heb ook zin in de kippendag!!! Elise: lekker zeg 2 dagen weg! Kom je ook naar de kippendag?? deli: mmm bahmi. Wij eten spruitjes, met krieltjes en hele lekker kip ga even verder koken. anders bfrandt alles aan
Hellow!! @ Miran ik trek bij Joep in. Hij heeft een mooi huis in Tilburg. 10 minuutjes lopen van de stad. Ik werk in Eindhoven en dat is precies tussen waar ik nu woon en Tilburg dus best ideaal. En goed te doen. Weet nog niet precies wanneer ik er ga wonen. Bijna alles staat al bij Joep...op drie dozen wat kleren en mijn fiets na...Ow ja en nog wat grote boedha's.... En fijn dat je een nummer hebt gekregen voor iets dichterbij huis!! Hoop echt dat je daar terecht kan! Gun het je zo!! En hoe is het met alle andere kippetjes?? Wen we moeten nog steeds es een datumpie prikken!!
Kippz! Even vlug een berichtje van mij! Ik wilde jullie ff bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Heb een erg leuk feestje gehad en ben goed verwend! Leukleuk! We waren gister dan ook erg brak en vandaag was het al weer vroeg vroeg... Morgen maar ff weer een rustig dagje inlassen.. Jamie heeft vandaag van de HA een kuurtje gekregen, vanmorgen had hij alweer verhoging, arm joch.. hij blaft als een zeehond als hij in bed ligt.. niks aan.. Nou, ga ff verder neuzen! Fijne avond allemaal! Xx @kippendag, zal morgen even kijken hoe ver het van mijn huis is qua reistijd.. wil jullie toch wel eens een keer ontmoeten hoor! @Yo, hihi, jij en je boedha's ... Weet je al wanneer je bij Joep intrekt! Enne, 3x dankje voor je felicatie! Xx
Dames... Heb vandaag gebeld met Elsendorp... daar ligt ook zo'n kliniek. Die in Friesland weten niet of ze er mee door kunnen gaan ja of nee... en aangezien Noord-Brabant dichterbij is heb ik daar voor gekozen en ook gebeld vandaag!!! Ik kan 7 april al komen!!!!... krijg nog 3 brieven van hun... 1 waar adres en afspraak op staat... 2e waarin staat wat en waar ik de gegevens van mn onderzoeken op kan sturen want ik ga niet weer die onderzoeken doen terwijl alles toen goed was... en de 3e brief dat zijn vragen die ik moet invullen en dan meteen terug moet sturen. Dus Chris en ik gaan op 7 april met zn tweetjes naar Elsendorp en misschien even langs mn moeder. Chris is trouwens voor mij aan t sparen... hij heeft iets gezien voor mij... Ik zeg al heel lang dat ik mn borsten te klein vind... klinkt zo gek omdat ik ook zwanger wil raken... maar hij wil mij n borstvergroting geven... hij heeft al op internet gezocht en t kan niet kwaad in de zwangerschap en ook niet als je borstvoeding geeft. Hij heeft alles al uitgezocht. Ik twijfel alleen nog... wil zo graag eerst n kindje. Oooow dit is zoooo dubbel! Ik moet er echt over nadenken hoor. Maar ik zou best van cup A naar cup C willen. Even over slapen. Sorry dat ik even niet reageer maar moest dit even aan jullie kwijt! Deli... welkom terug meis.. we hebben je hier gigantisch gemist!!! Fijne avond allemaal... ga nog bankhangen met mn lekker ding!!
Mogguh! Ik had jullie nog helemaal niet verteld wat ik voor mijn verjaardag gehad had! Bij deze; Van alles voor mijn camera; - een statief, - 2 extra accu's, - een externe flitser Nikon Speedlight SB-80DX, - een batterijlader met 4 batterijen voor de flitser (GP2700), en - een Sigma lens 28-135mm F3.8-5.6 met macro. En verder nog heel wat handdoeken (?), natuurlijk altijd wel handig, een grappige bloempot met plantje voor in de tuin, en nog geld. Van dat geld heb ik gisteren meteen maar een nieuwe cameratas gekocht, die ik nu heb passen alleen de camera en 2 lenzen in.. dat wat ik nu heb gaat daar niet meer in passen, haha! ~~~ @Miran, fijn dat je al zo snel bij die kliniek terecht kunt zeg! En wat lief dat je haantje aan het sparen is voor je! Tja, als je echt een borstvergroting wil, en het kan verder geen kwaad ivm een eventuele zwangerschap, is het goed toch? Xx
Heey goedemorgen kippetjes Hoe is het hier met iedereen? @ Miranda, wat fijn zeg dat je al zo snel terecht kan, ben benieuwd of ze wat voor jullie kunnen doen. @ Queenbee, wat sneu dat Jamie nog steeds niet fit is, kan dat soms lang duren he? En jij bent heerlijk verwend zeg!!! Gave cadeaus allemaal. Kun je vast goed gebruiken nu je hobby je beroep lijkt te worden. @ Juffie, en het vergaderen gisteren een beetje gelukt? Wat fijn dat de buren dan even op kunnen passen zeg!! Verder alles goed? Hoe was je temp vanmorgen? Heeft FF je eitje inmiddels aangegeven? @ Deli, wat gezellig dat je weer komt tokken. En lastig dat de vaatwasser stuk is. Wij hebben in onze keuken ook een, maar we gebruiken hem nooit, vind het makkelijker om gewoon snel even af te wassen. Hoe is het met jullie mannetje? Wat gaaf dat ze inmiddels zijn begonnen met de bouw van jullie nieuwe stekkie. Nog een poosje geduld en dan lekker genieten!!! Ik moet er nu eerst even weer vandoor. Heb hier een mannetje dat een geur verspreid dat niet lijkt op parfum. Dikke knuffel Liena
@Liena, lekker zo'n 'odeur de meur' op de vroege ochtend, hihi! Ja, ben idd flink verwend! Niks te klagen! Ja, arme Jamie.. en het rotte is ook nog dat er overdag haast niks aan hem te merken is, zie je het niet eens, op wat kuchjes na.. maar die nachten he.. duurt me ook veel te lang hoor..
hahaha, die geur krijg ik bijna elke ochtend van hem cadeau, zit in zijn ochtendritueel. Ach hij kan het maar weer kwijt zijn. Is hij meteen weer lekker fris en kan er hopelijk weer een dag tegen. Al moet ik zeggen dat hij me soms wel op 5 per dag trakteerd..... Met hoesten is het idd vaak dat het begint wanneer ze op bed gaan he? Sneu hoor, kan hij er nog wel een beetje om slapen? Heb je al gekeken of je mee kan met kippendag?
Mir; dus dikkere boobs!! spannend hoor. Kan me wel indenken dat je je eerst met andere zaken bezig wilt houden. Persoonlijk ben ik wel tevreden met mijn borsten. Ze zijn ook niet heel groot, maar ik durf er geen dingen in te plaatsen hahaha Liena; hahah wij hadden hetzelfde ochtendritueel, maar 5 keer op een dag ? hahaha Zoe meestal 2 tot 3 keer hahaha Yes het gaat goed zo met jullie zwangerschap. Nog een paar weken en dan ben je helemaal de gevarenzone door. Komt vast goed QB; mooie kadootjes hoor!! Balen dat je mannetje nog zo ziek is, idd dan duren nachten lang.. vaatwasser; kan echt niet zonder!! hahaha hoezo verwent hahaha
@ Mink, het gaat idd best goed. Zal blij zijn als de meest spannende weken voorbij zijn hoor, al is het het best als de kleine blijft zitten tot min. 36 weken natuurlijk!! Verder voel ik me goed, alleen iedere dag bijna hoofdpijn en duizelig, maar dat hoort er een beetje bij denk ik. Hoe gaat het met jou? Aanstaande vrijdag heb je de eerste echo toch? Vallen de kwaaltjes nog een beetje mee? Meiden even een vraagje. Wij willen vanmiddag even gaan kijken voor een handige buggy, heeft iemand van jullie toevallig advies, of een die goed bevalt????? Dikke knuffel Liena
Wij hebben de koelstra die bevalt ons super. Daarvoor hadden we de mcclaren en die beviel voor geen meter.
Liena; ik weet het niet betreft buggy. Ik gebruik nu nog gewoon de maxicosie mura. Straks met 2, weet ik niet hoe ik dat ga oplossen. Ze zitten nog best dicht op elkaar en zulke lange stukken loopt ze dan nog niet denk ik.... Misschien een dubbele van Kees. Kan ook een baby in met nestje. Maar wil je een lichte buggy, dan zou ik titanium doen dan lichtgewicht. Die kan ook in ligstand namelijk en dat kan de Zapp niet.
Liena; heb je dat ook gezegt bij de verloskundige? want kan dat ook niet ergens op wijzen? Lijkt me niet prettig elke dag. Ik voel me verder prima. Wel ligt misselijk, maar dat gaat ook steeds beter. Idd vrijdag de echo
Hier bijna allemaal gekregen.....hoop dat ik me in Thailand in kan houden....hahaha Heb er over de 200....heb er ook een paar zelf beschilderd vandaar dat ik ze niet allemaal gekregen heb...