[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja kreeg net een sms voordat de shoot begon van veel plezier. Dus ik naderhand terug van nuchter? Was ie dus nog niet. Daarna vroeg hij hoe laat ik kwam want hij was zo thuis. Dus ik zo van geen idee ik doe alles lekker op mijn gemak en kom wel een keer jou kant op....maarre waar blijft het Sorry Jo dat ik je wakker gebeld heb??? Maar daar reageerde hij niet meer op dus zal em straks es ff zeggen dat ie dat niet meer hoeft te doen.

Verder drinkt hij alleen in het weekend een biertje en als we op stap gaan wat meer. En echt lastig wordt hij dan niet alleen een stuk aanhankelijker en zo gauw als ie ligt dan slaapt hij en begint hij te snurken...

De fotoshoot was gaaf!! Kunnen morgen het resultaat al gaan bekijken!!!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    :):):) jeej!!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames... spandoek is zo ver als klaar... straks de laatste dingetjes nog doen zoals t vosje omlijnen met zwart en dan is ie klaar!
    Stenen zijn net gebracht dus Chris kan weer steenstrippen... hahha en er is net 1 vogeltje dood gevonden in de volliére. Chris baalt er gigantisch van.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... het is idd niet netjes van hem zo op deze manier.

Wen... joepie weer n zorg minder he meid?!!!
    Hoop dat alles goed blijft gaan nu.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee dat ie dan eerder op de avond aan de telefoon vraagt of ik em wil komen halen later op de avond en of ie dan ook bij ons thuis kan blijven slapen....ALS ik em gehaald zou hebben zou ik em echt niet naar huis hebben gebracht dan had ie in de serre op de bank kunnen slapen....dus mooi niet dat ik als ons pap en mam al liggen te slapen het logeerbed op ga zetten...whahaha dus dat krijgt ie straks nog wel ff te horen hoor....

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wendy...fijn!! Beterschap voor je pa!

Yo...groot gelijk. mannen en drank.....bah! Die van mij kan er ook wat van als die gedronken heeft. Gelukkig komt dat ook bij hem niet zo vaak voor.

Ben nu op mijn werk. Vanavond en morgen weer aan de slag bij paps en mams. Morgen ook nog nieuw sanitair uit gaan zoeken met mijn mams (dat is tenminste 1 leuk klusje) :D

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klus ze Dag!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeeeej weekend!!

Wendy: wat fijn dat je paps naar huis mag.

Dag: succes met klussen.

Yojo: mijn haan drinkt sinds ik zwanger was van Nathan bijna nooit meer. En als hij drinkt blijft het bij 1 biertje. wil de verantwoorde papa blijven denk ik:D maar vind dat je groot gelijk hebt hoor!

Miran: ahh arm vogeltje.

meiden ga zo lekker naar huis.

tot later

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dacht dat ik toen straks een foto had geplaats......niet dus!
    Hier alsnog wat fotootjes van onze kleine man.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    En lekker aan t kleuren!!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    leuke foto's Dag! Heerlijk mannetje hoor.

mmm heb net lekker een pizza op. Moest samen met Nathan eten maar had geen zin om te koken:) Nathan heeft dus een potje gegeten en ik lekker pizza:D

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Weekend! Ga zo met 2 collega's naar een andere collega, even een ouderwets spelletjesavondje doen, gezellig! Wordt over een uurtje opgehaald.

Dus zal ff de boel gaan afruimen, nog even spelen met Britt en dan foetsie. Haantje is even met Jamie op pad, kijken naar nieuwe nepcrocs aangezien die van Cars hier woensdag uitverkocht waren.. jammer..

Fijne avond allemaal!

Xx

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Have fun QB!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond allemaal!!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden wij komen net thuis. dus ik voeg me lekker naast mijn mannetje op de bank. We zijn geslaagd voor vloerbedekking en de andere spulletjes en toen op de koffie geweest bij mijn ouders en daarna naar een verjaardag. Nu dus heel moe en lekker ff relaxen en dan naar bed. Morgne ochtend om 8 uur is de stukadoor er!

Reageer later uitgebreider.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Hier was het vanmorgen vroeg. kwart voor 6 nathan wakker, speen gegeven en door gerommeld tot kwart voor 7 toen wilde meneer er toch echt uit. Bleek dat zijn luier vol was en dat hij nat was:) oeps..

Wendy: fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn! en vandaag dus stuken.. Knapt het vast ook van op!

fijne dag

xxx

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    juffie; hahaha soms heb je dat... en en en heb je al een nieuwe datum :D:D:D
    Misschien ergens in juni of zo.... lekker weer erbij, of moet Liena dan al bevallen hahahaha uh dan wat eerder

Wendy; heerlijk, als de stuc er is dan maakt dat meteen zo'n verschil in huis...

Ik heb weer hoofdpijn, bah!!!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mink: nieuwe datum. Kan volgens mij meestal wel. Juni vind ik ook lekker maar volgens mij moet Liena dan bevallen:D Ik heb begin mei ook een weekje vrij, dan kan ik ook gewoon op een doordeweekse dag!
    Vervelend zeg hoofdpijn:(

Nathan en ik gaan even boodschappen doen. Haan is de hele dag weg, gaat mijn zusje verhuizen.

Tok later

xxx

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow Mink zie dat je alweer 13 weken bent, wat ga je hard;) Ben benieuwd naar je buikje. Je ziet het vast alweer bij jou. jij bent normaal altijd zo slank.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Ben net goed wakker... heb gisteravond met 3 collegaatjes een spelletjesavond gehouden, lekker ouderwets, hihi! Was thuis om half 2.. ;)

Eerst ff koffie, dan in de kleren, en eens kijken wat we zo gaan doen!

~~~

Was het vandaag niet kippendag?

~~~

Xx

Deel Deze Pagina