[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mink: jij werkt ook best veel volgens mij. dus logisch dat het zwaarder is.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ;)zo nog 1tje dan

zo lastig goede foto's te maken. Constant draait hij net de verkeerde kant op enzo:D Nathan is ook echt een druk mannetje dus gaat echt neit even stilzitten voor een foto. Straks alles maar even uitzoeken

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie...geweldig die foto's!! Stoere zwembroek ook!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja stoer he? Het wordt meteen een echte stoere vent met die zwembroek:D

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeetje Wen! Sterkte hoor! Hoe gaat t nou met je vader?

Ik heb een heerlijk weekend gehad! Gister was super! Heb eigenlijk geen foto's gemaakt en das niks voor mij....maar heb het veel te druk gehad met genieten....!!
    En ikke die niet van achtbanen houdt heb ze gewoon gedaan gister! Enne t valt allemaal reuze mee hahahaha maar ach het onbekende he....daar hou ik niet zo van...

Nu op naar volgend weekend! Lekker naar Port Zelande en als ik de voorspellingen moet geloven gaan we in Nederland weer mooi weer krijgen!!

Hoe is het met jullie verder allemaal?
    Juffie een leuk weekend gehad zeker!?

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

yojo: fijn dat je zo genoten hebt! en volgend weekend dus weer zo'n leuk weekend:D lekker hoor!

all: ga weer werken. moet wel weer even zin maken hoor;)
    vanmorgen weer 37,0 getempt dus eitjes is volgens mij echt geweest! zit weer op het wachtbankje dus:D ben wel blij dat alles het weer doet na de mk,

fijne dag!

xxx

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Even snel een berichtje van mij! Heb jullie een beetje verwaarloosd de laatste tijd, maar ben zo ontzettend druk! Sorry!

Hoe is het met jullie? En met de kleintjes? Hoe gaat het met de zwangere kippetjes en de kippetjes die zwanger willen worden?
    Wat een vragen zeg!

Hier alles goed! Vorige week wat minder, Liv was ziek en zat midden in een sprongetje, flink gespookt 's nachts! Maar ze is gelukkig weer vrolijk, nu de nachten nog! Maar er is verbetering!

Tot snel meiden!

xx

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!!

Juffie ik veer voor je!! Maar zowiezo fijn dat alles het weer gewoon doet na de MK....

Hoe gaat ie met jullie?

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... fijn dat je zo'n super weekend hebt gehad meis! Heb je t nog gevraagd aan Joep?

Juffie... prettig he dat je cyclus weer gewoon oppakt na n mk.
    En ben je weer aan t bijkomen van jullie weekendje CP? Wat n leuke foto's van Nathan. Wat wordt t al n grote vent he? Super!!

Mink... hahaha gistermiddag waren de kids naar school en heb ik Chris weten te strikken voor n klus. Na t klussen vroeg ik aan hem: wil jij met mij trouwen? Hij keek me verontwaardigd aan en vroeg: waar komt dit nu opeens vandaan? Ik zeg: ik wil graag op 20-10-2010 trouwen. hahahahaha wat gebeurde er nu tijdens de series die wij samen zaten te kijken gisteren... juist t ging over TROUWEN! hahahaha ik heb geen NEE gekregen. Maar hij wil t niet op zo'n manier gevraagd worden (t is af en toe net n wijf hoor). Ik zeg is goed, ik vraag jouw wel op n speciale manier!
    hahahaha wat is t toch n schatje. Hij vertelde t gisteren wel aan de kinderen. Ik zeg: ik hoef geen jurk of feest. Ik wil gewoon trouwen en dan lekker met de kinders naar Disneyland gaan. Zo heerlijk voor n weekendje. Ben benieuwd wat hier nu uit gaat komen. Ik trouw alleen maar met bepaalde voorwaarden ivm mn ex!

All... hier is alles heel lekker. Heb zelfs weer kriebels in mn buik. Chris zit weer heerlijk in zn vel en komt weer meer om aandacht en knuffelen vragen. Heerlijk... t zonnetje komt steeds meer en ik ben dan veel energievoller. Ik krijg altijd n speciaal gevoel van de lente!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran...ehm nee....hahaha was zo aan t genieten hahaha

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... Duhhhh meis, dit was t moment om t hem te vragen slimpie hahahahaha

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja ik weet t....ik ga em vanavond gewoon smsen hahaha.

Gister dat sporten goed bevallen! Was stuk pittiger als ik dacht haha maar ga er zeker mee door!

Miran jij nog nieuws?

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ach ik vergeef t je! Maar vraag t hem nu gewoon.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja doe ik!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee niet echt hoor... ik heb nu weer dat speciale gevoel terug tussen Chris en mij. Hij zit lekker in zn vel en dat merk je gewoon heel goed aan hem. hij is vrolijk en heel intiem. We klussen meer en zelfs op de meest gekke tijden als de kids naar school zijn hahhaa
    Ik geniet met volle overgave!
    Ik ben niet zo met zwanger raken bezig maar nu heb ik er nog n hersenkraker erbij gekregen van mijn ventje
    Ik mag n borstvergroting laten doen hahahaha

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dus jij smst Joep vanavond??? Wil ik wel weten wat hij zegt. Ik weet zeker dat ik gelijk krijg nl en dat is dat ie zegt dat je gelijk al kan komen.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hallooooooooooooooootjes!

Kom even snel zwaaien *zwaait uitbundig*

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ga ff dweilen voordat ik de kinders op ga halen

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.... zwaai terug *miranda zwaait uitbundig terug en dat met haar kei zere schouders... au au au*
    Hoe is het met jouw meis? En met Wesley? En natuurlijk met je haantje? Alles goed naar wens?
    Leuk hoor dat je weer komt aanwaaien.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, bedankt voor je waanzinnige welkom ;) Hier alles oke, alleen gunt Wes me geen rust hahahaha, hij zit voor me op de stoel met een auto te spelen en ik zit moeilijk om 'm heen te typen, niet handig dus!

Deel Deze Pagina