Goedenavond allemaal... Dit kippetje komt even snel langs wippen om te zeggen dat ze de computer uitschakelt en nog even bankhangen en om half 9 gaat ze lekker naar bed! Ik kan er gewoonweg niet uit smorgens... ben echt kei moe! Misschien toch n virusje??? Heb t steenkoud en veel maar dan ook echt veel slaap. Owja... heb vanmiddag bij de kruitvat tabletten gekocht van vsm "puur mama" zwangerschapstabletten. Eens kijken of t werkt... WANT daar zit alles in! Ben heel benieuwd! Kristel gebruikte die tabletjes toch ook? Meerdere trouwens toch hier op t forum?
hoi meiden, wat is het hier rustig zeg?? Miranda: heb die vsmpilletjes wel geslikt maar na de bevalling. Voor Nathan heb ik Etos zwangerworden geslikt. Nu alleen foliumzuur. Helpen om zwanger te worden zullen de pillen niet doen want het is toch gewoon vitamine natuurlijk maar goed alle beetjes helpen linnie: pff gelukkig maar Elise: Fijn dat het proefdraaien op het kdv goed gegaan is. Wel vervelend dat je er zelf nog niet zo;n goed gevoel bij hebt. hopenlijk komt dat snel! QB: beterschap alledrie! Nog even ego goed? - Helmmaker = gebeld en over 2 weken moet nathan heen. tot die tijd nog maar even slapen met helm. hij heeft nog ruimte genoeg om te groeien. - vandaag toch maar aan 1 stel vrienden verteld dat ik zwanger ben. we gaan dit jaar samen op vakantie en ben dan hopenlijk een maand of 7 zwanger. Zijn gewoon hele goede vrienden dus wilde het toch wel graag vertellen. Verder wachten we de 1e echo af. Nou dat was 'm weer. fijne avond xxx
Elise, fijn dat het goed ging op kdv. blijft nog even wennen voor mams denk ik. Ryan gaat morgen al weer voor de derde keer naar kdv, ik weet dat hij het daar leuk heeft maar blijf het ook lastig vinden. Lin, en heeft het verder doorgezet? Juffie, dan maar slapen met helm. kan het me ook wel voorstellen hij weet niet beter en is gek voor hem zonder helm denk ik. Komt goed! Ik ga nog even bankhangen met haantje en dan betijds naar bed, morgen werken pfff
@ miran ik slik ook die pillen. ego: vandaag het slechte nieuws verteld aan mn ouders. was echt erg om te doen. allemaal moesten we huilen en ja ze waren heel erg blij toen ze thuis kwamen en nu ineens deze domper. hopelijk slaap ik straks beter. want dat lukte gister ook niet. oja, en nog iets leuks gister te horen gekregen dan mn contract niet verlengt wordt.....
Hallo lieve meiden! Ongi heeft niet doorgezet, alleen wat druppels bruin verloren en meer niet.. Toch maar testje halen vanmiddag! Verder lekker ziekjes! Liv ook, het is zo zielig! Ik denk dat haar tandjes ook doorkomen, heb vannacht elk uur voorbij zien komen op de klok, ben kapot! Tot zover mijn egoberichtje! Bubsie; Meid, wat balen allemaal zeg.. Geen leuke tijd voor jou dus... Probeer wel te genieten van je zwangerschap meid! Knuffel voor jou! Juffie; Ahh, Nathan is het helemaal gewend nu.. Arme vent! Liv was zo gewend aan die bakerzak, maar de tweede nacht sliep ze al goed gelukkig! Het is alleen even doorzetten! Ben je al wat geruster, of nog steeds niet! Probeer te genieten he?! Elisa; Ahhh, mama vindt het misschien wel moeilijker dan Luca! Ik ben niet helemaal blij met mijn gastouder en vind het ook best naar om haar daar achter te laten, maar onze kindjes hebben er echt niets van hoor! Niet druk maken! Ze vinden het vaak juist erg leuk met leeftijdsgenootjes! Komt wel goed! Miran; Vitamientjes kunnen nooit geen kwaad! Het helpt natuurlijk wel dat je lichaam vitaal is! Wanneer krijg je die kijkoperatie? Knuffel van mij! QB; Ahhh, arme Britt! Ook al ziekies.. Zo sneu voor die kleintjes he?! Liv had vanmorgen 38,5, snotverkouden, hoesten, echt sneu! Sterkte! Ik zag iets over verlof, je hebt recht op 6 zorgdagen als je 24 uur per week werkt! Pooh; Ik werk 32 uur! Best pittig, maar het is te doen! Ik werk niet onregelmatig, maar ik denk dat als je het goed indeeld je er vanzelf aan gewend raakt! Hoe is het verder met Ryan? Mink; Hoe staat het met jouw cyclus? Ook nog steeds zo'n last met de eisprong? Wat gaaf dat Zoe mama en papa zegt! Superleuk! All; Knuffel van mij! Ga snel verder! xx
Bubsie...tjee zeg, das wel erg veel slecht nieuws voor 1 dag om te verwerken. Sterkte en een dikke knuffel! Linnie...toch nog een beetje spannend dus @all...gisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Ben er zooooo blij mee Hij rijd heerlijk. Vanochten heb ik Stan zo in de stoel kunnen zetten zonder hem in allerlei bochten te moeten wringen Vanmiddag lekker op de thee bij een vriendinnetje en dan vanavond aan het werk voor de paardrijvereninging. Misschien kom ik dan wel even tokken want dan zit ik toch al achter de pc.
goede morgen; Dag; wat een heerlijke luxe zeg!! Linda; wat spannend!!! ja dat klopt idd met minder werk, minder verlof uren natuurlijk hahaha maar goed nu hoeft QB geen vrije dagen op te nemen. Beter!! Bubsie; jeetje wat een ellende zeg!! ze mogen je contract niete beindigen omdat je zwanger bent he??? zal natuurlijk wel meespelen en dan bedenken ze iets anders. Balen zeg. Maar dan kun je nu een uitkering aanvragen. mir: ik slik alleen foliumzuur, daarvoor bij zoe deed ik dat wel, maar ik vond ze best duur!! juffie; arm mannetje steeds zijn koppie stoten is ook niet leuk. Komt vast wel goed. Ben benieuwd hoe lang hij hem nog op moet hebben. Hoe reageerden jullie vrienden mir; ik ben ook steeds zo moe en kan moeilijk wakker worden. Erg vervelend idd elise; ga jij weer werken dan? volgens mij heb ik dat gemist Soms vind ik het wel jammer dat Zoe niet naar het KDV gaat. Nu speelt ze veel minder met andere kindjes, terwijl ze dat wel leuk vind.
Hoi! Mink; Hoe staat het met jouw cyclus eigenlijk? Al wat wijzer? Dag; Joepie een nieuwe auto! LEKKER! Even advies nodig... Sta voor een dilemma! Aangezien Liv vanaf maart naar het kinderdagverblijf gaat, kan ik niet meer bij mijn huidige klant blijven werken. Nu is me een andere functie aangeboden, maar dan moet ik mijn auto inleveren.. We hebben momenteel alleen die auto en dan moeten we een nieuwe kopen.. Gezien de privekilometers die we maken, is het erg voordelig voor ons om te leasen! Maargoed, het werk is wel lekker dicht in de buurt en ik weet niet waar ik anders terecht zal komen.. Misschien moet ik dan wel weer heel ver reizen... Pfff, haantje was er niet blij mee, want dan komen alle kosten weer op ons en moeten we ook nog eens onze vakantie skippen om een nieuwe auto te kopen.. Lastig! Ik weet niet wat ik moet! xx
Linnie...is altijd moeilijk! Je moet wel doen wat jou het meeste aanspreekt. Ook al heeft dat misschien nadelen. Het is erg belangrijk dat je het naar je zin hebt op je werk anders gaan de dagen heel langzaam voorbij en dat is ook niks. Misschien kan je zolang een wat minder goeie auto kopen om de tijd te overbruggen die je nodig hebt om te sparen. Kan je misschien toch ook nog op vakantie? Maar ja, ik kan natuurlijk niet in jullie financien kijken.
LindaS... Dag heeft helemaal gelijk. Je kan idd kijken voor n goedkoop klein autootje. Kijk eens op marktplaats.. staan ook altijd goedkope auto's op. Dan kun je misschien toch op vakantie dit jaar. Het scheelt dat wij niet veel om auto's geven alleen dat ie mij van A naar B moet brengen ( hoe dat ie eruit ziet zal me worst wezen... hij moet GOED zijn dat vind ik t belangrijkste) en over vakantie.... wij gaan alleen 1 week met de kinders naar n pretpark (daar blijven wij dan n hele week. Dit jaar wordt dat weer Ponypark Slagharen!) De kinders gaan toch naar de moeder en de andere 3 gaan naar de opa's en oma's. Dus voor mij is de vakantie niet zo heel noodzakelijk. Maar dat is ieder voor zich. Ik zou dan toch kiezen voor de baan waar jij je t meeste in kan vinden. Iets wat JIJ fijn en prettig vindt om te doen! Jij moet IEDERE DAG daar werken en met tegenzin naar je werk toe gaan helpt niet echt he?! Overweeg de voor en nadelen tegenover elkaar en ga er samen voor zitten. Suc6 meis!
heey meiden, Lin: oeeh toch nog een beetje spannend bij je dus? Ga je nog een testje doen of wacht je nog even af. Arme Liv trouwens En arme Linnie want die slaapt ook slecht Hopenlijk vannacht een betere nacht! Lastige keuze trouwens. Plezier in je werk vind ik wel heel belangrijk. Een jaartje wat minder vakantie zou ik dan niet zo erg vinden. Of in plaats van 2 weken weg een weekendje weg?? Dag: lekker hoor een nieuwe auto!! Mink: vrienden vonden het erg leuk Hoe is het verder bij jullie?? Bubs: sterkt! All: ben toch moe echt ongelooflijk. Gisteravond lag ik voor half 9 al in bed en ben nu nog/ alweer moe. Verder is mijn buik 's avonds echt enorm Kon mijn broek gisteravond na het eten al bijna neit meer dichtkrijgen. Darmen spelen nogal op. Ga zo Nathan halen. tok later! xxx
Hoi meiden, wij zijn net terug van de ka. Voorlopig nog doorgaan met de medicijnen, over drie maanden terug en als hij last blijft houden gaat er een foto gemaakt worden omdat hij wellicht een breukje in zijn slokdarm zou kunnen hebben. Verder is Luca snipverkouden geworden en erg hangerig (leuk, dat kdv...:x). Hij wil ook niet drinken en als hij drinkt verslikt hij zich snel dus ik vermoed last van zijn keel ook. Hij heeft geen koorts en net nog een goede plasluier, dus we wachten af... Mink: ik werkte altijd al hoor. Ik werk 16 uur per week voor de klas op een mytylschool. Haan had altijd pappadag op vrijdag maar heeft een promotie gekregen en kan daardoor niet meer vrij zijn op vrijdag en daarom gaat Luca naar het kdv. Lin: lastige keuze meis. Maar waarom kan je niet bij je huidige klant blijven als Liv naar het kdv gaat? En het zou natuurlijk van de zotte zijn als jij en haan er slechter van worden! Ga je nog testen? Juffie: gaaf dat je buik al zo opzwelt! Voel je je al echt zwanger? Logisch dat je onzeker bent hoor; ik had dat ook heel erg met Luca. Was elke keer bang om naar de wc te gaan omdat ik dan misschien bloed zou zien, haha! Hoort erbij; nog even geduld en je weet of alles goed zit. Dag: gefeliciteerd met je auto! En nu maar heerlijk redenen verzinnen om de auto te pakken, hihi! Bubsie: sterkte!
elise: een breukje in de slokdarm dat klinkt niet zo leuk. wat betreft de verkoudheid, nathan is ook constant verkouden. dan weer hoesten, dan weer een snotneus, dan weer allebei. denk maar zo dan heeft hij straks heel veel antistoffen opgebouwd voel me wel zwanger trouwens af en toe...vandaag behoorlijk last van mijn liezen en dus heeeeel erg moe ga zo lekker douchen en dan bankhangen. moet ook nog sporten deze week maar stel het vanavond maar even uit. Komt een andere avond wel en anders zaterdag ochtend. Fijne avond! xxx
Juffie en Elise... even voor t weetje... kleine kinderen kunnen wel 12x PER JAAR (snot)verkouden zijn, dat is helemaal niet erg werd mij door de dokter verteld! All... hier n moeder die t gehad heeft voor vandaag met de kinders... eerst loopt mn dochtertje te zeuren... krijgt ze haar zin niet gaat ze broertjelief maar koeieneren... die krijgt er vervolgens genoeg van en begint te huilen van kwaadheid dus mama kan weer optreden... dochterlief naar boven gestuurd en de 2 jongens van mij samen naar buiten geschopt... vervolgens krijgen díe 2 samen bonje... ikke de jongste zoon weer naar binnen gehaald... dochterlief haar kamertje weer eens onder handen genomen (maar liefst 2 vuilniszakken rotzooi van de kamer gegooid), die is inmiddels helemaal netjes opgeruimd... ondertussen moest ik nog koken want mn oudste moest om half 6 weer op t veld staan en dus hier n overgestresste moeder die nu bek en bek af is! Nog wat in huishouden gedaan. Ik kan niks meer hebben van de kinders... continu loop ik op ze af te giften! Ergens komt dat ook wel door hun zelf maar zeker ook door mij... ik doe gewoonweg teveel terwijl ik dat zo niet voel/merk. Ik lig er lekker weer op tijd in... heerlijk om half 9 filmpje kijken op bed! Warm/rustig en zo kom ik zeker aan rust toe!
Ha meiden! Ben niet zwanger! Test gedaan en ben net ook weer wat bloed verloren, dus ga er nu echt vanuit dat de ongi eraan komt! Pfieuuwww! Thanks voor de tips! Ik ga er uiteindelijk ook op achteruit dan op salaris en moet dan ook nog eens extra gaan betalen voor mijn eigen auto natuurlijk.. Maar ben bang dat er weinig keus is anders! Ben nu toch maar aan het kijken voor iets anders! Ik kan niet bij mijn huidige klant blijven, omdat ik daarom 7 uur moet beginnen en het KDV pas om 7 uur opengaat.. Ben niet heel erg blij! Dikke knuffel voor jou! xx
goede avond,, Lin; kan haantje haar dan niet naar KDV brengen? of iemand anders? Wel balen als je er zoveel op achteruit gaat.. Juffie; even volhouden en dan ben je weer minder moe. Wel mooi hoor al een buik hihihi Elise; hahah ik wist dat ook wel, maar was het even vergeten mir; je hebt het hartstikke druk, ik vind het knap hoe je het allemaal doet hoor!!! Ik ga vanavond nog effe werken (leuk een eigen bedrijf, dan heb je dat ) hhahahaha
Linda... wat zal jij opgelucht zijn dat je niet zwanger bent. Ik had vandaag ook bruin/roodsige kleur aan wc papiertje zitten maar kan niet ongi zijn want dat ben ik net geweest. Gek hoor! Mink... bedankt meis voor je lieve woorden. ik belde net naar chris en zei: morgen kom ik pas om 19.00 uur thuis als de kinders op bed liggen. hahahahaa hij zei: gooit ze te bed en trek lekker de deur dicht. Kamer is tenminste (hopelijk) weer even opgeruimd. Ik word hier zo moedeloos van he... Zelfs mn buurvrouw vroeg of ik ziek was... ik vraag hoezo?... zegt ze: je zou gisteren of vandaag op de koffie komen maar je komt niet en je ziet hartstikke wit in je gezicht. Ik zeg: fijn he?... werkende moeders!!! Als manlief ipv smorgens lui op de bank gaat liggen tot n uur of half 12 ns n keer n stofzuiger in zn handen pakte of de was ns n keer voor me deed, maar nee hoor dat is te veel want de bank is toch wel erg lekker met n dekentje over je heen! GRRRRRRRR. Ik kom thuis en moet dus gewoonweg alles nog doen. Hij zegt dat dat niet nodig is maar ik vind van wel. Ach... t wordt weer tijd voor mn bedje! Lekker slapen eest ff filmpje kijken en dan lekker slapen. Misschien val ik tijdens de film wel in slaap! Kom morgen wel even spieken nadat ik mn rit heb gereden en bij mn clientje heb gepoetst! Slaap lekker allemaal
Dames.... HELP HELP HELP.... Ik ga net naar de wc en heb gewoon bruin/rosige afscheiding. Heb wel wat last van boobs MAAR dit kan niet nu al... ben 17 januari pas ongi geworden en alweer 1 week niet meer gevloeid. Wat is dit??? Zou ik de gyn bellen morgen? Kan dit nog van de ongi afkomen?