Juffie, is ook logische dat je onzeker bent. zeker de eerste periode. Komt goed meid, gelukkig snel voor een echo! dikke knuffel voor jou!! Lin, oh oh oh, dat is spannend meid. en haantje die zit te giegelen haha. idd morgen ff een testje doen dan weet je waar je aan toe bent. houd ons op de hoogte!! knuffel! Haantje heeft een virus, voorzichtig aan met eten. Uitzieken en uitkijken dat ie mij en nog belangrijker Ryan niet besmet. Hij ligt nu op de bank te slapen en Ryan boven in z'n bed. Ik heb lekker voor mezelf gekookt, beetje ongezellig maar wel erg lekker hihi Ryan gaat 1 dag in de week naar kdv, verder werk in doorde weeks avonddiensten en dan gaat ie een paar uurtjes naar me ouders tot haantje hem na z'n werk weer op haalt. Denk dat het ook wel goed te doen is 30uur maar is wel even wennen. We zien wel, kan altijd weer minder gaan werken. Maar financieel is dit wel beter.....
slaap lekker miran!! oh had nog niet eens gereageerd op je verhaal van de gyn. sorry! Echt heel veel duidelijkheid heb je nog niet gekregen dus vandaag.. Ben benieuwd wat er uit de verdere onderzoeken komen. Toch bijzonder, allebei gezonde kindjes gekregen en samen wil het gewoon niet lukken.. Hoop dat er uit de onderzoeken nu iets komt waardoor jullie snel een gezond kindjes van jullie tweetjes mogen krijgen! Mink: super zeg papa en mama zeggen! pooh: ik werk fulltime. Wel druk maar over het algemeen goed te doen.
inderdaad fijn dat ik zo snel een echo krijg. Zijn ze bij mijn vk ook niet moeilijk mee gelukkig. Nathan ligt vannacht zonder helm. Voelde vanavond zijn fontanel helemaal niet meer. Zit alleen een bultje waar hij zat. Heb het idee dat de helm dan niet meer zo goed is. Morgen moet haan maar even bellen naar de helmmaker. Het inslapen duurde wel langer trouwens, niet huilen hoor maar kletsen en spelen. Ben benieuwd hoe het vannacht met slapen gaat zo zonder helm.
Juffie ik kan me wel voorstellen dat je onzeker bent. Dat ben ik ook. Bij de sept. mama's zijn ook een record aantal miskramen. Zo erg. Wanneer mag jij voor een echo?
wendy: ja van die verhalen daar word je ook niet vrolijk. Mag al heel snel. 9 feb. dus nog 2 weken! Baal ook echt van dat onzekere gedoe. Had ik bij Nathan ook wel hoor en toen had ik ook nog eens bruinverlies, heb ik nu gelukkig geen last van.
Mink, wat leuk papa en mama zeggen. kan ook niet wachten om Ryan te horen praten, lijkt me zo bijzonder! Juffie, fulltime? werk je regelmatig, 5 dagen in de week?
pooh: werk in het onderwijs (juffie) dus ja wel redelijk regelmatig. Verder woensdagmiddag op tijd thuis en vrijdagmiddag om 4 uur thuis. Doe 's avonds ook nog wel wat en in de vakanties ook. Heb natuurlijk wel heel veel vakantie waarin in elke dag lekker thuis ben met Nathan.
wij hebben een gastouder en haan is standaard dinsdag thuis. Verder heb ik de komende periode heel regelmatig een adv dag dus dan ben ik weer een dagje extra thuis. Als het rustig is bij haan op zijn werk, werkt hij weer eens een dagje minder. ga nu echt slapen. blijf heir plakken Heb heel slecht net nog een restje chips opgegeten, had zo;n honger maar nu dus lekker slapen! tok morgen xxx
slaap lekker! ik moet me ook niet zo druk maken denk ik. Uiteindelijk ben ik nog best veel thuis. eigenlijk altijd op dinsdag en vrijdag en dan om het weekend vrij. Haantje werkt de hele week en is er in het weekend voor Ryan als ik moet werken. Ik werk op maandag van drie tot twaalf, op woensdag van half acht tot half vier (kdv dag), donderdag van drie tot twaalf. in het weekend of dagdienst of avonddienst of nachtdienst. Als ik nachtdienst heb slaapt Ryan van zondag op maandag nacht bij mijn ouders. Is dit veel? Wat denken jullie ervan? Ik ga ook maar afsluiten anders blijf ik kletsen haha xxx
hoi meiden hoe is het hier in het hokje weer veel getokt vanmiddag. Lindas ik had ook wat melk uit me tepels dan ik zwanger was van rosalina. ben benieuwd wat de test zegt morgen. miran tussen mij en me haan gaat het supper we praten veel beter en helpt me in het huishouden dus een heel nieuw haantje we zijn nu druk aan het klussen voor een broertje of zusje voor rosalina ben benieuwd hoe lang het gaat duren. ik probeer de borstvoeding af te bouwen maar rosalina drinkt graag nog smorgens en savonds en soms nog snachts bij me. hoe voel jij je verders?? liefs rosa
Eej! Kom ik ff aankippen! Met Britt gaat het weer wat beter, ze heeft de hele middag zowat liggen slapen bij mijn vriendin, die pastte op vanmiddag. Vanavond lagen ze er allebei om 7u al in, ook wel ff lekker voor keer! Britt had vandaag geen koorts, was alleen erg hangerig.. we zullen zien wat de nacht ons brengt! @Day, ohjee, nu je haantje ziek? Beterschap met hem dan! @Elise, heb mijn ogen aardig open kunnen houden, hoewel ik wel merk dat het nu wat moeilijker wordt om ze open te houden.. zit steeds te knipperen, hihi! @Miran, fijn dat jullie zo snel verder geholpen worden! Veer voor je dat het dit jaar jullie jaar wordt! @Mel, oeh niet leuk, bekkenpijn.. Sterkte ermee! Gauw de fysio bellen hoor, als je langer wacht kan het erger worden! @Mink, met Britt gaat het wel weer zoals je hierboven gelezen hebt. Met mij gaat het goed, dankje! Ben nu alleen errug moe.... @Pooh, ah, parkietje... wat sneu dan he? En beterschap voor de mannen bij jou in huis! @Lin, oeh spannend zeg! Laat je het ons weten als je getest hebt? Of of je gaat testen? @Juffie, oh, eerste keer zonder helm! Ben benieuwd! @Rosa, fijn dat alles goed gaat bij jullie thuis! En druk aan de klus dus? Spannend! Oh en iedereen bedankt voor de beterschapswensen en de tips met ouderverlof enzo. Geloof dat het hier zo is dat je uiterlijk 2 maand tevoren aan moet vragen dat je ouderschapsverlof wil (onbetaald).. in geval van ziekte gaat dat dus niet op hier... Ik ga nu donderdagmiddag aan het werk om de uren van vanmorgen te compenseren, scheelt ook weer 4 vrije uren. En morgen ben ik vrij, woensdag is mijn moeder hier om op te passen, dus dan zal het toch wel weer goed gaan met haar hoop ik! Iedereen een hele fijne avond verder! Xx
QB; hihih daarom zei ik al dat het gaat om bijzonder verlof. Dat is geen ouderschapsverlof maar verlof voor bijzondere situaties, bijv met je kinderen of partner. Ik zou het even navragen bij p&O als ik jou was. Volgens mij heb je recht op 10 dagen in een jaar? Lin; hahahah oeps spannend hoor!!! ik heb het wel gehad toen ik was gestopt met bv en ongeveer 3 maand later had ik tijdens het douchen ineens vocht, maar ik was niet zwanger hoor!! Juffie; knuffel voor jou en slaap lekker. Niet teveel piekeren, komt vast helemaal goed. Pooh; ik ben ook op dins en vrijdag vrij en werk de overige dagen ook en dan ook nog vaak savonds. Prima toch? Krijgt je mannetje weinig van mee denk ik. Je kan altijd een extra dagje vrij nemen als je daar behoefte aan hebt. rosa; fijn dat het weer zo goed gaat tussen jou en haan Liena; hoe is het meis???
goedemorgen meiden, nou slapen zonder helm was geen succes. Eerst al niet gaan slapen en toen steeds wakker. was zelf ook bekaf dus heb om half 11 de helm maar opgezet Toen lekker doorgeslapen. de volgende poging misschien maar proberen in het campingbedje ofzo dan kan hij zijn hoofd in iedergeval niet stoten. Het is voor hem natuurlijk echt iets wat bij hem hoort dus snap ook wel dat het dan gek is opeens zonder helm. Vandaag de helmmaker maar bellen en dan even overleggen of we inderdaad mogen stoppen. ga nu werken.. fijne dag! xxx oh ja heb de laatste week het steeds echt verschrikkelijk koud in bed. kan gewoon niet warm worden. Slaap nu al een paar nachten met sokken in bed Is dit ook een zwangerschapskwaaltje?
Dankje voor je tip! Zal morgen ff bellen, vragen staat vrij toch! @Juffie, jammer dat het slapen zonder helm niet zo goed ging zeg. Ben benieuwd wat de helmmaker zegt. @Linnie, heb je getest? Nee, ben niet nieuwsgierig, hoe kom je erbij? Xx Ohja, goeiemorgen allemaal! (zou ik haast vergeten.. oepsie!) Vandaag weer een dagje thuis, alleen zijn we nu alle3 verkouden, de kids en ikke. Britt heeft gistermiddag bij mijn vriendin toen ik was werken heel veel geslapen, denk dat dat komt van de vorige nacht toen ze zoveel wakker was. Gisteravond hebben we kids allebei voor 7 uur in bed gedaan en vanmorgen om kwart over 7 waren ze allebei weer wakker, ze hebben heerlijk geslapen! Ohjee.. komt Britt aangelopen met haar hand naar voren gestrekt, 'ooooh ooooh, pij!'.. heeft 1 van de katten ff een pootje gegeven, daar schrikt ze dan van, maar dan heeft ze meteen pijn... ach ja, meisje he, haha! Xx
Morguhhh... QB... ik heb dat ook hoor... zal wel n flinke winterdip zijn denk ik... ik lag gisteren om 9 uur in bed en ben gelijk in slaap gevallen. Kwart voor 11 hoorde ik Chris thuis komen van t werk en ben nog even naar beneden gelopen. Ik had eten bewaard en wou gezellig erbij gaan zitten maar was te moe. Hij zei: kruip toch lekker terug, ik kom ook zo! Nou... ik heb hem niet eens meer naar boven horen komen. Kun je nagaan. En vanmorgen heb ik de wekker uitgezet en was terug in slaap gevallen. Gelukkig had ik nog alle tijd hoor. Maar zou nu weer kunnen slapen! Juffie... ik weet niet of dat n zwangerschapskwaaltje is want ik heb t altijd koud. Ik lig onder 2 dekbedden en onder n elektrische deken. Ik heb t verschrikkelijk koud! De verwarming heb ik nu al weer op 23 staan maar heb wel n groot huis met n tochtgat wat dichtgemetseld moet worden dus dat scheelt ook denk ik! All... werkse! of n prettige dag!
Hoi kippies, ff ego hoor: Luca is vandaag voor het eerst gaan wennen op het kdv. Het is goed gegaan al heeft hij wel een moeilijk moment gehad. Toen ik hem kwam halen zag hij me niet eens; zo druk was hij aan het spelen. Toen hij me zag kwam hij wel heel snel naar me toe gekropen en wilde graag mee naar huis. Ik heb nog steeds gemengde gevoelens erover, maar goed; ik heb geen keus...
Ha meiden, Ik ben net wat bloed verloren, dus ik denk dat in ongesteld ga worden! Ik wacht dus nog even met testen tot het doorzet! Duik nu de bank op.. Ben een beetje ziekjes! Kom snel weer kletsen! Sorry voor mijn ego! xx