[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Hier een zieke Jamie in huis.. is net zo lichtgeel als een chineesje, zit met een dikke trui aan en een deken om te rillen op de ban, had net 37,6, dat valt nog wel mee, k en lag vanacht te hoesten als een zeehond en klaagde over keelpijn.. Straks maar ff naar de HA bellen, naar de PSZ gaat hij vandaag in elk geval niet..

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

Xx

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb net de HA gebeld, kan er om 9.40u terecht.. ben benieuwd.. Jamie zit nu steeds wat te knikken in de hoek van de bank.. sneu...

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

arm manneke beeterschap qb

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    beterschap QB

Rosa; Hallo, hoe is het nu met je?

Juffie; werkse vandaag.

Mir; het is wel te doen, zwangerzijn, werken, relatie en moederen hahaha alleen wel wat druk. Ben ook wel moe hoor, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Daar weet jij alles van toch!! hahahaha

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes.

Heb nu even geen tijd om nog weer een heel verhaal te typen. Heb net bijna 40 minuten zitten tikken en was klaar om te verzenden, maar Thomas dacht daar anders over en heeft het hele bericht gewist:x.

Nu even heel kort dan maar...

@ QB beterschap met je mannetje. Ben benieuwd wat de ha te zeggen heeft.

@ Rosa, alles goed meis? Is Rosalina de buikgriep weer kwijt?

@ Juffie, hier gaat het op zich wel, merk wel dat het zwaarder is als toen met Thomas:).
    Hoe gaat het met jou en Nathan?
    Ik heb ook ontzettend veel zin in de kippendag, daarom begin ik er ook steeds weer over:D. Ik zou het ontzettend gaaf vinden als ie doorgaat!!!!!

@ Mink, lukt het allemaal een beetje meis? Ben je nog steeds zo misselijk?

@ Miranda, meis wat fijn dat je ongi niet zo heel veel is, kan me voorstellen dat je graag wil dat het onderzoek door kan gaan....
    Zie je er erg tegenop?

@ Yojo, nog steeds onzekerheid dus? Vervelend hoor, ook omdat het al best snel is. Heb je al een geschikte tekst gevonden voor het kaartje?

Hier gaat het op zich wel , alleen erg duizelig en benauwd. Dinsdag naar de ha geweest. Moet nu extra medicijnen nemen en vanmiddag bellen. Als het niet beter gaat wil hij in overleg met de longarts. Ben benieuwd.
    Verder gaat het goed gelukkig, geen bloedverlies meer gehad. Ben wel moe en vind het zwaarder als toen met Thomas...:). Gelukig is hij ontzettend lief en is hij me overal mee aan het helpen :D
    Vanmiddag weer met hem naar het CB. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij is;).

Meiden kom mss nog wel even weer tokken straks, en anders morgen weer!!
    Dikke knuffel Liena

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Nou, ben net terug van de HA.. Zijn amandelen waren iets opgezet, maar dat kwam door alles bijelkaar, hoesten, verkouden, koorts enzo.. moet het nog even tot maandag aanzien en mocht het dan niet over zijn of erger geworden zijn, moeten we terugkomen.. zit nu al te dubben of ik morgen wel aan het werk ga... oma past wel op, maar toch..

Dankjullie voor de beterschapswensen!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... ja ik weet er alles van meis... ik ben s'avonds om 18.00 uur ook hartstikke moe als ik met n kop thee op de bank zit. Dan is alles klaar.... hebben we gegeten... alles afgeruimd... vaatwasser staat aan... kinders zijn nog even buiten aan t spelen of boven. Mama en papa kunnen dan even rustig genieten van n kop thee en koffie. Om 19.00 uur gaan de jongste 2 naar bed... daarna kan ik heerlijk onderuit gaan liggen. Dus ja... ik weet waar je t over hebt hahahaha!

Liena... ja ik kijk er best wel tegenop. Punt 1 omdat ik ongi ben en ik vind dat altijd smerig als ik dan n onderzoek krijg ofzo. Ik heb dan in die dagen voor Chris n verbod!... maar nu moet ik met benen wijd voor de gyn... blêgh prettig is anders maar ik denk maar zo: t is maar 10 minuutjes en daarbij ook dit beroep heeft zn nadelen voor hem!

Qb... meis, van harte beterschap met je kleine ventje. Hopelijk gaat t snel over!

All... ik kom vanavond weer tokken ben nu n beetje moe en wil graag spelletje spelen.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

QB: beterschap. Hoe gaat het nu met Jamie??

Liena: Wil Thomas ook altijd aan de laptop zitten?? Nathan ook hoor, mag wel niet natuurlijk maar de laptop heeft wel een hele grote aantrekkingskracht;) vervelend zeg dat je zo benauwd bent:(

miran: zo'n gyn is wel wat gewend hoor. Vond het bij de mk ook zo vervelend dat de vk een inwendige echo moest maken toen ik vloeide maar ze stelde me ook gerust dat ze dat heeel vaak moet doen en dat dus niets uitmaakte.

All: hier is nog geen eisprong te ontdekken op FF. Hopenlijk morgen of overmorgen.

fijne avond.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran...succes morgen!!

@de rest, sorry geen puf! Slaap slecht en heb geen idee waardoor. Wordt klokslag 04.00 uur wakker elke nacht en kan daarna niet meer slapen. Stan vraag op het moment ook erg veel energie van mij dus ik duik nu vroeg mijn bedje in. Haan is op pad dus kan ik lekker onder de wol.

Dikke knuffffff

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran, veel succes morgen!!! knuffel voor jou.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Dag: herkenbaar dat slecht slapen. al begint het bij mij iets later. Ik word elke dag tussen 5 en half 6 wakker.

miran: succes vandaag!!

all: fijne dag!

xxx

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen

Miran; dikke knuffel en ik hoop dat ze vanmiddag iets voor je kunnen betekenen

Juffie; Werkse

Bubsie: hoe is het nu?

Dag; heel vervelend idd. Helaas ben ik gemiddeld 3 keer per nacht wakker om te plassen grrr''

Liena; dikke knuffel. Idd het is nu wel zwaarder het zwanger zijn. Ook omdat je veel moet tillen. Ben anders bezig in deze zwangerschap.

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes.

@ Miranda, hel veel suc6 vandaag meis!!! Hoe laat moet je er zijn? Ik kan me goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet, ik denk dat iedereen dat zou hebben, maar onthoud dat het voor het goede doel is en het jullie wellicht op weg kan helpen om je droom waar te maken!!! Een kleine van jullie samen!!!Een hele dikke knuffel!!!!

@ Juffie, ja de laptop heeft hier ook een heel grote aantrekkingskracht. Net als op het moment de lichtknopjes trouwens. Hij heeft ontdekt dat hij die om kan zetten. Zeg wel steeds dat het niet mag, maar dat heeft nog niet zoveel invloed;).
    Gaat het met Nathan ook goed? Wordt vast ook alweer een heel mannetje!!! Ben zo benieuwd naar hem:D.

@ Dagdromer, wat ontzettend vervelend dat je steeds zo vroeg wakker bent:(. Heb je vannacht een beetje bij kunnen tanken? En Stan vraagt dus ook veel energie? Heb je een idee waar dat door komt?

@ QB, hoe is het gisteren en vannacht gegaan met je mannetje? Voelt hij zich alweer wat beter?

@ Bubsie, hoe gaat het met jou meis? Kun je de dagen een beetje doorkomen? Heb je nog steeds last van steken als je wat doet?

@ Yojo, hebben jullie inmiddels al wat meer duidelijkheid gekregen?

@ Wendy, meis hoe gaat het met jou? Heb je hier al een poosje gemist. Hoop dat alles goed gaat? Dikke knuffel.

Hier gaat het op zich wel. De kleine is druk aan het schoppen:D.
    Het enige wat vervelend is is dat ik gistermiddag ineens een migraine aanval kreeg en nu dus nog steeds erge hoofdpijn heb. Ik hoop maar dat haantje vandaag wat eerder thuis kan komen want dit is niks zo. Als ik voorover ga staan dan bonkt het in m'n hoofd. Ach zakt straks vast wel weer. Ben allang blij dat ik geen bloedverlies meer heb gehad en de kleine zo bewegelijk is dan neem je de rest er wat makkelijker bij he;). Ik kom vandaag vast nog wel even langs.....

Allemaal een heel dikke knuffel
    Liena

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Mink, vind ik ook hoor, en Thomas heeft ook nog best lood in zijn billen;). Gisteren met hem naar het CB bureau geweest. Hij weegt inmiddels 12 kilo en is bijna 84 cm......
    Hoe gaat het met Zoë? Loopt ze nu ook lekker zelf door het huis?
    En jij ook nog steeds zo misselijk?
    Ik vond dat het meest vervelend. Ik moet wel zeggen dat ik er deze keer meer last van heb gehad als toen met Thomas, maar ik had het vooral 's middags en 's avonds.....

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Miran...nogmaals heel veel succes vandaag!!

Juffie..dan kunnen we elkaar de hand schudden dan :( Is echt vervelend. Stan slaapt goed maar ik niet, alhoewel...afgelopen nacht wel wat beter dan de rest van deze week.

Liena...oei, migraine. Hopelijk trekt het snel weg. Inderdaad fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad.
    Stan is op het moment echt mijn grenzen aan het opzoeken. Heel erg zijn zin doordrijven met woedeaanvallen en geen hap warm eten willen. Eigenlijk wil hij op het moment helemaal niets dan alleen maar mopperen. Gisteren heb ik hem tijdens zo'n aanval heel stevig tegen me aangedrukt totdat het over was. Heeft bijna 20 minuten geduurt maar daarna kwam hij wel knuffelen. Voorheen liet ik hem maar gaan en bleef ik gewoon in de buurt totdat hij rustig werd. Misschien werkt het vasthouden toch beter??? We proberen ook maar wat :(
    Toch weer een lang verhaal maar dat is dus waarom Stan zo veel energie van me vraagt op het moment.

Ik ga even wat doen op mijn werk. Kom straks wel weer ff langs :D

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dagdromer, wat vervelend meis dat Stan op het moment zo is. Ik kan me voorstellen dat het erg frusterend is;).
    Is hij dan aan het gillen/ schreeuwen?
    Heb je het al eens bespreekbaar gemaakt op het CB? Mss dat zij je wat tips/adviezen kunnen geven??

Ik heb net even op internet zitten lezen, want moet zeggen dat ik zelf de ervaring(nog) niet heb gelukkig.
    Hier stond dat veel ouders het idd zien als uitproberen, grenzen zoeken. Maar het schijnt vooral zo te zijn dat ze hun emoties niet onder controle hebben. Ze willen iets wat niet mag of niet lukt.
    Bij kleine kinderen schijnt vasthouden dan wel te kunnen helpen.
    Ook het kind zelf eruit laten komen schijnt heel goed te zijn. Alleen af en toe proberen om ze te troosten, op een gegeven moment zullen ze dat ws toelaten. Een aanval kan soms best lang duren, soms meer dan een half uur.

Maar als het bij Stan helpt om hem vast te houden dan is het toch goed? Het is vast en zeker vermoeiend en zwaar, maar wat ik las is het vooral belangrijk om zelf heel kalm en rustig te blijven, al zal dat niet meevallen. Maar het ligt dus absoluut niet aan jullie!!!
    Dikke knuffel

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja liena...idd, gillen schreeuwen huilen en stampvoeten. Duurt soms wel een half uur. Ik denk dat ik hetzelfde artikel heb gelezen en dat probeer ik nu wel uit. Het rustig blijven lukt me tot nu toe best goed maar het vreet wel energie. Daarbij komt ook nog het "schuldgevoel" omdat je af en toe jezelf erop betrapt dat je blij bent als hij op bed ligt of er even niet is. Maar ik weet dat het niet aan ons ligt. Je ziet heel duidelijk aan hem dat hij zelf niet snapt waarom hij zo boos is. Het met rust laten en uit laten razen werkt ook goed alleen is hij vrij snel daarna WEER boos. Gisteren na "de worstelpartij" om hem stevig vast te houden was hij echt heel lief en knuffelig. Hij zocht echt troost en dat doet hij anders NOOIT. Dus ik probeer dit nu maar een paar keer en als het niets is gaan we maar weer terug naar het uit laten razen. Het is trouwens niet zo dat hij onhandelbaar is hoor :) Hij is op veel momenten ook gewoon vrolijk maar hij heeft gewoon heel veel pit. Zal hij wel van papa en mama hebben ;)

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Het zou idd best kunnen dat we dan hetzelfde artikel hebben gelezen hihi. Het zou fijn zijn wanneer deze methode bij jullie mannetje helpt. Het is ook best sneu om te zien dat ze zo met zichzelf overhoop liggen he?
    En je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen dat je het af en toe lekker vind dat hij even op bed ligt...... Ik denk dat dat voor veel mama's heel bekend voorkomt;). Ik heb het af en toe met Thomas ook hoor en die heeft (nog) geen last van zulke buien. En helemaal wanneer ze zoveel energie vreten, dan is het ook goed dat je even tijd voor jezelf hebt en zelf ook weer wat energie op kan doen om er de volgende keer weer voor hem te kunnen zijn. Komt vast goed, alleen zit je er nu even mee.
    Heeft je haan er ook last van met hem?

Zo net even de kamer schoongemaakt samen met Thomas:D. Hij wil altijd graag even helpen en ik maak daar dankbaar gebruik van, al is het soms van de wal de sloot in;). Hij vind het erg leuk en daar gaat het om haha......
    Straks als Thomas op bed ligt nog even de badkamer en wc en dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag;).......

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Sorry dat ik er gisteren niet was maar mn hoofd stond er echt niet naar. 1 van die redenen was dus t onderzoek van vandaag!
    Nou... ik moest dus vanmorgen om 7.50 uur mn pijnstiller al innemen. Om kwart over 8 zijn wij gaan rijden naar ziekenhuis. Moest er om 8.50 uur zijn. Mijn zenuwen vlogen alle kanten op.
    Daar aangekomen moesten we wachten want er waren nog 3 mensen voor mij + de dokter was nog niet eens aanwezig! Nou dat wachten duurt dan verschrikkelijk lang + mn zenuwen hadden nog meer de vrije loop natuurlijk. Uiteindelijk rond 9.10 uur riepen ze mij. Wij naar n ander kamertje speciaal voor onderzoeken... daar moest ik dus mn onderkleding uitdoen. Op zo'n leuke stoel met beugels mocht ik plaats nemen. Chris zat schuins achter de gyn dus die kon ik goed zien. Nou pakte die dat cameraatje en daaraan zat n slang gevuld met water vast. Van dat inbrengen voel je totaal niks... maar de baarmoeder ingaan met dat cameraatje is n totaal ander verhaal. Jeetje wat deed dat gemeen zeer... ik zeg dat lijkt wel op weeën... en ik lag maar te puffen. Ik kon meekijken maar zonderde mn eigen af en had mn ogen gesloten. Wat ie allemaal vertelde weet ik al niet meer. Hij heeft iig alles uitgelegd wat ie daarbinnen zag. Chris heeft heel indrukwekkend zitten meekijken. Ikke niet.. ik concentreerde me alleen op mn buik die zo raar pijn deed. Het voelde als weeën en overgeven samen. Ik kan t niet goed omschrijven. Toen had ie alles dus nagekeken en haalde dat cameraatje weg. Alles zag er picobello uit. Het was gewoon helemaal prima. Dat is opzich wel goed maar dat betekent dat de gyn voor mij dus niks meer kan betekenen. IVF en al die andere dingen om toch kinderen te kunnen krijgen haalt niks uit bij ons. Dus die optie valt heel hard weg. Hij zei: de medici is er wel mee bezig om hier onderzoeken naar te doen en om mensen die hulp wel te kunnen bieden maar op dit moment weten ze nog veelste weinig dus het houdt hierbij op! Ik keek Chris aan en zei: ik ga niet terug aan de pil... er zijn ik weet niet hoeveel mensen die eerst ook tig van miskramen krijgen en uiteindelijk TOCH zwanger raken! De gyn gaf me gelijk en zei dat dat idd vaak voorkomt. Dus wij ,ikke nog helemaal beduusd van dat onderzoek, liepen naar de auto en hebben hierover nog nagepraat. Chris staat achter mij dat wij niet meer aan de pil gaan en dat we t allemaal maar op ons af laten komen zoals t komt. We gaan niet tempen of andere hulpmiddelen maar gewoon vrijen wanneer wij zin hebben en zien dan wel hoe t loopt!
    Gelukkig had ik vante voren n pijnstiller ingenomen... pijn dat ik had... dat was om half 10 wel wat gezakt.. en nu.. nu ik prinsesheerlijk op de bank lig begint t wat meer te zeuren dus... ga ik nu even lekker n dutje doen en strakkies om kwart voor 12 neem ik nog n pijnstiller om te onderdrukken.
    Hij zag gelukkig geen cystes of polypen... ik was goed schoon van binnen dus dat is heel mooi!!!!

Kom strakkies weer tokken meiden... heb even mn rust nodig nu.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff Miran wat een verhaal.....tis niet niks allemaal...

QB hoe is het met Jamie??

Gister kreeg ik dan eindelijk het verlossende woord: Joep hoeft voorlopig nog niet naar Afghanistan!!!!! Hij krijgt vandaag meer over het hoe, wat en waarom te horen. Maar het kwam er op neer dat het niet zo kort van te voren mag.

Deel Deze Pagina