[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even een heeeeel snel berichtje.
    Ben namelijk nog op school en je weet nooit wie er allemaal meekijkt;)

wordt weer tante! mijn schoonzusje belde naar haan dat ze nu 8 weken is. Echt leuk schelen we een week of 3:D
    oh wil nu zo graag dat het 9 feb is en we kunnen zien of alles goed is kunnen we het ook gaan vertellen.

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    hier weer (of beter gezegd nog steeds) een ziek kippie:( Ik blijf maar enorme hoestbuien houden en voel me echt ziek. Gisteren wel gewerkt en ook nog ouderavond en dat hield ik maar net vol. Lag ik lekker in mijn bed was Luca wakker... Hij ging wel meteen weer slapen, maar toch. Vanochtend langs de huisarts geweest (nadat ik 's ochtends had staan overgeven van het hoesten) en de diagnose is kinkhoest en het kan nog wel 6 weken aanhouden en er zijn geen medicijnen tegen... Wel naar werk gereden, maar ging niet goed in de auto; ik was er helemaal niet bij en voelde me steeds misselijk en duizelig. Mijn ouders zijn me komen halen, want durfde niet te rijden en mijn moeder heeft mijn auto teruggereden. Thuis gelijk naar bed gegaan en net 2 uur in bad gezeten. Ben nog steeds misselijk en hoest me suf en dan het vooruitzicht dat dit nog 6 weken gaat duren:(. Nou ja, het positieve is dan dat ik misschien wel mijn overtollige kilo's nog een keer kwijt raak...;)
    Miran: dikke knuf meis, ik voel me net zo. Ben heel ziek, maar krijg weinig steun van haan; die vindt dat ik maar de hele tijd moet slapen en eten terwijl ik geen hap door mijn keel krijg en hij loopt alleen maar op me te vitten...
    Deli: welkom in het derde hokkie! Hoe gaat het met jullie?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: dikke knuf!!

Elise: ook voor jou een dikke knuf en beterschap! wat vervelend zeg kinkhoest. :( Mijn zusje heeft het toen ze klein was ook gehad. zo'n naar gehoor dat hoesten:( Ze stikte er soms bijna in..

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Elise, beterschap meid!

kom vanavond ff verder tokken xxx

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

hier ligt alweer sneeuw en nu sneeuwt en onweert:$ het ook.. Wat een winter hebben we gehad zo.

Gisteravond lag Nathan nog tot kwart over 8 te kletsen in bed en vanmorgen half 7 begon hij alweer te kletsen. Zal er straks dus wel op tijd in liggen denk ik.ach kan ik even flink in huis aan de slag.

Oh ja sinds ik zwanger ben, heb ik al 4 dingen kapot uit mijn handen laten vallen. Als ik zo door ga kan ik met 40 wk een nieuw servies kopen:D Komt omdat ik dan zo;n trek heb en misselijk ben dat mijn coordinatie nogal slecht is. vanmorgen ook weer een theeglas:( En van de week al 2 glazen en een ovenschaal:$ moet eigenlijk direct gaan eten dan maar ja neit altijd tijd voor he?

Goed wat een verhaal weer op de vroege ochtend:) Ga me zo maar eens aankleden en dan in huis rommelen.

Fijne zaterdag!

xxx

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

goede morgen meisjes

fijn weekend allemaal

liefs rosa

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jullie ook een heel fijn weekend Maria!! Je zit weer op het wachtbankje zie ik!! spannend!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een rust hier meiden,

iedereen aan het genieten van het weekend??

9. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    het gaat hier al iets beter; ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden redelijk goed geslapen en dat scheelt zoveel. Dus ben nu een beetje in huis aan het rommelen in plaats van dat ik alleen in bed wil liggen. Luca is nu lekker aan het wandelen en boodschappen doen met mijn schoonzusje.
    Juffie: hier ligt ook weer een pak sneeuw, idd ongelooflijk wat een winter we hebben! Luca was trouwens ook half 7 wakker vanochtend, hadden ze vast afgesproken, hihi! En zo te horen kan je aan de kraamvisite straks beter serviesonderdelen vragen, dan heb je alles weer een beetje compleet... Ik zette heel vaak de vuile borden in de oven in plaats van in de vaatwasser:)...

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames...

Heb voor de zekerheid maar even n testje gedaan vandaag...
    zie hier resultaat:

Ik vind deze duidelijker dan die van december.

Maandag gelijk mn vriendin de vk bellen en de gyn!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Huh????????? miranda :D:D ZWANGER????????? geweldig nieuws, maar snap er niks van hahahahaha. Dus het is toch misschien goed gegaan vorige maand? Dan ben je nu ook al verder zwanger toch??
    OHHHH spannend!!!!!

Juffie en elise; hier ligt ook sneeuw, wel leuk maar stiekum ben ik er ook wel een beetje zat van :)

Nou als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong. Ik heb 3 dagen een positieve test gehad, maar gisteren was die heel donker en vandaag al niet meer.
    Dus effe banner aanpassen

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink.... jij bent niet de enige die er niks meer van snapt:D;) ikzelf ook niet meer. Mijn borsten doen meer pijn, ben verschrikkelijk moe al n hele week, heb t nog steeds steenkoud, droom heel erg op t moment, moet vaker plassen, nog steeds bruinsige afscheiding alleen op t papiertje, met vlagen misselijk, veel honger... tel dit sommetje bij elkaar op en je krijgt 1 GROTE VRAAGTEKEN! Dus ik dacht vanmorgen "ach, laat ik ns n testje wagen... als t negatief is krijg ik alleen maar n witte vlakte". Dus ik liep in de badkamer wat op te ruimen (nadat ik dus die test gedaan had en dat ik moest wachten op de uitslag) en dacht in mn eigen: die is toch negatief.
    Na 2 minuutjes kwam die streep al! En ik moet zeggen... ik heb die test van 21 december erbij gepakt en deze is VEEL duidelijker!
    Dus maandag meteen de vk en de gyn bellen en nu ns kijken wat ze gaan doen! Wie weet kan ik meteen bij de gyn terecht! Ben erg benieuwd. Maar ik kan alleen nog maar denken "ook deze gaat binnen nu en 1 week fout". Dus heb nog niks tegen Chris gezegd... ben gelijk naar de buurvrouw gerent en die stond te lachen. Mijn zusje heb ik ook opgebeld maar voor de rest nog tegen niemand gezegd omdat ik t nog niet durf. Mijn zusje weet dat ik t eitje niet vast kan houden op de een of andere manier. Ik heb ook gezegd dat ik er onzeker over ben. Maar wel iets positiefs is DAT IK INNESTELLINGSBLOEDING heb gehad. Dat vind ik ZEER POSITIEF. Dus als ik daar naar krijg dan heb ik daar wel iets meer vertrouwen in.

Durf nu de banner nog niet aan te passen. Misschien komt dat nog wel.

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mir ik dacht reageer niet want snapte er niks van als ik je banner zie maar ik duim voor je dat dit vruchtje wel bij je mag blijven
    Gun het je zo
    Enne je bent dus iig nog niet in de overgang
    enne mega koud had ik het de eerste weken ook hoor :p

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow miran!!!!!!!
    wat hoop ik dit voor je!!!
    zal voor je duimen!!

verklaard misschien toch wel een aantal klachten van je. en wat mij opviel... je bent beetje humeurig soms tegen je man toch de laatste tijd? Niet lullig bedoeld he. maar dacht dat ik dat pas las van je. en opruimerig. wie weet.
    ik snap dat je er zelf helemaal niks meer van snapt. want dat doen wij ook niet meer nu.. haha. maar als het dan maar goed nieuws is en het zich goed vast houd maakt dat helemaal niet uit!!
    zal voor je duimen!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bumba... je hebt helemaal gelijk.. ben heel veel humeurig tegenover Chris en de kinders. Zat ook niet helemaal lekker in mn vel oftewel zit mn eigen in de weg! En ja.... opruimen/poetsen/kinderkamers aan kant houden pfffff ik word er niet goed van. Ben iedere dag wel met iets bezig. Zelfs vandaag wou ik niks doen maar ben toch druk in de weer geweest en nu net heb ik nog maar even de laatste (voor tijdelijk.... waarschijnlijk morgen weer) was weg aan t draaien en er zit er nog 1 in de droger. Voor de rest ben ik vandaag naar de stad geweest voor schoenen voor de kids/iets voor de vaatwasser en printinkt. Dus ben ik weer lekker in de weer geweest en nu net n heerlijke warme (lees:kokende ) douche genomen omdat ik verrekte van de koud, maar ben er net weer onderuit gekomen en tja de koud slaat weer toe.
    Ach... dadelijk lekker mn eigen op de bank nestelen en dan val ik op tijd in slaap!
    Ik snap dat niemand hier nog iets van begrijpt. Ik hoop dat ze me maandag echt veel wijzer kunnen maken dan dat ik nu ben!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    #176 Juffie1984, 30 jan 2010
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
    whoooo die test is duidelijk miranda!! Oh hoop zo dat het nu allemaal goed zit!!

Nathan was vanmiddag en vanavond neit te genieten, steeds huilen en neits was goed. Nu zijn er ook 2 kiesjes met 1 puntje door dus doet waarschijnlijk pijn. Oh en hij viel ook nog eens van de commode:( Hoe hij dat voor elkaar kreeg, stond er gewoon bij:) Voel me toch schuldig, nog steeds:) Hopenlijk slapen we vannacht allemaal goed!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran...wat een duidelijke test! Ik ga echt als een gek veren voor je dat het goed mag blijven gaan!! Maandag meteen je vk bellen en de gyn!! Hopelijk kunnen ze je nu deze keer goed begeleiden.

Juffie, ik mag je vandaag een handje geven. Stan was niet te genieten. Hij had vanacht bij opa en oma gelogeerd en is vanmiddag daar ook nog even geweest omdat wij naar de crematie van een oom van haantje moesten. Misschien kwam het omdat hij daar lekker verwend was of zo maar kon er thuis niets mee beginnen. Hij lag dus ook al vroeg op bed vanavond.

Ik ga lekker bankhangen!

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... dat is ook t eerste wat ik maandag ga doen... de vk én de gyn bellen. Ik hoop zo dat de vk even tijd heeft om te kijken. Dan kan ze meteen antwoord geven. Ben zooooooo benieuwd. Zou nu dan 5 weken en 2 dagen zijn. Dat is iig verder dan de laatste 2 vmk's. Vind t spannend maar ook onwerkelijk en onzeker! Bij ieder buikkrampje wat ik nu voel ga ik mn eigen al ongerust maken. En ipv steenkoud heb ik t nu kokend heet hahahaha toch opvliegers??? Wel erg veel plassen, ieder 1,5 uur moet ik wel. Normaal 3x op n dag maar nu?... ik pies mn eigen kwijt hahahaha

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohw Miran, ik veer als een malle voor je meis! Tis jullie zo gegund!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

miranda: goed plan morgen meteen bellen. wie weet mag je al snel langskomen dan. Zou wel super zijn Miran, zijn we samen zwanger! We gaan er gewoon voor dat we samen de 40 weken halen!! Ben zo blij voor jullie!!

Dag: Nathan lag er ook voor 7 uur al in.

Nathan werd vannacht 1 x wakker en 1 x heeft hij een half uur heel erg liggen hoesten. paar keer naast zijn bedje gestan maar hij sliep gewoon door. Zelf dus weer niet zo denderend geslapen. was vannacht ook misselijk van de honger, maar uiteindelijk wel weer in slaap gevallen..

fijne dag allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina