niet test dan denk ik dat ik n langere cyclus heb die maand. Ik had vrijdag even n testje gedaan en die gaf negatief aan. Maar die test is ook echt voor als je 1 dag overtijd bent. En aangezoen dat ik niet weet wanneer ik overtijd ben ga ik ook nog niet testen!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran...daar zit wat in natuurlijk! Maar hoop voor je dat je vrijdag in ieder geval niet ongi bent want dan gaat de ko niet door en blijf je nog langer in onzekerheid!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... als ik zwanger ben zal die ko ook niet doorgaan denk ik zo.
    ik zal wel ns navragen want zo blijf je natuurlijk in die onzekerheid zitten!
    Mijn vogels leggen wel eitjes dus hopelijk hebben hun meer geluk en komen er babyvogeltjes uit!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik bedoelde eigenlijk ook dat ik ergens hoop dat je snel ongi word en het vrijdag ook over is. Want als je nu zwanger zou zijn heb je weer die onzekerheid of het wel goed blijft gaan. Tuurlijk hoop ik nog het meeste op een zwangerschap die gewoon 9 maanden goed gaat. Maar ikzelf zou het wel fijn vinden als die ko gebeuren kan want dat neemt misschien toch een boel onzekerheid weg.
    Ennehh...leuk eitjes bij de vogeltjes :D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... hahhaha die vogeltjes hebben meer geluk dan wij. Maar goed... ik hoop ook dat die ko door kan gaan natuurlijk maar heb er n hard hoofd in moet ik eerlijk zijn.
    Zal strakkies wel n test gaan kopen. Dacht gisteren eigenlijk al... als Chris en ik nou vanavond ns gaan klussen dan komt vannacht mn ongi wel. Meestal komt van t klussen mn ongi op gang hahhaha nu dus niet! En we hebben toch geklust! De daken vlogen eraf zoooo heftig hahahahaha.
    Maar helaas nog geen ongi

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: hoop ook dat de ko gewoon door kan gaan!!

Dag: Vervelend zeg weer zo weinig werk.

Nathan ligt er nu net in. vanmorgen ook al een keer geprobeerd maar toen wilde hij niet. Maar goed nu heeft hij blijkbaar het idee dat hij helemaal niet hoeft te slapen vandaag want hij protesteert nogal;).
    Hij gaat nu wel definitief over op 1 slaapje denk ik. Vanmorgen was Nathan heel vroeg wakker en redt het nog tot half 1.

Deel Deze Pagina