ja was idd vandaag QB. maar is afgezegd omdat dag en liena niet konden. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen voor nog meer kippies om mee te gaan! Ben dus nog thuis want toen ik weg wilde rijden viel mijn autoraam naar beneden Gelukkig woon ik vlak naast de garage dus die is al bezig om het raam weer vast te zetten.
Goede morgen. De stukadoors zijn al klaar. Bart ik helpen bij zijn zus en komt om 1 uur thuis. Dan lekker nog ff op pad met z'n drietjes en vanavond eten bij vrienden.
klinkt inderdaad gezellig Wendy! Verder iemand nog leuke plannen voor het weekend?? Ik moet nu weer eens wat gaan opruimen. Vanmorgen even wezen shoppen met Nathan. Weer veel te veel gekocht Onder andere een mooie lijst. Onze buurvrouw heeft een hele mooie tekening gemaakt van Nathan. We wisten helemaal neit dat ze dat als hobby had maar ze heeft een paar keer opgepast en toen dus foto's gemaakt en van die foto een hele mooie tekening gemaakt. De tekening mogen we hebben dus daar moet wel een mooie lijst om heen! Tok later! xxx
Bleh nou moet ik de stad nog in ook nog....Joep was vergeten dat een vriend van hem donderdag gebeld had dat hij zaterdag zijn verjaardag vierde....en met zijn zatte kop is hij dat dus vergeten...kan ik de stad in om iets te halen voor iemand die ik niet ken.....
yoyo; dan doet je mannetje dat toch lekker zelf!!! athans had ik wel gedaan hahaha dan ben ik ook wel heeeeel koppig hoor hahaha Juffie; Ik werk door de weeks en toevallig zit ik de eerste week helemaal vol Kan wel op 14,15,21,22 mei. Voor mij wel handig om te weten in verband met het plannen van een bezoekregeling met mijn werk. Ik hoor het wel. Wij hebben vanaaf ook een verjaardag in Almere hihih wel gezellig.
Ja idd eigenlijk wel he Mink...heb nu een stapel van die goedkope kaarten van de markt gehaald hahaha kan ie t mooi zelf uitzoeken hoe en wat hij verder geeft. Zo nu ga ik nog een wasje opvouwen en dan lekker helemaal niks meer als wat spelletjes op de laptop denk ik.....
groot gelijk heb je yo!! Mijn haan bakt er ook niks van en vervolgens doe ik dan weer boos ( in zijn belevenis) maar ja haan is heel onhandig en kan helaas weinig zelf en dat is soms best wel irri grr zeker met deze hormonen.... we zijn met mijn kantoor bezig en ik moet hem alles voorkauwen grrrr zo nu ben ik uitgemopperd..
Meiden... Mijn zoontje en zijn elftal zijn vandaag KAMPIOEN geworden Ze hebben vanmorgen met 12-0 gewonnen. Ik heb foto's van t elftal met bekers en spandoeken en van de taart die ik heb laten maken! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW... mama is SUPERTROTS op haar kleine kereltje!
Meiden... Hier n foto van MIJN kanjer met zn beker en bos bloemen... Hier n foto van t elftal met trainers en deel van spandoek (rechts zittend 1e rij is mijn zoontje)... Dit is de verjaardags- en overwinnerstaart die ik besteld heb voor Gyani... En?? Ik mag met recht zeggen dat ik trots ben toch?!!!
Goedemorgen, Miran: wow goed hoor van je zoontje! Daar mag je natuurijk trots op zijn hier schijnt al een heerlijk zonnetje. Lekkker hoor! fijne dag!
wat is het stil hier zeg! wie zijn er gisteren naar de kippendag gegaan? of was ie afgezegd? Ik voel me vandaag belabberd... verrek van de koud (heb verwarming op 23 graden staan, dikke trui aan én nog koud)/ heb keelpijn/ snotneus/ hoofdpijn/ nergens zin en behoefte in en aan/ mijn smaakpupillen werken nu niet zo goed (erg jammer want ben stoofpotje aan t maken met frietjes voor vanavond). Ik zou willen dat ik voor n paar dagen mijn zieke hoofd kon ruilen tegen n gezonde maar helaas dat gaat blijkbaar niet. Yo... had je er nog met Joep over gesproken over zijn leuke daad???? Hoe reageerde hij? All... hoe is het met jullie?
Ben ook erg moe maar dat is altijd he als je je eigen niet zo lekker fit voelt!!! Kruip vanavond op tijd onder de dekens op de bank totdat Chris thuis komt.
inderdaad rustig hier miran, Hier alles prima hoor. heb ook keelpijn. maar dat heb ik al een aantal dagen. Vanavond maar lekker op tijd slapen want morgen weer werken. fijne avond allemaal.
ik hoef niet zo lang te wachten want chris zou om 20.00 uur naar huis toe komen. Het was rustig op t werk en geen werk wat hij kon maken dus lekker saai en dat kan thuis ook he?!! Dus die verwacht ik met n kwartiertje thuis! Mijn keel is gewoon rood en n dorst dat ik heb!!!