Liena... vorige week kregen we weer 1980 stenen binnen en die is Cris nu aan t zagen. Hij maakt er steenstrips van. Hij heeft al 16 vierkante meter gezaagd. Vanmiddag en zondag kan ie weer zagen. Vanmiddag komt er iemand om te kijken naar de meterkast want die moet verplaatst worden. Iemand van de KPN komt volgende week kijken. Dus als we dat plaatje rond hebben kunnen ze komen om m te verzetten. En als Chris de steenstrips gezagen heeft kan ie ze tegen t huis aan plakken. Ik hoop dat dit deze zomer af is en dan heeft ie even lekker vakantie. De buitenkant vind ik op dit moment t belangrijkste. Bij ons op t dorp vragen ze aan Chris zn vader wanneer dat Chris verder gaat want zo ziet t er ook niet uit hahhaha. Tja er moeten wel centen zijn om iets te kunnen doen en ik heb echt geen loterij gewonnen of n geldboompje in de tuin staan. Helaas!!! Dus we sparen iedere maand zo goed en kwaad als dat kan met n huishouden van 6 personen. Mensen denken dat je dan veel kan sparen maar dat is tegenwoordig niet meer hoor! En daarbij... chris en ik willen ook nog wel n leuk leven hebben en niet zoals zijn moeder wil dat wij t doen ieder dubbeltje omdraaien. De kinders mogen op zn tijd echt wel n kadootje uitzoeken. En de verbouwing doen wij op t gemakkie. Chris werkt 5-ploegen en dat is best zwaar voor je lichaam. EN hij doet alles ALLEEN... ik help zeker wel waar ik kan helpen! Maar uiteindelijk doet ie t maar alleen en geen ene man zal hem hiermee helpen. De buurman komt vaak zat KIJKEN maar helpen HO MAAR. Andersom als Chris naar de buurman gaat helpt Chris wel altijd. Ach... we komen er wel hoor! Het zal nog wel n hele lange tijd duren maar verbouwen moet je niet overhaast doen. het moet GOED gebeuren! Ga even mn broodje eten en kopje thee drinken
Goede morgen! Hier heerlijk geslapen. Nu zit ik weer te wachten op de timmerman en Jesse zit bij mij de wereld is mooi te kijken. Dat vind hij helemaal geweldig.
Hahahaha Wendy... dat hebben Ebony en Giuliano ook altijd gekeken. Giuliano vind dat NOG STEEDS mooi! Laat ze er maar lekker van genieten.
@ Miranda, vervelend is dat wanneer je zelf altijd voor iemand klaar staat, maar er niets voor terug krijgt he? Chris laat zich in ieder geval van zijn goede kant zien en dat vind ik zelf altijd belangrijk. Ik vind het vaak ook fijn wanneer ik anderen kan helpen en ja vaak komt dat idd van een kant......... Wat actief van Chris dat hij die strips allemaal zelf kan maken. Ben benieuwd hoe het gaat worden dan........ En idd niets aantrekken van anderen. Je kan je geld maar een keer uitgeven en eens wa leuke dingen doen of kopen moet je ook blijven doen anders wordt leven voor je huis ipv voor jezelf!!! @ Wendy, wat heerlijk dat Jesse lekker zit te kijken. En de timmerman al weer hard aan het werk? Wat zijn ze eigenlijk precies aan het doen, heb ik geloof ik even gemist.... Hier gaat het weer iets beter. Het lichte gevoel in m'n hoofd is weer wat afgezakt, al is het nog niet weg..... Thomas heeft de slaap al weer uit, hij viel ineens om 10.15 uur in slaap, had het zeker even nodig, meestal gaat hij pas tegen 13.00 uur...... Straks met haan boodschappen doen en dan verder met Thomas zijn kamertje. Haan kwam al vroeg thuis, hij moet vanaaf ineens nog werken en dan het weekend ook weer. Beetje paniek in de wegenbouw................ Tok laterzzzzzz
Liena... t wordt echt n plaatje!! Heb ik toch wel eens laten zien onze foto's van hoe t was en hoe de voorkant van t huis nu is? Kijk anders maar even op mijn hyves daar heb ik n slidsshow van t huis in de verbouwing. Alleen nu de zijkant nog en de achterkant en dan is t steenstripgebeuren klaar! dan gaan we verder met de binnenkant. Alle muren eruit (voor t creeëren van n GROTE huiskamer), dan boven alle muren eruit (de trap wordt nl verzet en ieder krijgt n EIGEN slaapkamer dus moeten alle muren tegen de vlakte aan) en dan nog de badkamer verbouwen. EN dán zijn wij pas klaar!!! Dus gaat nog wel wat tijd in zitten MAAR ik heb geen haast hoor... blijf hier voorlopig nog wel zitten (ik wil niet weg hier!). EN wil er iets moois van maken van ons samen! Hij heeft dit huis wel gekocht toen ie nog getrouwd was met zijn ex maar het is van hem! EN ik wil er wel mee aan helpen om t echt op te knappen. Het is een huis uit 1890. Samen kunnen wij er iets moois van maken!
Goedemorgen... Wendy... wat ziet mijn oog?... je bent alweer bijna 20 weken zwanger! Wat gaat dat hard zeg! All... hier is het nog steeds brak! Komt vandaag slecht uit want vier de verjaardag van ons Ebony! Morgen maar lekler uit slapen, lukt me vandaag toch niet.
goedemorgen, miran: fijne verjaardag! all: lekker zonnetje al hier. Heb de was al aan staan kan dat mooi buiten hangen. Fijne dag!
ik ben al begonnen met kast in te ruimen zo heb veeeeeel luiers dalijk weer een wasje doen. Ben alleen niet lekker dus lig weer ff heb keelpijn . Gisteren te horen gekregen dat ik suiker in me urine heb . Mir fijne dag 2day alle andere geniet lekker van het weer.
Leuk is dat he Melanine... om dat kleine spul te wassen, strijken en in de kast in te ruimen! Ik vond dat geweldig. Meiden... ik ga nog even opruimen hier... heb net mn K3taart opgehaald. Maak straks n foto ervan en die laat ik morgen wel zien!
melanina: leuk inderdaad alle kleertjes wassen! Vervelend zeg suiker in je urine. Nu word je zeker goed in de gaten gehouden?? miran: wow een k3 taart.
qb; hoe is het nu met wasmachine?? Klinkt niet goed idd mel; zo schattig al die babykleertjes. Wat kun je doen met je urine? of moet dat vanzelf over gaan? Liena; wow je bent alweer 28 weken, gaat de goede kant op meid... Juffie; en lekker bankgehangen... Mir; gefeliciteerd met Ebony. Wow een k3 taart leuk hoor. Was het een geslaagde dag? vast wel met zulk mooi weer... Wendy: hoe is het nu bij jullie? hoe gaat het met je paps All; vandaag heb ik gewerkt en vanaaf lekker voor de buis. Heerlijk niks doen
ik moet maandag bij de dokter en de VK formulieren halen en dan bloedprikken Hopelijk valt het mee maar ik heb het ff goed opgezocht en me moeheid en me dorst zouden daar heel goed mee te maken kunnen hebben en ook me extreme hongergevoel ook. Ik hoop alleen niet dat me meisje erg te groot is daar door .
Nou, haantje heeft net een nieuwe wasmachine gekocht bij de Saturn.. ja, kan niet zonder he.. Sneu geld..
@ mink Met papa gaat het goed gelukkig. Hij is alleen erg bang om het nog eens terug te krijgen. Hij durft zich daarom niet in te spannen bijvoorbeeld alleen met de hond lopen of fietsen. Hij heeft nu besloten te gaan revalideren om te kijken waar zijn grenzen liggen. @ Miran Jeetje wat ga ik snel he!!! Ik kan het zelf haast niet bij houden
Idd sneu geld QB! Zo heb ik vandaag latex moeten kopen voor de nieuwe slaapkamer en nog een busje hoogglans lak...moest 220 euro afrekenen pffff.......
Meiden... Zal even wat foto's van mijn kleine prinsesje hier neer zetten Let niet op de stof op de grond... dat krijg je als je verjaardag/verbouwing en ziek bent tegelijk! hahaha Hier in de klas de tafel versierd door de juf Alle 6 de kaarsjes uitblazen Hier wat Ebony uitdeelde aan de klas en dat meisje rechts is Giuliano's toekomstige vrouw hahahaha nu nog zijn vriendin door dik en dun Hier de K3 taart, smaakte niet zo heel lekker als dat ie eruit zag hahahaha Ebony die de 6 kaarsjes op haar verjaardagstaart uitblaast Dit waren tot nog toe de foto's... er komen nog foto's van wat ze gekregen heeft allemaal.
Hoi meiden, ben ik weer ffies. Hoe is het met jullie allemaal? Hier is het weer erg hectisch geweest; Luca heeft vorige week een dag aan het infuus in het ziekenhuis gelegen omdat hij door een buikgriep dreigde uit te drogen. was helemaal suf, wilde niet drinken en plaste niet meer; was echt schrikken. gelukkig is hij nu weer helemaal de oude en volgende week gaat zijn neusamandel eruit.