hahahaha Deli... t gaat dus heel goed met Wesley. Lief he van mij?... ben n beetje té enthousiast. Ben nl verliefd op mn eigenste vent. Zo met de zon en de lente in aantocht krijg ik vlinders in mn buik en gekke ideeën. Ik voel me dan veel lekkerder! Hoe staat t met jullie nieuwe nestje... zijn ze al begonnen?
Ik heb nog geen lente kriebels, daarvoor is het nog te koud voor mij hahaha... Fijn dat jij je zo lekker voelt in ieder geval! Met ons nieuwe huis zijn ze begonnen ja, wel spannend hoor!
Deli... zo'n soort dingen blijven spannend. WIj hebben 7 april n afspraak met n privekliniek. kijken wat zij voor ons kunnen betekenen. heb er zin in! Ook wil ik n afspraak maken voor begin grote vakantie voor n borstvergroting want die krijg ik van mn lieffie... niet dat hij t nodig vind maar ik wil die al ruim 10 jaar. Verders is de relatie weer helemaal opgebloeid tussen Chris en mij. Hij was erg down de laatste tijd (zeg maar gerust n klein jaartje) omdat wij dus MIDDEN in de verbouwing zitten. En nu... nu dat ik werk en dus ook iedere maand n kleine extra maandsalaris naar binnen komt en hij dus daadwerkelijk kan sparen is ie helemaal weer terug omgedraaid naar de oude Chris. Heerlijk als je mannetje lekker in zn vel zit! *miranda kijkt even achterom en ziet de zon* JIPPIE de zon komt er toch nog doorheen. Dan ga ik nu nog even de badkamer uitpoetsen en dan kan ik nog even komen kakelen!
Whaha Miran! Heerlijk hoor om je zo vrolijk te horen! Hey Deli! Alles goed?? Miran je krijgt het te horen hoor als ik antwoord heb....hahaha blijf t spannend vinden hoor om te vragen...
Dit kippie komt alleen ff hallo zeggen. Ga nu druk aan de was, poets en aan t opruimen. Dooooeeeeiiiiii
Yo... tja ik ben net zo veranderlijk als t weer hahhaha nu ben ik vrolijk maar als t baggerweer is dan is het met mij ook bagger hahhaa. Heel fijn en lief dat je t laat weten wat Joep heeft geantwoord! Dag... *miranda roept hoi terug en zwaait ook hard naar Dag* jij ook aan de poets? Ik heb de huiskamer al gedaan en keuken al opgeruimd... wou ook nog badkamer doen maar dat doe ik morgen! Heb wel de huiskamer gestoft en gezogen en gedweilt. De keuken is gezogen en gedweilt. Dus ben al druk in de weer geweest. Hahahaha ik had de achterdeur afgesloten omdat ik naar de winkel ging toen ik terug kwam was ik m vergeten van slot te halen en dus dacht ik dat mn schoonmoeder niet langs was geweest hahahaha is ze geweest terwijl ik gewoon thuis was maar met de deur op slot. Ach... mn schoonmoeder hangt toch 3x in de week bij mij op de koffie dus deze ene keer kan geen kwaad! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik moet weer werken! Tot vanavond
Hallo Dag! Lukt het een beetje de poets?? Miran haha ja tuurlijk laat ik het weten! Bleh vanavond vergadering op het werk....kan ik voor twee uurtjes op en neer naar Eindhoven. Op zich wel een leuk thema. Afrika en buiten spelen. Korein heeft een stichting in Afrika. Everton West heet het en nu gaan ze daar stageplaatsen realiseren en daar kunnen wij als Pedagogisch Medewerkster dan mee als stagebegeleidster. Telkens voor een blok van zes weken. Daar krijgen we dus meer info over. Maar ik heb al verhalen gehoord van mijn manager die er vorige week is geweest hoe het er daar aan toe gaat en ik denk dat het niks voor mij is....zowiezo zes weken van huis....pfff Maar goed vanavond eens goed aanhoren hoe en wat en miss bedenk ik me wel! Kan ik mooi meteen trakteren voor mijn verjaardag!
hoi meisjes even snel hallo zeggen ga nu lekker met me meisje eten haantje heeft de hele week avonddienst. liefs rosa
hey meiden, Lees over een kippetje met lentekriebels Lekker hoor Miran! Deli: fijn dat ze met jullie huis begonnen zijn!! Ga lekker bijlezen hier op zp en dan lekker bank hangen. Oh ja Nathan heeft vandaag weer zijn prikken gehad. Verder was alles prima. Hij weegt nu 10.7 kg en 81,5 cm Weten jullie de cijfertjes ook weer fijne avond! xxx
Goedemorgen... Yo... en en en??? Heb je Joep nog n smsje gestuurt?? Wat zei die? Juffie... heerlijk hoor die lentekriebels maar ik geloof dat ik er gisteravond ineens n donderbui overheen kreeg. Jeetje ik weet niet wat er aan de hand was maar ik reageerde vinnig en was heel kortaf, had geen eetlust en niks als zuchten en kreunen. Chris vroeg gelijk: ben je zwanger? Ik vroeg hoe kom je daar nu bij? Tja je reacties en je stemming! hahahaha Nee dit was gewoon even n donderbui door alles wat er in mn koppie rondwaait! Verbouwingsstress... verlangen naar n kind... zal ik wel of niet borstvergroting doen... theorie-examen van a.s. maandag... de pijn in mn schouders/nek en hoofd... vakantie... noem maar op! Gisteren was t even teveel!! All... vandaag is er n nieuwe dag waarin de zon weer lekker hard gaat schijnen en misschien fleur ik weer op! Ik ga werken!! Tot strakkies
Ehm nee Miran....gister laat thuis van de vergadering en toen beetje druk hier en in mijn hoofd... Vervelend zeg van je donderbui maar idd vandaag wordt een mooie dag!! Ik vandaag lekkere dienst van negen tot vijf! Ook wel lekker...heb nu wel wat spierpijn....hahahahaha Fijne dag allemaal!!
Yo... t was idd erg vervelend die donderbui. Hopelijk is die vandaag ook echt overgewaaid. Ik heb er n hard hoofd in. Zit nl met teveel dingen die in mn hoofd blijven spoken. Ik droom zelfs s'nachts over de verbouwing. Erg he?! Chris zei gisteren nadat ie hoorde dat ik met de verbouwing zit: ik doe dit jaar niks aan t huis alleen de meterkast laten verzetten en meer niet! Ik keek hem zo schuins aan en zei: dacht jij dat! hahahaha hij lachen en zei: we gaan lekker op vakantie. Ach... het is nog zo ver weg en ik wil wel even weg, al is t maar n paar dagen, maar ik wil ook mn huis verder af maken! All... hoe is het hier met iedereen???
Morguh allemaal! Heb nog niet echt teruggelezen, zal ik straks even doen Hoe is het hier? @Miran: vervelend he zo'n donderbui, maar af en toe ontkom je er niet aan, je bent ook zo druk met alles (geldt voor iedereen) en dat kan af en toe even teveel worden. Hopelijk gaat het vandaag beter! @Juffie: Ja heerlijk he die lentekriebels! kreeg gister zo'n zin in de grote schoonmaak! (heb ook meteen de badkamer maar gedaan ) En nog even groot nieuws hier! haantje en ik gaan trouwen!! Volgend jaar zomer (waarschijnlijk in augustus) gaat het gebeuren! Ben helemaal over the moon! Ik heb hem gevraagd (althans Kevin ) en hij zei meteen ja! Liefs, Sandra
Daydreamy... GEFELICITEERD alvast. hahahaha ik had maandag Chris ook gevraagd om met mij te trouwen maar hij doet daar nog erg lacherig over. Hij zei: wij hebben allebei gezegd dat wij nooit meer voor n 2e keer gaan trouwen, hoe kom je er nu bij? Ik zeg: ach zomaar! Mij leek de datum 20-10-2010 wel erg leuk hahahaha
Hahaha tja mannen! Sander zei altijd dat hij wel wilde trouwen maar in de toekomst, ik had voor mezelf een deadline gezet, als hij me niet voor 1 januari 2010 zou vragen, zou ik het dit jaar doen. En natuurlijk kwam er geen aanzoek dus heb ik het zelf maar gedaan, nu zegt ie dat me dit jaar wilde vragen op m'n verjaardag (word in oktober 30) maar ik was em dus voor
hahaha wij zijn allebei getrouwd geweest en wilden die ellende niet nog eens. Nu denk ik er toch anders over. Eerst zei ik altijd.. ALS ik ooit nog ga trouwen dan wil ik wel n trouwjurk! Nu hoeft dat nog niet eens want ik wil gewoon trouwen en dan lekker met de kinders n weekendje of midweekje naar eurodisney. Er mag van mij best familie bij zijn maar ik doe geen feest! Puur alleen voor ons gezin! Ik weet niet of ik twijfel nu bij hem gebracht heb hahahaha Wel erg leuk hoor dat je gaat trouwen... hoe stel jij jullie trouwdag voor? Wat zou je willen op die dag?
Kan me heel goed voorstellen dat je het nu wat anders doet dan de 1e keer en inderdaad lekker met je gezin een klein feestje bouwen Wij (althans ik ) wil het groots aanpakken, niet zo zeer met veel mensen, maar wel in een kasteel met feest en aankomst met koets enz We hebben binnenkort een afspraak in Kasteel Wijenburg en Kasteel Kerckebosch Dus ben benieuwd!
hey lievies, Ik heb meegelezen maar ben te misselijk om te reageren Ik ga zo nog even liggen denk. Ik voel me gewoon echt niet lekker!! Bah ik hoop dat dit snel voorbij is, deze misselijjkheid. Daydreamy: gefeliciteerd meid.