[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Miran wat SUPER voor je zoontje! GEFELICITEERD!!!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran...supergoed van je zoon en zijn elftal! Vervelend dat je zo'n keelpijn hebt.

Wen..hoe is het met je pa?

Hier gaat alles nu zijn gangetje. Ben op mijn werk en thuis zijn ze met de bestrating van de tuin begonnen. Bij mijn paps en mams komen de werklui vrijdag pas weer dus even een weekje rustig aan doen :D. Hopelijk mooi weer zodat we lekker kunnen gaan genieten buiten!

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes,

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Ik heb nog niet alles terug gelezen:), maar wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben.

Hier gaat het op zich goed. Moet het alleen rustig aan doen. Vorige week donderdag weer bloedverlies gehad:( en moet zeggen dat je daar erg onzeker door wordt. Nu moet ik het dus rustig aan doen, maar dat vind ik ook weer erg lastig, als je ziet hoe het er hier in huis uitziet met all dat verven en schuren;).
    Mijn ouders zijn net 4 dagen geweest en hebben ons geholpen en een heleboel werk verzet. Aanstaand weekend komen ze ws nog weer en gaan we dan aan het schoonmaken:D.

Afgelopen vrijdag we de pret-echo gehad. Dit was weer erg leuk, even kleine kabouter kijken......
    De vk ook dat de placenta nog steeds te laag ligt. Moet nu met 32 weken weer een echo laten maken en hopen dat ie dan hoger ligt................

Meiden ik kom mss straks nog even tokken, Thomas wil eerst ook even een beetje aandacht en dan zal ik ook eens wat terug lezen.

Dikke knuffel Liena

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heeeejjjj Liena! Wat een spanning weer. Kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Hoe moeilijk het ook is, wel rustig aan doen hoor!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Dagdromer:D
    Ja ik probeer het idd ook wel rustig aan te doen, maar overal waar je kijkt ligt stof en is het vies, en daar kan ik zo slecht tegen.
    Maar goed de kleine moet nog wel even blijven zitten natuurlijk.

De vk denkt trouwens dat het bloedverlies ook nog wel kan komen door de laagliggende placenta.... Maar goed het zit me niet lekker!!

Hoe gaat het nu met jou? Je hebt het op het moment ook wel druk als ik dat zo lees of niet? Zijn jij en je mams geslaagt voor het sanitair?
    Wat een ontzettend gave foto's van jullie mannetje, heerlijk ventje om te zien zeg!!!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena...hoop dat het dan door de laagliggende placenta komt. Dat is verder toch niet heel ernstig als ik het goed heb toch? Je kan dan alleen niet natuurlijk bevallen of wel? Voel je nog wat van je keizersnede met deze zwangerschap?
    Helaas nog niet geslaagd voor sanitair. Donderdag weer op pad. Maar dat zijn de leuke klusjes. Heb alleen nu even tussen mijn werk door 2 huizen schoon te houden. De een zit in een verbouwing binnenshuis en het andere de tuin dus tja...is ff doorpezen. Maar ook daar komt een eind aan :D En dan is alles weer mooi!
    Thanx...voor je complimentje op de foto's. Het is ook echt een handenbinder. Nu al flirt hij met de meisjes, haha.

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Het is idd niet heel erg, alleen zal het dan idd weer een ks worden, maar ja als dat alles is;). Nee grapje, moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd, maar alles voor het goede doel toch?

Jammer dat jullie nog niet geslaagd zijn, maar nog een keer weer te shoppen is natuurlijk ook leuk:D.
    Kan me voorstellen dat je ff door moet pezen dan en beide huizen heb je ws wel werk door het stof en zand of valt het mee?
    Jullie hebben de tuin dus ook al een heel eind?? Ben erg benieuwd naar hoe het eruit ziet dan, moet zeggen dat ik helemaal gek ben van tuinen haha.

En Stan is op het moment ook zo'n lekker handenbindertje? Wil hij ook zo graag aandacht en lekker ondeugend?
    En nu al een meisjes versierder hihi, lief hoor............

Thomas was net een paar dagen niet zo goed gemutst. Hij had last van zijn mond, maar vandaag gaat het weer een stuk beter. En ik denk dat het voor hem ok wel druk is al dat gedoe in huis, maar goed het is bijna klaar en dan hebben we weer alle tijd voor hem;)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena...ze zijn vandaag voor het eerst weer begonnen in de tuin. Een paar weken geleden hebben we alles gesloopt en was het tot vandaag nog 1 grote zandbak. Nu de tegels er in komen zal het er straks vast al heel anders uit zien. Eind van deze week komt het gras en de beplanting. Ik zal wel een fotootje plaatsen van het eindresultaat.
    Bij mijn ouders thuis is het voornamelijk stof. Die hebben best een groot en oud huis (veel houtwerk) en er moet dus veel gepoetst worden. Ook ben ik ingezet voor de kleine klusjes als texen en schilderen.

En weer een ks zou niet leuk zijn maar ikzelf zou ook opzien tegen een natuurlijke bevalling. (Het is zoieso niet leuk denk ik dan maar ;) )Ik heb dan wel een deel van de bevalling meegemaakt maar heb het eind natuurlijk nooit meegemaakt. Wij hebben toch zoieso een grote kans op een ks omdat het de vorige keer ook zo was of niet? Wat hebben ze daarover tegen jou verteld?

Ik ga ff lunchen. Tok later!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha lieve kippetjes!

Hoe is het met jullie? Heb niet bijgelezen, ben erg druk! Maar wil jullie even een teken van leven geven ;)

Liv kruipt sinds deze week, ben super trots! :D Ze is ook helemaal vrolijk! Heerlijk meisje! :D

Tot snel lieverds!

xx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeeeeeeeeeey Liena... fijn om weer wat van je te horen. Ben erg blij voor je dat de kleine er nog steeds in zit! Laat haar nog maar lekker zitten hoor. Doe lekker rustig aan en laat de boel de boel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet goed kan hoor maar wij zitten in een heuse verbouwing en nu heb ik sinds 2 dagen n keelpijn erbij gekregen waardoor ik wat minder zin heb in t huishouden. Ik laat t maar zo hoor... strakkies en anders morgen of zo maar hoor!
    Het is niet erg smerig maar je ziet gewoon kruimels op de grond liggen en n héél dun laagje stof op de kasten... Jammer hoor... maar wat zou dat? Donderdag ben ik lekker vrij want dan is mijn dochtertje jarig en dan kan ik mijn eigen wel in t huishouden storten!

All... hoe is het met jullie???
    Gyani heeft de foto's van zijn kampioenschap op zijn hyves staan en hij krijgt daar vele reacties van. Ik ben zo trots op mijn lekkere knappe tiener!!!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    LindaS... wat goed van Liv zeg!!! Tuurlijk ben je als moeder dan trots. Bij iedere mijlpaal die ze maken in hun leven en of ze nou nog 0 jaar zijn of ze zijn er 10 of ze zijn er 25 dat maakt niet uit... als moederzijnde ben je supertrots!!!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi linnie!! Wat leuk dat je even langs komt wippen ;)
    Wat goed dat Liv kruipt!! Het spelen op 1m2 zal nu wel voorbij zijn. Nu ga je op de gekste plekken speelgoed vinden :D.

Miran...HOOOOIIIIII!! Ook druk zo te lezen. Is je zoon nog lekker aan het nagenieten van zijn succes?

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ja ben druk maar ook niet lekker. Dat dat kan samen he?!!
    Mijn ogen doen pijn/mijn keel doet zeer/ heb t steenkoud/ mijn wangen gloeien als de ziekte. Ik voel me gewoon echt even niet helemaal topfit.
    Mijn zoontje heeft idd nog de napret. Vandaag op school hebben ze de beker laten zien en via hyves krijgt ie veel respect!!! Die grote glimlach gaat niet meer van zijn mond af!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallooooooooo!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Zie dat er gezellig gekletst is vandaag!

Linda: wat super dat Liv kruipt!

Liena: leuk dat je er weer bent! Fijn dat je ouders jullie zo goed geholpen hebben.

Miran: beterschap!

Ga nu eerst even douchen met Nathan.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dankje! Ik ga zo lekker onderuit hangen op de bank met n heerlijke dikke deken... morgen EHBO-cursus dus dat wordt ook weer veel luisteren.

Meiden... ik ga hier alles afsluiten en de kinders in bed donderen en dan mijn eigen lekker op de bank nestelen!

Fijne avond allemaal!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik mag woensdag BHV doen. Dus ook EHBO. Maar alleen herhalingsdag dus dat valt wel mee.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bleh ik heb zo'n koppijn en vlagen van misselijkheid....ga lekker vroeg naar bed vanavond...denk een hoop spanning van de afgelopen dagen...dat gezever met Joep en gister gingen we naar Brabant Party met zijn ex en haar vrienden en een stel waar ik bevriend mee ben van Joep zijn vriendengroep....dus ook gepiekerd over die ex natuurlijk want de laatste keer dat ik haar zag was het niet bepaald gezellig....maar het viel allemaal wel mee gelukkig...vannacht weer bijna niet geslapen dus denk dat het allemaal een beetje opbreekt nu....
    Vrijdag ook nog es naar de advocaat ivm mijn huis......maar daarna lekker een weekendje weg met mijn familie!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah yojo. vervelend dat je je niet fit voelt. lekker uitrusten vanavond en hopenlijk vannacht lekker slapen!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat hoop ik ook...morgen lekker vrij dus kan ook lang in mijn bed blijven liggen....hoef pas om twaalf uur Thijs en Lieke van school te halen. Dus dat scheelt.
    Zo net al weer wat ingepakt om maandag mee te verhuizen...vind het wel spannend hoor...

Ik ga bankhangen!
    Spreek jullie morgen weer! Fijne avond xx

Deel Deze Pagina