Ow ontzettend gaaf!!!! Jammer dat het helemaal in Scheveningen is... Maar goed ik heb Kane pas gezien en zie ze in oktober weer.... Alleen Bon Jovi....das wel super natuurlijk!
Helemaal in Scheveningen? Weet je wel hoe lang wij onderweg zijn? 3 uur! Haha! Ga met 2 collega's, gezellig! Kane stond trouwens vorige week nog hier in Groningen.
Ja klopt de avond ervoor in Tilburg. Daar zijn wij toen geweest. haha ja tis vanuit ons ook een eindje rijden maar goed dan zou ik met een dinnetje gaan en dan wordt het weer een overnachting etc en das te duur momenteel....dus helaas voor mij geen Bon Jovi....
Wij hebben de kaarten voor een prikkie.. als je lid wordt van de Bank Giro Loterij krijg je een kaart 'gratis'.. de enige voorwaarde is dat je 3 maanden lid moet blijven, daarna mag je per direct opzeggen. Dus dat was 3 maanden maal ik geloof 8,50 euro.. prikkie!
En nu maar hopen dat het opzeggen niet zo moeilijk gaat.. Nou, zal de kids en mezelf in de kleren zetten, nog ff op pad zo! Iedereen een fijne dag vandaag! Xx
hahah ik ken t moet ook nog douchen.... Ben om half negen opgestaan en een berg was weggestreken en kaartjes geregeld voor Kane. Nu ff eten en wachten tot Joep laat weten hoe laat ie thuis is. Dan weet ik of ik op em wacht of niet.... fijne dag!
hoi meiden, kom alleen even gedag zeggen. vanmorgen de hele ochtend boodschappen wezen doen. alles voor het weekend, verjaardag, wat cadeautjes enz. pff wat een drukte overal en kom er net achter dat ik toch nog iets ben vergeten. Maar goed dan straks nog maar even op de fiets. Moet zo eerst taart maken als Nathan in bed ligt. Druk, druk, druk dus fijn weekend. xxx
Vrolijk pasen allemaal!!! Mel... niks te danken meis! Graag gedaan zelfs. All... heb vanmorgen heerlijk paasontbijtje gemaakt. Gekookte eieren, harde broodjes, koffie, thee, warme chocomelk en voor de kids n grote chocolade paaskuiken! Heerlijk hoor... daarna op de koffie gegaan bij mijn schoonouders, daarna moesten we naar de verjaardag van mijn zwager! En nu heerlijk thuis... morgen komt de drukte hierheen! Dan vier ik mijn zoontje zn verjaardag! Fijne dagen allemaal!
Lin... hoe was je vrijdag gegaan zonder Liv???? Heb je lekker kunnen relaxen met je mannetje alleen? Heerlijk he?!!!
Avond! Zo, dat was de 1e paasdag.. Vanmorgen had haantje een uitruk van de brandweer, daarna naar mijn ouders geweest en vanmiddag op verjaardag van Jamie's vriendje. We waren thuis om 18.15u.. even eten, Britt op bed en Jamie gaat zo, ligt nog ff met papa te hangen op de bank.. Dus nu is het ff laptoptijd! Heb vandaag een foto van een oude foto van mezelf gemaakt, wil ik even mee aan de freubel.. als het is zoals ik het wil, zet ik straks nog ff op mijn hyves.. echt 1 gezicht met Britt, ongelooflijk.. Iedereen een hele fijne avond verder! Xx
Hee lady's fijne pasen! Hier een ventje helemaal onder de waterpokken. Tot op heden lijkt hij er niet heel veel last van te hebben gelukkig. maar kan nog komen natuurlijk.
Ach Jesse, waterpokken! Nouja, zolang hij er idd zelf geen last van lijkt te hebben, is het alleen maar beter zo! ~~~ Nou, de foto is klaar. Kan hem niet beter krijgen dan dit. Ach, ik kan er wel wat 'special effects' aan geven, maar dat is dan zo nep... Ga hem nu op hyves plaatsen.. Xx
@Wendy, hoe is het nu met Jesse? ~~~ Straks komen mijn schoonouders ff op visite. Mijn schoonmoeder wilde er ff uit na haar operatie van woensdag. Dus we zitten nu te wachten, huisje is weer schoon, wasmachine is al heel druk bezig geweest vandaag, ff allemaal lekker gedouchet en gebadderd, vanmorgen heerlijk ontbeten! Gek idee dat het een maandag is vandaag, anders zouden we allemaal aan het werk zijn.. Geniet allemaal van vandaag meiden! Kom vanavond nog ff aan! Xx