[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja wat mij betreft gaat de 10e nog gewoon door hoor. hoop dat jullie ook nog willen!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik ben de 10e ook nog steeds van de partij :D

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Juffie: weet je dat het sprongetjestijd is? Luca was vorige week steeds zo, maar nu gaat het een stuk beter!

All: ik ga niet mee met kippendag. Het slapen gaat hier nog steeds bar slecht en daar ben ik erg verdrietig over. Ik snap gewoon niet wat ik nou fout doe dat mijn kind zo slecht slaapt. We hebben een vast bedritueel en hij slaapt rustig in, maar wordt midden in de nacht wakker en is dan gerust twee uur wakker voordat hij weer in slaap valt. Ik zorg er ook voor dat hij niet teveel prikkels krijgt overdag en we hebben een vast dagritme. Overdag slaapt hij heel goed. Hij is ook wel constant ziek geweest en zijn neus zit nog steeds helemaal verstopt, dus ik ga morgen maar weer eens een afspraak bij de huisarts maken... Verder is manlief nu ook erg ziek en ik voel me ook helemaal niet lekker, maar hoop maar dat het de vermoeidheid is... Kortom, ik voel me niet echt geweldig de laatste tijd.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise: wat naar dat je je zo voelt:( Dikke knuffel voor jullie! Oh en jij doet echt niets verkeerd hoor meis!
    Wat Nathan betreft, zou goed kunnen hoor een sprongetje. Ik merk dat Nathan alles zelf wil doen en overal wil helpen maarja dat kan hij nog niet zo goed en daar wordt hij dan boos om.

xxx

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ik laat je zeker weten hoe t allemaal in zn werk gaat. ben zelf er steeds meer mee bezig. Kan niet wachten tot 19 april en ook niet tot begin grote vakantie. Ik heb er echt zin in. Eerst maar eens kijken wat wijsheid is. Laat je iig iets weten oke?!!!

Juffie.. lekker hoor n dagje naar je ouders. Heerlijk uitwaaien! Is toch altijd weer n kleine vakantie vind je ook niet?

Mink... het voelt voor mij zo deze manier goed dus ik sla ook gewoon deze weg in en we zien wel hoe t verder loopt. Hoe gaat t met jouw? Ben je misselijk of valt t wel mee?
    Nog andere "klachten" ? Hoe staat t met jouw buikie? Heb je n foto voor ons????

All... mijn ouders en peettante zijn hier geweest. Mijn peettante kon vorige week niet met mijn verjaardag en die kwam dus vandaag. Mijn ouders kwamen heerlijk mee. Ze hebben mee spelletjes gespeeld met de kinders en heerlijk mee gegeten. Na t eten zijn we nog n blokje om gaan wandelen en toen zijn zij naar huis gereden en de kleinste de douche in en naar bed gegaan. Mama zit nu lekker achter de pc uit te rusten.
    Ach... 5 april komen ze weer voor Gyani's verjaardag/ 10 april voor Gyani's kampioenschap/ 17 april voor Ebony's verjaardag en 24 april ga ik naar mijn zusje omdat mn neefje zijn communie doet. Dus zie ze nu bijna elke week hhahahahha lekker hoor!

Ik ga nog spelletje spelen meiden,
    fijne avond allemaal!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    #1466 wendy1983, 28 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
    Ik ga slapen!
    Morgen begint de verbouwing :) en morgen krijgt mijn baas als het goed is mijn aangetekende brief binnen....Dat vind ik spannend. Hij zal wel bellen maar heb me voorgenomen niet op te nemen. Heb alles liever zwart op wit dus hij mailt of schrijft me maar.

Als het goed is neemt de rechtsbijstand deze week ook alles in behandeling!
    Ik hou jullie op de hoogte.

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Enne, trusten! ;)

Xx voor jullie!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ikke ben er de 10e ook bij. Tenminste dat zat wel gewoon in mijn planning!

Goedemorgen trouwens!
    Nog meer mensen ontregeld door de zomertijd? Ik en Stan wel! Ik kon vanacht niet in slaap komen en vanochtend mijn bed niet uit. Stan zat ook rechtop in zijn bed toen ik om 22.30 uur ging kijken. Denk dat hij de slaap ook niet kon vatten.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Dag... ik heb nergens last van alleen t opstaan vanmorgen ging niet zoals t moest hahaha. Oude tijd was dat kwart over 5 en dat was wel erg vroeg. Ben om 9 uur even terug gekropen tot 10 uur... was wel lekker dat uurtje zomaar doezelen.

Wendy... ben heel benieuwd wat ie ervan gaat vinden van jouw brief hahaha. Heb jij voicemail? Kun je luisteren wat ie inspreekt hahaha. Vind t goed van je dat je alles zwart op wit wil!
    Welke verbouwing begint bij jullie vandaag???? Ben ik iets vergeten?

All... 10 april kan ik wƩƩr niet want mijn zoontje heeft smorgens n zƩƩr belangrijke wedstrijd... als ze deze winnen zijn ze KAMPIOEN en daar wil ik niks van missen hoor! S'middags hebben ze dan al feest en ook daar wil ik niks van missen. Mijn ouders komen dan naar ons toe en die blijven dus ook gezellig heel de dag. Jullie snappen toch echt wel dat mijn zoontje hierin voor gaat he? hahahahaha Ik wil jullie wel alvast n zeer fijne zonnige dag toewensen.

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Miran. We krijgen een verdieping op de keuken en daarna wordt de schuur verbouwd.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow dus er komt n extra slaapkamertje voor de kleine bij? Hebben jullie n vrije achterom dan?... omdat je zegt schuur wordt verbouwd.

Onze verbouwing is nog steeds in volle gang. Krijgen 6/7/8 of 9 april de stenen binnen. Kan Chris weer steenstrips zagen en plakken tegen t huis. De meterkast wordt door elektrabedrijf omgelegd en dan kunnen de binnenmuren er uit geslagen worden. Kan niet wachten!!!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    bedankt meiden voor de leuke reacties op ons kamertje!
    vanavond kijken bij zwager en schoonzus die krijgen ook hun kamertje vandaag.

net naar de verloskundige geweest alles was goed, kleine trapte gelijk weer toen ze mn buik aanraakte haha.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubs... fijn dat alles weer gecontroleerd en goed is he! Ja je mag met recht trots zijn meis. Nu nog 3 maandjes wachten op die kleine van jullie. Ben heel benieuwd wat t gaat worden. Jullie weten t ook nog niet he? Begin je nu niet nieuwsgierig te worden? Ik zou t allang hebben gevraagd puur uit nieuwsgierigheid.

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja miran, ben super nieuwschierig
    maar wil het echt niet weten. laatst bij de gyn kreeg ik nog een echo en ik dacht echt ojee als tie maar niet zegt wat het is...
    waarom hij zei toen we klaar waren ik kon niet zien wat het was want het lag in stuit. dus ik opgelucht... gelukkig want ik wil het niet weten.
    dus volgende echo zeg ik gelijk dat ik het niet wil weten.
    maar nieuwschierig ben ik zeker wel.haha

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bubs...knap hoor dat je je nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik kon dat niet. Bij ons was het wel door 3 verschillende mensen bevestigd dat het een jongen zou worden. Dus toen durfde ik dat ook wel aan te nemen. Wij hadden ook geen naam voor een meisje.

@all...ik heb in de pauze een test gehaald en ook gelijk even gedaan. Ik ben zooooo moe en vaak misselijk. Daar ook nog mijn rare ongi bij opgeteld kreeg ik toch een vermoeden. Maar hij was negatief. Nog 2 maanden en dan gaat de pil weer de deur uit en dan nog een maand of 3 ontpillen en dan gaan we er weer voor :D Vind het nu al spannend. Nog 5 maanden wachten maar toch.....de knoop is doorgehakt.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend dag!!!

Goeiemiddag!
    Hier ben ik weer na een druk en gezellig weekend!

Hoe is het met jullie?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

dag: leuk hoor dat jullie straks ook weer voor een kleine gaan!

wendy: ben benieuwd hoe je baas reageert. en verbouwen dus, spannend hoor!

Miran: jullie zijn ook al een tijdje aan het verbouwen volgens mij. is het ei al in zicht?

wendy: leuk weekend gehad dus??

fijne avond allemaal!

xxx

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Fijne avond juffie!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... hahahaha jij maakt n geintje zeker!... hihihi nee hoor we zijn nog niet eens op de helft!!!
    *Ons huis is voor de helft gesteenstript. We verwachten onze ruim 1900 stenen tussen 5 en 9 april!
    *De meterkast moet door de Delta overgeplaatst worden naar de andere kant van de gang.
    *In de gang moet n GROTE garderobekast gemaakt worden voor de jassen/schoenen/motorkleding en winterspulletjes.
    *In de huiskamer moet een wenteltrap gemaakt worden voordat...
    *Alle muren in de huiskamer eruit slaan + oude trap eruit slaan.
    *Dan boven alle slaapkamermuren tegen de vloer en opnieuw kamers maken (alle kinders krijgen dezelfde grootte van kamer en ieder een eigen kamer)
    *En dan is het allemaal nog maar een kwestie van afwerken!

Dus wij hebben nog redelijk veel te doen vind je ook niet???
    hahahaha

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Ik ga lekker bankhangen met Chris... we gaan heerlijk genieten van onze series:
    TWO AND A HALF MAN!!!
    Heerlijk hoor 3 afleveringen achter elkaar!

Tok strakkies weer!

Deel Deze Pagina