Ik ga ook even douchen en dan duik ik mijn bedje in. Dan kijk ik op bed nog maar tv. Mink, tja moet allemaal weer netjes zijn als je moet gaan zwemmen
goedenavond... Ben nu n halfuurtje thuis en wou even melden dat ik officieel GESLAAGD ben. Ik heb dus mijn EHBO-diploma gehaald!!! Over de red devils... ze zijn nog steeds niet in de aanval!
En ook vannacht zijn ze weggebleven... die red devils! Verders geen last ergens van!!! Ieder andere maand heb ik wel ergens last van maar nu totaal NIET!!!
Goeiemorgen!! Gefeliciteerd Miran! Ik ga vandaag lekker Den Bosch in met een vriendinnetje! Heb eigenlijk hier in huis nog zoveel te doen....maar goed dat komt morgen dan wel....moet nog ff in t ritme komen hoor. Fijne dag allemaal geniet van het weer!
Yo, ohh wat lekker. Den Bosch is heerlijk winkelen! Veel plezier. Miran, zie nu dat je geslaagd bent! Proficiat!!
Ja klopt! Ik ga er nu regelmatig shoppen nu een vriendin van mij in Vlijmen is gaan samenwonen! Jij ook fijne dag!
Lekker! Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen dan! Ik ben ook regelmatig in den bosch te vinden.
Yo & Dag... dank jullie wel voor felicitatie! Gelukkig dat papiertje heb ik binnen he?!!! Nu nog mn theorie!!!! Melanine... ik test voorlopig echt niet! Soms krijg ik n zwakte en dan denk ik "zal ik toch n test kopen". Maar ik wil niet! Ik zie t allemaal wel. Als ik volgende maand nog niet de red devils heb gehad vind ik tijd zat om te testen hahahaha Nee serieus... ik wil idd wachten totdat ik n week of 2/3 overtijd ben!
Mir; knap hoor dat je zolang gaat wachten met testen en natuurlijk gefeliciteerd met je EHBO Diploma Juffie; hahaha moest echt lachen om je berichtje " ben je kaal" hahahahaha Nou nog net niet hahahahaha Dag en heerlijk op bedje tv gekeken? Yoyo: lekker hoor shoppen en lekker weer!! Al; ik ga zo lekker zwemmen. Ben wel benieuwd wat ze er van vind
Mink...veel zwemplezier!! En ja, heerlijk op bed tv gekeken. Toch de moed verzameld om over mijn lijk te kijken. Vond het nu minder heftig dan vorige week maar het is inderdaad wel een goed programma! Wendy...wie weet komen we elkaar wel tegen? Zou wel heel toevallig zijn als ik, jij en yo allemaal tegelijk in Den Bosch zouden zijn hihi! Ben er nu al even niet geweest maar ga binnenkort weer met een vriendinnetje shoppen.