Had jij bij Jesse ook zo'n buik? Droeg jij toen in de rondte of n puntbuikje? Ik weet t, t zijn allemaal bakerpraatjes hoor! Maar vind t altijd wel leuk om te horen/zien en weten.
Dan moet je hier een kijken Miran: http://www.in-gender.com/cs/forums/t/149314.aspx Ik heb mijn echo foto op deze amerikaanse site gezet en stond versteld van de reacties. Let niet op mijn engels want dat is heel slecht haha
WOW Wendy... echt iedereen denkt n meisje! Ik help t je hopen meis! Ik ga iig heel hard veren voor je. Dat zou dan net als bij Liena wel heel mooi uitkomen. Tuurlijk is n jongen net zo welkom maar n meisje maakt t gezinnetje compleet toch? Ik ga ook voor ROSE, meisje dus!
** even een ego bericht** Hier heel erg geschrokken. Mijn vader werd vanavond rond 6 uur niet goed. Pijn op de borst en uitstralingen naar de armen. Toen kwam er een ambulance en hebben ze een hartfilmpje gemaakt. Deze was goed gelukkig. Maar helaas hij kreeg het steeds weer terug en nu hebben ze hem dus net met de ambulance opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij als het goed is net aangekomen en nu maar hopen dat ze straks bellen met goed nieuws...... hij moet in ieder geval wel blijven vannacht...... **einde ego**
jeetje wendy! gelukkig is hij in het ziekenhuis daar is hij in ieder geval gelijk op de juiste plaats mocht er iets aan de hand zijn. sterkte!
Papa heeft idd een infarct gehad en ligt nu op de hartbewaking. NU lijkt alles onder controle en morgen wordt er verder onderzoek gedaan. Ik probeer nu maar wat t e gaan slapen.
probeer wat te slapen meid, hij ligt gelukkig aan de bewaking nu zodat ze hem in de gaten kunnen houden. dikke knuffel van hier!
Wendy; jeetje dat is schrikken zeg!! hoe is het nu met je vader? Weet je zeker dat er maar 1 in zit hahahaha wat grappig ze denken allemaal een meisje hahahaha Mijn buik gaat ook snel idd. Misschien toch omdat het een tweede zwangerschap is. Mijn darmen weten meteen waar ze heen moeten hahahaa sex: tja dat is nu ook minder hoor. Echt geen zin, chagie etc... maar goed, dat had ik bij zoe precies zo hahahaha juffie; en heerlijk onspannen weekend gehad? echt jammer hoor dat ik moest werken. Nou dan maar tot 10 april. Ook leuk
wij gaan inpakken, dan nog even zwemmen en dan naar huis Gaat snel zo'n weekend zeg. tot vanmiddag/ vanavond. xxx
goede morgen meisjes wendy heel veel sterkte meis met je vader!! ik begin steeds meer klachtjes te krijgen echt heel anders als bij de mk.Begin ook steeds meer te ontspannen. 1 april mijn eerste echo spannend ben dan 7 weken. juffie zwem ze!! liefs rosa
Wendy... ooow meis wat erg voor je vader. heb je toch nog n beetje kunnen slapen vannacht??? Hoe is het met je moeder? Is je vader nu wel stabiel?
zoo wat een rust hier zeg. Maria: ben blij met je klachten! We gaan er gewoon van uit dat het nu helemaal goed zit! Wendy: hoe gaat het nu?? All: wij zijn weer thuis. zal straks eens kijken of ik wat kan spammen xxx
Juffie...ben zeer benieuwd! CP is toch echt the place to be met die kleintjes. Wij willen in april een keer gaan maar dan misschien naar sunparcs zantvoort (voormalig park van centerparcs). Lekker aan zee. Zijn we lang niet meer geweest.
hallo, Juffie; ben beniuewd naar je foto's Dag; heerlijk uitwaaien aan de kust. Nou dan ben ik nog wel even onderweg hahaha Rosa; we gaan er gewoon vanuit dat het nu goed gaat. Fijn dat je meer kunt ontspannen. all; ik ga zo weer werken en vanavond ook heb alleen nog maar het gevoel dat ik werk en slaap hahaha het valt best wel mee hoor, maar omdat ik steeds zo moe ben en last krijg van kwaaltjes hahaah is dit gewoon zwaarder. Maar goed ben alweer uitgemopperd hahaha