Ik zit lekker aan de wortelstamp met spek!! Ehm zondag gaan we naar Brabant Party en verder volgens mij niet veel... Jaaa morgen fotoshoot met mijn zus!!
Oh leuk! Tenminste, klinkt leuk. Weet niet wat de Brabant Party is, maar stel me maar zoiets voor als veel gehos, hihi! En een shoot met je zus, ook leuk! Hejje nou al gekeken naar die site? Ohja, eetze! Zal de kids vast ff opscheppen, kan dat wat afkoelen.
Ehm Brabant Party is voornamelijk Nederlandstalig en dan met Brabantse artiesten...is altijd wel erg gezellig vind ik zo'n Nederlandstalig feestje! En lekker makkelijk in de 013 dus als ik er niks aan vind loop ik zo naar huis. Ja heb er zin in samen met mijn zus op de foto! Ja heb gekeken en er een gemaakt maar staat nog niks op en link staat op laptop en die ligt in Tilburg....en laat ik nou net vanavond in Someren slapen...
Klinkt gezellig! En dat scheelt idd dat je dan zo weer thuis bent als het niks is. Ga ff eten hoor! Kom later weer! Xx
Fijne avond meiden! Breng zo Nathan naar bed en dan ligt er nog een hele berg was te wachten misschien kom ik straks nog even kijken. xxx
Heb hier ook nog een bult wasgoed wat gevouwen moet worden.. *zucht*... de kids zitten nu heerlijk wat te drinken en gaan ook zo op bed.
Hahah ja moet nog heel veel aan gebeuren maar goed laptop met externe harde schijf waar een hoop foto's opstaan ligt bij Joep.... Succes met de was Juffie!
Ja das ut ergste he.... Ik ben mijn spullen in aan het pakken zodat ik morgen weer het een en ander mee kan nemen....
Zet hem op! Je kan het! Heb inmiddels Britt op bed liggen, Jamie is nu aan de beurt.. en daarna de wasmand.. lekker op de bank maar ff straks, tv op House en wasmand ernaast, dan gaat dat wel!