Morguh allemaal! @Elise: hoe is het met Luca? beetje een goede nacht gehad? @Miran: Hoe was je dag gister? lekker verwend @Juffie: Spannend hoor! ik veer voor je en veel plezier vandaag Hier gaat het redelijk, Kevin heeft een beetje diaree gelukkig heeft ie er zelf niet zo heel veel last van (lijkt), hij speelt nog lekker en blijft lekker ondeugend Fijne dag allemaal. Liefs Sandra
nou heb net helderrood gespot, dus denk niet dat het raak is deze ronde wel erg vroeg na mijn ei maar ja. Day: vervelend diaree maar gelukkig heeft hij er geen last van! Haha Nathan wil volgens mij Bumba kijken. Brengt me steeds de dvd en zegt dan die bmmmba
Goedemorgen allemaal... Allereerst BEDANKT voor jullie felicitaties naar mij toe!!!! Elise... je hoeft idd geen sorry te zeggen meis! Hopelijk is het snel met Luca beter allemaal want jij blijft ook n beetje sukkelen met t menneke toch? Dikke knuffel meis! Day... jij ook beterschap met Kevin. Het is altijd zo zielig he als die kleintjes iets mankeren! jij ook n dikke knuffel meis! Juffie... t is idd erg vroeg na je eisprong! Maar goed... wel fijn dat alles dan weer op de rails is na je mk toch???? All... Ik ben gisteren OP EN TOP verwent! Het begon al om kwart over 8 toen kreeg ik van mn dochtertje en 2 zoontjes n lekker kopje thee op bed. Ze kwamen al zingend de kamer binnen. Chris was naar beneden gegaan om Didier te helpen. Ik kreeg van mn dochtertje 3 mooie tekeningen. Van mn jongste zoontje kreeg ik ook n hele mooie tekening. Eenmaal naar beneden gegaan daar kreeg ik lekker warme afbakbroodje van Didier. Aangezien Gyani moest voetballen ben ik snel in dagelijkse kledij geschoten en zijn Gyani en ik naar voetbalveld gelopen. Na voetbal ben ik snel in mn verjaardagskleren gestapt en kom de badkamer uit... Chris ziet mij en zegt: oooookkkeeeee, jij maakt de deur maar de hele dag open! Mijn vriendin stapte binnen en ik moest n rondje draaien om mn kleren te showen. Van haar heb ik n kadobon gekregen voor de parfumeriezaak. Al snel genoeg daarna kwamen mijn ouders binnen. Ze kwamen met 2 boompjes die ik wilde hebben voor in mn tuintje. Ik kreeg n supermooie kaart van mn ouders... écht héél lief! Mijn vriendin ging weer weg na n klein halfuurtje. Toen wilde mijn moeder en ik even n blokje om maar net op dat moment kwam mn schoonmoeder binnen. Gauw daarna kwam mn schoonzus met zwager en zoontje binnen. Op n gegeven moment komt er n bloemist langs rijden en klopt op de deur. Ikke naar voren lopen en ja hoor... bent u mevr hagelaar? Ik zeg: Ja. Nou dan heb ik iets voor jouw. Hij loopt naar zn auto en opent de deur... hij pakt er n geweldige opgemaakte schaal uit. Er hangt n kaartje aan. Ik kijk op dat kaartje en wat staat daar op tot boven mijn verwachtingen uit: "HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN DAT IK NOG MAAR VELE JAREN VAN JE MAG GENIETEN. XXX CHRIS". Ikke helemaal blij en totaal verrast. Ik gaf m n kus en zei: hartstikke bedankt dat is superlief van je! Daarna ging mijn schoonzus weg en mn zus kwam aanrijden met n hele mooie glazen vaas met n orchidee erin. Ook n collega van Chris kwam voor mijn verjaardag met zijn zoontje. Gyani ontfermde zich over dat manneke ( die was al eens eerder geweest maar wou toen heel snel weer naar huis hahaha) Gyani nam hem mee naar de skatebaan. We hebben ze niet meer thuis gezien. De vader moest hem gewoon op gaan halen en t ventje wou niet eens meer mee naar huis! Om n uur of 5 zijn wij aan t eten begonnen. Toen kwam mn tante net binnen vallen en at gezellig mee. Na t eten ging mn zusje naar huis want mn schoonbroer is allergies van katten en kreeg t te zwaar nu. Daarna is mn andere schoonzusje nog binnen komen wandelen en mn schoonpa kwam ook nog paar biertjes mee drinken hahahaha. Om n uur of half 11 ging mn schoonpa naar huis en konden wij de kaarten op tafel gooien. Toen hebben wij tot 01.00 uur gekaart en zijn mijn ouders naar huis gereden. Chris en ik hebben nog veel nagekletst met elkaar en ik zei: echt schatje... die bloemstuk is mooi MAAR dat kaartje deed t hem helemaal!! Hij zei: ow... als je hier al blij mee bent dan weet ik niet wat jouw nog te wachten staat volgend jaar want ik vind dit maar afgezaagd. Het is niet iets waar ik mn best op heb gedaan. DIt was zo maar gauw even wat schrijven. Ik zeg: nee echt ik meen t... dat kaartje heeft me echt ontroerd. Hij zei: dan ben jij snel n tevreden mens! Ik zeg: hoef geen dure kado's... dit komt uit je hart en al had je alleen dat kaartje gegeven dan was ik al superblij. Het zijn jouw gevoelens tegenover mij en dat doet mij kei goed. Ik vroeg aan Chris: waarom de kleur wit en de roosjes geel in t bloemstuk want dit lijkt wel op zo'n trouwstuk! Hij begon te lachen en zei: voor jouw een vraag voor mij een weet!!! Daarna hebben wij ook nog gekletst over andere dingen. Hij vroeg: wil jij nog borstvergroting? Ik zeg: aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Hij zei: ja of nee? Ik zeg: ja maar vind t gewoon eng! Hij antwoordde daarop: nou dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met de verbouwing. De rest (afspraken enzo in België) dat moet jij zelf maar regelen. Dus ik krijg in de grote vakantie grotere borsten....YES, eindelijk van cup A naar C!!! Ik kan dus met recht zeggen dat ik VERWENT ben! Had foto's gemaakt van mn kadootjes en bloemen maar dat moet even wachten want kan de foto's niet op mn computer zetten. Welke programma was dat ook al weer waar ik ze mee kon uploaden?
Hier zijn de beloofde foto's: Deze heb ik van Chris: De linkse heeft mn petekindje voor me gemaakt en de rechtse heeft mn moeder voor me gemaakt: Deze heb ik van mijn vriendin: Deze kreeg ik van Giuliano's chauffeur en mijn collega: En dit zijn de tekeningen van de kinders en de kaarten die ik gekregen heb: Dit waren de foto's. Ik ga op de koffie bij mn vriendin! Tok straks
zo miran dat is een heel verhaal Maar klinkt al een hele gezellige dag. En inderdaad wat ben je verwend. Wat een mooie bloemen allemaal zeg!
Juffie... t is idd n heel verhaal maar heb nog nooit zo'n leuke verwende verjaardag gehad. Wat ik van Chris heb heeft me nog t meest blij gemaakt. Vooral dat lieve kaartje van hem. Mooie bloemen allemaal he! Vind ze stuk voor stuk mooi. Wat ik alleen jammer vind is dat ik er nu veel heb staan en volgende week zijn ze allemaal weer verdord. Dan is mn huis weer kaal! Heb jij dat ook altijd?
ja das jammer altijd he? maar ja nu lekker van de bloemetjes genieten! Wat een heerlijk weer he? net in de tuin lekken in het zonnetje zitten lezen. Heerlijk!
Juffie... vond t vandaag maar erg koud. Heb veelste kort geslapen vannacht. Lag pas om kwart over 3 te bed en om half 7 was ik al wakker... wel weer terug in slaap gedommeld tot n uur of 9. Dus vanmiddag lekker tegen Chris aan op de bank gelegen. Ik viel gelijk als n blok in slaap en heb n uurtje geslapen. Chris moet om 21.00 uur aanrijden naar werk en ik ga dan heerlijk naar bed toe. Nog wat lezen en dan lekker slapen. Moet even bijkomen. Dus nee van de zon heb ik weinig meegekregen. Ik heb wel 2 boompjes geplant in mn tuintje. All... hoe is het met jullie??? Yo... waar woon je nu? bij je ouders nog of ben je toch bij Joep ingetrokken??? Fijne avond allemaal en uhhh... ik kom morgenvroeg héél even langs wippen want ik moet morgen mn theorie-examen doen. Ben dus heel de dag weg! Doei
miran: hier was het echt lekker hoor. heb zelfs even zonder jas buiten gezeten. wel uit de wind in het zonnetje hoor! All: wordt gek van mezelf, haal me weer van alles in mijn hoofd. nog steeds wat bloedverlies maar nog niet echt veel. Verder natuurlijk veel te vroeg. Had me nog zo voorgenomen me er niet te veel mee bezig te houden en lukt me weer niet fijne avond! xxx
Hallo allemaal, Miran: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat ben je verwend!!! En van de zomer een borstvergroting, spannend! Ik ben inderdaad al ruim 6 weken aan het tobben met Luca. Niet leuk, maar zijn weerstand is nu zo laag dat hij alles oppikt en hij gaat sinds 1 februari naar het kdv, dus dan weet je het wel... Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zal een beetje het verhaal vertellen. Ik haalde Luca woensdag 's middags met hoge koorts uit bed. Hij was al heel verkouden en de ha had gezegd dat we meteen moesten komen als hij hoge koorts kreeg ivm oorontsteking. Dus ik gelijk gebeld, was mijn eigen huisarts dicht, dus ik moest naar een spoedarts. Die keek hem na en zei dat ik niet zo moest schrikken van de koorts, dat is normaal bij kleine kinderen en dat hij een lichte oorontsteking en een amandelontsteking had, maar antibiotica zou volgens hem niet helpen omdat het viraal was. Die nacht werd Luca echt ontzettend ziek; hij lag te hijgen en had hoestbuien waar hij bijna in stikte en had hele hoge koorts. We hebben zijn bed op onze kamer gesleept zodat we hem goed in de gaten konden houden, maar slapen doe je dan niet echt. Ik ben de volgende dag naar werk gegaan en haan was thuis en mijn moeder kwam oppassen. Ik heb op werk gelijk weer de ha gebeld en om half tien kon haan met hem terecht. Toen bleek hij dus wel een bacteriële keelontsteking te hebben; zijn amandelen waren heel groot en er zaten allemaal witte stippen op. Volgens de ha moest hij heel veel pijn hebben. En meteen aan de antibiotica. Die nacht ging het redelijk, wel hele hoge koorts en gelukkig was haan toevallig vrij deze week, dus die kon voor hem zorgen en ik ging naar werk. Vrijdagmiddag belde haan me in paniek op mijn werk dat Luca wegzakte op schoot en alleen maar wilde slapen; hij was heel erg suf. Ik heb gezegd dat hij de huisarts moest bellen; dat heeft hij gedaan, en ze konden meteen komen. Ik kan jullie vertellen dat je dan echt met buikpijn op je werk zit te wachten op het telefoontje van je man wat de dokter zei. Ik had het echt heel moeilijk, maar gelukkig heb ik hele lieve collega's met wie ik erover kon praten en die allemaal erg meeleefden. Luca was waarschijnlijk zo suf van de antibiotica en de koorts en zijn snelle gejaagde ademhaling kwam ook daardoor. In het weekend moesten we meteen de hap bellen als we het niet vertrouwden en zondag moesten we zeker verbetering zien en anders ook weer aan de bel trekken. Vrijdag op zaterdag heeft hij weer bij ons op de kamer geslapen vanwege de hoge koorts en gisteren was het echt nog een zielig vogeltje; hij wilde alleen maar bij je zitten en hij heeft de hele ochtend en een deel van de middag gehuild van ellende. je moederhart breekt echt als je dat ziet. Vandaag was de koorts eindelijk gezakt en was hij wat levendiger. Nog wel heel moe, maar wel vrolijker. En hij heeft weer een beetje wat gegeten. Dus ik hoop dat hij nou op gaat knappen, want dit was wel heel heftig. En ik ben heel boos op die spoedarts; als die hem gelijk ab gegeven had, was hij lang niet zo ziek geworden. De nachten doet hij redelijk; even wakker als wij naar bed gaan en daarna om 5:00. Dan heeft hij een hele zere keel van het snurken (zijn neus zit nog steeds potdicht) en wil drinken. Gisteren wilde hij daarna niet meer slapen, maar vanochtend heeft hij nog tussen ons in geslapen tot 7:30. Er is ook 1 kies bijna door en 3 tanden zitten te duwen, dus het arme mannetje heeft het niet makkelijk op het moment!
Juffie: hier was het ook heerlijk; ik heb ook even in de tuin gezeten. En logisch dat je er veel mee bezig bent; je wil graag weer zwanger zijn dus ben je ermee bezig... Maak het jezelf niet te moeilijk en sta het jezelf gewoon toe om er mee bezig te zijn; niks mis mee!
Elise... wat zielig voor/van Luca! Hopelijk knapt Luca snel weer op. Jammer dat die vervangende arts niet verder keek bij Luca! Dikke knuffel meis!!! All... ik ga slapen, heb t n beetje gehad van t weekend en morgen heb ik n examen dus ben ik er ook weinig! Morgenavond ben ik er weer oke?!! Fijne avond allemaal
Goedemorgen Miran: succes met je examen vandaag! Komt vast goed. Fijne dag allemaal. Heb weer een advdagje. vanavond wel oudergesprekken dus heb nog wel wat voorbereiding te doen. xxx
Goedemorgen!! Het wordt mooi weer vandaag Juffie...lekker een adv dagje! Geniet er van! Miran...succes!! Melanina...hallo! Hoe is het met jou en de beeb?
heey! Melanina: ben ook benieuwd hoe het gaat! Dag: hier nu nog wolken maar hopenlijk snel een zonnetje.
Juffie...hier ook nog wolken hoor. Ga maar van de weerman uit. Die had het gisteren ook goed Hoop dat het zonnetje snel doorbreekt. Ik moet dan wel de hele dag binnen zitten maar ik wordt er zelf een stuk vrolijker van.
ik ook hoor Krijg echt zin in de zomer. blote benen, geen jas aan, heerlijk.. maar goed eerst maar de lente
Goedemorgen all... Juffie en Dag... hier schijnt t zonnetje in volle glorie. Lekker he.. even geen jas aan en lekker genieten van die luie stoel en die warme stralen van de zon! Heerlijk hoor!! Kan niet wachten tot dat ik t zwembad op kan zetten. All... moet morgen met Gyani naar de ha. Hij zakte zaterdag door zn been of enkel... toen had ie al last van zn been geloof ik... maar in de wedstrijd kwam er n flinke meid tegen hem in en sindsdien heeft ie last van zn knie... rennen/trappen lopen doet allemaal veel pijn en aangezien hij verdediger is en hun nog 2 wedstrijden moeten winnen voordat ze kampioen zijn kunnen ze hem niet missen in t veld! Met zijn benen heeft ie al n hele tijd hoor maar de dokter en fysio zien er niks aan. Dus ik wil toch even foto's laten maken want er zit iets niet lekker weet alleen niet wat?!!! Ik ga zometeen nog even wat doorlezen en dan ga ik om 10.00 uur richting Bergen op Zoom, daar pik ik n collega op die ook op die tijd op moet en dan rijden wij samen naar Berkel-Enschot. Om half 3 vanmiddag staan wij weer terug aan school in Bergen op Zoom dus dan kunnen wij gelijk die kinderen oppikken en dan kan ik mn route verder doorzetten. Ik heb n goed gevoel hierover alhoewel ik nu wel wat nerveus begin te worden. Ik laat t jullie vanmiddag en anders vanavond nog weten oke!!!