@ miran, fijn dat je al snel terrecht kan!! hier een buikfoto van mij met 22,5 week. en 1 met zwangerschaps piercing.
Mooi hoor bubsie! Ik heb me vanmorgen ingeschreven bij de sportschool. Goed van mij he! Helemaal in Goirle dus maar snel gaan samenwonen hahaha
Bubsie... geweldige mooie buik. En wat apart zo'n zwangerschapspiercing. Heb je daar geen last van? Ik moet niks aan mn navel hebben als ik zwanger ben. Dan is mn navel supergevoelig! All... ik kan idd erg snel terecht. Heb net al de uitslagen van de onderzoeken van de laatste dingen opgevraagd. Van mn curretage... mn bloedonderzoek... en mn baarmoederonderzoek. Die liggen al klaar bij de gyn. Nu moet ik die van mn eierstokken nog opvragen en van mn chromosomenonderzoek. En dat kan ik dan meenemen naar die kliniek dan hoef ik die onderzoeken iig niet meer te doen! Dat scheelt weer n hoop leed! Mink... tja wat mn boobs betreft ben ik er nooit tevreden over geweest hoor! Maar ik durfde ook niet en nu ben ik zwaar aan t twijfelen gegaan. Kan zijn dat ik als de belastinggeld binnen komt dat ik dan toch n afspraak ga maken. Ik roep dit nl al zeker n jaar of 15 dus heb er lang over nakunnen denken toch?! met de zwangerschap en borstvoeding levert dit geen problemen op! Ben heel benieuwd.. ga nog wel googlen hoor hierover! Verders schijnt t zonnetje heel lekker hier! Heb vanmorgen bij n goede vriend van ons de ramen gezeemd en Chris had meegeholpen met meubels overhuizen! Dus van t weekend nog wat helpen en dan zit hij in n schoon net huisje! Fijne dag allemaal... ik ga zo nog even werken. Trouwens dat in de baarmoeder früten wat zeer vervelend... heb nog steeds n zeurderig gevoel... geen pijn maar jengelend gevoel! Wist niet dat dat zo lang kon.
Hoi meiden, ben druk in het huishouden, dus ff tussendoor. Liena: ik heb laatst de Zapp gekocht en die bevalt prima. Hij kan inderdaad niet in ligstand, maar de titanium schijnt niet zo'n beste kwaliteit te zijn en al heel snel door te zakken...
Zo, even uit het blote hoofd, had straks al een beetje gelezen... @ Queenie, je bent dus goed verwend fijn hoor! Hopelijk kom je ook 10 april, lijkt me gezellig! @ Yootje, wat spannend zeg dat je gaat samenwonen! @ Elise, ook al druk aan het poetsen?! Hoe gaat het bij jullie nu? @ Liena, gefeliciteerd met je mijlpaal weer ik heb ook goede verhalen gehoord over de Zapp. Behalve dan dat hij niet kan liggen idd. Ik weet niet eens welke wij hebben?! Van m'n moeder gekregen, iets met Bel......bla? geen idee hahaha... Sjonge, Wesley viel in slaap in de auto vanmiddag, net het laatste stukje en dan is hij al meteen uitgeslapen... Heb 'm net toch even in bed gelegd omdat hij anders om 17.00 uur stuk is maar hij wil nog niet echt slapen... Hij krijst niet maar zingt en speelt dus laat 'm lekker liggen. Maar bah, dan heb je toch niet echt rust even he. Hij begint nu ook te huilen, maar even negeren. Hij moet gewoon even slapen hahah...
Zeker spannend Deli! Maar heb er wel echt zin in!! Nu alleen het gedoe met Barry nog afhandelen maar goed....dat einde is in zicht!
@ Bubsie mooie buik! @ Miranda, borstvergroting... Poeh, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Maar als het iets is dat jou onzeker maakt en je je er gelukkig mee zou voelen als je wat grotere borsten hebben en het is veilig verder dan moet je je gevoel volgen! @ Maria/Rosalina, kom jij ook naar de kippendag? Hoe gaat het verder bij jullie thuis?
@ Yootje, gaat het wel goed met jou en Barry wat betreft de laatste dingen afhandelen? Of hebben jullie niet zo'n goed contact meer?
Het contact is een beetje verstoord. Hij heeft nog steeds zijn zaken met betrekking tot het huis niet geregeld terwijl hij dat 16 dec jl al gedaan had moeten hebben.....Ik ben nu niet meer zo geduldig omdat ik nog steeds met een huis zit waar ik al 10 maanden niet meer woon....ik wil daar vanaf...Maar goed dat einde is in zicht!
@ Yootje, dat kan ik me voorstellen. Op een gegeven moment wil je de dingen ook klaar hebben natuurlijk.
Ja echt wel. En weer een hele verse start kunnen maken met een schone lei.... Maar blijf positief denken!! En hoe staat het met jullie huis?
Ja die moet nog gebouwd worden hahaha... Ze zijn net begonnen dus dat gaat nog wel even duren. Maar ik heb er kei veel zin in. Kan haast niet wachten. Ach, we zijn al blij dat we weer met z'n 3tjes zijn nu maar dit huis is toch niet echt ons huis natuurlijk, alhoewel we er wel van genieten. Waar woon jij nu dan eigenlijk? Dat heb ik gemist
Ik ben de eerste paar maanden bij een vriendinnetje gaan wonen en sinds november woon ik weer bij mijn ouders. En dan strakjes gezellig bij Joep!! Ow dus ze moeten nog beginnen....pfff maar ze gaan wel de goede tijd in natuurlijk! De echte vorst zal toch wel voorbij zijn.... Wat is de planning dat het klaar zou zijn?
@ Yootje, dan ben je ook wel toe aan een plekje voor jezelf weer natuurlijk! Nou, nog even geduld dus voor jou De prognose was en is nog steeds eind van dit jaar dus laten we het hopen. Als het mooi weer is dan gaat het snel zeggen ze. Ik hoop het zo. Maar waarschijnlijk duurt het wel wat langer, ga ik maar vanuit. Nou, Wesley ligt giga te huilen dus die haal ik maar even uit bed
Ow ja dan haal hem maar snel uit bed! Ja je kan er beter vanuit gaan dat het langer duurt kan het tenminste niet tegenvallen... Ja ben echt toe aan een plekje voor mezelf...maar komt goed! En zeker nu Joep niet naar Afghanistan hoeft!!! Heb vandaag mijn paspoort aangevraagd....anders konden we onze reis naar Thailand niet boeken...heb net nog even zitten kijken op www.fox.nl naar de reis....ow heb er zo'n zin in!!!!