Dat kan ik me voorstellen. Lekker hoor samen naar Thailand! Hopelijk kun je er op en top van genieten!
Net even vlug naar de PSZ geweest voor de schoolfoto.. Britt mocht ook mee op de foto samen met Jamie.. dacht je dat ze wou? Voor geen vierkante meter! Steeds aan mij plakken. En toen de fotograaf zijn spulletjes inpakte kwam madam los.. nou, ik ga het zo zelf wel ff doen, hopelijk gaat dat beter.. ~~~ @Yo, ziet er erg mooi uit! Wil ook! @Deli, haaaiii! @Kippendag, zal meteen eens kijken hoever het voor me rijden is. Waar was het ook al weer? Oosterhout? Xx
Haaaai Druk aan de poets vandaag hier. Dus weinig tijd. Las iets over buggy's? Als Stan er lang in moet neem ik de maxi cosi mura buggy mee (wandelwagen) en als kleine buggy hebben wij een maclaren techno. Was even een uitgave maar hij is echt SUPER!!! En dat kan ik helaas van de maxi cosi mura niet altijd zeggen. Die is erg breed en dat valt soms toch een beetje tegen.
QB het is de 15-daagse rondreis door Noord-Thailand. En wij verlengen dan nog een paar dagen. Nog effe relaxen op het strand.... Deli Wandel ze!!
QB deze is het: 15-daagse rondreis Noord-Thailand (Thailand) - FOX Groepsreizen En dan willen we waarschijnlijk upgraden naar Hua Hin. Daar is zo'n lekker resort....
Super zeg Yo! Erg druk zo'n vakantie, maar je krijgt wel heel veel mooie dingen te zien, super! ~~~ Kippendag, was op 10 april he? Tis voor mij met de auto 2,5 uur rijden.. openbaar vervoer 4u! Heb alleen de avond ervoor met een paar collegaas een spelletjesavond, dus dat wordt ook altijd wel laat..
Ja daarom ook een paar dagen op het strand liggen voordat we weer terug gaan naar Nederland.....ow heb er zo'n zin in!!!
Ehm die is nu nog leeg.... Zijn mensen genoeg die zeggen dat ik met een lege koffer moet gaan en daar kleren moet kopen...maar dat zie ik niet zo zitten. Ga wel oude kleren en ondergoed enzo meenemen...dan hoeft dat niet mee de koffer in op de terugweg....des te meer plaats voor een boedha....hahaha. Maarre ik kan wel een extra koffer aanvragen.....
Zou ik ook niet doen nee, kleren daar kopen.. straks wordt je er mee gepakt ofzo, das zonde.. Slim idd, oude kleren mee en daar laten! Extra koffer aanvragen! Ja doen!
Nou, wij zjin terug. Via het park, langs de kinderboerderij naar de C1000 en weer terug. Best koud, brrr... @ Queen, het is wel een tijdje rijden maar hoop toch dat je het er voor over hebt, gezellig! @ Yoo, ziet er lekker uit, klinkt helemaal goed! Hoelang moet je nog wachten?
Hahaha is goed QB doe ik! Deli we gaan pas 11 september....duurt nog ff dus...maar goed iets leuks om naar uit te kijken! Net is de belastingadviseur geweest en ik heb mooi mijn vakantie terug verdiend!! Hoe is het verder met jullie allemaal??
yoyo; lekker he, dat is tenminste binnen hahahah ga je helemaal lekker op vakantie QB; ja het is idd wel een eind rijden. Kan me indenken dan je geen 2,5 uur in de auto wilt zitten. Dag; wij hebben ook de mura idd. Die heb ik nu te koop staan. Ben wel benieuwd wat ik er nog voor kan krijgen Maar is een fijne wagen omdat ze er lang in kunnen liggen. Maar idd wel breed en groot voor kleine stukjes. Nou ik ga patat halen!!
hoi meiden, even snel een berichtje. Moet zo weer naar school voor een vergadering Bah maar ja hoort erbij. Eitje is nog steeds niet gespot. vandaag weer lage temp. Echt zo irritant. wordt een lange cyclus Ga nu Nathan even pap geven en dan naar bed brengen. misschien nog tot straks anders tot morgen! xxx