[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Fijne avond!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen.

miran: hahah zie dat ik is het ei al in zicht heb geschreven:D Hoe bedoel je veel met zwanger worden bezig zijn;) Maar zo zeg wat moet er nog veel gebeuren.. Ben je het verbouwen niet zat dan? maar goed je moet voor een mooi huis wel wat overhebben natuurlijk.

fijne dag allemaal

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Wat een lekker weertje!!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... nee idd t einde is nog lang niet in zicht. We beginnen net pas! Zo heel af en toe ben ik t beu. Met name als Chris gewoon dus s'ochtends terug op de bank kruipt en wat gaat liggen slapen... dan denk ik wel eens "hallo.. er is nog meer dan zat te doen in en aan t huis hoor!". Maar aan de andere kant denk ik ook wel "hij kan niks doen" eerst moeten de stenen er zijn voordat hij verder kan met steenstrippen, de meterkast verplaatsen kan pas als alle draden en leidingen omgelegd zijn, de trap slopen kan pas als er een andere trap staat en ga zo maar door!!!
    Alles op zn tijd en als t mooie weer eraan komt gaat t des te sneller want dan krijg je ook meer energie van!

Yo... goedemorgen meid! Hoe ver ben je met je spulletjes over huizen naar Joep toe???? Of woon je er al?

All... kom net lekker terug van de kapster... heb weer een fris kort koppie!!! Heerlijk hoor. Donderdag laat ik mn nagels zetten en dan in de grote vakantie mn borsten YIPPIE ik voel me steeds meer vrouw worden!!!! Heb er onwijs veel zin in en ben er dagelijks mee bezig vooral als ik of wij (chris en ik) douchen of in bad liggen en als we in bed liggen. Ik vind t superspannend worden. Heb kriebels in mn buik ervan en kan niet wachten!

Ik wens iedereen n fijne dag!!!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb nog drie dozen met kookboeken staan, mijn fiets en wat kleren de rest is al bij Joep. Dus vanavond maar weer wat in mijn autootje laden en dan morgen meenemen. Alleen die fiets past niet in mijn auto...en om nou helemaal naar Tilburg te gaan fietsen....das met de auto al 59 km....dus laat staan op de fiets. Dus denk dat ik binnenkort mijn paps es ff lief aankijk of hij niet toevallig die drie zware dozen en mijn fiets wil brengen...

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heej!

Kom ff snel langs om 'hoi!' te zeggen!
    De dagen vliegen om joh, heb het ineens zo druk met van alles, weet zelf niet eens waarmee, haha! Jammergenoeg heb ik amper nog tijd om hier te komen.. Vandaar dat ik nu ff gauw aanwip!

*ZWAAI* naar iedereen en tot gauw!

Xx

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zwaai ff terug naar je QB!!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Thnx! ;)

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mijn vader is 2 uur geleden helaas weer opgenomen in het ziekenhuis. Hij had weer alle verschijnselen van een infarct. Hij heeft al een hart filmpje gehad en er is bloed afgenomen. Daaruit blijkt gelukkig dat hij nog geen nieuw infarct gehad heeft. Ze houden hem nu in de gaten en zal voorlopig wel in het ziekenhuis moeten blijven. Verder heeft hij nu deus weer nieuwe medicijnen gekregen en gaan ze kijken of ze hem moeten dotteren. Door de verbouwing kan ik nu ook niet naar hem toe maar gelukkig komt er een lang weekend aan en zijn de bouwvakkers er morgen heel toevallig een dagje niet. Kan ik even met Jesse naar hem toe.

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hé gatsie Wendy... veel sterkte met je vader!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje QB

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag!!

Zo mijn hokje is bijna weer schoon, alleen evven mijn kast uitmesten en was wegwerken. vanmiddag nog werken...

Juffie: hahaha hoe zo opzoek naar je ei hahahaha erg grappig en dan is het ook nog pasen, kun je met de kids eieren verfen hahaha

Mir; poeh een flinke verbouwing hoor!!

Wendy; jeetje meis wat weer heftig allemaal. Niet leuk dat zoveel ellende ineens op je pad komt. Knap dat je een brief nmaar je baas hebt gestuurd. Heeft hij je nog gebeld?
    Ik hoop dat je paps zich snel weer goed gaat voelen, dit is echt niet leuk. Hele dikke knuffel meid en knap hoe je er onder bent.

Dag; spannend hoor over 5 maandjes, dat is het zo hihihihi

Bubsie; wat leuk dat jullie het geslacht ook niet weten. Wij willen het ook niet weten. Bij zoe was het ook een verassing en dat was zo'n geweldig extra kadootje bij de bevalling :D

Zo ik ga even boven schoonmaken (hoezo zwanger!!)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mink tot nu toe heb ik niks van mijn baas gehoord....

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte Wen!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... sterkte met je papa meis. Ga morgen maar snel naar je vader samen met Jesse. Sterkte meis!!!

Mink... lekker he zwanger zijn? Is je huis tenminste wel aan de kant iedere dag/week hahhahaha Dat is tenministe 1 voordeel!

Yo... alles wat je mee kan nemen prop dat vanavond in je autootje en ga morgen naar Joep en blijf daar dan!!! hahahaha
    Je vader brengt die zware dozen en je fiets wel mee als ze op visite komen hahaha dat doen ze hier ook nog steeds!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben even flink aan het ruzien met Vodafone.
    Ik had mobiel internet voor mijn laptop en via de mail gevraagd hoe ik dat op kon zeggen. Dus gedaan wat ze me gestuurd hebben....10 maart al gedaan...maar nog geen bevestiging gehad. Dus weer gemaild...hebben ze geen usb-stick ontvangen en loopt mijn contract een jaar langer volgens hun als waar ik voor getekend heb....

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahaha Yo... zo had ik net ruzie met HOTELBON!!! Chris hadden ze toen gebeld en die had die boekje gewoon laten komen. Achteraf was ie te duur en Chris had gebeld om m op te zeggen. Nu krijgen wij n pasje voor 1 jarig abonnement terwijl wij er nooit iets mee doen en wij hadden t ook al opgezegd! Dus Chris net maar even n briefje geschreven of ze de lidmaatschap willen annuleren per direct. Heb ik gelijk aangetekend (volgens ons dus al voor de 2e keer) op de post gedaan!!!!
    Wat zitten er klereleiers tussen zeg! Sorry voor taalgebruik maar kan er zo kwaad om worden he!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben zo opgefokt en kwaad zeg!
    Ik stuur het netjes naar het adres wat ze me gestuurd hebben. Het is een antwoordnummer dus het kon niet aangetekend dus ik heb geen bewijs dat ik het verzonden heb. Volgens hun is het ook nog in gebruik ook....heb nu weer een hele boze mail gestuurd en ook al een brief naar weer een ander adres wat ik heb gehad....
    En ook naar de bank dat ik de automatische incasso stop wil laten zetten hoe en wat ik daarvoor moet doen.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... ik zou ook even de wetswinkel bellen om te vragen wat je nog meer kan doen voordat er dadelijk grote kosten aan komen die door andere gemaakt worden!
    Dit kunnen ze je niet aandoen!
    Sterkte meis

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thank you!
    Heb de automatische incasso al stopgezet!

Deel Deze Pagina