Dag... heb je nog mooie tuintegels kunnen vinden? Wat voor iets heb je uitgezocht of wil je nog verder gaan snuffelen?
Miran...goed van je dat je info aan het verzamelen bent. Is altijd goed toch? Heb nog niet echt een tegel uitgezocht. Wel wat gezin wat we mooi vonden maar dat was natuurlijk weer stervensduur! Dus nu even zoeken of ik het ergens goedkoper kan aankomen.
Dag... hahaha dat hebben wij ook altijd. Nu hebben we n beetje n mazzel gehad. Nieuwe afzuigkap en vaatwasser en combimagnetron voor noppes. gaven ze mij ook maar n 7-persoonse auto voor noppes. hahahaha Juffie... nee hoor, jij verwaarloosd ons niet hoor. Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik weinig of geen tijd heb hoor. Dat heeft iedereen hier wel eens. Dat geeft toch niks!
was niet zo veel wat ik moest lezen zag ik. Miranda: wat goed dat je alles aan het verzamelen bent! Dag: lekker hoor even naar de kapper. Tevreden met je nieuwe kapsel dus? tuintegels zijn echt duur ja! weet ik nog wel van onze tuin. Maar er zijn ook genoeg plekken waar het wat goedkoper kan. All: nog steeds geen ei gespot hier. Wel ongipijn, krampjes enz. Maar goed lijkt me stug dat ik ongi ga worden nu, zonder ei Ga morgen voor een weekendje naar Centerparcs.Dus geen zin in ongi nu Het meeste is ingepakt dus morgenochtend gaan we op tijd weg, eerst even shoppen ofzo en dan richting CP.
Juffie... lekker hoor even naar CP. Welke Cp gaan jullie? Ik zit al te kijken voor attractiepark Slagharen maar dan voor n week!
dat is n erg mooi park... ben ik al verschillende keren geweest. Lekker hoor even met zn drietjes weg! Geniet ervan meis! En mocht ik je morgen niet meer spreken... Wens ik jouw n zeer fijn weekend toe!
dat is bij mij ook steeds afwachten... maar vind t wel heel raar dat je nu ineens geen ei meer hebt. Dit wordt wel jouw langste cyclus volgens mij is het niet?
thanx miran! Ben er ook wel eens geweest maar dat is al een hele tijd geleden Zit nu op dag 35 ja. Dus gaat richting de 50 dagen langste cyclus tot nu toe was 47 dagen. Maar goed na de zwangerschap van Nathan heeft het ook iets van 6 mnd geduurd voor ik weer ongi werd. gaf toen wel bijna 4 mnd bv natuurlijk.
Rosa... alvast n voorzichtige proficiat van mijn kant uit! hoop voor je dat alles goed mag gaan en goed blijft gaan! Mag ik vragen in welke stadium jij die mk had? Was dat onder n bepaalde aantal weken? Ik zal heel hard veren voor je meis!
Juffie; dan ben je morgen heeeeeel dicht bij mij hahahaha. Ze zijn daar ook bezig met een indoor plopsaland leuk voor laters Je bedoeld toch in Dalen? Das een mooi park hoor. Woon er 10 minuutjes vanaf ahahahaha klein wereldje. Geniet er maar lekker van!! Wat waardeloos met je cyclus, zo weet je eigenlijk ook niet waar je aan toe bent. Dag; heerlijk een fris kapsel. Ben ik ook wel aan toe. Duur he, al dat spul voor de tuin. Wij zijn ook met de tuin bezig en een overkapping besteld met bestarting en alles zo 2500 euries lichter en dan hebben we nog geen tuinset enzo... Pff echt belachelijk duur. Rosa; Gefeliciteerd meid. Natuurlijk hoop ik ook dat het nu wel goed blijft gaan. Kan me wel voorstellen dan je het nu heel spannend vind. Mir; alles verzamelen en idd wie weet hebben ze daar veel an. Denk het haast wel hoor! Fijn dat je kennis hebt gemaakt met dames die in hetzelfde schuitje zitten. Kan me indenken dat dat soms erg prettig is omdat ze alles ook herkennen. dikke knuffel....
dames morgen ga ik naar de gyn en dan weet ik zeker of alles goed zit ja of te nee. best spannend hoor. maar blijf positief...
@Rosa, ow super zeg! Ik veer met je mee! ~~~ @Huttenheugte, zijn we ook al een paar keer geweest, erg mooi park, super voor de kids. Moet alleen altijd als ik 'huttenheugte' lees of hoor denken aan Gerard Joling en Gordon.. de 'huttenkuttenvreugte'..