[Klachten] na je eisprong (deel 3) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door QueenBee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mink, Thanks:D, moet ook zeggen dat het best een goed gevoel geeft. Heb me tenminste niet af laten schepen;). Nu wordt er wat aan gedaan en dar ben ik blij mee!!!!

Wat vervelend dat jij je niet fit voelt. Misselijk zijn is ook zo rot gevoel!! Hoop dat je snel weer bent opgeknapt. Lastig dat je dan niet even lekker op bed kan kruipen he? Moet zeggen dat ik dat nu met Thomas ook wel mis hoor:) en dan 2 van zulke nachten wordt je best moe van;). Maar als het goed is gaan we nu weer de goede kant op en is hij snel weer de oude!!
    Hoe gaat het met Zoë? Al druk bezig met de boel afbreken;)??????

En nog meer reacties gehad voor de nieuwe kippendag? Ik kan het weekend van 22 mei wel. Andere weekend hebben we feest van mijn ouders, die zijn dan 35 jaar getrouwd......

Dikke knuffel voor jou
    Liena

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mama belde net op of we zin hebben om vanavond mee uit eten te gaan. Mijn zusje en haar vriend gaan ook gezellig mee. Het wordt voor Jesse de eerste keer dus ben benieuwd.

Bart en ik gaan altijd 1x in de maand uit eten maar dan gaat Jesse logeren of komen onze ouders hierheen.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo!!

Liena...goed van je dat je je niet hebt laten afschepen. Ben trots op je!

Wen...dat is gezellig! Gaat vast goed. Wij doen dat elke zondag. Welliswaar in het eetcafe van mijn broer maar dat doet Stan prima zolang het maar geen uren duurt.

@all...stan is een echte brokkenpiloot. Nu met dat lopen had hij gisteren al een tand door zijn lip en nu een dik/blauw en kapot oog. Hij struikelde over zijn eigen voetjes zo tegen de kast van de tv aan. Is al zijn 3e blauwe oog in korte tijd, straks gaan mensen nog wat denken :(. Hij lijkt in ieder geval op mij wat dat betreft. Ik heb ook altijd wel wat!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

heb de laatste dagen ook niet zo veel tijd gehad om hier te kletsen.

Mink: beterschap! bah misselijk zijn is echt vervelend!

Liena: goed gedaan meis!! Arme Thomas weer:(

Miran: toch stiekem een klein beetje spannend bij je hoor;)

Wendy: en hoe ging het uit eten gaaan??? Nathan is ook al regelmatig meegeweest en bij hem gaat het prima. bij julie vast ook!

Dag: Nathan heeft ook vaak een bult hoor! Het begint nu wat beter te gaan maar toen hij net kon lopen, ook steeds vallen. Leren ze van toch?

All: hier nog geen eisprong. pff word soms wel moe van die lange cyclus hoor:(

fijne avond!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, Dat wordt inderdaad wel weer een hele lange cyclus. Hoop voor je dat je eitje snel komt! Dan weet je tenminste een beetje hoe lang het deze keer gaat duren.
    Ach en ze leren inderdaad door vallen en opstaan maar het ziet er meteen zo bruut uit. Hij valt steeds net op de verkeerde plekken maar ja, ik kan er natuurlijk niet de hele tijd als een politieagentje bij blijven. Zal vast wel beter worden :D.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena beterschap met Thomas!!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... mijn langste cyclus was 33 dagen maar dat was de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil. Sindsdien is t steeds rond de 25 dagen geweest gemiddeld genomen. Ik zie t wel. Heb nog geen behoefte om te testen. Tuurlijk vind ik t spannend maar verwacht niks. Als ik naar de 40 dagen ga lopen DAN kan ik eens overwegen of ik niet n testje zal wagen.

Liena... beterschap met Thomas. Wat kunnen assistentes toch lekker meelevend zijn he? (NOT!!!!!)
    Hoe is het verders met jouw en de kleine in je buikie?

Juffie... ja t is wel spannend maar nog niet spannend genoeg om te gaan testen hahahaha

Wendy... hoe was t uit eten?

Yo... goedenavond meis!

All... hoi hoi.
    Hier alles goed. (Nog) geen red devils. wel verschrikkelijke dorst... veel plassen... sterke urinegeur.
    Had net musical van mn oudste (biologische) zoontje... ik had de tranen in mn ogen staan van trotsheid. Een flinke brok in mn keel. Moest even goed slikken!
    Verders geen gekke ongewone dingen!

Ga nu slapen... morgen drukke intensieve dag.
    Eerst cursus en s'avonds examen!!!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Helleuw!!!! Wij waren om 9:00 uur thuis., Het was heel gezellig. Jesse heeft het op zich redelijk gedaan maar Bart heeft wel 3 keer ff met hem in de speelhoek gespeeld ;) .

We hebben er ook 3 uur gezeten en dan heeft Jesse het op een gegeven moment wel gehad geloof ik en dan wil hij uit zijn stoel en zet het op een krijsen :D.

Nu liggen we heel ff lekker op de bank en Jesse slaapt.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!/Trusten!

Xx

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Xx

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen wat een rust hier..

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben nog aan het wakker worden... Britt heeft liggen spoken met 38.8 vannacht... zal haar zo maar eens uit bed plukken..

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ach arm meisje beterschap voor haar!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    QB...beterschap met Britt!

Wen...fijn dat het etentje geslaagd was!

@all...ik ben ook nog zo moe als wat. Ik ben er vanacht ook wel 10 x uit geweest omdat Stan aan het spoken was. Weet nog steeds niet waardoor. Misschien droomt hij heel erg nu hij kan lopen of zo??? Ik weet het ook echt niet, geen koorts, niet warm, niet koud geen honger of dorst. Mar ja, hopelijk is het vanacht beter.

Nu ga ik met mijn moeder naar de speelgoedzaak. Een kadootje kopen voor mijn neefje die zaterdag gedoopt gaat worden.

Fijne dag allemaal!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dankjullie voor de beterschapswensen! Britt heeft vandaag geen koorts, zal wel alleen door de tandjes gekomen zijn denk ik. Heerlijk weer vandaag zeg! Ga nu ff met de kids achter in de tuin, Jamie is net vrij van de PSZ.

Xx

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    QB beterschap met Britt!

Goeieavond allemaal!!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goeieavond!!
    We hebben een ballenbak gekocht en voor thuis nieuwe schommelhaken. Kunnen we die buiten ophangen en schommelen maar :D

Fijne avond allemaal! Ik ga bankhangen. En als ik het aandurf dan ga ik over mijn lijk kijken. Vorige week ook gezien en zitten janken als een bezetene! Wat is dat een heftig programma!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Dag: dat programma moet ik ook echt neit kijken hoor. Kan ik echt neit tegen.

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey hallo,

QB; beter dat ze niet ziek is, maar niet leuk zulke nachten :(

Dag; ik vind dat een geweldig programma. Wel heel ziekig idd, maar wel reeel. Ik moet ook altijd erg huilen...

Juffie; jij ook een fijne avond

all; ik ga morgen zwemmen en ga nu even douchen hihihih even wat wegplukken zeg maar hahaha :)

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dag: zoe struikelt ook vaak en is regelmatig blauw :) Laatst viel ze gewoon voorover met haar hoofd op stenen vloer. Dikke bult op haar hoofd. Maar ja zo leren ze het wel en je kunt ze toch niet steeds opvangen, hoe zielig het ook is idd...

Mir; gewoon testen wanneer jij dat wilt idd...
    en hoe is je examen gegaan???

Nou ik ga even douchen en tot snel

Deel Deze Pagina