[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Linda Ik wil ook straks een andere baan. Dan moet ik mijn auto van de zaak ook missen maar ik kan je vertellen dat het belangrijk is dat je je werk leuk vind. Je moet je in die keuze niet laten lijden door je auto. Meis je geluk zit niet in een auto!!

Succes!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, zitten jullie alweer in het 3e topic???!!! Wat gaat het snel....

Ik heb een week zonder internet gezeten omdat we nu in ons huurhuis voor een jaar zitten. Maar we zijn weer in de lucht. Op hetwerk kwam ik ook al niet meer op zp :( het was afzien hahaha

Hoe gaat het hier?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

JUFFIEEEEEEEEEEEEEEEEE, je bent zwanger :D:D:D:D gefeliciteerd!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dank je Deli!:D En fijn dat je er weer bent!! Een week geen internet dat is wel afzien ja:(

Miran: misschien een beetje bloed van je ei?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oh Deli hoe bevalt het eigenlijk eindelijk weer eens met zijn drietjes in een eigen huis?? Wel fijn lijkt mij. Moet Wesley erg wennen??

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Eej! Deli is ook geland! ;) Hoe bevalt jullie huisje-voor-een-jaar?

---

Avond!

Zag dat Linnie opgelucht was! Fijn voor je meis!

Heb verder niet teruggelezen...

Britt is inmiddels koortsvrij, alleen nog loopneus en veel hoesten, Jamie alleen een loopneus en ik was gister aan de beurt... warm en koud, koppijn, gevoel alsof mijn kop vol zat, zo'n druk in mijn hoofd zeg maar, slap in de benen... sliep al voor half 10, werd alleen al wakker tegen 2u.. ben daarna elk half uur wakker geweest omdat ik het zo warm had en koppijn had.. blergh... Ben vandaag wel aan het werk geweest, en halverwege de dag begon ik me stukken beter te voelen, en nu gaat het ook weer goed gelukkig. Nog wel een btje hoofdpijn en wat snot, maar voel me in elk geval niet meer zo belabberd!

Nou, zal ff kijken of ik wat nieuwe foto's op mijn site kan plaatsen, wordt ook wel weer tijd...;)

Iedereen een fijne avond nog!

Xx

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen nog!!

Mir; misschien heb je al je eisprong? dat kan ook met een beetje bloed gaan toch??

Deli; joepie je bent er weer:D eindelijk een eigen stekkie, heerlijk hoor...

wendy; idd een leuke baan weegt niet op tegen een auto

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo banner even aangepast. Volgens mijn ovu test heb ik mijn eisprong. Ik ben 14 jan ongi geworden en ik wist de maand ervoor eigenlijk niet meer precies, dus het zou kunnen kloppen.
    Ach we zien het wel weer!!!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie en Mink... ik wist niet dat je met je eisprong bloed kon verliezen. Wordt tijd voor flink te klussen vanavond dan. Verlies nog steeds bloed maar t is bruin.

Deli... fijn om je weer te horen meis! Gelukkig weer n eigen stekkie... lang op moeten wachten zeg! Is Wesley nu wat rustiger? Voor alle partijen is t nu fijn dat jullie weer n huisje hebben.

All... ik blijf verrekken van de koud en slaap... herkent iemand dit (buiten diegene die zwanger zijn hahaha)? Heeft er iemand misschien n tip voor mij wat ik t beste kan doen tegen die koud?

Ik ga mn ritje weer rijden... tot vanavond!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mir; ik heb helaas hetzelfde. Eigenlijk altijd koud. Waarschijnlijk heeft dat met mijn ondergeweicht te maken. Weeg net 52 kilo en ben 1.68.
    Tja dikke trui aan doen. Ik weet wel wanneer ik moe ben, dat ik er dan helemaal last van heb. Dus misschien vermoeidheid?

hahah en klusse nog hahaha

o vriendinnetje is vandaag bevallen van een dochter Nova. Echt leuk:D:D

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik ga nu werken, dus tok laters dames:)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mink, gefeliciteerd met je vriendinnetje! Leuke naam ook zeg!

@Miran, heb helaas geen tips voor je.. ben EN niet zwanger EN alles behalve vaak koud.... geitewollensokken aan dan maar? Tres charming!

Xx

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Miran: heb het ook vaak koud hoor. heb altijd een lekker dik vest aan thuis en warme sloffen:D

Mink: je gebruikt weer ovutesten?? Aan de klus dus vanavond;)

Fijne avond allemaal. Ga (voor de verandering;)) maar eens vroeg naar bed, anders hou ik het niet vol morgen.

xxx

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Juffie:
    hihih ja kon het niet laten. Omdat mijn lichaam zo raar doet vind ik het wel prettig om te weten of mijn cyclus wat regelmatig is hiihi
    Maar we hebben al goed geklust en we zien het wel.
    We hebben nu wel geleerd dat dat niks uit hoeft te maken.
    Maar gezellig klussen, is altijd leuk toch? hahah ook zonder eisprong :D

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!
    Iedereen een fijne dag!
    Moet vandaag nog ff aan het werk..
    Xx

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Good Morning Chickens!!

Kristel; hoe is ie?? poosje niet gezien??

QB; werkse vandaag

All het begint hier weer te sneeuwen bah!!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Hier n stikchagrijnig kippetje wiens man tegenwoordig nadat de kinders naar school zijn alleen nog maar slapend op de bank te vinden is. Grrrrrr ik word er zo misselijk van zeg!
    Net vroeg hij of ik erbij kwam liggen... ik zeg: ik heb wel wat meer te doen. Wat dacht je van huis poetsen????? Hij zei: dat kan je toch ook n dagje overslaan. Ik zeg dat doe ik al de hele week en jij denkt toch zeker niet dat ik dat in t weekend ga doen??? Nee vrijdag is mijn poetsdag. Ik ben klaar met poetsen en meneer ligt prinsheerlijk te ronken op de bank.
    Heb de gyn vanmorgen gebeld want nu is t helderrood bloed en weliswaar niet veel maar toch.. zéér pijnlijke borsten... verschrikkelijk moe... verschrikkelijk koud en weeiige benen. Dit duidt dus op n menstruatie zegt de assistente, omdat ik dus 2 weken geleden bijna geen menstruatie had komt er nu nog eentje. Ben ik zeker blij mee... NOT!!!
    Heb meteen nagevraagd of uitslag bloed binnen is maar die was er nog niet. Ze stelde me wel gerust door te zeggen dat de gyn alle bloeduitslagen binnen krijgt en MOCHT er iets niet goed zijn dan zegt ie gelijk tegen de assistentes om mn dossier te pakken en belt ie mij meteen op. Dus dat is wel prettig om te horen. Ook kunnen ze in t bloed zien of ik al met de overgang bezig ben ja of nee dus ook dat is prettig om te weten.

Ik ga mijn eigen even af reageren door spelletje te spelen!
    Kom strakkies weer tokken.

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goeiemorgen!!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran..**knuffel** een baaldag dus! Haantjes zijn soms wel erg gemakkelijk.

Mink...hier regent het. Blijft de sneeuw liggen?

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames...
    T bloeden is weer gestopt... ik had alleen maar bloed tijdens t afvegen aan t wc-papiertje zitten en nu zelfs dat ook niet meer! Ik snap er werkelijk niks meer van.
    De assistente zat vanmorgen hardop te denken dat t ook wel ns n innestelingsbloeding kan zijn MAAR zo snel na n menstruatie?
    Althans mn laatste menstruatie (van 17 januari) was ook 3x niks. De hevigste eerste dag was net zoveel als n 1/3 deel van een maandverbandje. Die andere dagen was niet eens n halve inlegkruisje!!!! En het was meer bruinsig.... er zat maar n beetje helderrood bij. Als je dan gaat kijken dan zou DIT wel n innestelingsbloeding kunnen zijn... MAAR ik ga even nergens meer vanuit. Heb t een beetje gehad zo op deze manier!

Sorry voor ego, maar voel me gewoon kl*te met alles erom heen. Ik irriteer me aan van alles en niks is goed.

Deel Deze Pagina