goedemorgen meiden! kan wat rustiger aan doen vanmorgen want moet pas ater beginnen. fijne dag allemaal!
Morgen... Goede laat ik eraf want t weer is hier heel donker en grauw. Het regent-hagelt- en sneeuwde net zelfs n klein beetje! Waaien dat doet t hier ook hard. Lijkt wel herfst en winter ipv lente!!! Meiden... kom strakkies terug nu eerst mn nagels even laten doen. Fijne dag allemaal
Mogguh! Hier ook vies weer.. ik wilde met de kids gaan fietsen.. maar denk dat het straks toch maar met de auto wordt...
hey meiden goedemorgen!! Hier schijnt de zon weer even. straks om 11 uur voor echo ben benieuwd en erg zenuwachtig. liefs rosa
Goede morgen, Rosa; spannend hoor!! maar zo te zien ben je alweer 7 weken, dus dat gaat de goede kant op meid. we blijven positief Yoyo; winkelse vandaag!! qb: jammer he, dat je nu niet kan fietsen. Hier is het ook heel winderig en heel koud. Bah!! Juffie; veel plezier vandaag op je studiedag Elise; hoe gaat het nu bij jullie. Wel zwaar zeg!! Ik hoop voor jullie dat het helpt en beter gaat wanneer zijn amandelen er uit zijn. Wel zielig hoor bij die kleintjes. Dikke knuffel voor jullie Bubsie; Hoe gaat het met het haken? Liena: klop even aan je deurtje, hoe gaat het meis. Nog druk aan de klusserij in huis?? All; ik ga vanmiddag werken en dan een lang weekend. Wel lekker. Dan een begin maken in de tuin. Heerlijk en nu maar hopen op mooi weer...
@ mink, met het haken gaat het goed or, ben bezig met een dekentje teminste dat ben ik aan het proberen. duurt wel lang voor die af is, maar zo heb ik wat te doen he. mn mobiel heb ik nog niet afgemaakt. maar dat is zo gedaan. dus dat doe ik als mn deken af is. @ all. hoe is het hier met iedereen. hier gaat het goed zodra ik lekker rust houd en smiddags ff naar bed ga om te rusten. pijn wordt wel meer, maar dat kan ook niet anders. wordt ook steeds zwaarder.
Ha kippetjes, Kom jullie even een fijne pasen wensen! Ik heb een heeeeeeeeeeerlijk lang weekend vrij! Ga over 10 minuutjes naar huis en dan begint het weekend! HEERLIJK! Morgen gaat Liv voor het eerst de hele dag naar het KDV en 's avonds bij mijn moeder slapen, dus wij hebben de hele dag, avond en nacht en de volgende ochtend voor onszelf! hihi! Best wel even lekker! Iedereen een dikke knuffel en veel plezier dit weekend! xxxx Linnie
Zo ben net thuis van ruim vijf uur shoppen....het weer was super! De wolken trokken open en flinke zon! Heb veel geshopt maar goed was ook nodig na 21 kg eraf te hebben gelijnd. Nu ff relaxen en vanavond weer sporten! (Alhoewel de beweging vandaag al genoeg is geweest....hahaha) Linnie geniet ervan dat jullie ff tijd voor jullie zelf hebben!!
hoi meiden de echo was supper een mooi frummeltje met hartactie. hier hele maal blij en gerustgesteld.
Rosa...gefelicteerd met de mooie echo! Fijn hoor!! Yo...ik heb ook de hele dag geshopt. Erg veel gekocht! En jij wat heb je allemaal? Echt heel knap hoor 21 kg!!! Verklap je geheim nou eens aan mij!!! Ik heb vandaag een jurk gekocht voor mezelf. Is echt een grote stap want vind mezelf daar eigenlijk te dik voor maar hij stond erg leuk! Binnenkort hebben we een bruiloft dus dan kan ik hem lekker aan. @ de rest...tot straks en allemaal dikke knuffel! IK ga nu even koken.
hoi meiden, Rosa: gefeliciteerd met de goede echo!! super hoor. Yojo en Dag: altijd leuk shoppen. Moet eigenlijk ook weer eens maar afgelopen weekenden steeds geen auto tot mijn beschikking omdat haan moest werken. En aangezien ik in een klein dorp woon moet ik echt wel richting stad. ga even de rommel hier opruimen en dan Nathan onder de douche vandaan plukken. staat gezellig met haan onder de douche. fijne avond!
Nou meiden vanmiddag ben ik toch nog maar even bij mijn vader geweest...(jullie zullen wel denken komt ze weer aan met haar vader.. ). Het blijkt dat een aantal fouten hebben gemaakt in het ziekenhuis. Zijn aderen blijken niet minimaal verstopt te zitten maart voor 80%. Hij kon eventueel vandaag meteen gedotterd worden maar hij heeft geen vertrouwen meer in het ziekenhuis dus hij heeft geweigerd. NU heeft hij net goedkeuring gekregen om gedotterd te worden in Utrecht. Maar hij hoort dinsdag pas wanneer hij terecht kan. Dus weer afwachten..pff
Wendy... *je moet zo niet denken meis... alles wat je dwars zit kan je hier kwijt. Wij denken echt niet zo van "daar heb je haar weer met haar vaderverhaal" nee wij meiden zijn er voor elkaar door dik en dun. Dus zoiets wil ik nooit meer horen oke?* zou ook geen vertrouwen meer hebben in zo'n ziekenhuis. Jeetje, dat zijn niet eens kleine foutjes maar gewoon vette fouten. Wens je vader maar veel beterschap en sterkte van ons kippetjes!!! Dikke knuffel meis! Rosa... GEFELICITEERD meis... gelukkig is het deze ronde allemaal goed meis. Hopelijk krijg je over n klein maandje n super 12 weken echo!!! QB... koekoek!!! Hoe gaat het daar bij jouw in huis met die kleine ukken??? All... ik ga mijn eigen morgenvroeg veel stress op mn nek halen maar goed... het is ook wel een uitdaging!... IK ga ALLEEN met mijn 4 kinders shoppen!!!! Ze moeten alle4 nieuwe kleren en ook zomer kleren en schoenen dus ik ga me maar lekker in de stad gooien met ons zooitje ongeregeld! Als ze goed geluisterd hebben mogen ze naar de speelgoedwinkel van mij. Het is lang geleden dat ze zomaar n kadootje hebben gekregen dus nu mag t wel een keertje. Morgenvroeg kan ik ook mijn laptoppie op halen want hij is gerepareerd!!! EN morgenmiddag lekker eten met de kinders in de stad. Gewoon even weg van thuis. Daarna thuis ga ik mijn eigen op mijn huishouden storten want 2e paasdag komt er een hoop bezoek want ons Gyani zn verjaardag wordt dan gevierd. Heb er wel zin in! Dus druk druk druk. Denk niet dat ik morgen in staat ben om te komen reageren hier dus bij deze.... n prettig weekend allemaal en EEN VROLIJK PASEN TOEGEWENST!!!
wendy: logisch dat je vader geen vertrouwen in het zk meer heeft. Sterkte meis! En blijven vertellen hier hoor, daar zijn we voor. Miran: succes met shoppen met de kids. Kan me voorstellen dat dat een hectisch dagje wordt Nathan wordt wakker. fijne dag!
Goedemorgen allemaal... Juffie... bedankt. Maar heb er zin in om lekker te stadten. Ik duik zometeen bij iedereen de kast in om te kijken wat ze nodig hebben en dat ga ik ook halen. Meer niet. Gelukkig zit bij ons onder de parkeergarage de JUMBO dus kan ik ook gelijk boodschappen doen. Zo heb ik 2 vliegen in 1 klap!! Zal vanavond wel n flink stuk lichter zijn op mijn bankrekening hahaha. All... hoe gaat t met jullie? Hier gaat t wel goed, wou uitslapen maar langer dan 1 uurtje is er echt niet van gekomen helaas! Fijne dag allemaal!
Melanine... dankjewel. Moet beslist wel lukken hoor! Heb even geneust op jullie beebiesite... erg leuk zeg! Moet ook wel leuk zijn om te doen en dingetjes bij te houden denk ik. Bubs... hoe is het met jouw meis? Dekentje haken???... jij hebt echt last van stilzitten en niks kunnen en mogen doen he? Wel erg grappig lijkt mij. Mogen wij weer fotootje zien???