goede morgen!! Hier schijnt het zonnetje Mir; veel plezier vandaag, komt vast helemaal goed QB: how is ie? ook lekker een paar daagjes vrij? Juffie; Zoe was vanmorgen om 7,00 wakker, de afgelopen week alle ochtenden om 8,00 uur hahaha nu toch weer 7 uur hahahaa wendy: ik vind het juist prettig dat je ons op de hoogte houdt. Het is je vader en die is gewoon heel belangrijk in je leven. Helaas heb ik die van mij al jong moeten missen en mis hem nog dagelijks. Dus gewoon alles vertellen wat je kwijt wilt!!! hopelijk mag hij snel naar utrecht. mel; voel jij je nog goed verder? deli; waar ben je??? nog zo druk? je komt toch nog wel naar de kippendag?
Goeiemorgen! Rosa Gefeliciteerd met je mooie echo!!! Miran Veel shop plezier! Wen sterkte met je paps. En ik geloof meteen dat hij geen vertrouwen meer heeft maar ik denk dat hij niet de enigste is in jullie familie... Mink goed hoor dat je een jurkje hebt gekocht!! Tja mijn geheim van die 21 kg....de eerste 11 gingen door de scheiding....en nu is het gewoon opletten wat ik eet, sporten, niet te veel meer snoepen. Tja gewoon het gewone ding eigenlijk.....
hier schijnt het zonnetje ook maar nog wel fris. Yojo: vind het oook super knap hoor zoveel afvallen. Zit ook weer op mijn gewicht van voor Nathan. heeft wel even geduurd maar niets speciaals voor gedaan eigenlijk. net even op verjaardag bij mijn schoonmoeder geweest. Haan gaat vanavond. Mijn vader is ook jarig vandaag maar daar zijn we vorig weekend geweest. Mijn haan is zondag namelijk jarig en dan komen mijn ouders dus weer deze kant op. Eind maart begin april is hier altijd druk met verjaardagen. ga zo even broodje eten met Nathan.
Ja heerlijk! Heb nu ff het rijk alleen, Britt slaapt en Jamie is ff met haantje naar de stort. Heb net in alle rust gedouchet en deze meteen maar ff geschrobt, kon mooi ff.. heb nu het idee in mijn hoofd om met de sopje nog even de wc's en de keukenkastjes/deurtjes te gaan doen.. ohjee.. ik aan de schoonmaakwoede! Eigenlijk moet ik het meteen maar gaan doen.. Uhm... foetsie is ikke! Kom straks nog wel ff weer spieken hoor! Xx
juffie; druk dus met alle verjaardagen Yoyo: volgens mij heeft Dag een jurkje gekoch hihihihi maar idd ik wil je geheim ook wel weten hoor!! is wel erg knap idd...
@ miran, ja indd last van verveling soms. zou het hele huis op zn kop willen zetten maar dat mag en kan ik allemaal niet doen helaas. want ik zou het doen or. alles schoonmaken! haha. dus ja je moet wat het. om toch het idee te krijgen dat ik ook nog wat doe. stof ik alles een beetje en ben ik indd begonnen met een dekentje haken maar dat duurt wel ff voor die klaar is or. maar als het af is zet ik wel weer een foto neer. (als ik het af krijg or) haha.
Ehm....bloos bloos....je hebt gelijk... Whaha moet ook eens op mijn gemak gaan zitten tokken en niet tussen alles door....
Goedenavond... Hier n geslaagde kippetje. Ben vandaag dus wezen shoppen met de 4 kids en t ging rustig en relaxt. ze luisterde alle4... niet rennen/niet weglopen gewoon echt luisteren. Niet zeuren! Ik ben van half 10 vanmorgen tot 14.00 uur in de stad geweest! Mijn lappie opgehaald. Wel is mijn rekening nu leeg maar goed... de kids hadden t nodig. Allemaal nieuwe schoenen... nieuwe spijkerbroeken... nieuwe zomerbroeken... t-shirts... sokken en ondergoed! Lekker gegeten in de stad en daarna mochten ze nog n kadootje uitzoeken van mij. Dus t was n duur dagje maar gelukkig gebeurd dit niet iedere maand hahahaha. Ach... het was zomaar gezellig. Wel zwaar vermoeide benen toen ik thuis kwam en vermoeide armen van al die tassen maar de kids lopen er weer netjes bij. Ons Ebony heeft zelfs n sportief schoentje/spijkerbroekje/truitje aan en dan haar haren los maar n mooie prinsessencap op haar koppie en dat staat zo stoer he! Heeft ze ook nog mooie oorbelhangers in. Geweldig!!! Zelfs Chris vind die cap haar lekker stoer staan. hahahahaha
miran: jeej alles goed gegaan dus! En kan me voorstellen dat je bankrekening leeg is als je met 4 kids gaat shoppen. maar ach, moet kunnen af en toe.. ga vanavond lekker bankhangen. fijne avond
Juffie en Yo... vind ik ook hoor. Zolang het niet iedere maand is vind ik t goed hoor. Ze krijgen ook altijd met de verjaardagen nieuwe kleren van ons en als de kinderbijslag binnen komt kopen we per kind 2 stelletjes en dan schoenen erbij. Met pasen en kerst krijgen ze van mijn ouders n trui(tje) en van ons nieuw stelletje kleren. Nu was t gewoon héél hard nodig. Didier is van 158/164 zit ie nu al ruim in de 170 (met kerst was t nog 158/164). En ik wou voor mijn eigen eigenlijk nog 2 zomerspijkerbroekjes erbij halen en van die platte moderne open instappers, maar had geen puf meer en dacht bij mezelf: "ach, laat ik dat maar doen als mijn maandloon weer binnen is". Chris ging straks telebankieren... ik zeg: nee niet doen!!! Wil niet weten wat op mijn rekening nog staat. Wij kijken... ja hoor bijna leeg, kan nog net boodschappen halen. hahha Chris zei: geeft niks hoor, ze hadden het ook echt nodig! Nu heeft ieder kind 5 spijkerbroeken in de kast/truien/zomerbroekjes/zomerrokjes/sokken (voldoende)/ondergoed (niet kapotte)/t-shirtjes! Voelt erg goed. Zelfs Chris heeft weer voldoende liggen in zn kast! Ik kan dit niet iedere maand doen maar ze komen niks te kort hoor hier in huis. En... mijn salaris is eigenlijk voor de boodschappen maar dat redt ik deze maand dus niet hihihi. Geeft ook niks. Ik ben trots op mijn eigen dat ik zo lekker relaxt heb kunnen shoppen met de kids en daarbij ook nog ns heb zitten lachen tijdens de lunch met de kids. Dat gebeurd echt niet gauw! Ow... even iets heel anders. Mijn ex belde gisteren op of dat ie op de verjaardag mocht komen van Gyani. Hij zei: ik denk al dat ik weet wat je gaat zeggen. Maar vraag het toch. Dus ik antwoordde: moet ik met Chris overleggen! Dus gisteren zei ik tegen Chris: uhm, ben vandaag gebeld door die eikel en die vroeg of ie op de verjaardag mocht komen. Chris zei resoluut NEE. Ik zeg oke dan zitten wij toch op 1 lijn maar moest t voor de goede orde even overleggen met je! Ik vandaag n mailtje naar mn ex de deur uitgedaan dat t antwoord dus nee is. Krijg ik n mailtje terug dat t dus nu niet aan hem ligt dat ie niet aanwezig is. En dat ie er niet om gaat liegen tegenover Gyani. Ik zeg: ligt t niet aan jouw???? Nee zei hij, Chris wil toch niet dat ik kom?!!! Ik mailde terug: als jij je eigen meer als vader had opgesteld dan zo egoïstisch met je eigen bezig te zijn geweest dan had je nu gewoon omgangsregeling gehad en had je zelf de verjaardagen kunnen vieren van de kids of dan had je hier gewoon welkom geweest. Maar jij houdt teveel van jezelf en bent alleen maar egoïstisch bezig dus dan houd t voor ons ook daarbij op! Krijg ik nog n mailtje terug met zoiets van: dan zegen ik jullie hierbij. Ik terug mailen: ik zegen jouw met je egoïsme!!! Dat ie stikt in zn egoïsme maar laat ons met rust! Hij heeft al vanaf kerst niet meer gebeld en nu is Gyani bijna jarig en nu belt ie weer en zielig doen dat ie niet uitgenodigd wordt! Pleur op man!!!... hier heb ik totaal geen zin meer in. Heb Gyani hierover al ingelicht dat papa niet komt op de verjaardag (is nog nooit geweest op de verjaardagen van de kinders, zelfs nog geen kaartje of telefoontje.)omdat Chris en ik dat niet willen hebben. Had ie zijn eigen meer als vader gedragen dan had ie best mogen komen maar hier heb ik geen zin in + dat ik hem niet kan vertrouwen want die steelt alles voor troep te kopen! Dus niks ligt dan veilig in mijn huis! Ik wil niet t idee hebben dat ik alles moet natellen als hij in de badkamer is geweest. Ik kan hem dan niet uit t oog verliezen puur uit wantrouwen! Maar aan de andere kant vind ik t zo sneu voor Gyani. Ik stond echt in 2strijd met mijn eigen. Volg ik mijn verstand dan zeg ik dat Chris gelijk heeft maar mijn gevoel vind het zo zielig voor Gyani. Ik heb wat dat kind betreft n zwak hierin. Het is zo'n rustig/meegaand/gehoorzaam/lief knulletje die veel heeft meegekregen van de ruzies tussen papa en mama. Ik wil hem graag behoeden voor zijn vader maar aan de andere kant is het beter als hij er zelf achter komt HOE dat zijn vader werkelijk is. Wat zouden jullie doen??? Komt ook nog eens erbij dat dit huis van CHRIS is!!! En tussen mijn ex en mij heeft t nog nooit soepel gelopen... hij hangt aan de drugs en laat ons nu geloven dat ie ervan af is terwijl dat als ik hem zie dan zie ik gewoon aan zn gezicht dat ie nog gebruikt. Ik heb totaal geen vertrouwen in hem. Hoe zouden jullie dit aanpakken???????
Lekker Miran....wat een eikel Vandaag wordt Lieke alweer vier....pffff gaat die ook al naar school....
Mogguh allemaal! Heb lekker tot 9.15u liggen knorren, heerlijk! Net een bakkie koffie op met 2 crackers, zo de kids en mezelf ff in de kleren hijsen en het centrum in. Had ik voor de kids zwemkleding gekocht, moet ik het even omruilen.. voor Jamie een maatje kleiner, en voor Britt maar een zwempak ipv tankini.. broekje zakt van haar kont als ze rent, hihi! Lijkt wel erg schattig, maar handig is het niet natuurlijk.. ~~~ @Miran, moet een keer kunnen hoor, zo uitgebreid shoppen! Mooi dat alles goed ging met de kids shoppen! En wat betreft je ex, denk dat ik hem niet in mijn huis wilde hebben.. zoals je al zei heeft hij zich zo te lezen nooit als vader gedragen, heeft hij het er zelf naar gemaakt.. sterkte ermee meis. @Yoo, Lieke ook al 4! Jamie's vriendje is morgen jarig, ook 4.. Dus die gaat ook naar de 'grote' school. Dat wil Jamie natuurlijk ook al, maarja, die wordt pas in augustus 4. In juni gaat hij al een dagdeel meedraaien op de basisschool, ben erg benieuwd hoe hij dat gaat vinden.. ~~~ Iedereen een hele fijne zaterdag vandaag! Xx
Ja ze is deze week een paar keer wezen oefenen en die heeft er zin in! Zo ik heb net weer kaarten besteld voor Kane!! Whoehoe!!! Ze komen in oktober weer hier in tilburg. Alleen deze keer theater tour en gaan ze akoustisch of hoe je het ook maar schrijft! Helemaal blij ikke!!!