Idd juffie ik zal voor je duimen hoor! Yo ziet eruit als een heerlijke vakantie en wat lekker dat je de kosten eruit hebt via de belasting Hier nog steeds wat ziekjes lig al de hele dag op de bank.
Ja ziet er zeker uit als een heerlijke vakantie Wen...heb er ook echt zin in! Mag wel weer eens wat leuks gebeuren. Over een kleine twee weekjes gaan we lekker met mijn verjaardag weekendje naar Port Zelande. Effe lekker uitwaaien! Had je nog gekeken wanneer je tijd hebt om af te spreken? Beterschap!
Eeeeej Yo... dan kan je mooi als je toch met jouw verjaardag (19 maart) hier heen komt rijden (naar Port Zelande) even n bakkie en stukkie taart op mijn verjaardag komen halen hahahaha ik ben de 20e jarig! Deli... ik was er ook nooit n voorstander van borstvergroting voor maar hoe langer ik erover nadenk hoe aantrekkelijker t klinkt! Ik vond t vandaag heerlijk in t zonnetje... echt geweldig weer... voor mij mag de zon steeds harder gaan schijnen nu en warmer worden natuurlijk... heb t zo'n klein beetje gehad met die winter!!! All... heb alle gegevens opgevraagd van die onderzoeken allemaal voor die privekliniek en alles is er nog... ZÉLFS t onderzoek waarbij contrastvloeistof door mn eileiders was gespoten, die is ook nog aanwezig en dat is toch n onderzoek van 28-12-'98!... t staat weliswaar op microfilmpje máár als ik n kleine 25,- euro betaalde dan kon ik t zo ophalen... scheelt weer n pijnlijke onderzoek! Ik weet even verder niks te melden want alles gaat heel lekker hier... Fijne avond allemaal
Hahah Goed onthouden Miran!! Ben met de hele schoonfamilie dat weekend weg. Ook gezellig! Sow dat ze dat onderzoek ook nog hebben...weet je al wanneer je er terecht kan?
Yo... ik stond er idd ook versteld van dat ze dat onderzoek nog hadden maar wel zo fijn zeg! Ik heb op 7 april n intake-afspraak om 12.25 uur moet ik er zijn. Het is in Elsendorp dus vlakbij jouw. Ergens vlakbij Gemert en Boxmeer geloof ik! Ik ben erg benieuwd nu dat ik die onderzoeken en bloedonderzoeken nog heb wat ze nu willen gaan doen.
Das niet zo ver weg van mij nee!! Fijn dat het allemaal al zo snel kan!!! Ow ik ben zo blij voor je!!
Kippendag, 2,5u is op zich niet zo heel erg, maar tis nu ook dat ik de avond ervoor met collegaas een avondje heb.. weet niet hoe laat dat wordt.. Trouwens, vanmorgen belde 1 van mijn collegaatjes hoe het me leek om 5 juni naar Scheveningen te gaan, daar is een concert ofzo van Bon Jovi, Kane en Direct en nog anderen, gewoon gezellig met z'n 4tjes! Leukleuk!
Super Miran! Enne Yo, laat je het ff weten of je extra koffer gelukt is? Kan ik nog op tijd vrij vragen voor september, haha!
Ja ik zie t ook wel weer helderder in nu... het begon aardig donker te worden voor mij wat betreft nog n babytje krijgen... maar t is nog geen garantie dat ze iets kunnen betekenen voor mij hoor... maar niet geschoten is altijd mis geschoten toch?!! Ik vind t wel eng maar sta ook wel te stuiteren over t feit dat er toch nog hoop is. Ik kon eigenlijk al ergens eind maart maar op die dag kon ik niet! Of die dag wel maar tijdstip niet... was om kwart over 4!!!... dan kom ik savonds om n uur of 8/9 eens n keer thuis met Chris. Waar laat ik mn kinders dan????? Nee dat kon ik niet maken. Dus nu op n woensdag om half 1 dus rijden wij hier om 10 uur weg... langs t Catharina ziekenhuis in Eindhoven om die microfilmpje op te halen... dan zouden wij er om kwart over 12 wel moeten zijn. Nou zeg dat t n uur duurt dan zijn wij rond de klok van 15.00?15.30 uur weer terug thuis! dat is wel te doen voor mn schoonmoeder.
Hahah ehm QB het is dan 11 september 17 dagen dus dan kan je er vast rekening mee houden! Ik zal wel es rond gaan vragen of er iemand is die mee wil! En dan hoor je het!! We kunnen ook gewoon es halverwege onze woonplaatsen ergens afspreken QB!
Ja miran niet geschoten is altijd mis he! Dus deze kans mooi grijpen!! En ja die tijd is nog wel te doen voor oma lijkt me!
Zal het morgen vast onder voorbehoud doorgeven aan mijn teamleidster, haha! Enne, dat moeten we idd nog altijd doen hoor! Is er steeds niet van gekomen eerder he? @Miran, idd, niet geschoten is altijd mis, fijn dat alles er nu rooskleuriger voor je uitziet meis!
Whahahahahahahhahaha! Ja idd QB...beetje rommelig geweest hier vandaar....dusse we moeten maar es kijken waar we ergens in Nederland uitkomen dan....
We vinden wel iets. We hadden het al een keer over Emmen, das natuurlijk altijd leuk! Maar daar hebben we het nog wel over, komt goed!
Is ook te doen. Wij gaan in juni nog een midweek richting de Efteling met mijn schoonouders in een vakantiepark van ik geloof Landal. Ben ik in elk geval dichterbij dan nu, haha!
Hahaha Yo... ik grijp m met beide handen strak vast en laat niet meer los!!! Leuk man... naar Thailand... ik ben ook maar klein mag ik ook in je koffertje mee??? hahaha