hoi hoi zo heb een partij dingen gekocht haha zo leuk en lief allemaal. alleen me mama kion niet mee was ziek dus ben ik me aankopen maar wezen showen en allemaal ook zo genoten vh weer??
Miran: oh bah mamografie doet zeer ja heb ook een keer gehad omdat ik last heb van knobbeltjes in mijn borsten. (schijnt met kleinere borsten, zoals die van mij, ook nog meer pijn te doen) melanina: altijd leuk shoppen! jammer dat je moeder niet meekon. All: nathan werd vanmiddag wakker met 40,3. Bah nu ook na zetpil nog hoge koorts. Bah kan hier zo slecht tegen, maak me direct ongerust. denk dat het van de bmrprik komt maar dan nog, meer dan 40 graden koorts vind ik wel erg hoog fijne avond! xxx
Hallo!! Met mijn schoonzusje en de beeb gaat t redelijk. Met de beeb gaat het goed! Mijn schoonzusje blijkt weer een niersteentje te hebben en ze moet voorlopig nog in het ziekenhuis blijven.... Wat een weer vandaag he!!
Nou, hebben net vandaag te horen gekregen dat onze huidige baas de boel verkocht heeft aan Aevitae.. dus... Overname VPZ door Aevitae op til • AssurantieMagazine Ons pand is nog wel van hem, en die heeft hij verhuurd aan onze toekomstige baas voor 10 jaar, dus we zitten er nog wel even gelukkig. Ik maak me dan ook totaal geen zorgen over mijn baan, hoewel ze bij het hoofdkantoor van Aevitae veel geautomatiseerder zijn dan bij ons, dus dat er in de toekomst banen zullen verdwijnen lijkt bijna onvermijdelijk.. we zullen wel zien, meer dan afwachten kan ik toch eerst niet.. ~~~ Duik nu eerst mijn nest in.. lampie is uut! Xx
Goedemorgen... Qb... gelukkig is dat nog ver in het verschiet meis en kun je nog lang van je baantje met je huidige baas genieten! Yo... GOEDEMORGEN meis, hoe is het met je? Alles oke? Geniet je ook lekker van de zon? Ikke wel hoor... ga zometeen lekker buiten zitten met n kopje thee. Moest vanmorgen met de bus naar de zaak want had gisteren n klein aanrijdinkje gehad. Zit n flinke kras op en spiegel beschadigd. Tegenparty is fout want ik zat op n 1richtingsweg hahahaha Jammer was best wel n lekker ding om te zien hoor hahahaha All.. hoe is het met jullie???? Het is zoooo rustig de laatste tijd hier. Juffie... heb jij nog iets van Liena vernomen? Is alles nog goed met baby en moeder? Met mij gaat t weer redelijk... loop weer tegen ongi aan... ben misselijk met vlagen en heb behoorlijke gevoelige tepels. Borsten zelf voelen ook niet al te prettig aan maar mn tepels dat is gewoon supergevoelig! Verders gaat t hier super!!!
Hellow Miran!! Hier alles goed! Heb net lekker geBodyBallanced dus kan er weer tegen! Vanmiddag lekker met een vriendinnetje naar de stad en vanavond naar kane!
Yo... dus je kan vanavond fit, fris en fruitig naar Kane hahahaha jij bent al in topvorm dus?! All... Wat n heerlijk weertje he meiden??? Laat die zon maar branden vanaf nu hoor. Heb haar behoorlijk gemist! Hoe is het hier allemaal?
Hoi kippies, Juffie: ik maak me ook altijd meteen heel veel zorgen hoor, is volkomen normaal! De huisarts zei vorige week tegen mij dat je niet hoeft te schrikken van hoge koorts bij die kleintjes; ze mogen tot 40,5 hebben. En als je het niet vertrouwt, gewoon de huisarts bellen. Bij Luca bleef de koorts ook hoog ondanks een zetpil. Hij moest eigenlijk afgelopen dinsdag voor de bmr, maar ik heb hem een maand verzet, want ik kan het even niet aan als hij weer ziek wordt... Miran: ik doe met je mee met tegen ongi aan zitten. Ik moet zaterdag ongesteld worden. Ik heb vorige keer mijn pil doorgeslikt en dan zijn de klachten van tevoren altijd heftiger. ik heb ook zere borsten en ben snel misselijk en heb ook een humeur om op te schieten zoals mijn baas en collega's vandaag gemerkt hebben vrees ik... QB: dat is een verandering zeg! Hadden jullie het aan zien komen of niet? Gelukkig hoef je je voorlopig geen zorgen te maken over je baan! All: vandaag weer aan het werk. ik heb heel erg last van hooikoorts op het moment en nu hebben we ook nog thema lente en staat de hele klas vol met narcissen en blauwdruifjes, heel fijn... Ziet er gezellig uit, maar mijn hele hoofd zit dicht en heb flinke hoofdpijn. Ga zo op tijd naar huis! Met Luca gaat alles weer prima gelukkig!
Elise... ik zou t zondag moeten worden als mijn cyclus nu wel eens klopt! Bij mij is t iedere maand min of meer toch n verrassing. Maar goed heb dus alleen misselijkheid smorgens en nu heb ik volgens mij n tandvleesontsteking, heel mijn linkerkaak doet zeer, en stik zowat van de hitte. Echt opvliegers heel raar. All... heb vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en n afspraak gemaakt in België voor n intakegesprek over borstvergroting. Heb er eigenlijk veel zin in. Wil de afspraak voor 7 april van die kliniek voor zwanger te worden afzeggen. Mijn hoofd staat nu meer naar verbouwing (jajaja wij zijn weer volop begonnen) en borstvergroting hahahha Ik ga mn eten koken, dan eten en strakkies naar mn zwager die ligt in zkh. Heeft n nieuwe knie gekregen. Maar mn schoonzusje moet gewoon werken en dus gaan Chris en ikke daar naartoe!
even een heeeeel snel berichtje.. nathan heeft nog steeds koorts. vannacht ook de hele nacht gejammerd en aan het koortsdromen, zo zielig op een gegeven moment bij ons in bed gelegd maar toen ging meneer dus gek doen Niet slapen en maar kletsen. ja dat was ook neit de bedoeling natuurlijk. net had hij 39,4 zonder zetpil. na het douchen net zetpil gegeven en dan zo nog een toetje proberen en naar bed. hopenlijk vannacht een betere nacht. Elise: snap het helemaal dat je de prik verzet hebt! oh had liena trouwens even een berichtje gestuurd via hyves. ze kan nog steeds niet goed op zp komen dus dat is vervelend. Met de beeb gaat het prima. Liena heeft nogal last van migraine dus dat is minder. dat was het heel even. nathan krijgt nu eerst even aandacht. xxx
Meiden sorry dat ik jullie verwaarloosd heb...Mijn vader is inmiddels thuis maar nog dood moe en aan het revalideren. heeft iemand een update voor mij. Anders moet ik zoveel terug lezen.... Hier gaat alles goed. Heerlijk dat mooie weer van de afgelopen dagen. Gisteren met Jesse een uur wezen wandelen en naar de kapper geweest. 's middags nog lekker wezen fietsen en op kraamvisite. Vandaag hebben Bart en ik het kleine kamertje opgegruimd en leeg gehaald en nu kan de verbouwing eindelijk beginnen . Maandag beginnen ze. Eerst de verdieping op de keuken en daarna de schuur opknappen en vergroten. Gisteren belde mijn baas. Hij wilde graag langs komen om mijn spullen op te halen... Laptop, telefoon, printers, klantgegevens e.d. ..Hij overviel me er heel erg mee aangezien ik nog gewoon in dienst ben tot feb. 2011!! Een half uurtje voordat hij hier was heb ik de rechtsbijstand gebeld en die vonden het een hele vreemde situatie en adviseerde me een aangetekende brief te sturen waarin staat dat ik het er niet mee eens ben en dat wanneer ik weer arbeidsgeschikt ben ik me weet beschikbaar stel voor mijn werkzaamheden. Verder moet ik de zaak nu bij hun aanmelden en krijg ik advies en hulp van hun. Maar ik sta er heel goed voor !! Toen mijn baas zijn auto had volgeladen met mijn spullen vroeg hij naar de sleutel van de zaak WTF..... Toen ging hij!!!! Hij kwam niet binnen en gaf me niet eens een hand....!!! Hij zal betalen ik zal knokken tot hij gek van me wordt!!
goedemorgen meiden, Hier gelukkig een betere nacht. 1 x eruit en direct nog een zetpilletje gegeven. Wendy: fijn dat je vader weer thuis is! Maar wat een actie zeg van je baas:x fijne dag allemaal. xxx
goedemorgen wendy doe rustig aan hoor meis stress is slecht voor je baby en gelukkig is je papa thuis succes met de verbouwing Hier alles goed. 13 april komt het kamertje dus in dat weekend zal alles klaar zijn . Dan is het echt wachten op ons kleine meid .
Goedemorgen! Juffie...fijn dat het al wat beter gaat. Melanina...leuk hoor! Nog maar even wachten en het kamertje is klaar! Wen...wat fijn dat je pa weer thuis is. Die aktie van je baas is hopeloos. Hier alles oke, vanochtend bij de dokter geweest met Stan omdat zijn luieruitslag alleen maar erger werd ondanks alles wat ik er aan gedaan had. Nu heeft hij een schimmelinfectie. Heb een zalfje gehad en nu moet het snel beter gaan.
Morgen... Juffie... lekker dat Nathan vanacht beter geslapen heeft. Er zit dus weer vooruit gang in. Melanine... wij willen wel foto's zien hoor! Heb je misschien ook n foto van je groeiende buikkie? Wendy... gelukkig is met pa alles goed. Maar wat is je baas een eikel zeg! Dat ie dat zomaar nu ineens doet. Snapt ie niet dat dit bij jouw stress oplevert en dat jij die nu zo min mogelijk moet hebben?!! Jeetje... die zou van Chris toch ff de volle laag krijgen hoor! Dag... gatver... schimmelinfectie bij zo'n kleintje auw auw auw ik weet hoe dat dus voelt. Het is zonde voor t ventje! Bubsie... hoe is het met je???? Hoe gaat t met haken? Ben je al klaar met je mobieltje? All... hier is alles rustig en verloopt prima. Wij zijn er nu aan uit WAAR dat de trap komt te staan en WAT voor trap t wordt!!! Scheelt weer in de verbouwingsstress! Mijn schoonmoeder komt net binnen wandelen dus ga koffie drinken
Miran NIET JE AFSPRAAK AFZEGGEN!! Krijg je spijt van! Gewoon daarmee doorgaan! Wen fijn dat papa thuis is en succes met je baas! KANE was super gister! Echt helemaal te gek!!
Ja echt Miran. Kan je beter wachten met je borstvergroting....jullie willen al zo lang zo graag een kindje en nu heb je eindelijk iets wat jullie verder kan helpen en zou je het laten schieten....krijg je echt spijt van....
Dag en Yo... ik denk dat ik er gewoon teveel mee bezig ben en dat t daardoor gewoon niet pakt! Als ik nu die verbouwing en borstvergroting overneem dan ben ik zwanger voordat ik er erg in heb. Ik heb nog alle tijd en heb t voor mijn eigen al zo besloten. Ik ben er geestelijk TEVEEL mee bezig en als ik me nu focus op iets anders dan gaat t met zwanger raken misschien wel sneller. Maar ben nu te enthousiast! Snappie??? Wel lief hoor dat jullie er zo overdenken en mij advies geven maar wist niet dat die borstvergroting zoveel meer betekende. Sinds dat Chris erover begonnen is en sites heeft laten zien kijk ik steeds meer naar mijn borsten. Ik ben er gewoonweg niet tevreden over. En nu dat ik die afspraak gemaakt heb in Genk ben ik heel wat vrolijker! Heb er echt zin in!!!!