oh miran jij hebt wel ervaring met tempen he?? Wat denk je van mijn kaartje?? Volgens mij komt mijn ei er aan. Lagere temp en hoge bm..
@ Miran...ik denk dat bij Defensie alles mag.... @ Juffie....tis zeker killing ja... Doe er alleen niets aan....tis aan Defensie...en dat is zwaar irritant... Verder alles wel lekker hier hoor! Zat me net af te vragen hoe het met Wendy is...jullie iets gehoord nog?
Yojo, wat een spanning. Ze laten jullie lang wachten hoor! Juffie...hoe was je dag werken na de vakantie? Ik ga weer snel. Er komt zo iemand om een offerte te maken voor de tuin.
Avond! Denk dat de meesten al op stok zijn.. maar kom nog ff aankippen! Heb de volgende shoot vanavond geplanned, jeeha! Tis 1 van mijn nichtjes, maar dat geeft niet, foto's zijn foto's! --- @Wen, hoe issie meis? Hoop dat alles goed gaat! @Yoo, nog geen nieuws dus.. tjee lekker dan, ze laten jullie lekker lang wachten zo zeg.. blijf voor jullie duimen/veren hoor dat Joep niet heen hoeft! Zou mij ook niks lijken.. brr.. knuff voor jou! @All, heejjaaa!! Enne, voor nu of straks trusten! Xx
Heey kippetjes Wat een drukte hier in eht kippenhok zeg, alle kippetjes zijn dus hard aan het werk . Ik heb ook even geen tijd om heel uitgebreidt te reageren, maar wilde wel even gedag komen zeggen. We zijn op het moment druk aan het sauzen en verven, en moet zeggen dat dat best erg tegenvalt. Hoop dat ik morgen wat rust kan vinden en dan kom ik weer uitgebreid tokken...... @ Yojo, heel veel sterkte meis, wat een piep situatie. Vervelend dat ze jullie niet gewoon duidelijkheid geven..... Dikke knuffel. Kippies tok snel en doe het kalm aan!!!! Knuffel Liena.
Even weer ter herinnering zaterdag 10 april kippendag!!! Schrijf dus gauw in je agenda Tot nu toe staan op het lijstje: * Juffie * Mink * Dagdromer * Liena * Delilah Wie hebben er nog meer zin om mee te gaan? Als ideeen zijn ge-opperd: - Ballorig - Chimpie Champ Oosterhout.......
hey meiden, super liena dat je weer even de kippendagoproep naar voren brengt!! heb er zin in jullie weer te zien en de lieve kindjes natuurijk. er moeten eigenlijk nog wat meisjes mee anders heeft Zoë het zo druk met al die jongens Hoe gaat het verder Liena?? geen bloedverlies meer gehad? en hoe gaat het met je buik, al weer lekker rond nou ga maar weer wat doen. zit nog op school namelijk maar gelukkig geen kids meer
Goedenavond allemaal... Sorry dat ik nog niet gereageerd heb... Juffie... volgens mij heb je je ei al gehad meis... en wat ik kan zien ziet t er goed uit. Nog even afwachten dus en zo te zien is je cyclus weer korter deze maand! Dat is goed teken toch??? Yo... wat vervelend dat dat bij de Defensie wel zo mag! Heb je nu al iets gehoord of is t nog steeds onzeker? Jullie reis naar Thailand (geloof ik) kon wel doorgaan? Wanneer gaan jullie? Lijkt mij kei mooi daar. Mijn oom is daar ook ooit heen geweest en die vond t geweldig. Liena... alles goed meis? Met de kleine meid ook? En met Thomas en haantje? Tja tegenwoordig heeft iedereen t druk druk en nog ns druk. Even over 10 april... ik zet me op die lijst erbij maar dat is onder voorbehoud. Want mn zoontje is de 9e jarig en weet nog niet wanneer ik t vier want mn dochtertje is de 15e jarig. Dag... goedenavond meis... ook druk??? Hoe is het bij jullie thuis? Mink... ook druk he? valt t goed te combineren met je zwangerschap en met Zoë en je werk samen? Ben je er heel ziek van van die zwnagerschap? All... mijn ongi is weer niks zeg! Ik kan 24 uur mn maandverbandje inhouden want dan is het nog niet voor de helft vol. Ik zou overdag gewoon n inlegkruisje kunnen gebruiken zoooo weinig weer!!! Heb wel met gyneacoloog gebeld en de afspraak blijft nu nog staan maar moet morgenmiddag even bellen om te zeggen hoeveel bloedverlies ik heb. Dus dat hangt daar dan vanaf! Ben heel benieuwd. verder alles goed... alhoewel ik erg chagrijnig ben vandaag en dat om weinig tot niks. Zou dat de zenuwen zijn ofzo? Ik word gewoon misselijk van mn eigen... zuchten.. steunen.. moe... buikpijn (nee niet door mn ongi)... pijn aan mn ogen (ze zijn erg droog)... pfffffffffff. laat die zon maar eens komen dan kom ik ook aan meer energie toe!!! Dan hoef ik de kinderen niet buiten te schoppen want dan gaan ze uit hun eigen. Dan kan ik lekker in de tuin bijtanken. Daar heb ik nu echt zin in zeg!!!! Ga lekker bankhangen en genieten van n zak chips... en om half 10 lekker naar bedje toe. Fijne avond allemaal
Ej Miran! Nee we weten nog niks. Gister heeft hij nog extra vaccinaties gehad en vandaag "schietles" . Onze reis naar Thailand gaat wel door hoor. We gaan een dezer dagen boeken. De bedoeling is dat we 11 september voor 17 dagen vertrekken!!! Balen zeg van je ongi! IK WIL OOK ZON!!!
miran: ff geeft vandaag geen eisprong meer aan. klopt wel ook denk ik. Hoop dat de banner die ik nu heb klopt dan is mijn cyclus weer gewoon. balen zeg van die onzekerheid of het onderzoek door kan gaan of niet. Yojo: fijn dat de vakantie wel door kan gaan! ga lekker bankhangen. fijne avond allemaal! xxx