[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Deli... dank je meis. Fijn dat je dicht bij jullie toekomstige huisje wonen en dus zo lekker alles in de gaten kunnen houden!

Juffie... ik zou t niet weten meis... misschien is Nathan idd te snel tegenover wat ie nog kan.

All... ik stapte vanmorgen in mn busje voor mn werk en wat denken jullie... idd veel last van mn buik. Dus toen ik thuis kwam heb ik maar even snel n aspro ingenomen. Merk nog steeds dat t erg gevoelig is.
    Ik heb ook even telefonisch contact gehad met Barrahûs in Friesland en die hebbben mij n telefoonnummer gegeven van Geertgen dat ligt hier in Noord-Brabant! Dat is dichterbij en die bel ik straks als ik onderweg ben naar werk!

Ik ga nu even naar de winkel en wat eten.

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mir; ben benieuwd wat er uit komt en of ze je daar kunnen helpen. We gaan gewoon voor positief resultaat :D

Deli; balen van de vaatwasser en nu dan? komt er een andere, athans je kan het altijd melden bij de verhuurder?
    hahaha die man zal dennken: Hier zit een luchie aan hahahahaha :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Misschien kunnen Kristel en Riedel ook komen?

Oosterhout is bij Arnhem om de hoek iig!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran...eet ze! En hopelijk kan je daar terecht. Ben benieuwd!

Mink...je slaat de spijker op zijn kop. Zo probeer ik er inderdaad mee om te gaan maar is soms wel moeilijk. Maar komt wel goed schatje ;) We houden moed!

Deli...ja soms moet een mens nou eenmaal. En je zal net zien dat er dan aangebeld wordt. Balen dat hij niet gemaakt kan worden.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, whahaha... Er zat wel een luchtje aan ja... Stomme wc ook, we hebben hier een heel klein halletje en de wc zit naast de voordeur dus ik kwam er af en stond flink te sprayen daar terwijl die man al voor de deur stond... De bel doet het niet, whahaha.... Nou ja... Eerst naar de keuken gerent om m'n handen te wassen en toen nietsvermoedend de deur geopend, ahum!

De verhuurder moet ook een nieuwe vaatwasser verzorgen. Dit huis staat te koop dus als hij 'm wil verkopen moet dat allemaal goed zijn, jammer maar helaas, zijn pakkie aan!

Van de week mailde hij ook dat hij de nieuwe tarieven had voor de riooltoestand en afval ophalen ofzo. Of hij ons rekeningnummer moest doorgeven of dat we hem gingen betalen. Neeeee, wij hebben afgesproken een vast bedrag voor de huur en dan moesten wij zelf nog gas/water/licht betalen. overige kosten zijn voor hem. Hij mag al blij zijn anders had hij dubbele lasten omdat dit te koop staat en er niemand woont. Bovendien vragen ze een absurd bedrag voor dit huis en er is ook nog niemand wezen kijken.

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik ben ook weer terug van weggeweest. Ben samen met haan 2 dagen naar Tilburg geweest en dat was erg leuk en goed zo even samen. Lekker uit eten geweest en uitgeslapen, heerlijk!
    Hier gaat alles zijn gangetje; de waterpokken zijn alleen nog kleine rode vlekjes, maar nu is hij weer snotverkouden...
    Dag: ik zou het ook zoveel mogelijk negeren die driftbuien. mijn broertje heeft het ook heel erg gehad en mijn moeder legde hem altijd in de gang en ging dan op de trap erbij zitten tot hij rustig was. Zielig om je kindje zo gefrustreerd te zien hè? En je bent ook maar een mens hoor; je kan niet altijd geduldig zijn. Ik heb de afgelopen weken ook wel 's nachts een aantal keer staan schreeuwen tegen Luca uit machteloosheid om zijn gespook...
    Juffie: lastig dat Nathan steeds zo vroeg wakker is. Ik hoop dat deze fase snel overgaat!
    Deli: balen van de vaatwasser, dat wordt afwassen... Het lijkt me wel heel gaaf om je huis gebouwd te zien worden!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, succes meis! Ik hoop dat je ook naar kippendag kan komen gezellig! Sjonge, wat gezellig om weer met jullie te kletsen :D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, wat heerlijk zeg 2 dagen op stap geweest! Fijn voor jullie! Dat kan een mens goed doen he!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

*** K I P P E N D A G 2010 ***

Datum: 10 april

Wie:

Liena
    Juffie
    Dagdromer
    Mink
    Delilah
    Miranda, onder voorbehoud

Komen jullie ook?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Vergeet ik nu iemand op de lijst?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ja, ik hoop iig dat er wel meer komen! Ik ben ondertussen alvast het eten aan het maken voor straks, bami. Wesley zal zo wel wakker worden ook, die ging vroeg naar bed. Maar hopelijk slaapt hij nog een half uurtje / uurtje

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    MMMM lekker bami!! Wij eten straks gewoon aardappels vlees groenten. Ook lekker maar bami vind ik heerlijk!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ben er weer!!! We hebben bijna 2 weken geen internet gehad...

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wij hebben ook al weken standaard, aardappels met groente gegeten en in het weekend een paar keer zelfgemaakte patat. 1 keer maar spaghetti dus manlief had nu ook wel een keer zin in bami, hahaha.... Maar ik wil best met je delen hoor ;)

@ Wendy, welkom terug. Wat balen zeg geen internet!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden, ik ga m'n tas inpakken. Als Wes zo wakker wordt ga ik even naar m'n moeder en boodschapje doen.

Fijne middag allemaal, tok later!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Deli; lekker hoor bami. wij gaan spinazie eten met aardappeltjes en een hamburger. Ook wel lekker :D

Wendy welkom terug. naar he, geen internet. kom jij ook naar de kippendag 10 april om 10.00 uur?

Dag; hallo!!

Elise; heerlijk zeg, zo twee daagjes ontspannen. Konden jullie ook wel gebruiken met al die gebroken nachten.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mink... spinazie, je brengt me op ideetjes. Denk dat het bij ons ook spinazie gaat worden! En als vlees gelderse schijf. Is ook zoiets als hamburger.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee meiden de kippendag gaat hem niet worden voor mij helaas.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jammer Wendy. Misschien volgende keer beter.

Ik kijk er best naar uit. Vond het vorige keer erg gezellig ondanks dat we met een klein clubje waren.

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dag; dat is wederzijds, vond het ook gezellig!! :D en nu hopelijk weer!!

Deel Deze Pagina