[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Juffie: Luca zit nu ook echt op 1 slaapje. Heel soms doet hij 's ochtends nog wel eens een tukkie in de wagen of auto, maar meestal niet. Hij slaapt nu van 12:00-14:30 ongeveer.
    dag: sterkte met vervelen vandaag!
    All: Luca is hier nog steeds aan het spoken 's nachts; het begint elke keer om 3:30:(. Ik heb geen idee wat het nou is. Hij heeft wel veel voor zijn kiezen gehad de laatste tijd: tandje, luchtweginfectie, waterpokken en nu staan er weer 3 tandjes op doorkomen. Ik weet echt niet meer wat ik er nog aan moet doen; ik hoop maar dat hij snel weer lekker gaat slapen. Het is begonnen sinds hij naar het kdv gaat, zou dat er wat mee te maken hebben?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    elise: het zou natuurlijk kunnen dat het op het kdv heel veel prikkels krijgt die hij moeilijk kan verwerken. Dromen enz.. Maar ja tandjes/ kiezen en ziekzijn doet ook weinig goeds voor het slapen. Ik moest er voor Nathan ook uit hoor vannacht. hij huilde in zijn slaap.Vanmorgen was het half 6:$ toen ik hem al hoorde rommelen. uiteindelijk wel nog wat geslapen tot 10 over 7 en toen was meneer het echt zat.

Ga weer wat doen nu. Anders komen die rapporten nooit af. Ben al op helft ofzo dus gaat op zich wel goed!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo lieve kippetjes!!

Ikke de hele dag in spanning op een telefoontje zitten wachten...dacht laat ik om zes uur ff zelf maar smsen of ie al weet....weet ie nog steeds niks...Hij heeft wel de hele dag lessen gehad en morgen moet hij naar de schietbaan maar zeker weten of hij moet gaan weet hij niet....
    Bleh wat vind ik dat irritant zeg!

Hoe is het met jullie verder?

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    yoyo; dat is balen zeg!! hier verder alles wel goed

Elise; Wij hebben hetzelfde probleem. Zoe wordt rond 02.00 wakker en enorm huilen. na een uurtje kan ze weer slapen. We hebben ook vanalles geprobeerd, maar weinig helpt :(
    Raar he? zal het dan toch bij de leeftijd horen?

juffie; heb je de rapporten afgekregen? hahaha dus morgen aan het werk. Nou werkse morgen hahaha

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ej Mink! Fijn dat alles goed gaat!
    Op dat huilen na dan....heb je daar niet van vsm druppeltjes voor? Weet ff niet meer hoe ze heetten....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Yojo: balen zeg:(

fijne dag allemaal!b

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Nieuwe ronde nieuwe kansen...haha over Joep's nieuws dan...voor mij ff nog geen beeb...

Hele fijne dag allemaal!!

x

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha, ja was gister werken! Vandaag weer dagje thuis, puinruimen, Jamie naar de PSZ, boodschappen doen. Eigenlijk moet ik heel veel boodschappen doen alvast voor mijn verjaardag, maar dat doe ik zaterdagmorgen wel, heb ik geen zin in om zoveel mee te zeulen.. en al helemaal niet met mijn pieprug..

Mogguh all!

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen!!

All; ik ben zo misselijk. Echt ik zat gisteren gewoon te kokhalsen pfff dat is wel lastig verbergen dan dat je zwanger bent :(
    Vanmorgen ook overgegeven. Maar goed het hoort erbij

Sorry voor mijn geklaag...

Yoyo; idd nieuwe ronde nieuwe kansen. ... hahaha betreffende Joep dan hahaha

Juffie; werkse

QB: bah boodschappen doen, daar heb ik altijd een hekel aan...

Hoe is het met de rest????

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Mink... idd meis, helaas hoort dat misselijk zijn bij n zwangerschap. Je kan er weinig tegen doen.

Yo... mijn veren staan nog op volle modus meid! Hopelijk krijgt ie vandaag wel n antwoord.

All... vervelend met t oog op vrijdag, mijn kijkoperatie, maar ben net ongi geworden. Met veel geluk ben ik er vrijdag weer vanaf.
    Ik ga nu lekker niksen. Chris vind dat ik niet meer mag doen dan stofzuigen vandaag hahahaha. Nou ik heb ook nog 1 wasmachine die staat te draaien en dan wil ik nog eigenlijk de badkamer uitdoen en stofzuigen en dweilen en als t vandaag ook nog kan de ramen wassen.... maar ik doe vandaag niks, heb gisteren ook al zoveel gedaan en morgen is er weer n dag. Ik geniet van mn rust hahahaha

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed zo Miran! Lekker genieten!!

Hier nog geen nieuws.....

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... dat was idd lekker genieten zeg *zegt ze op sarcastische toon* eerst komt mn schoonzusje om 10 uur binnen wandelen... om half 11 kwam mn schoonmoeder binnen wandelen en om 11 uur kwam mn vriendin alias de buurvrouw binnen zetten met haar kleintje. En om half 12 ging iedereen pas weg! Blêgh dat vind ik zo vreselijk he... als ik zin heb om te niksen dat dan iedereen binnen komt zetten.
    Nu heb ik nog n uurtje voor mn eigen en dan moet ik alweer rijden.
    Heb je al iets gehoord van Joep? Weet je nu al of ie moet gaan ja of nee??? ooow meis... hoop zo voor je dat ie dat niet hoeft... kunnen jullie gewoon lekker samen wonen!

Ga nu toch echt spelletje spelen... tok vanavond!!!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ja Miran daar baal ik ook altijd zo van....net of ze het ruiken dat je niks te doen hebt...

Nee heb nog niks gehoord. Weet dat hij vandaag de hele dag naar de schietbaan moest voor een spoedcursusje...dus durf ook niet zo goed te smsen.....
    Om vier uur is hij klaar met werken dus daarna zal ik gewoon een sms sturen....bleh vind t maar niks al die onzekerheid....

Heb vanmiddag wel een mooi schrift met harde kaft gekocht en een kaartje...mocht ie wegmoeten dan kan hij daar mooi opschrijven wat hij daar allemaal meemaakt...

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wie heeft er een tip voor me waar ik mooie teksten kan vinden?
    Ik wil iets speciaals op mijn kaartje voor Joep schrijven...

Hij heeft vandaag nog steeds niet gehoord of hij echt moet of niet....ow zo frustrerend....

En hoe is het met de andere kippetjes? Lekkere dag gehad?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Miranda: balen zeg van je ongi:( Hopenlijk is het een lichte ongi en ben je er vrijdag vanaf.

Mink: bah misselijk maar idd hoort er bij! maar klagen mag best hoor;)

yojo: moet bekennen dat ik niet zo goed ben in mooie/ lieve teksten. Heb voor mijn haan nog maar 1 x een kaartje geschreven volgens mij:) en dat was toen we net verkering hadden;) mijn haan is ook niet zo romantisch dus dat scheelt weer:D

all fijne avond!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond juffie!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... afscheidsteksten op google???
    Misschien is dat iets.
    het is idd erg frustrerend als je niks hoort van niemand niet. Zal je zien n week voordat ie moet gaan hoort ie idd dat ie weg moet. Zwaar k*t zeg!!!
    Hoop dat ze morgen met de verlossende antwoord komen.

All... heerlijk weer vandaag zeg! Heb niet veel gedaan vandaag. Heb wel Chris de vogelvoliere ingestuurd om te kijken hoeveel eitjes onze dwergpapegaaitjes hebben gelegd en t zijn er....
    5!!!!! Nu maar afwachten of dat ze binnen nu en 3 weken uitkomen alle 5! Al is t er maar 1 die uitkomt dan ben ik al blij.
    Iedereen vind t maar raar dat ze nu al eitjes gelegd hebben omdat t nog vriest enzo. Dus blijkbaar is onze zelfbouwproject toch erg goed anders zouden ze ook geen nestjes maken. Dit is al de 2e van datzelfde koppeltje. In november hadden ze ook 3 eitjes gelegd maar aan t einde van de rit lagen er geen meer in t nest. Dit waren dus net als bij mij windeieren. Hopelijk hebben wij nu meer geluk.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Miran....als hij moet gaan moet hij komende dinsdag al gaan....hij moet morgen en overmorgen de hele dag schieten....vandaag had ie gesprekken op het werk....vrijdag moet hij zijn kleren halen....maar hij weet nog steeds niet of het definitief is....zo stom!
    Afscheidsteksten zijn zo goed als allemaal voor overlijden...en das nie de bedoeling!! Hahahaha.

Spannend hoor 5 eitjes!! En dat moet binnen drie weken uitkomen? Lekker snel!! Hoop dat het goed gaat!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Yo... ging dat bij n mens ook maar zo snel hahhaha
    Dan had ik er al heel veel gehad hihihihi

Overlijden?... nou dat zullen we maar niet doen he!!! Je wilt hem wel heel graag heel terug thuis hebben. Uhhh... dan weet ik t niet zo snel te zeggen meis. Moet ik morgen ofzo even op mn gemakkie mee kijken. Ik zal iig even meekijken en denken oke?
    Dat wordt trouwens wel erg kortdag ja eer dat ze antwoord geven aan jullie! Mag dat wel?
    Mijn duimen blijven draaien!!!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: hopenlijk komen de eitjes uit!!

Yojo; die onzekerheid is echt killing zeg:(

Deel Deze Pagina